نرمافزار حضور غیاب

۱۵ بهمن ۱۳۹۸
۰۹:۴۷:۰۱
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

کارخانه ماشین آلات سنگ زنی و . مورد استفاده کارخانه سنگ . این محلها میتوانند مدرسه، دانشگاه، بیمارستان، شرکتهای دولتی، شرکتهای خصوصی، خوابگاهها، و سایر محیطهای کاری و اداری باشند که استفاده از نرم افزار و مکانیسم آن تابع عملکرد مورد انتظار از آن است. اِصفَهان شهری باستانی در مرکز ایران است. در آرمانت معتقدیم که نرم افزارهای کامپیوتری زندگی را آسانتر می کند. صرفه جویی در زمان و کاهش بیماری: زمانی که بیماری هایی مانند سرماخوردگی و ویروس ها در بین کارمندان گسترش پیدا کند می تواند حضور کارمندان در محل کار را کاهش دهد. نرمافزار حضور غیاب یک سیستم هوشمند برای ثبت لحظات ورود و خروج است که بهعنوان پل ارتباطی بین کامپیوتر و دستگاه حضور غیاب، بر روی دستگاه نصب میشود. بهره جستند که امکان هر گونه تقلب را از بین میبرد و سهولت بیشتری برای کارمندان به همراه داشت. این دستگاه دارای سیستم مادون قرمز است یعنی برای جاهای محیط باز که نور کم و نامناسب است و نیز تاریک یا شیفیت شب در محیط باز کاربردی است و امکان تشخیص وجود دارد. چو در کوی نابخردان دم زنی, به ار داستان خرد کم زنی. کنترل نامحسوس و ایجاد امنیت در بانک ها ، فروشگاه ها ، فرودگاه ها و یا نظایر اینها یکی دیگر از کاربردهای ارزشمند شناسایی چهره است. خب، اگه این جوری دلت میخواد، باشه؛ یه ربعه که تو اینجایی؛ ولی آخه چه فرقی می کنه ده دقیقه این ور یا اون ور؟ اگه اونقدر بفهمی که بگی من چه وقت اومدم اینجا، فردا میرم و دیگه دور این کار نمی گردم.

دستگاه کارت ساعت

واقعا ً هرکی ازت بپرسه، میگی که من ساعت یه ربع به شیش اومدم؟ این شهر در میان سالهای ۱۰۵۰ تا ۱۷۲۲ میلادی به ویژه در قرن شانزدهم میلادی در میان حکومت صفویان هنگامی که برای دومین بار (پس از دوران سلجوقیان) پایتخت ایران شد، رونق فراوانی گرفت. برابر 3-3.5 تن در ساعت . در تیپ اول دستگاه میزان تولید برابر 3-3.5 تن در ساعت . ابعاد دستگاه حضور و غیاب سری V800 برابر با ۲۷۵ × ۱۸۱ × ۷۵ میلی متر است. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی UA400 با قابلیت شناسایی اثر انگشت در کمتر از 1 ثانیه دارای سنسور ضد خش و ضد تقلب و ضد شوک الکترواستاتیک می باشد . سنگ شکن سنگ قیمتتن در ساعت در هند. کیت سنگ زنی آینه; . آه. حالا داری رک و پوست کنده حرف می زنی. پپیللو، راست راستی منو دوست داری؟ راستی داری میری؟ راست راستی تو یکی رو می کشی تا نذاری با من بره؟ فکر نمی کنی که باید دست از سر زنی که یه مرد رو کشته بردارند، چون بعد از خوابیدن با مرده از اون و همۀ مردهای دیگه یی که باهاش خوابیده اند نفرت پیدا کرده؟ اگه زنه به مرده بگه از اون که داره جلوش لباساشو تنش می کنه متنفره چون می بینه که تموم بعد از ظهر باهاش تو رختخواب لولیده و حالا نه صابون و نه لیف هیچکدوم دیگه نمی تونه بوی مَرده رو از تنش ببره، چی؟

  • موقعیت یابی کارکنان از روی نقشه و GPS
  • امکان تعریف شیفت های مختلف کاری
  • تعریف نوع معافیت و وضعیت نظام وظیفه
  • 12 ساعته، چرخشی ساعتی و ... به تعداد نامحدود
  • جستجو براساس نام دانش آموز
  • ارتباط شبکه و USB

اما اگه زنه به مَرده بگه ازش متنفره و مَرده لباسش رو پرت کنه کنار و دوباره به زنه حمله کنه و باز ماچش کنه و ب .. ش، چی؟ فقط این جوریه که من یه ربعه اینجام." و دوباره به ساعت نگاه کرد و حرفش را تصحیح کرد: "چی گفتم؟ متاسفانه، حفاظت که برنامه فراهم می کند کاملا قابل اعتماد نیست. دوربین متحرک دستگاه می تواند حرکت کرده و خود را با زاویه ایستادن فرد تنظیم کند. اگر وبکم از قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی کند میتوانید گزینه تنظیم آن را ببینید و روی Set up کلیک کنید و کار را ادامه دهید. تشخیص چهره کردهاند، با دوربین سلفی دستگاه انجام شده است و هیچگاه بهاندازهی حسگرهای اختصاصی همانند FaceID امن و کارا نبودهاند. اروپا سنگ مورد استفاده دستگاه سنگ شکن, مورد استفاده در اروپا, در معدن سنگ ماشین آلات, سنگ قیمت ماشین برای فروش در . ماشین سنگزنی چنانچه در .

نرم افزار حضور وغیاب

انواع ماشین آلات صنعتی ، انواع . آلات سنگ شکن, ظرفیت 200 تن . نمونه آرد پایان نامه ماشین سنگ زنی-سنگ . ماشین آلات, 2 تن در ساعت . مورد استفاده در . توجه نمایید در صورتی که الگوی مورد نظر در نرم افزار استفاده شده باشد، امکان ویرایش نخواهد داشت. در ساخت ماشین آلات . دانلود پایان نامه در مورد فرایند گزینش ماشین حفاری مناسب . در بسته بندی 20 کیلویی،200 . رفتار و تنش های میان دانش آموزان و دانشجویان به صورت اتوماتیک توسط سیستم های جدید دوربین مدار بسته شناسایی و به مسئولین مرتبط اعلام خواهد شد. این دستگاه در کسری از ثانیه پیامک ورود، خروج یا تاخیر دانش آموز را به گوشی اولیاء به صورت کاملاً اتوماتیک و هوشمند ارسال می نماید. معماری های مختلفی برای طراحی dmz وجود دارد که در این مقاله فرصت بسط و شرح آنها نیست و فقط به اشاره به آنها بسنده می کنیم.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

قیمت دستگاه حضور و غیاب کنترل تردد مهرپردازش

۱۳ بهمن ۱۳۹۸
۱۲:۵۰:۱۹
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

رکوردی که توانستم آن را به اسم خود ثبت کنم، رکورد ماراتن کیسه بوکس بود. چرا می شه گفت." و بعد به او چشمکی زد حاکی از تفاهمی دوستانه، تفاهمی که در عین حال بیانگر ترس از قبول و شرکت در جرم بود. اما زن جدی بود و به او اعتنایی نمی کرد. پرسید: "یه دروغ برای دفاع از زنی که این کارو بکنه میگی؟ حال اپلیکیشن اینستاگرام را انتخاب کنید و سپس روی Allow Notifications کلیک کنید. برای انجام این کار تنها کافی است زمانی تصویر خود را منتشر کنید که گوشیتان را روی وضعیت در حال پرواز گذاشته باشید یا اینترنت آن را قطع کرده باشید. صفحه نمایش 4.3 اینچی که بر روی دستگاه قرار دارد امکان سهولت استفاده را به کاربران می دهد و تمامی پرسنل می توانند قبول یا رد تردد را در این صفحه نمایش ببینند. برای این کار کافی است به صفحهی شخصی خودتان بروید و سپس روی Options کلیک کنید.

دستگاه حضور غیاب

برای این کار به قسمت Options (علامت چرخدنده در آیفون و آیپد و علامت ۳ نقطه در اندروید) در صفحهی پروفایل خود بروید. RS232/485: یک پورت COM(اگر هیچ پورت COM ای نباشد نیاز به کابل تبدیل USB/COM داریم). دراین راهنما قصد داریم به شما نشان دهیم چگونه مشکل درست کار نکردن این سنسور را برطرف کنید. مطمئناً همهی ما یک یا چند نفر را در لیست فالوئرهای خود داریم که اهمیت زیادی برایمان دارند و دوست داریم که تکتک پستهایشان را به محض بارگذاری شدن مشاهده کنیم؛ یا یکی از صفحات اینستاگرام مورد علاقهتان میخواهد شرایط مسابقه خود را در روز مشخصی اعلام کند و شما میخواهید اولین فردی باشید که در این مسابقه شرکت میکند. سوال اینجاست که چگونه میتوان از این بهروزرسانیها مطلع شد؟ هرگونه فعالیت که به قوم، نژاد، دین یا حزب خاصی توهین شود ممنوع است.6. با وجود آن که سیستم های امنیتی با قابلیت تشخیص چهره، دقیق ترین دوربین های مداربسته موجود در بازار هستند، اما نمی توان به صورت ۱۰۰% به آن ها اعتماد کرد. اما همواره یکی از معضلاتی که در شرکت هایی با منابع انسانی بالا وجود دارد این است که نمی توان تردد و حضور کارمندان را کنترل نمود که همین موضوع باعث خواهد شد تا بازده کاری شرکت کاهش یابد.

