انواع الگوریتم های تشخیص چهره

۲۴ فروردین ۱۳۹۹
۰۷:۲۶:۳۹
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

آیا این معنای پیشرفت یک جامعه است؟ البته فاصله گرفتن نه به معنای اینکه آن ضوابط را بهعنوان حداقل رعایت نکند، بلکه به این معنا که فضای رفتاری خودش را تحت حاکمیت آن ضوابط قرار ندهد و آن را تحت حاکمیت ارزشهای اخلاقی قرار دهد. به علاوه پشتیبانی دستگاه از زبان فارسی و راهنمای صوتی فارسی، آن را به گزینه بسیار مناسبی برای استفاده از مجموعه ها و سازمان های درون کشور تبدیل کرده است. بخش نرم افزاری موظف است با دریافت ترددهای پرسنل از حافظه دستگاه و پردازش آن ها مطابق با شیفت کاری سازمان گزارش کارکرد پرسنل را صادر نماید. تشخیص چهره در متلب از وب کم Webcam و ویدئو عنوان پروژه ای است که در این پست به آن پرداخته ایم که در رابطه با پردازش تصویر image processing در متلب می باشد. در این پست می خواهیم در مورد آشنایی با یک دستگاه حضور و غیاب ارزان برای کسانی که قصد خرید دارند مواردی را توضیح دهیم.

ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست. با وجود اینکه، آنالیز DNA به امری عادی در تحقیقات جنایی تبدیل شده است، کاربرد قابل توجهی آن در سیستمهای امنیتی بیومتریک با توجه به هزینه و زمان مورد نیاز برای مقایسه توالی نمونه DNA، یافت نشده است. در هر مجموعه ای علاوه برشاغلین آن مجموعه امکان مراجعه افراد غیر عضو به آن مکان نیز وجود دارد. دوربین دوم نیز دوربینی معمولی است که به منظور نمایش عکس فرد روی صفحه نمایش کاربرد دارد. کاربر گرامی شما می توانید قیمت و ویژگی انواع دستگاه های کنترل دسترسی zkteco را در این صفحه مشاهده نمایید . اگر از محصولات zkteco استفاده میکنید پیشنهاد میکنیم ویدیو های آموزشی مرتبط با دستگاه را در این صفحه مشاهده نمایید . لذا تمامی مدل های دستگاه حضور و غیاب zkteco به صورت تک فروشی نیز به مشتریان و همکاران محترم ارائه میگردد. در خرید دستگاه حضور و غیاب سعی کنید به صورت اصولی برای از نکات را در نظر داشته باشید. قیمت برای شما : 0 ریال … دستگاه حضور غیاب مدل UF100 کمپانی zktecho یکی از بهترین دستگاه های اثر انگشتی شرکت ایمن تصویر پاسارگاد میباشد. بالطبع مهمترین بخش یک دستگاه حضور و غیاب، ابزار ثبت تردد می باشد.

  • دارای خصوصیت تصویر اثر انگشت زنده(LFD) می باشد
  • 4 کلید (ورود ، خروج ، مرخصی ، ماموریت)
  • Easy Clocking
  • قابلیت ارسال خودکار داده های تردد به سرور (Push)
  • تردد آسان در زمان حضور و غیاب کارمندان
  • ثبت نام آنلاین
  • گزینه Touch ID & Security را انتخاب کنید
  • تشخیص کاربر با لمس سنسور در کمتر از 1 ثانیه

دستگاه حضور و غیاب C2طراحی شده برای مدیریت تردد پرسنل در کسب و کار های کوچک تا بزرگ است. شما با نرم افزار حضور و غیاب دارای سوابق الکترونیکی تمامی کارمدان خود برای همیشه خواهید بود . خواندن مصاحبه پنجره با حجت الاسلام پناهیان به تمام موافقان و مخالفان وی توصیه میشود. او بر این اعتقاد است که مخاطب ایشان تنها زمانی میتواند او را بهدرستی بفهمد (ویا احیانا بهدرستی نقد کند) که متوجه باشد در حال تعامل با کدام پناهیان است. 2 ژانویه 2018 … کاربر با نزدیک کردن کارت به دستگاه ورود و خروج هویت خود را تایید میکند. قیمت هر سهم بانک …. فطرت انسانها و جذابیت و عقلانیت دین -که هر کس با آن ارتباط برقرار میکند، نمیتواند از کنارش به سادگی رد شود- عوامل رشد فرهنگی و معنوی ما هستند و گرنه کار شایستهای صورت نگرفته است. دنبال کردن خط دید چشم و تعیین نژاد ، جنس ، سن و حالت صورت از جمله این کاربردها هستند که بعضی از آنها در ارتباط بین انسان و کامپیوتر مفید هستند. به نظر محققان، چشم ها و مغز ما ارتباط بسیار پیچیده ای دارند و همه چیزی که ما می بینیم قبل از رسیدن به مغز از میلیون ها فتوگرامتر photoreceptor رد می شوند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