قیمت دستگاه حضور غیاب

از آنجا که وظیفه ما شناسایی مناسب چهره بوده است، میخواهیم نرخ تشخیص منفی نادرست، یعنی موادی که شامل چهره بودهاند، اما چنین شناسایی نشدهاند را کاهش دهیم. چاپ کارت حضور و غیاب و استفاده از سیستم کنترل تردد موجب کاهش هزینه ها می گردد. نرم افزار حضور و غیاب رادیکال موجب می شود که نظارت و مدیریت پرسنل به نحو احسنت … حسابرسی ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سیستم صورت می گیرد. برای حل این موضوع راهکاری ساده وجود دارد و آن استفاده از نرم افزار کنترل تردد و حضور و غیاب غدیر است. تشخیص هویت و صدور مجوز از روی اثر انگشت یکی از سادهترین و پرکاربردترین روشهای تشخیص هویت است برای خواندن اثر انگشت، سیستمهای زیادی که از فناوریهای گوناگون بهره میبرند، وجود دارد. برخی سیستمهای حضور و غیاب نیز به فرآیند درخواست و تأیید رسیدگی میکنند. آیا تابهحال شده بخواهید تمام عکسهایی که لایک کردهاید را در یک صفحه و به صورت یکجا مشاهده کنید؟



    • ابزارهای موضوع



    • چه چیزی دارید



    • 12- حمایت از نوآوریها



    • این ساعت هوشمند داتیس KW18 ساخت کشور چین است



    • 4- روشهای شناسایی : اثر انگشت، تشخیص چهره، کارت و رمز



    • کاملا فارسی و منطبق با تقویم خورشیدی و یا میلادی



    • ارتباط مستقیم با کول دیسک جهت تخلیه اطلاعات



    • این دوربین ها آسیب پذیر هستند




آیا تابهحال شده بخواهید عکسهای شخصی فردی را مشاهده کنید، اما نگران باشید که نکند به اشتباه عکسهایش را لایک کنید؟ شما میتوانید از این اپلیکیشن بخواهید هر زمان که فرد محبوبتان پُستی را به اشتراک گذاشت به شما اطلاع بدهد. اگر از لایک کردن عکسی پشیمان شدهاید، میتوانید با کلیک کردن روی هر عکس وارد پُست مورد نظر شده و سپس با کلیک کردن روی آیکون قلب آن را اصطلاحاً Unlike کنید. در آخر، دوباره به مجموعهی خود مراجعه کرده و زیرمجموعهی مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مخفی کردن فیلترها هم کافی است که روی تیک کنار فیلتر بزنید و آن را از حالت انتخاب خارج کنید. یا به Settings بروید سپس روی Wi-Fi کلیک کنید و درنهایت روی گزینه Airplane Mode بزنید. درنهایت اینستاگرام را انتخاب کرده و گزینهی ارسال نوتیفیکیشن را فعال کنید. سپس روی تب Collections کلیک کنید و Create Collection را انتخاب نمایید و نام دلخواهتان را انتخاب کنید. برای مثال مثال در تصویر زیر یک مجموعه برای ذخیره کردن غذاهای رستورانهای مختلف با نام All The Food درست شده است.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

معرفی نسل جدید دستگاههای حضور و غیاب ایرانی :

۱۳ بهمن ۱۳۹۸
۱۰:۰۶:۳۳
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

برخورداری از کارت خوان دوگانه، حافظه داخلی با ظرفیت بالا و موارد دیگر از ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری ساعت حضور و غیاب تشخیص چهره AC7000 هستند که در مجموع باعث بهبود فوق العاده عملکرد دستگاه می شوند. از سال ۱۹۱۱ برای تولید انبوه از ماشین آلات شرکت بین المللی کسب و کار که امروزه با نام آی بی ام از آن یاد میشود استفاده شد. ابزارهای تراش. 5. بستن قطعه کار در ماشین تراش. ماشین آلات ریز ریز کردن زباله ظرفیت 60 اسب. و سنگ زنی با ظرفیت 8000 تن در سنگ . کارخانه سیمان مواد خام آسیاب غلتکی تجزیه و تحلیل علتسنگ, با توجه به نوسانات نرخ تورم، تجزیه و تحلیل هزینه ها,ظرفیت:تن در, سنگ زنی برای . 100 تن در یک زمان دستگاه های سنگ شکن استرالیا. سوأل : آیا دستگاه حضور و غیاب، بجز ثبت تردد و انجام حضور و غیاب پرسنل کاربرد دیگری دارد؟ یک موضوع مهم و اساسی در مورد دستگاه حضور غیاب بحث نوع نرم افزار هایی می باشد که همراه دستگاه ارائه می شود.محصولات حضور و غیاب فراتکنو دارای دو نرم افزار حضور غیاب رایگان و حقوق دستمزد می باشند. ناگفته پیداست دستگاه هایی با قابلیت شناسایی چهره از فناوری مدرن تری نسبت به انواع دیگر برخوردارند و بهترین عملکرد را در میان دیگر انواع دارند.

  1. تعمیر وای فای داخلی دستگاه های حضور و غیاب
  2. 2- روش هایی بر پایه ی ظاهر
  3. پشتیبانی دستگاه حضور و غیاب علم و صنعت علیرضا بصیری
  4. 10 Aug 2017
  5. نحوه دسترسی: تعاریف/ الگوی کاری
  6. قابلیت تنظیم دقت و حساسیت سنسور اثر انگشت دستگاه
  7. موقعیت یابی کارکنان از روی نقشه و GPS

امروزه شناسایی و ثبت ورود و خروج پرسنل در محل کار با استفاده از ساعت های حضور و غیاب بیولوژیکی (نظیر اثر انگشت ، تشخیص چهره ، اسکن عنبیه چشم ، الگوهای کف دست) و همچنین دستگاه های حضور و غیاب کارتی بدون تماس صورت می پذیرد. اما درمیان این همه تنوع از دستگاههای حضور و غیاب چه دستگاهی برای سازمان شما مناسب است؟ امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی و نیاز به بالا بردن سطح امنیت در همه سازمان ها و شرکت ها، به کارگیری دستگاه های کنترل دسترسی و حضور و غیاب، رواج زیادی پیدا کرده است. در آن زمان بیشتر افراد در اروپا و امریکا به جای داشتن کسب و کار شخصی در کارخانه های بزرگ مشغول به کارمی شدند و کنترل تردد پرسنل کارخانه ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده بود. ۶.دستگاه حضور و غیاب دارای ویژگی ای است که می تواند مانند یک نرم افزار زمانبندی کار کند.

سیستم حضور و غیاب انگشت زنی

این مورد با استفاده از حسگر کره ای ضد خش و خودکار که قابلیت شناسایی اثر انگشت واقعی را دارد، انجام می شود. سوأل : عمده ترین علل عدم شناسایی اثر انگشت برخی افراد توسط دستگاه حضور و غیاب کدامند؟ سوأل : علت پیغام "قفل سخت افزاری یافت نشد" و یا "sentinel key not found"هنگام اجرای برخی نرم افزارهای حضور و غیاب چیست ؟ سوأل : مهترین علل عدم ارتباط با پایگاه داده(بانک اطلاعاتی) و پیغامهایی نظیر Connection Failed - قطع ارتباط - نام سرور،کاربر یا کلمه عبور اشتباه است - عدم ارتباط با بانک اطلاعاتی یا Sql - عدم مجوز دسترسی چیست ؟ برنامه های تردد و رفت و آمد پرسنل در کلیه مجموعه ها و کسب و کارها از تنوع بالایی برخوردار است. 3-3 گروه های کارکردی: مجموعه افرادی که برنامه کاری وتعطیلاتشان مانند هم باشد ودر یک گروه کاری قرار گیرند، اطلاق می گردد. از این دستگاه می توان به منظور ثبت ورود و خروج افراد در یک ساختمان یا مجموعه و همچنین احراز هویت افراد و کنترل دسترسی کارکنان به بخش های مختلف یک سازمان یا مجموعه استفاده کرد. امروزه در اکثر کسبوکارها و ادارهها حقوق و مزایا بهصورت ساعتی پرداخت خواهد شد؛ یعنی کارمندان بهازای ساعتهای فعالیت خود در شرکت حقوق دریافت خواهند کرد. زیرا حقوق ایام بیماری توسط سازمان تامین اجتماعی، و برابر با مقررات خاص سازمان پرداخت میشود.مدت استفاده از مرخصی استعلاجی جزء سنوات خدمت لحاظ نمی گردد همچنین مرخصی زایمان نیز جز مرخصی استعلاجی محسوب می گردد.

لازم به ذکر است، سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند. قابلیت اتصال به سیستم VoIP هم تعبیه شده است که باعث بهبود کیفیت صدای دستگاه می شود. این دستگاه قابلیت تشخیص چهره واقعی را حتی در محیط های کم نور و تاریک دارد. پس خرید دستگاه حضور و غیاب هزینه نیست بلکه ذخیره کردن زمان و حتی نوعی پس انداز است. درواقع این حسگرها طوری تنظیم شدهاند که به خصوصیات زیستی و حتی کارت تردد افراد حساس میباشند و با دقت بسیار بالایی افراد را شناسایی میکنند. سوأل : آیا برای شناسایی یک یا چند اثر انگشت بر روی چند دستگاه حضور و غیاب ، نیازی به تعریف اثر انگشت بر روی تک تک دستگاه ها می باشد؟ در ضمن بهترین فرمت قابل شناسایی توسط دستگاه های حضور و غیاب معمولاً فرمت FAT32 است.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

۱۲ بهمن ۱۳۹۸
۰۴:۲۰:۴۴
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

دولت در مورد تلاش هایش خاموش نمی ماند و اغلب به موفقیت های تکنولوژیکی خود در رسانه های دولتی اشاره می کند تا مردم را از توانایی های چشمگیرش با خبر کند. این تناقض ها اغلب در مورد مردم غایب است، به ویژه هنگامی که رسانه های دولتی مردم را از توانایی های تکنولوژیکی آگاه می سازد. تقریباً هر کدام از دستگاه هایی که مجهز به دوربین مادون قرمز باشند، می توانند در محیط های کم نور و تاریک به راحتی کار کنند ولی آن چیزی که پاشنه آشیل این دستگاه ها است، محیط های پرنور است. برای توضیح شاید بد نباشد این موضوع را مطرح کنیم که دستگاه های تشخیص چهره، عموماً قابلیت کار کردن در محیط های کم نور و تاریک را دارند. Face پس از آن از الگوریتم خود برای مطابقت این چهره با آنهایی استفاده می کند که در دنیای واقعی وجود دارند. این اطلاعات انکد شده و پس از آنالیز مجدد اثر انگشت طبیعی تعیین می شود. این اثر انگشت تحت یکسری توابع خاص استخراج ویژگی در پایگاه داده ذخیره میگردد . در کشور آلمان، یکسری بیلبوردهای تبلیغاتی بر اساس این تکنولوژی طراحی شده است که می تواند جنسیت و سن عابران را شناسایی کند و فقط وقتی که زنان در نزدیک آن باشند، تبلیغاتی را به آنها نشان می دهد. انسان ها به طور معمول بیش از هر روش بیومتریکی از تشخیص چهره برای شناخت و شناسایی همدیگر استفاده می کنند. با این وجود در قاره آسیا میزان توجه به تکنولوژی­های بیومتریکی افزایش یافته است.

جهان گستر حضور و غیاب

 

این شهر به واسطهٔ وجود حرم علی بن موسی الرضا، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشور است. دولت چین در حال تلاش برای ترکیب ۱۷۰ میلیون دوربین امنیتی با هوش مصنوعی و تکنولوژی تشخیص چهره برای ایجاد سامانه نظارتی وسیع است. یک روش ترکیب کننده, روی نتایج بخش تمرین اعمال می شوند تاعکسهای جدید برحسب کلاسهای ایجاد شده دسته بندی شوند. اگر اطلاعات جدید با اطلاعات قدیمی ثبت شده در حافظه سیستم حضور و غیاب مطابقت داشته باشند، فرآیند تأیید هویت انجام گرفته و زمان حضور و غیاب افراد ثبت میشود. حافظه ذخیره سازی در دستگاه حضور و غیاب دوبین دار Suprema Bio station 2 بسیار بالاست و قابلیت ثبت یک میلیون الگوی اثر انگشت برای ۵۰۰ هزار کاربر و ثبت ۳ میلیون تردد را دارد. یعنی باید ۱۰۰ میلیون نقطه را ذخیره کرد که این کار به حدود ۰٫۸ گیگا بایت حافظه نیاز دارد!



    • 13- اطلاعات تماس مدرسه



    • دستگاه حضور و غیاب TTA-28306



    • 3- نبودن قابلیت ایجاد تغییرات در نرم افزار



    • 300 سنگ مش سنگزنی تجهیزات

 



سیستمهای بیومتریک نیز برای محدود کردن دسترسی به داخل ساختمانهای دارای امنیت بالا، یا اتاقها بکاربرده میشوند، و برای تشخیص قطعی فرد مظنون توسط مجریان قانون استفاده شده است. لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم توسط فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی های فروش دستگاه حضور و غیاب 5th Dimension قیمت گذاری شده است. شناسایی هویت با استفاده از اثر انگشت با وجود تمام کمی و کاستی های آن از قابل اعتماد ترین روش های شناسایی افراد است . یکی دیگر از روش های تشخیص اثر انگشت واقعی از جعلی است . این چیزی است که پلیس باید زمانی فعال کند که یک وضعیت خاص وجود دارد. Megvii Face، که چندین اداره پلیس در چین از سال ۲۰۱۶ برای دستگیری ۴۰۰۰ نفر از آنها استفاده کرده اند، دارای محدودیت های تکنولوژیکی جدی است. در ماه سپتامبر گذشته، روزنامه چینی انگلیسی زبان، خبری در مورد چگونگی استفاده پلیس در چینگدائو از فناوری تشخیص چهره برای دستگیری ۲۵ جنایتکار چاپ کرد. این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. تمامی فرمول های ذکر شده در این الگوریتم با این فرض است که ماتریس تصویر را به صورت یک بردار ستونی درنظر گرفته ایم.

یکی از روشهای مرسوم در زمینه تشخیص اشیاء در نظر گرفتن قابی4 کوچک روی تصویر اصلی و تشخیص این خواهد بود که آیا شیء مورد نظر در آن پنجره وجود دارد یا نه؟ الگوریتم پیشنهادی Viola - Jones می توانست چهره رو در درون یک تصویر ۳۸۴×۲۸۸ با صرف زمانی معادل ۰٫۰۶۷ ثانیه تشخیص بدهد. همان طور که از نام این دسته نیز مشخص است، این الگوریتم ها جزء اولین تکنیک های پیاده سازی سیستم های تشخیص چهره بوده است. با وجود نکات منفی متعدد، سیستم های تشخیص چهره دارای نکات مثبت هم هستند. شرکت های بزرگ دنیای فناوری سیستم های تشخیص چهره را ساخته و در اختیار دولتمردان قرار می دهند. سایت برنامه نویسی کارت فینگر تلاش نموده است آنچه شما از یک سیستم حضور و غیاب انتظار دارید را به ساده ترین شکل در اختیارتان قرار دهد. نکته ای که در اینجا بسیار حائز اهمیت است دقت به این امر است که آیا این توجیهات حقیقی بوده و یا دروغ های تبلیغاتی هستند. در نهایت مدیر هر واحد صنفی می تواند گزارش های مختلفی از حضور و غیاب افراد دریافت کند. 1. گزینههای حضور و غیاب منعطف: این سیستمها به کارکنان شما اجازه خواهند داد که زمان تردد خود را با روشهای مختلفی مانند کامپیوتر، گوشی هوشمند، رایانه لوحی، ساعت یا تلفن ثبت کنند.

نرم افزار تشخیص چهره

 

توانسته است محصولاتی را مطابق با نیازهای این مجموعه ها به تولید برساند. از آن جایی که این بردارها، بردار ویژه ی ماتر یس همبستگی مربوط به تصاویر چهره می باشند و همچنین به دلیل شباهت به چهره یانسان، آن ها را eigenface می نامند. در ادبیات تشخیص چهره، مفهومی مرتبط وجود دارد که از آن به عنوان مکانیابی چهره3 یاد میکنیم. تصور بفرمایید که دستگاه RF900 می تواند در محیطی با این میزان روشنایی به راحتی کار کند. چهره یکی از شایع ترین روش های غیر کلامی است که انسان حالات هیجانی درونی اش را به وسیله چهره انتقال می دهد. چارلز داروین اولین کسی بود که در سال (1872) ادعا کرد که بین احساسات و حالت های صورت ارتباط وجود دارد. الگوریتمی که در این پست مورد بررسی واقع می گردد برای هدف برنامه PCA خواهد بود. دستگاه های حضور غیاب و کنترل تردد از یک یا ترکیبی از روش های زیر برای شناسایی افراد استفاده میکنند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

دستگاه حضور غیاب تراست وان|گیت کنترل تردد|اسکنر اثر انگشت

۱۲ بهمن ۱۳۹۸
۰۳:۴۳:۲۱
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

سیستم حضور بیومتریک نتیجه دقیقی را ارائه می دهد که هیچ فناوری دیگری نمی توانداین کار را انجام دهد. مورد دیگری که بسیار مهم می باشد چگونگی اراده خدمات پشتیبانی توسط فروشنده دستگاه حضور و غیاب است. از ویژگیهای مهم این سیستم حضور و غیاب میتوان به صفحه کلید میکروسوییچی و بسیار مقاوم ،UPS داخلی و همچنین امکان تجهیز آن به پورت شبکه RJ۴۵را نام برد. نوآوری جدیدی برای مدیریت باشگاه های ورزشی به نام آپولو. این ابزار با دسترسی به اطلاعات قبلی و جاری حضور و غیاب و زمان را ردیابی می کند. قیمت دستگاه حضور غیاب از این مدل به مراتب ارزان تر از مدل های پیشرفته تر است که امروزه استفاده می شود. برخی از دستگاه ها تمامی این ماژول ها را دارا می باشند و برخی دیگر که معمولا قیمت ارزانتری دارند برخی از این ماژول ها را حذف کرده اند. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره همانند یک انسان هوشمند است که با سیستم های خودکار خطای انسانی را حذف می کند. یک سیستم حضور و غیاب، نیاز به مرتب سازی کاغذها را حذف می نماید.