آموزش رفع مشکل فیس آیدی یا تشخیص چهره آیفون و کار نکردن آن

۲۴ فروردین ۱۳۹۹
۰۵:۵۱:۳۷
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

تمام داده ها جمع آوری و سپس محاسبه میشوند- این نرم افزار محاسبات را بسیار ساده نر و سریعتر میکند. کارکنان می توانند زمان بندی خود را مدیریت کنند، ساعت ها کار خود را بررسی کرده و جریمه های خود را پیگیری کنند. عملکرد Face ID را مورد بررسی قرار دهید. اطلاعات ورود و خروج ثبت شده در دستگاه به سرعت به نرمافزاری منتقل میشود که میتواند کارکرد پرسنل را محاسبه کند. به احتمال زیاد مشکل فیس آیدی آیفون برطرف شده است. به احتمال خیلی زیاد مشکل فیس آیدی آیفون برطرف شده است. ابتدا مطمئن شوید که به یک شبکه وای فای مناسب متصل هستید و آیفون شما حداقل 60 درصد شارژ باتری دارد. پس از ریستور شدن آیفون میتوانید اتصال آن را از کامپیوتر قطع کنید. ویگند ورودی، امکان اتصال به آنتن دور برد یا کارت ریدر را فراهم می کند. از موارد رعایت شایسته سالاری در سازمانها میتوان رعایت رفتار بی طرفانه در پرداخت حقوق در بین کارمندان را نام برد. زیرا سازندگان این دستگاهها سنسورهای دستگاه را هوشمند کرده و به سیستم اسکنر بافت زنده تبدیل کردهاند. قبل از رسیدن وسیله نقلیه به درب ورودی یا خروجی ؛ ماشین از محلی که در آن یک آنتن جهت دریافت اطلاعات تگ چسبیده شده بر روی وسیله نقلیه وجود دارد؛ عبور می کند.

  • صفحه نمایش ۳ اینچ تمام رنگی
  • ثبت تصاویر با کیفیت 1080
  • محل اتصال دستگاه به آویز (Hook)
  • تعداد افراد بیشتری را پوشش میدهد،

تقریبا اکثر تصاویر موجود در فیسبوک و اینستاگرام به اندازه کافی اطلاعات در اختیار قرار می دهند که بتوان با استفاده از آن یک چهره را دوباره بازسازی نمود. این سیستم حضور و غیاب قابلیت تخلیه اطلاعات به صورت USBو شبکه را داشته و امکان ارتباط به صورت آنلاین با نرم افزار حضور و غیاب را دارد. اگر مسئولین سازمان و یا شرکتی تخصص و اطلاعات کافی در مورد نرم افزارهای حضور و غیاب مناسب کسب و کارشان را نداشته باشند، انتخاب بهترین نرم افزار حضور و غیاب برای آنها مشکل خواهد شد. گاهی حجم و فشردگی مشکلات به اندازه ای افزایش پیدا میکند که انجام و پیگیری آنها به صورت دستی و سنتی عملاً خارج از توان نیروی انسانی بوده و ممکن است با مشکلات و اشتباهات زیادی همراه شود. حالا به هوم اسکرین بروید و صفحه نمایش آیفون خود را با فشردن دکمه پاور خاموش کنید. زمانی که آیفون در حال آپدیت شدن است به هیچ وجه از آن استفاده نکنید و دستگاه را خاموش ننمایید. در خیلی از مواقع خاموش و روشن کردن مجدد قابلیت Face ID در آیفون ها منجر به رفع مشکلات عملکردی و باگ های موقت آن ها میشود.