    • امکان تعریف اطلاعات جدید و یا ویرایش اطلاعات قبلی



    • دردسترس بودن. ( گم نشدن )



    • آسیاب ذغال سنگ عمودی 200 تن در ساعت-



    • هرزنامه تهاجمی تکراری جعلی



    • روز جاری تاریخ پیش فرض سیستم است



    • تعمیر دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره



    • 1- دستگاه ساعت زنی با کارت هوشمند ثبت ورود و خروج



    • معماری سما




با مطالعه این مطلب شما می توانید با اطلاع کامل از خصوصیات مورد نیاز برای یک دستگاه حضور و غیاب، اقدام به خرید دستگاهی با قیمت مناسب و امکانات معقول نمایید. تمام عواملی که در قسمت قبل توضیح دادیم دست به دست هم داده و قیمت یک دستگاه حضور و غیاب را مشخص میکنند. جهت استفاده از این تگ ها هم در فاصله کم و هم در فاصله نسبتا دور می توانند مورد استفاده قرار گیرند. جهت گرفتن چاپ از گزارشات که توسط نرم افزار DOS با چاپگرهای مدل جدید با پورت Parallel و USB گرفته نمی شود می توان از نرم افزار Report WIN استفاده نمود. هر یک از این پورت ها از روش بخصوصی برای انتقال اطلاعات استفاده می کنند که سرعت انتقال اطلاعات دستگاه ها به شبکه بسته به نوع کابل می باشد. همچنین پورت های خروجی مختلفی در ساخت دستگاه حضور و غیاب استفاده می شود که برخی از آن ها عبارتند از USB ، RS232 ، Wiegand ، TCP/IP.

ساعت کارت زنی

این ساعت حضور و غیاب دارای دوربین مادون قرمز برای استفاده در محیط های کم نور و همچنین سنسور اثر انگشت نوری است. یکی از این قسمت ها کنترل و نظارت بر وارد و خارج شدن کارمندان و همچنین نحوه محاسبه میزان حقوقشان بر طبق این ساعات کاری است. مدیریت کارمندان در محیط کار یکی از مواردی است که مدیران دائم باید آن را درنظر بگیرند. در دستگاه های قدیمی تشخیص چهره برای ثبت اثر انگشت باید کلید خاصی را بر روی دستگاه انتخاب شود تا اثر انگشت یا تشخیص چهره فعال شود. اگر بدانند که سیستم امنیتی یک ساختمان مجهز به تشخیص چهره است، می توانند اقداماتی را انجام داده و مانع شناسایی صورت خود توسط دوربین شوند. در کشور آلمان، یکسری بیلبوردهای تبلیغاتی بر اساس این تکنولوژی طراحی شده است که می تواند جنسیت و سن عابران را شناسایی کند و فقط وقتی که زنان در نزدیک آن باشند، تبلیغاتی را به آنها نشان می دهد.

فرم حضور و غیاب پرسنل

دستگاه حضور و غیاب برای هر مجموعه ایی مور نیاز بوده و یک وسیله بسیار مهم برای کنترل ورود و خروج پرسنل و در نتیجه محاسبه حقوق آنها می باشد. کلیه افرادی که به هر دلیلی از ابتدای سال 1397 تاکنون تردد ناقص داشته اند و موجب ثبت غیبت یا کسرکار برای آنها شده است، می توانند در بازه زمانی مذکور از طریق سامانه جدید، برای اصلاح آن اقدام نمایند. 1- در سامانه جدید، ثبت درخواست مرخصی ها و اصلاح ترددهای قدیمی، از تاریخ 1 فروردین 1397 تا روز جاری برای کلیه افراد به مدت 2 ماه (تا 15 مهر 1398) باز خواهد شد. طریقه کارکرد سامانه حضور و غیاب دینگ چگونه است؟ به همین دلیل از زمان های خیلی دور با گسترش فعالیت های ارگان های دولتی و غیردولتی، نیاز بود تا روش های کارایی برای اتومات کردن عملیات حضور و غیاب برای کنترل هرچه بیشتر این امر صورت گیرد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

خدمات نصب و فروش دستگاه حضور و غیاب

۱۲ بهمن ۱۳۹۸
۱۲:۴۴:۵۸
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

آمازون برای فناوری 'تشخیص چهره' قانون وضع میکند شرکت "آمازون" در حال تهیه قوانینی برای تنظیم فناوری تشخیص چهره است. دوربین متحرک دستگاه می تواند حرکت کرده و خود را با زاویه ایستادن فرد تنظیم کند. با استفاده از سیستم های تشخیص چهره علاوه بر ایجاد امنیت بالاتر، شناسایی فرد بصورت اتوماتیک افزایش یافته و از طرف دیگر دخالت فرد از بین می رود که سرعت پردازش را بالا و خطا را کاهش می دهد. تفاوت دستگاه حضور و غیاب به کار رفته در سیستم حضور و غیاب مدارس توانا با دیگر نرم افزارهای موجود در بازار در کاملاً اتوماتیک و هوشمند بودن آن و ارسال SMS لحظه ای آن می باشد. همانطور که می­دانید، دستگاه های حضور و غیاب و گیت های کنترل تردد یا مستقیما از شرکت های خارجی وارد می ­شوند و یا در صورت تولید در داخل، قطعات زیادی دارند که وارداتی هستند. تصاویر پس از عرضه جهانی گلکسی S10، کاربران زیادی اعلام داشتند که قفل تشخیص چهره این مدل عملکردی ناامید کننده داشته و به راحتی فریب میخورد. این نرم افزار علاوه بر تشخیص چهره حاوی بخش های مکمل کننده ی دیگری نیز است که در صورت تمایل می توان بخش درخواست رمز عبور را نیز به ان اضافه کرد. این نرم افزار کار کاربر را آسان تر نیز می کند که دیگر نیاز به تایپ تکراری رمز برای ورود به ویندوز ندارد. نرم افزار Luxand Blink ابزاری است که به شما امکان ورود به کامپیوتر را بدون لمس کردن چیزی، وارد کردن پسورد یا فشار دکمه بوسیله ی انگشتان می دهد.

دستگاه ثبت ورود و خروج

فقط کافی است صورت خود را جلوی دوربین متصل به کامپیوتر بگیرید تا نرم افزار با تشخیص چهره شما، وارد ویندوز شود. بدین ترتیب امکان تشخیص چهره زنده از دست میرود. شناسایی هویت با استفاده از اثر انگشت با وجود تمام کمی و کاستی های آن از قابل اعتماد ترین روش های شناسایی افراد است . با سیستمهای بسیار موجود در بازار، دانستن اینکه کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است، کمی دشوار میشود. گوگل پیکسل ۴ از سیستم تشخیص چهره بهره خواهد برد گوگل بهتازگی از وجود قابلیت تشخیص چهره و پروژهی سالی در پیسکل ۴ خبر داده است که رقیبی برای FaceID اپل محسوب میشود. به علاوه، سرور این نرم افزار به عنوان یک ابزار قدرتمند مارکتینگ با قابلیت شمارش افراد و استخراج اطلاعات سن و جنس آنها عمل می کند. اتوماسیون تحت وب My Time به صورت اختیاری به همراه نرم افزار حضور و غیاب تحت وب نسخه T5-Web قابل ارائه می باشد.



    • ظرفیت ثبت اثر انگشت تا 1000 انگشت



    • دارای پورت ارتباطی (TCP/IP, Wiegand In/Out (26/34 bit



    • دارای پایگاه داده SQLSERVER -ACCESS))



    • گزینه های ردیابی زمان انعطاف پذیر



    • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد



    • 6 اضافه کار



    • 11- نظر سنجی



    • 4- قرارداد کار آزمایشی




از نظر ظاهری دستگاه حضور و غیاب تایگر مدل T-28332 به سه بخش تقسیم شده است. این دستگاه در زمانی کمتر از یک ثانیه با اسکن استخوان بندی صورت و کدگذاری فاصله اجزای چهره کاربر، چهره را تشخیص می دهد و تغییرات ظاهری همانند استفاده از عینک، تاثیری در عملکرد آن نخواهد داشت. مرحله 3. وقتی گذشت 10 ثانیه رها دکمه قدرت در حال حاضر اما نگه داشتن خانه دیگر 10 ثانیه فشار. استاد پناهیان : دقیقا همینطور است ولی چون خیلیها فکر میکنند که جهاد مسألهای استثنایی در فضای دینی است و فضیلت غیرضروری تلقی میشود، ما مجبوریم با کلمه جهاد از آن یاد کنیم؛ در حالیکه اگر چه ممکن است بعضیها دین حداقلی داشته باشند، ولی قوام جامعه دینی همیشه وابسته به جهادگران است حتی در ایام صلح. بنابراین جهاد و روحیه جهادی و روحیه ایثار و استقلال روحی داشتن مربوط به دوران خاصی از بحرانها مثل دفاع مقدس نمیشود. اگر بخواهم حرف آخر را در این زمینه بزنم، باید عرض کنم که هیچگاه منظمترین ساختارهای اجتماعی برای تنظیم روابط و نظارت بر رفتارها نمیتواند جامعهای سعادتمند درست کند؛ چون حیات اجتماعی انسان توسط خدای متعال بهگونهای طراحی نشده است که بشود اینجامعه و این انسان را بدون زندگی جهادی و نگاه ایثارگرانه به سعادت رساند. معنای دقیق این حرف این است که جهادگری صرفا مربوط به جوامع بحران زده نیست؛ مربوط به جوامعی نیست که در اثر ستمهای بیشمار دچار عقبماندگی هستند والان مجبورند عقبماندگی خود را با فعالیت بیشتر جبران کنند. جهادگری در یک جامعه منظم، متعادل و رو به پیشرفت با ساختارهای اجتماعی متقن و نظارتهای قوی مورد نیاز است و این است آن حقیقتی که ما باید به آن برسیم. با این دسته بندی شما از انسانی صحبت میکنید که دائما بهدنبال منافعش نیست؛ احتمالا مبارزه با نفس میکند و خودش را با آموزههای دینی مدیریت و هدایت میکند.فرهنگ «کارت ساعتزنی» نمیتواند انسانِ جهادگر و ایثارگر تربیت کند سوال: بهنظر میرسد شما اعتقاد دارید از دل ساختاری که مبنا و نگاهش با کارت ساعتزنی طراحی شده است، فردیتها و هویتهای این چنین درنمی آید؟

ساعت زن انگشتی

وقتی کارفرما چنین انتظاری از کارمند خودش ندارد و هیچ تعریفی از این موضوع در محیط صورت نگیرد و روابط صرفا بر اساس دقایق کارت ساعتزنی باشد و مجازاتها فوری اعمال شود، دیگر انسانها فرصت این را پیدا نمیکنند که بفهمند واقعا چه قدر نظم را با انگیزههای غیر مادی دوست دارند. فرایند تربیت یک فرایندی است که نیاز به فرصت دارد و اگر شما بخواهید انگیزه ایمان و تقوا را عامل نظمیابی یک انسان قرار دهید، باید به او فرصت دهید. روابط اگر زیاد ماشینی شود، فرصت برای عواطف، اخلاق و ایمان کم خواهد بوددر زمینههای دیگر هم همینطور است. شما هر جایی قوانین و ضوابط حقوقی را افزایش بدهید، فرصت را برای تعامل انسانی، اخلاقی و عاطفی کاهش دادهاید. لذا این سؤال مطرح میشود که آیا واقعا راه رشد اخلاقی انسان این است که از ضوابط حقوقی فاصله بگیرد؟ تشخیص چهره استفاده میشود. بدین ترتیب مجموعهای از طبقهبندیهای ضعیف با هم ترکیب میشود تا یک مدل گروهی دقیق را تشکیل دهند. سیستم WV-ASF900 در هر مجموعه ای که نیاز به اطلاعات دقیق در مورد افرادی که به فضاهای فیزیکی شما دسترسی دارند وجود داشته باشد مناسب است.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب با قیمت روز و خرید اینترنتی

۱۰ بهمن ۱۳۹۸
۱۰:۲۶:۵۰
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

دستگاه گشت و نگهبانی PT100 یا MT100 دارای باطری داخلی و قابل شارژ می باشد و نگهبانان می توانند در حالت آماده به کار تا 24 ساعت از دستگاه استفاده کنند. دستگاه با استفاده از باطری می تواند در هنگام قطع برق به کار خود ادامه دهد. این دستگاه جهت ارتباط با آیفون دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. این قرارداد برای انجام کار و پروژه مشخص ( مثلاً پروژه احداث پل) بین دو طرف منعقد می گردد. در این دوره کوتاه که بین 1 تا 3 ماه می باشد، طرفین می توانند بدون اطلاع قبلی و بدون پرداخت خسارات، رابطه کاری را قطع نمایند. از مزایای این مدل نسبت به مدل قبلی می توان به هزینه پایین تر آن اشاره داشت، به اضافه این که خوانش تگ نسبت به پلاک ساده تر انجام می گیرد. در دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی شرکت تیک تاک ریدر کارتخوان نیز وجود دارد که با استفاده از آن می توان علاوه بر اثر انگشت از کارت بدون تماس RFID نیز استفاده نمود. این مدل به عنوان پسورد امنیتی استفاده از ویندوز نیز به کار می رود موتور ریدر و تشخیص اثر انگشت T-40204 یک توانایی غیر قابل تقلب برای شناسایی حتی سخت ترین اثر انگشت را دارا می باشد.



    • این ساعت هوشمند داتیس KW18 ساخت کشور چین است



    • 10-3-6 اعزام به ماموریت حتما بایستی از محل شرکت انجام شود



    • امکان ذخیره 30،000 تصویر در حافظه کامپیوتر



    • معماری سما



    • دکمه ویرایش را کلیک نمائید



    • سازگاری با موبایل



    • کارهایی که در آن نیاز به شناسایی کاربر است



    • دستگاه خاموش باشد




ردیابان نام تنها یکی از زیرشاخه های پویش پرداز است که بروی ارائه دستگاه های ردیابی (GPS) سخت افزاری به همراه بخش نرم افزاری بسیار پیشرفته و بی رقیب، کار میکند. 4. امکان گزارش گیری لحظه به لحظه (Online) بر اساس ترددهای روزانه و یا تردد فردی به همراه. توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. قیمت این نرمافزار به صورت شارژهای ماهیانه پرداخت میشود و شرکت ارائهدهنده خدمات هزینه خود را به صورت حداقل ماهیانه دریافت میکند. در نهایت با پیشرفت تکنولوژی در چندسال اخیر، دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره بسیار بهینه تر از قبل شده اند و درحال حاضر ارزش خرید بالایی در برابر قیمت خود را دارند. خرید دستگاه حضور و غیاب هزینه نیست یکی از راه های ذخیره زمان و سرمایه است. توجه: چنانچه پس از خرید طی دو ساعت ترجمه به ایمیل شما ارسال نشد، با ایمیل پشتیبانی تماس بگیرید تا ما در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کنیم. با توجه به استفاده فراوان از این دستگاه لازم است نکاتی را درمورد خرابی های این دستگاه ها ذکر کنیم.

دستگاه ساعت زنی

با توجه به اینکه در این موارد شما به محاسبه دقیق دستمزد کارکنان نیاز دارید، باید بدانید که زمان کاری و اضافهکاری آنها چگونه بوده و دستمزد آنها را با توجه به این ساعت پرداخت کنید. ما مطمئن هستیم که شما از برخی از این موارد آگاه هستید. تبصره - تشخیص موارد مذکور در این ماده با مدیر واحد ذیربط خواهد بود. واحد تعمیر دستگاه حضور و غیاب در مجتمع فنی ملی پایتخت از این افراد تشکیل شده است. امروز با مقاله ای دیگر در خصوص پروتکل TCP/IP در دستگاه حضور غیاب در خدمت شما هستیم. ارزانترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی حرفه ای Tiny Cloud. همچنین قابلیتی که این دستگاه را نسبت به نمونه های دیگر متمایز می نماید وجود سنسور اثر انگشت بر روی دستگاه می باشد. امکان اول: هر پرسنلی می تواند تردد های خود را از طریق خود دستگاه مشاهده می نماید و همین امر می تواند حجم مراجعات پرسنل را به واحد اداری، کارگزینی و واحدهای مربوطه تا مقدار بسیار زیادی کاهش دهد.