هفت مورد از راه حل هایی که معرفی کردیم مربوط به روش های نرم افزاری میشوند و روش آخر مربوط به روش سخت افزاری خواهد بود. ریست Face ID تقریبا در 80 درصد مواقع منجر به رفع مشکلات و باگ هایی میشود که در عملکرد آن به وجود آمدهاند. در مجموعه سنسور های جلوی آیفون هایی که از قابلیت Face ID پشتیبانی میکنند یک لنز اختصاصی تحت عنوان TrueDepth تعبیه شده که وظیفه تشخیص جزئیات چهره کاربر را در حالتی سه بعدی بر عهده دارد. چند دقیقه منتظر باشید تا ریست تنظیمات آیفون انجام شود. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید. برای انجام این تعمیر میتوانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. همانطور که ممکن است تشخیص داده باشید ، دو صفحه هادی یک خازن اصلی ، یک جزء الکتریکی را تشکیل می دهد که می تواند شارژ را ذخیره کند (برای جزئیات بیشتر به چگونگی کار خازن ها مراجعه کنید).

با ریست تنظیمات و اطلاعات فیس آیدی موافقت به عمل آورید. دقت داشته باشید که با فکتوری ریست کردن آیفون تمام اطلاعات آن از بین خواهند رفت و تنظیمات گوشی به حالت پیش فرض کارخانه باز میگردد. در ادامه و در سال ۱۹۳۸ اولین دستگاه حضور و غیاب تمام اتوماتیک به بازاز عرضه شد. تاچ آیدی در واقع همان دکمه هوم آیفون های قدیمی تر بود که قابلت اسکن انگشت و آنلاک نمایشگر را فراهم میکرد. اگر هیچ کدام از روش های فوق منجر به برطرف شدن مشکل Face ID آیفون شما نشدند مطمئنا مشکل از بخش سخت افزاری گوشی شماست و باید برای انجام تعمیرات آیفون وارد عمل شوید. ما در این مقاله قصد داریم هرکدام از این دستگاههای حضور و غیاب را به طور خلاصه به شما معرفی کنیم و گوشهای از ویژگیهای هر کدام را به شما ارائه دهیم. ما در این مقاله میخواهیم به اقداماتی اشاره داشته باشیم که باید برای رفع مشکلات Face ID آیفون به انجام آن ها بپردازید. در این صورت کمترین میزان آسیب به محیط زیست وارد میشود. فناوری تشخیص چهره از جمله تکنولوژیهای تشخیص چهره بیومتریک یا اندازهگیری دادههای بیولوژیکی محسوب میشود. حالا دوباره عملکرد قابلیت Face ID یا تشخیص چهره را در آیفونتان بررسی کنید. حالا میتوانید عملکرد Face ID را در گوشی بررسی کنید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

بررسی 5 روش هک اسکنر اثر انگشت و نحوه جلوگیری از آنها

۲۴ فروردین ۱۳۹۹
۰۵:۲۹:۲۸
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

به کمک این سیستم در زمان ورود و خروج هر فرد، تمامی مشخصات پرسنلی به همراه عکس وی برای ملاحظه مسئول مربوطه بر روی مانیتور نمایش داده می شود. دستگاه حضور و غیاب کارت خوان تایگر می تواند با شناسایی کارت مخصوص هر فرد، ورود و خروج وی را ثبت کند. • یک دستگاه کارتخوان جهت تفکیک ثبت ورود و خروج … امکان تعریف گروههای مختلف و تعریف تعرفه قیمت جداگانه و یا رایگان به صورت متفاوت برای هر گروه. اکثریت مردم برای بهره گیری از Face ID یا فیلتر های اینستاگرام مشکلی با سیستم تشخیص چهره ندارند ولی ممکن است این تکنولوژی جدید کمی ترسناک به نظر برسد. در صورت غیبت مربی در صورت امکان جلسه جبرانی برگزار خواهد شد که حضور در جلسه جبرانی الزامی نمی باشد ولی در صورت توافق بر تشکیل جلسه جبرانی غیبت هنرجو درجلسه جبرانی حساب شده و از شهریه کسر خواهد شد. کار نشدنی ای نیست، ولی کار دشواری است.