ارزانترین دستگاه حضور و غیاب

6- کارگر باید قبل از امضاء قرارداد، آن را به دقت مطالعه کرده و در صورت داشتن سوأل یا ابهام، درباره آن سوال نماید. ولی اترنت بخش کوچک تری از اینترنت و شبکه ای محدود به یک مکان جغرافیایی است که دستگاه های موجود در آن مکان را به هم وصل می کند. شبکه اترنت Ethernet در واقع همان LAN یا شبکه محلی است که در آن مجموعه ای از دستگاه های موجود در یک مکان جغرافیایی محدود مانند یک اتاق به هم وصل می شوند. یک مهندس نرم افزار هلندی، از توانایی هایش استفاده کرد و دستگاه تشخیص چهره ای برای گربه اش ساخته است که وقتی در منزل نبود، در را برای او باز کند! الف- وقوع حوادث و سوانح غیر مترقبه برای مستخدم، همسر و فرزندان تحت تکفل و نیز سایر افراد خانواده در صورتی که تحت تکفل وی باشند. از کار افتادگی یعنی کارگر در طول مدت قرارداد و پیش از رسیدن به شرایط بازنشستگی، بنا به هر دلیلی (بیماری، حوادث کاری، حوادث و اتفاقات غیر مرتبط با کار) توان و قدرت کار کردن را از دست بدهد. بدین ترتیب می توان حداکثر ۴.۲۹۴.۹۶۷.۲۹۶ آدرس منحصر بفرد را استفاده کرد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

قیمت دستگاه حضور وغیاب

۱۰ بهمن ۱۳۹۸
۰۸:۵۱:۰۵
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

بنده میخواهم به ترافیک و نظم جاری در خیابانها و زندگی غربی اشاره کنم و بگویم که اینها از راه درستی به دست نیامده است. کافی بود امیرالمؤمنین(ع) از روش تقوا دست برمیداشت و با دادن پول یا مقام، آدمها را میخرید، آنوقت چهبسا معاویه هم با حضرت همراهی میکرد! در غرب و برخی از کشورهای شرقی، بهتازگی متوجه شدهاند که در شیوۀ مدیریت، نباید با آدمها و کارکنان، برخورد غیرانسانی کرد. چرا مثل معاویه آدمها را خریدوفروش نمیکنی؟ در روش تقوا، تشویق و تنبیه فوری نداریم؛ به آدمها «مهلت» داده میشود تا خودشان باشند. وقتی کارفرما چنین انتظاری از کارمند خودش ندارد و هیچ تعریفی از این موضوع در محیط صورت نگیرد و روابط صرفا بر اساس دقایق کارت ساعتزنی باشد و مجازاتها فوری اعمال شود، دیگر انسانها فرصت این را پیدا نمیکنند که بفهمند واقعا چه قدر نظم را با انگیزههای غیر مادی دوست دارند. فرایند تربیت یک فرایندی است که نیاز به فرصت دارد و اگر شما بخواهید انگیزه ایمان و تقوا را عامل نظمیابی یک انسان قرار دهید، باید به او فرصت دهید. روابط اگر زیاد ماشینی شود، فرصت برای عواطف، اخلاق و ایمان کم خواهد بود. این مسأله فقط در اینجا نیست بلکه این بهعنوان یک نمونه برجسته است. در زمینههای دیگر هم همینطور است. شما هر جایی قوانین و ضوابط حقوقی را افزایش بدهید، فرصت را برای تعامل انسانی، اخلاقی و عاطفی کاهش دادهاید. انسانها وقتی به ضوابط حقوقی بیشتر خیره شوند، از این جهت خوب است که مراقبت میکنند حق را ضایع نکنند اما ما باید به این موضوع فکر کنیم که اینها کی باید اخلاقی رفتار کنند؟

دستگاه حضور غیاب انگشتی

 

بدین صورت که ابتدا با اعمال بعضی قوانین سادهتر بر روی تصویر با کیفیت پایینتر به راحتی تعداد زیادی از قابها را حذف کرده و در مراحل بعدی با اعمال قوانین سختگیرانهتر قابهای باقیمانده را فیلتر کرد. این اطلاعات سپس برای شناسایی ویژگی های متمایز روی سطح صورت مانند چشم ، بینی و چانه استفاده می شود. کوارتز ماشین آلات سنگ زنیمش مانند سنگ، مواد سنگ زنی، و به, در ساز و ماشین سنگ ماشین آلات, مش همراه استفاده می شود . منزل → پیوست سنگ زنی برای ماشین تراش دقیق ساعت ساز است. استاد پناهیان : دقیقا همینطور است ولی چون خیلیها فکر میکنند که جهاد مسألهای استثنایی در فضای دینی است و فضیلت غیرضروری تلقی میشود، ما مجبوریم با کلمه جهاد از آن یاد کنیم؛ در حالیکه اگر چه ممکن است بعضیها دین حداقلی داشته باشند، ولی قوام جامعه دینی همیشه وابسته به جهادگران است حتی در ایام صلح. بنابراین جهاد و روحیه جهادی و روحیه ایثار و استقلال روحی داشتن مربوط به دوران خاصی از بحرانها مثل دفاع مقدس نمیشود. اگر بخواهم حرف آخر را در این زمینه بزنم، باید عرض کنم که هیچگاه منظمترین ساختارهای اجتماعی برای تنظیم روابط و نظارت بر رفتارها نمیتواند جامعهای سعادتمند درست کند؛ چون حیات اجتماعی انسان توسط خدای متعال بهگونهای طراحی نشده است که بشود اینجامعه و این انسان را بدون زندگی جهادی و نگاه ایثارگرانه به سعادت رساند. معنای دقیق این حرف این است که جهادگری صرفا مربوط به جوامع بحران زده نیست؛ مربوط به جوامعی نیست که در اثر ستمهای بیشمار دچار عقبماندگی هستند والان مجبورند عقبماندگی خود را با فعالیت بیشتر جبران کنند. جهادگری در یک جامعه منظم، متعادل و رو به پیشرفت با ساختارهای اجتماعی متقن و نظارتهای قوی مورد نیاز است و این است آن حقیقتی که ما باید به آن برسیم. با این دسته بندی شما از انسانی صحبت میکنید که دائما بهدنبال منافعش نیست؛ احتمالا مبارزه با نفس میکند و خودش را با آموزههای دینی مدیریت و هدایت میکند.فرهنگ «کارت ساعتزنی» نمیتواند انسانِ جهادگر و ایثارگر تربیت کند سوال: بهنظر میرسد شما اعتقاد دارید از دل ساختاری که مبنا و نگاهش با کارت ساعتزنی طراحی شده است، فردیتها و هویتهای این چنین درنمی آید؟



    • 30 تن در ساعت تولید کنندگان آسیاب در هند



    • حد آستانه در هر مرحله



    • ثبت ورود و خروج افراد شرکت در سخت افزار نصب شده



    • امکان ثبت ساعت ورود و خروج های فراموش شده بصورت دستی



    • رنگ سازمانی



    • 6- پشتیبانی و در دسترس بودن اطلاعات در هر زمان



    • پشتیبانی از سیم کارت



    • درگاه یو اس بی

 



این روش بههیچوجه توصیه نمیشود. توصیه می کنیم به هنگام خرید دوربین مداربسته با قابلیت تشخیص چهره، اجناس بی کیفیت با قیمت پایین را انتخاب نکنید. انصاف چیز خوبی است و اسکلت زندگی بشر است و اگر این اسکلت وجود نداشته باشد، با هر زلزلهای فرو میریزد. خوزه لبخند زد. سرش را بلند کرد تا به او نگاه کند، لبخند هنوز بر لبش بود، اما زن را، که سر، میان شانهها فرو برده بود، با آن دانههایی که نا بهنگام، چهره اش را پر کرده بود، گیج و منگ و غرق در فکر، دید. زن گفت: “ فکر نمیکنی زنی مث من، که مردی رو میکشه، کاری به کارش نداشته باشن؟ شخصیتی که تحصیلات عمیق آکادمیک ندارد اما توانسته است با تکیه بر دانش حوزوی و هوش و استعدادی مثال زدنی، حداقل بسیاری از صاحبان اندیشه را با ایدههایش به فکر فرو برد. که به عنوان مثال گاهی شما سیطره مکانیسمهای انضباطی شهروندان را نام میبرید که مثلا دوربینهای مداربسته و کارتهای ساعتزنی سعی در اخلاقی کردن شهروندان دارد و به باور شما این با اسلام قابل جمع نیست.آیا شما صریحا اعتقاد دارید که بسیاری از مکانیسمهای انضباطی شهروندان با روح دین سازگار نیست؟

برای مثال اگر تعداد افرادی که آموزش میدهیم یک فرد باشد، میتوان از این سیستم به عنوان جایگزین رمز عبور برای رایانه استفاده کرد. همچنین بهجای «مدیریت از بالا» تذکر همکاران به فرد بیانضباط، جایگزین کارتساعتزنی و نظارتِ شدید بشود. اگرچه هزینه­ استفاده از کارتها بسیار پایین بوده و کاهش شدید قیمتها در سالهای اخیر، حجم سرمایهگذاریهای لازم برای خرید کارت را کم کرده است، مزیت اصلی حذف آن­ها­ کاهش حجم کارهای مدیریتی می ­باشد. و از آن جایی که برای شما سبک زندگی جهادی موضوعیت دارد و آن را قابل جمع با مکانیسمها و ساختارهای مدرن و غربی نمیدانید، به نوعی خواستار از بین رفتن ساختارهای متکی بر مکانیسمهای انضباطی میشوید؟ بله مگر اینکه کسی با دادههای دیگری خودش را تحت تعلیم و تربیت دینی خاص قرار بدهد و با اینکه در این فضا زندگی میکند، اما به یک زندگی جهادی خوب برسد. بله برای اینکه ما بتوانیم ساختارهای غربی را از بین ببریم، باید همین کار را انجام دهیم.