ماژولهای مرخصی و ماموریت : تعریف انواع مرخصی و محاسبهی دقیق مانده مرخصی با امکان فرمولنویسی و تعریف انواع ماموریت و محاسبه کارکرد ماموریت در این سیستم امکانپذیر است. ۲️⃣ مرخصی های روزهای پنجشنبه، ۴ ساعت در نظر گرفته می شود. دستگاه حضور و غیاب برای هر مجموعه ایی مور نیاز بوده و یک وسیله بسیار مهم برای کنترل ورود و خروج پرسنل و در نتیجه محاسبه حقوق آنها می باشد. با اجرایی شدن سیستم مدیریت تردد، سیاستگذاری در مورد نحوه محاسبات و پرداخت حقوق و دستمزد، پاداش، … و اجرای آن به دقت و سادگی امکانپذیر است. مرخصی، بخشی از روزهای کاری است که فرد شاغل، می تواند در محل کار حاضر نشده و به کارهای شخصی خود بپردازد. از مهمترین فرآیندهای حوزه سرمایه انسانی تحت تأثیر توسط BPM Tools میتوان به فرآیندهای درخواست مرخصی، درخواست مأموریت و درخواست اصلاح تردد ناقص، درخواست تغییر گروه کاری و درخواست انواع مجوز اضافه کار کارکنان در بخشهای مختلف اشاره کرد.

ابزارهای مدیریت فرآیندهای کسبوکار (BPM Tools) راهکاران، میتواند فرآیندهای سازمانی را بر بستر ERP راهکاران، پیادهسازی، شبیهسازی، اجرا و مانیتور کند. بهکارگیری ابزار BPM راهکاران در سازمان شما موجب میشود که فرآیندهای مربوط به سرمایه انسانیتان به صورت مکانیزه انجام شود. این ابزار توسعه یافته به دست مایکروسافت، میتواند بر اساس یادگیری ماشینی سن تقریبی سوژه را حدس بزند. انواع مرخصی بر اساس دلیل عدم حضور، میزان روزهای آن و حقوق حاکم بر آن متفاوت است. با پیادهسازی سیستم مدیریت تردد، فرایندهای دشوار و زمانبر محاسبهی حقوق و دستمزد، در کمترین زمان و بهشکل خودکار انجام میشود. استفاده از سیستم حضور و غیاب بیومتریک نیاز به ثبت دستی زمان از بین می رود. در واقع تجربه شما از تشخیص چهره به وسیله تصاویر سه بعدی انجام می شود. این نوع فناوری به کارفرما کمک می کند تا زمان دقیق حضور و غیاب کارکنان را ثبت کنند. نوآوری ها و تکنولوژی های جدید سبب پیشرفت های زیادی شده است که به رونق کسب و کارها و بهره وری بیشتر کمک می کند. ۵️⃣ مرخصی سالیانه کارگرانی که به کارهای سخت و زیان آور اشتغال دارند ۵ هفته است.

  1. دارای نرخ خطای مساوی پایینی میباشد
  2. ویژگی های ادامه حسابرسی
  3. دستگاه حضور و غیاب کارتی
  4. گزینه Set Up Face ID را انتخاب نمایید
  5. پردازنده RF900 از نوع ۱GHz است
  6. تهیهی مغایرت بانکی خودکار برای هر حساب

۴️⃣ ذخیره مرخصی بیش از ۹ روز مجاز نیست. همچنین با استفاده از این تکنولوژی، ترک زود هنگام محل کار، تأخیر و یا اضافه کاری های غیر مجاز را نیز می توان حذف نمود. ۳️⃣ مرخصی های ساعتی، هر ۴ ساعت یک روز محاسبه می شود. مرخصی (تعطیلی کاری)، بخشی از روزهای کاری است که شخص ، به انجام امور شخصی خود می پردازد. به کمک این سیستم امکان دراختیار داشتن گزارشها و تحلیلهای دقیق و کاربردی از فرایندها و فعالیتهای منابع سازمانی فراهم است. سیستم مدیریت تردد سازمانی و کنترل تردد همکاران سیستم، با بهکارگیری فناوری RFID و بیومتریک در تشخیص و شناسایی افراد، نظارت دقیق منابع سازمانی و افزایش بهرهوری کارکنان را به همراه دارد. بنجاق : همکار نازنین ؛ طناز قومسی ؛ جناب آقای عبدوس - سلام و عرض ادب و احترام - جمشیدی و سایت بنچاق ، باید به خودشان ببالند که محل مراجعه ی سروران و همکاران خوبی چون شما باشند . همچنین از آن میتوان در سیستمهای پرداخت موبایلی به خوبی استفاده کرد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

دستگاه حضور و غیاب افق فرا ویژن

۱۹ فروردین ۱۳۹۹
۰۷:۰۵:۲۴
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

نکته ششم-در باره نرم افزار حضور و غیاب با دقت بیشتری بررسی کنید. پس پیشنهاد میکنیم با پرداخت هزینه ی بیشتر دستگاههای حضور و غیاب دیگر را بررسی کنید. معنای دقیق این حرف این است که جهادگری صرفا مربوط به جوامع بحران زده نیست؛ مربوط به جوامعی نیست که در اثر ستمهای بیشمار دچار عقبماندگی هستند والان مجبورند عقبماندگی خود را با فعالیت بیشتر جبران کنند. حالا فقط کافی است گوشت را از بالای محفظه استوانه ای قرار دهید و دسته را فشار دهید. ساختار انعطاف پذیر: سیستم کنترل تردد کسرا با تمامی نیازهای شما همخوانی دارد و نیازهایتان را پاسخگو است. نکته هشتم -برای بعضی از افراد شکل و ظاهر دستگاه و شکیل بودن آن مهم است. در بحث حضور و غیاب باشگاهی نکته ی اولی که وجود دارد این است که نرم افزار بتواند از تعداد مانده جلسات افراد بعد از هر بار ورود به باشگاه یک جلسه را کم کند.

  • سفارشی سازی
  • قابلیت پشتیبانی(۸Pin : C4,C8 Supportted)
  • امکان ارسال و دریافت کاربران بر روی دستگاه
  • کنترل دقیق اضافه کار و کسر کار
  • سطوح مختلف دسترسی کاربران سیستم
  • گیت شیشه ای
  • واریانس کوچکتر درون کلاسی
  • ظرفیت تردد : ۵۰۰۰۰ رکورد

هنگامی که احراز هویت موفقیت آمیز باشد دستگاه هویت کارمند را تایید می کند و ساعت ورود یا خروج کارمند ثبت می گردد در غیر این صورت عمل شناسایی فرد موفقیت آمیز نبوده است. هزینه سیستم های مبتنی بر فضای ابری به صورت ماهانه و کم است، در حالی که سیستم های داخلی دارای هزینه های یکباره و زیاد هستند. ساختار هزینه سیستم حضورغیاب بستگی به این دارد که آیا شما یک راه حل مبتنی بر فضای ابری انتخاب می کنید یا یک سیستم داخلی. سیستم های حضورغیاب به دو صورت هستند، یکی مبتنی بر فضای ابری یا آنلاین و دیگر به صورت سیستم داخلی. این سیستم حضورغیاب اثر انگشتی که مجهز به سنسور اثر انگشت ضد خش می باشد می تواند به یکی از دو نوع کارت بدون تماس ۱۲۵ KHz یا ۱۳MHz مجهز شود. این دستگاه تشخیص چهره انگشتی ظرفیت شناسایی ۳۰۰۰ اثر انگشت و ۲۰۰۰ چهره و ۱۰۰۰۰ کارت را دارد و می تواند تعداد ۱۰۰۰۰۰ تردد را ثبت نماید. اگر همه پرسنل شما در همه روزهای کاری ثبت تردد کنند، تعداد ترددهای ثبت شده در یک روز حداقل ۱۰۰۰ تردد (حداقل یک ورود و یک خروج)خواهد بود و حافظه دستگاه ظرف مدت ۱۰ روز پر خواهد شد. این نوع دستگاه، دارای عملکرد سریع بوده و قادر است ظرف مدت یک ثانیه، عملیات شناسایی را انجام دهد.

با این حال برخلاف سیستم های حضورغیاب داخلی، ارتقا و پشتیبانی از نرم افزار آنلاین حضورغیاب به صورت ۲۴ ساعته انجام می گیرد. Viola و Jones در روش خود به نرخ شناسایی بالایی دست یافتند و در عین حال زمان محاسبه را با استفاده از طبقهبندیهای آبشاری کاهش دادند. این امر موجب صرفه جویی در زمان و همچنین به حداقل رساندن بیماری های گسترش یافته به علت تماس فیزیکی است. نکته سوم-نوع ارتباط با دستگاه حضور و غیاب جهت خواندن ترددها ، یکی دیگر از مواردی است که باید بهنگام خرید توجه داشته باشید و با امکانات و بستر ارتباطی شرکت خود تطابق دهید. 29 نوامبر 2016 … معرفی دستگاه های حضور و غیاب مقرون به صرفه شرکت سامانه های بُعد پنجم به همراه قیمت. لیست زیر حاصل جست و جو های فراوان، برقراری تماس های متعدد به عنوان مشتری و صد البته بررسی دقیق کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتریان شرکت های معرفی شده می باشد.