سیستم حضور وغیاب تحت وب

 

منظور از ظرفیت تردد نیز تعداد عملیات تردد(ورود، خروج، مرخصی و یا مأموریت) قابل ثبت و ذخیره سازی بر روی دستگاه است. اگر افراد در سازمان دچار خطا و لغزش هستند فقط خود آنها مقصر نیستند، بلکه شرایط آموزشی، تربیتی و رفتاری حاکم بر محیط کار نیز در لغزش آنان نقش دارد. در نتیجه بدون دغدغه می توان از دستگاه در شرایط جوی مختلف و داخل و خارج از سازمان نیز استفاده کرد. با انسانها هم مثل «سگ پائولف» (روشی مشهور برای شرطیکردن سگ از طریق دادنِ پاداش) برخورد میکنند؛ این خلاف تقواست. از آسیاب کوارتز 200 تا 500, آهک و خاک رس and Grinding در سنگ شکن ها و آسیاب, 300 مش با تولید 10, . پایههای زندگی جهادی برمیگردد به استقلال روحی فرد و استقلال او در شکلگیری انگیزه هایش برای رفتارها و عادتهایی که فراتر از منافع فردی و مقبولیت اجتماعی دارد و برای زندگی آرمانخواهانه خودش طراحی میکند. برخی از مقررات موجود، با روش تقوا مغایرت دارد، مثلاً دستگاه کارتساعتزنی را دمِ در کارخانه یا اداره میگذارند و بهازای یک دقیقه تأخیر، حقوق فرد را کم میکنند، یا بهازای یک دقیقه اضافهکار، حقوقش را اضافه میکنند.

مدل ارائه شده بر روی تشخیص حالات چهره یک فرد از یک تصویر واحد تمرکز دارد. یعنی ما میتوانیم در برخی از محیط کارها فرهنگی را حاکم کنیم که نیازی به کارت ساعت زدن نباشد. اگر یک نمونهاش را بخواهیم نظمی در نظر بگیریم که در خیابانها و در ترافیک آنجا هست، باید ببینیم این نظم برآمده از چه فرهنگی و برآمده از چه طرز تلقی از زندگی است؟ هستند. کافیست فایل مورد نظر برای تشخیص شیء دلخواهتان را در کد وارد کنید و OpenCV آن شیء را درون تصاویر تشخیص میدهد. سری صفرها به این معنی است که شیء مورد نظر در فریم نیست و سپس سریهای 1 به این معنی است که شیئی در تصویر وجود دارد. از میان مردم به برخی فرصت میدهند که نخبه شوند و از میان نخبگان بعضیها را بهکار میگیرند و از میان اختراعات و اکتشافات آنها بعضی را مورد استفاده قرار میدهند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

نرم افزار حضور و غیاب تحت وب

۹ بهمن ۱۳۹۸
۱۱:۳۸:۴۴
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

تمامی موارد مذکور تنها توسط گروه طلای نرم و برای اولین بار در کشور راه اندازی شده که به صورت کاملاً اتوماتیک، هوشمند و منحصربفرد طراحی گردیده است که به هیچ گونه نظارتی توسط معاونین نیازی ندارد. این موضوع باعث می شود که تغییرات چهره از جمله تغییر در جهت تابش نور و حالت چهره, باعث تغییر ویژگی های موضعی چهره یک فرد نشود. دستگاه های تردد روزانه حداقل یکبار تخلیه میگردد در صورتی که اطلاعات بیشتر از یک روز به روز رسانی نشود نشاندهنده عدم ارتباط شبکه دستگاه با کامپیوتر مرکزی می باشد. در حال حاضر جهت کنترل تردد ورود و خروج پرسنل از ساعت حضور و غیاب کارتی ، تشخیص چهره و اثر انگشت استفاده می شود. ساعت حضور و غیاب کارتی و اثرانگشتی: این ساعت ها شامل انواع کارتها میباشد که پس از کارت زنی انگشت نمونه برداری شده را روی سنسور قرار میدهند تا مطابقت داده شده و زمان ثبت شود. در صورتی که از ساعت حضور و غیاب ویردی سنسورهای اثر انگشتی در بازار وجود ندارد. برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل به پرداخت نقدی هزینه سفارش خود دارند، فروشگاه اینترنتی مدرن الکترونیک امکان پرداخت نقدی در محل را نیز فراهم آورده است. امروزه می بینیم که درصد کمی از مشاغل باقی مانده اند که بتوانند در برابر اینترنتی شدن و استفاده از تکنولوژی مقابله کنند.

اما دستگاههای Suprema از ۵۰۰۰ تردد به بالا کند عمل میکنند.

در صورتی که پرداخت سفارش از طریق اینترنتی پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد. دستگاه کنترل تردد Virdi نسبت به Suprema در نصب نرمافزار و کنترل آسانتر عمل میکنند. اما دستگاههای Suprema از ۵۰۰۰ تردد به بالا کند عمل میکنند. دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی Nitgen T3 با سرعت و قدرتشناسایی بالا، مناسب سازمان های بزرگ با ورود بالای پرسنل، مراجعه کننده زیاد و امنیت بالا می باشد. ساعت های حضور و غیاب در بازار از ۱ میلیون تا بالای ۱۲ میلیون تومان قیمت و همچنین کارآیی های بسیار مختلفی دارند که این موضوع انتخاب دستگاه حضور و غیاب را کمی سخت می­ کند. 100 تا 120 تن در ساعت سنگ قیمت سنگ شکن در ماه فوریه هر تن سنگآهن به قیمت 187/2 دلار در هر تن به . ساعت حضور و غیاب تشخیص چهره: این دستگاه ها پیشرفتهترین نوع دستگاههای موجود در بازار است.

  • ایجاد شماره فاکتور خودکار
  • پشتیبانی از تمامی زبانهای برنامه نویسی
  • امکان اضافه کردن ورود خروج به صورت دستی
  • قابلیت ارسال خودکار داده های تردد به سرور (Push)
  • Dmz با استفاده از دو فایروال

بوسیله ی نصب پایگاه داده بر روی سرور و تهیه ی نسخه ی پشتیبان از اطلاعات ورود و خروج پرسنل در دوره های مختلف زمانی، می توان در صورت نیاز، اقدام به بازیابی اطلاعات نمود. پیام هشداری مبنی از اطمینان از حذف روز کاری نمایش داده خواهد شد. محل نمایش آگهی شما! صفحه نمایش رنگی 2.4 اینچی ، زبان فارسی و منو های ساده دستگاه نظارت شما را ساده و دقیق می کند. ساعت حضور و غیاب F70 دارای منوی کاربری بسیار آسان می باشد و تمامی منوهای آن به زبان فارسی بوده در ضمن سنسور اثر انگشت آن امکان شناسایی در کمتر از نیم ثانیه را دارا می باشد. همانند دیگر محصولات این شرکت این دستگاهها از زبان فارسی کاملاً پشتیبانی کرده و سخنگوی زیان فارسی دارد. خوبی آن نسبت به استفاده از کارت هوشمند این بود که دیگر امکان گم شدن کارت فیزیکی وجود نداشت. اگر سازمانی با میزان تردد روزانه بالا هستید، دستگاه کارتی برای شما جوابگو نخواهد بود چراکه امکان تقلب در ترددهای بالا در این دستگاه ها بالا می ­رود.

طبیعی است که یکی از عوامل مهم در انتخاب چنین دستگاه هایی گارانتی و پشتیبانی است. از جمله خصوصیات دستگاه امکان تغییر سخنگوی دستگاه با صدای دلخواه مشتری و پایه ی خاص آن که استفاده به صورت رومیزی و دیواری را فراهم می کند. صفحه نمایش رنگی 3 اینچ این محصول امکان نمایش تصاویر از جمله تصویر اثر انگشت و نتیجه تطبیق را با وضوح بیشتری در اختیار کاربر قرار می دهد. هر کدام از برندها با تبلیغات و بازاریابی سعی دارند خود را به عنوان بهترین نمونه موجود معرفی کنند و این موضوع سازمانها و شرکتها را در انتخاب دچار تردید میکند. اما اگر قرار است تعداد کاربر زیادی در دستگاه ثبت نمایید، بهترین دستگاه حضور و غیاب برای سازمان شما دستگاهی با ظرفیت کاربر بالاست که قیمت آن نیز بیشتر است. با ما در فروشگاه دی سی ای کالا همراه باشید. با خرید هر یک از دستگاه های حضور و غیاب از فروشگاه تهران نت , نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه را به صورت رایگان از تهران نت هدیه بگیرید .