اینکه کارمندان در جریان ریز اطلاعات رفت و آمد و حقوق و دستمزد خود مطابق قرارداد بسته شده با کارفرما قرار بگیرند، یکی از مسائلی است که بهره وری کار شرکت را بالا می برد. در گذشته هایی نه چندان دور در شرکت ها ، سازمان ها و مراکز آموزشی برای حضور و غیاب افراد از سیستم حضور و غیاب سنتی یا دستی استفاده می کردند . علاوه بر سنسور اثر انگشت جهت ثبت ورود و خروج پرسنل، دارای کارتخوان بدون تماس نیز می باشد که می توان برای افراد از هر کدام به دلخواه استفاده کرد. این دستگاه حضور و غیاب دارای دو کارتخوان بارکد و بدون تماس بطور همزمان میباشد.بارکد خوان دستگاه قادر به خواندن بارکدهای استاندارد و بارکد ویژه ی آراز میباشد. این قضیه بیان می کند که بردارهای ویژه ی ماتریس A∗AT با بردارهای ویژه ی ماتریس AT∗A یکسان است. طبیعتا این شخص سبک زندگیای را انتخاب خواهد کرد که تحت تأثیر منافعش به او تحمیل شده است.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره همانند یک انسان هوشمند است که با سیستم های خودکار خطای انسانی را حذف می کند. برنامههای دیگر شامل تعامل پیشرفته انسان و کامپیوتر، نظارت تصویری، نمایه سازی خودکار تصاویر و پایگاه دادههای ویدئویی میباشد. اگر سازمانی تعداد کارکنان زیادی دارد، باید از یک سیستم پیشرفته با امکانات فراوان که البته مستلزم صرف هزینه بالاتری می باشد، استفاده کند. البته سرعت خود شما نیز مسلما در تعداد سیخهای به دست آمده موثر خواهد بود. اگر شما تعداد زیادی مهمان دارید و میخواهید گوشتهای خود را به سیخ بگیرید، میتوانید از این دستگاه فوق العاده استفاده کنید. با مقایسه ی این روش با روش PCA متداول, مشخص می شود که این روش با وجود تغییرات زیادی در جهت تابش نور وحالت چهره, نرخ بازشناسی بیشتری نسبت به PCA دارد. دارای میکروفن داخلی و امکان ضبط صدا بر روی ساعت که البته باید مموری کارت وجود داشته باشد تا بتوانید فایل را ذخیره نمایید. یکی دیگر از امکاناتی که در نرم افزار کنترل تردد ویسمن وجود دارد قابلیت ثبت اطلاعات پرسنل در نرم افزار و انتقال این اطلاعات به دستگاه ها در منطقه مورد نظر می باشد.

یکی از مهم ترین ویژگی های دوربین های مدار بسته با قابلیت تشخیص چهره تشخیص دقیق می باشد. دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره جدیدترین راه حل های امنیتی مبتنی بر فناوری هستند که با شناخت ویژگی های صورت ، امنیت در محل کار را فراهم می آورند. نکته هفتم -آیا در صورت نیاز ، استفاده از دستگاه حضور و غیاب انتخاب شده در سیستم کنترل تردد امکانپذیر (خروجی رله ) می باشد؟ گروه نرم افزاری پیوست ارائه کننده سخت افزار نیست و نرم افزار حضور غیاب پیوست می تواند اطلاعات تردد پرسنل را مستقل از دستگاه کارت ساعت از بانکهای اطلاعاتی تردد دریافت کرده و پردازش نماید. اگرچه این دستگاه می تواند به عنوان جزئی از شبکه مورد استفاده قرار گیرد، اما به صورت مستقل نیز قابل استفاده است. در مثال شکل 20 آفست تخصیص با 3 مقداردهی شده است. تشخیص چهره سه بعدی از سنسورهای سه بعدی برای گرفتن اطلاعات در مورد شکل صورت استفاده می کند. بیشتر دوربینهای مورد استفاده تصاویر را بدون عمق ثبت میکنند و از طرفی تصاویر ذخیره شده در پایگاه دادههای بزرگ عمدتا به صورت دو بعدی هستند. متأسفانه بیشتر دستگاه های تشخیص چهره ای که از تولیدکنندگان مختلف هستند، امکان عملکرد در محیط های پرنور را ندارند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