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

دستگاه حضور و غیاب :

۹ بهمن ۱۳۹۸
۰۹:۵۳:۲۷
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

دستگاه از ۷ زبان پشتیبانی می کند و این امکان را دارد که کدهای مختلف کاری را روی این دستگاه تعریف کند که در حقیقت همان کلیدهای عملیاتی هستند که روی دستگاه های V800 رادن هستند. صدای تعبیه شده در این دستگاه به صورت زبان فارسی می باشد. صدور برگه ملاقات و تایید انجام آن به صورت سیستمی انجام می پذیرد و مانیتورینگ تمام تردد ها برای مدیران و سرپرستان به صورت لحظه ای امکان پذیر می باشد. متأسفانه بیشتر دستگاه های تشخیص چهره ای که از تولیدکنندگان مختلف هستند، امکان عملکرد در محیط های پرنور را ندارند. خوب امیدوارم بخش اول پروژه تشخیص چهره برایتان مفید بوده باشد. دسته اول الگوریتم هایی که در گروه قرار میگیرند مبنای عملکرد آنها مقایسه مشخصاتی مانند موقعیت، اندازه و شکل اجزای صورت مانند چشم ها، بینی، دماغ و… با مشخصات ثبت شده در دیتابیس است. به این معنا که این مشخصه از تصویر باعث ایجاد تمایز بین تصاویر موجود در دیتابیس نمی شود.

4. Ping وجود دارد ولی Ping مربوط به Device دیگری در شبکه می باشد.

دستگاه های حضور و غیاب مبتنی بر وب از ارتباطات شبکه ای جهت همزمان سازی داده ها بین نرم افزار حضور و غیاب و چندین دستگاه حضور و غیاب بهره می برند. کارگران جهت ثبت ساعات کاری، ابتدا بازوی اشاره گر را بر روی شماره ی خود حرکت می دادند و سپس اشاره گر را بر روی شماره مورد نظر می فشردند. ابتدا به بررسی طبقهبندی آبشاری میپردازیم. 4. Ping وجود دارد ولی Ping مربوط به Device دیگری در شبکه می باشد. اگر بودجهتان اجازه نمیدهد که یک لپتاپ جدید بخرید، یک راه آسانتر وجود دارد و آنهم تهیه یک وبکم سازگار مثل Brio 4K Pro لاجیتک یا استارگیزر از برند ریزر است. راهنمای نرم افزار ) که آموزش کامل استفاده از نرم افزار در این قسمت تهیه شده استفاده کنید، همچنین در سایت نرم افزار در قسمت پرسش و پاسخ میتوانید سوالات خود را در رابطه با نرم افزار بپرسید. از پورت USB می توان جهت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود در دستگاه و یا تخلیه اطلاعات تردد استفاده کرد.

  • گزارش ساز و فرمول نویسی
  • مرخصی استعلاجی
  • تشخیص وجود چهره در یک عکس
  • ویلا نقلی در منطقه جنگلی چمستان
  • دستگاه حضور و غیاب Tiny cloud BIO ... (دستگاه های حضور و غیاب)
  • مجلس یاب : اطلاع رسانی و نیازمندی های مجالس مذهبی
  • باتری BACKUP با قابلیت 3 ساعت کار مداوم و 12 ساعت Stand By

یک دستگاه مبتنی بر اثر انگشت پرسنل را با تطبیق الگوی اثر انگشت وی با اثر انگشتهای ثبت شده در پایگاه داده شناسایی خواهد کرد. به این ترتیب قابلیت دور زدن دستگاه با استفاده از تصویر شخص وجود ندارد. همچنین امکان سازگاری با تمامی سستم های ویندوز را دارد که باعث می شود اطلاعات مورد نیاز شما در مدت زمان کوتاهی به وسیله کنترل از راه دور به کامپیوتر منتقل شود. مورد آخر به نام زیست سنجی (Biometrics) نیز شناخته می شود. این دستگاه با تمامی حافظه های فلش (USB) نیز سازگاری دارد و می توانید با انتقال اطلاعات دستگاه روی این حافظه ها و اتصال به نرم افزار حضور و غیاب، گزارش های لازم را جمع آوری نمایید. اکنون حدود سه سال است که فروشگاه ها، داده ها را از طریق اپلیکیشن های گوشی های همراه جمع آوری می کنند تا تشخیص دهند که محل زندگی مشتریان کجاست تا به منظور تبلیغات از آنها استفاده کنند.

دستگاه حضور و غیاب ارزان

از طراحی لوگو گرفته تا طراحی سه بعدی و تیزر! در کشور آلمان، یکسری بیلبوردهای تبلیغاتی بر اساس این تکنولوژی طراحی شده است که می تواند جنسیت و سن عابران را شناسایی کند و فقط وقتی که زنان در نزدیک آن باشند، تبلیغاتی را به آنها نشان می دهد. مجریان قانون، مدتهای زیادی است که به تکنولوژی تشخیص چهره علاقه مند شده اند، و آن را در فرودگاه ها، ایستگاه های قطار، گذرگاه های مرزی، و در رویدادهای ورزشی در سراسر جهان، استفاده می کنند. این دستگاه قادر به تشخیص هویت به وسیله رمز عبور هم می باشد که با استفاده از یک روش ترکیبی می توانید تشخیص هویت مطمئن تری را داشته باشید. بدین ترتیب مجموعهای از طبقهبندیهای ضعیف با هم ترکیب میشود تا یک مدل گروهی دقیق را تشکیل دهند. بدین ترتیب فرقی نمی کند که فرد در کدام دستگاه تردد خود را ثبت کند . شما می توانید اطلاعات ذخیره شده در حافظه داخلی دستگاه را از طریق فلش به نرم افزار حضور وغیاب تردد انتقال داده و گزارش کارکرد کلی پرسنل را پرینت بگیرید .

کارتخوان ارزانترین ابزار و تشخیص چهره گرانترین ابزار ثبت تردد هستند. به گزارش ایسنا و به نقل از سی.ان.بی.سی، فناوری تشخیص چهره آمازون که "رکوگنیشن"(Rekognition) نام دارد، در سال ۲۰۱۶ رونمایی شد. Megvii Face، که چندین اداره پلیس در چین از سال ۲۰۱۶ برای دستگیری ۴۰۰۰ نفر از آنها استفاده کرده اند، دارای محدودیت های تکنولوژیکی جدی است. 5. برای شروع عبارات گروه کاری , گروه قوانین و بخش را از لیست عبارات موجود انتخاب نمایید.در ادامه نحوه ویرایش آنها آمده است. این دستگاه ها حتی ممکن است در تشخیص اثر انگشت افراد معمولی هم به دلیل شرایط نور یا نحوه قرار دادن انگشت روی حس گر دستگاه دچار مشکل شوند. در جلسه اخیر در دفاتر Megvii، (یکی از پیشگامان هوش مصنوعی پیشرو و یکی از ارائه دهنده اصلی فناوری تشخیص چهره توسط پلیس چین)، Xie Yinan، در دیدار با معاون رئیس جمهور این شرکت. با تشکر از شما که سایت گروه مهندسی رسا را جهت ملاحظه محصولات انتخاب فرمودید. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره وینا مدلUFACE102 با قابلیت تشخیص چهره، اثرانگشت و همچنین کارت قادر به ثبت ۱۵۰۰ چهره و ۲,۰۰۰ اثرانگشت و ۱۰,۰۰۰ کارت با ۱۰۰,۰۰۰ رکورد جهت ثبت ترددها را در خود دارد .

ضعفی که در اکثر پنل های sms نرم افزار و یا پورتال های مدرسه وجود دارد محدودیت گزینه ها جهت گزینش اطلاعات و همچنین درگیری زیاد کاربران جهت ارسال sms می باشد. همچنین دارای باتری داخلی پشتیبان ۲۰۰۰ میلی آمپر می باشد که حدود ۳ الی ۵ ساعت عملیات مستمر با دستگاه را امکان پذیر می سازد. امروزه شناسایی و ثبت ورود و خروج پرسنل در محل کار با استفاده از ساعت های حضور و غیاب بیولوژیکی (نظیر اثر انگشت ، تشخیص چهره ، اسکن عنبیه چشم ، الگوهای کف دست) و همچنین دستگاه های حضور و غیاب کارتی بدون تماس صورت می پذیرد. اما درمیان این همه تنوع از دستگاههای حضور و غیاب چه دستگاهی برای سازمان شما مناسب است؟ شرایط عکاسی. فاکتورهای مختلف محیطی نظیر شرایط نوری و مشخصات دوربین عکاسی از جمله لنز میتوانند تاثیر زیادی در پروسه تشخیص چهره داشته باشند. شاید مهم ترین مشخصه های دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره RF900 قابلیت کار کردن در محیط های پرنور است. اما مهم ترین دلیل این اختلاف قیمت، قیمت اصلی دستگاه ها در بازار جهانی می باشد. 8-برای بعضی از افراد شکل و ظاهر دستگاه و شکیل بودن آن مهم است. Face بیش از ۹۷٪ دقیق است، می تواند فقط یک تعداد محدودی از چهره ها را در یک زمان جستجو کند. با یک ارزیابی بر روی دو مجموعهداده موجود در زمینه حالت چهره که در دسترس عموم است، ما دریافتیم که با استفاده از ویژگیها DCNN، میتوانیم به نرخ تشخیص جدیدی دست بیابیم.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.