فروش اقساطی لیبل زن

۱۹ فروردین ۱۳۹۹
۰۵:۴۹:۰۰
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

همچنین سیستم اکسس کنترل قابلیت فرمان دادن به انواع درب های اتوماتیک را دارد. در سال ۱۹۶۶ Bledsoe اولین کسی بود که یک روش نیمه اتوماتیک برای تشخیص چهره ارائه کرد. به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفتیم با زبانی ساده در رابطه با چگونگی عملکرد تکنولوژی تشخیص چهره توضیح دهیم. بنابراین توصیه میکنیم از این روش هم به عنوان یک راه حل استفاده کنید. بنابراین باید در انتخاب شرکت میزبان (ارائه دهنده خدمات)، دقت کافی بعمل آمده و یک شرکت سرشناس و مورد اطمینان انتخاب شود. نرمافزار وب بهمراه پایگاه داده آن بر روی کامپیوتر (سرور) شرکت مشتری نصب می گردد، اما نرمافزار ابری بهمراه پایگاه داده، نیازی به نصب در محل مشتری ندارد و بر روی سرور شرکت میزبان (فروشنده) استقرار می یابد. مهمترین تفاوت حضور و غیاب تحت وب با حضور و غیاب ابری، تفاوت در نوع میزبان(سرور) نرمافزار و محل ذخیره سازی اطلاعات است. میتواند از طریق دستگاه و یا بصورت دستی ثبت گردد.دستگاههای حضور و غیاب به سه نوع انگشتی ،کارتی و تشخیص چهره تقسیم میگردد. توجه: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. بهروزرسانی نرمافزار تشخیص چهرهی آمازون هفتهی پیش انجام شد.

  • 3دستگاه حضور غیاب فراافزار مدلFara Af 490w
  • شناسایی مجرمین دید
  • 7دستگاه حضور غیاب فرا افزار مدل Ac- 220
  • ثبت ماموریت و مرخصی به شکل مکانیزه بین شرکتها
  • تعمیر سنسور اثر انگشت دستگاه های حضور و غیاب
  • پستها و موقعیتهای حفاظتی
  • امکان فعال و غیر فعال کردن کاربران روی دستگاه

انواع بازه کاری تعیین شده در آن روز کاری لیست خواهند شد. همچنین به صورت مجزا از گوشی این ساعت بر خلاف سایر ساعت های هوشمند روز (مانند اپل سونی و سامسونگ) قابلیت اتصال سیمکارت در پشت ساعت را نیز دارد. سنگ زنی و روش سرامیک اصلاح کننده رنگ سنگ است که برای سنگ های تیره مانند مرمر، گرانیت و ماسه سنگ و رنگ خود پولیش زن با " ظاهری مرطوب " برای مرمر، گرانیت و سنگ های دیگر روشهای تولید(1)ppt. برای تولید رنگ، اجزای مانند رنگدانه، کلاسور / تشکیل فیلم، رقیق کننده / حلال، رزین، مواد و افزودنی برای مخلوط را با هم به یک فرمول همگن. تقریبا تمام نرمافزار های وب قابلیت ایجاد تغییرات را دارند. پشتیبانی عالی، مدیر دلسوز و صبور، احترام متقابل به خریدار و مجری، امنیت و اعتماد متقابل در فضای کار آنلاین، ایجاد رزومه کاری برای ارتقای مجری در عرصه بازار کار، جملگی در سایت پارس کد رز خلاصه شده اند.

قابلیت شخصی سازی و ایجاد تغییرات، یکی از شاخصه های مورد توجه خریداران نرمافزار حضور و غیاب است. آیا دستگاه حضور و غیاب مورد نظر امکان ارتباط با نرم افزارهای شرکتهای دیگر را دارد ؟ دیگر نگران فراموش کردن کلید هنگام خروج از ساختمان نباشید. ساعت هوشمند طرح apple watch تولید کمپانی کلون می باشد پس اصلا نگران ظاهر این موبایل ساعتی هوشمند نباشید زیرا این کمپانی فول کپی بودن در تولید محصولات طرح خود را اولین اولویت کاری خود قرار داده است. ارسال و دریافت پیامک، ارسال تماس و دریافت تماس، نمایش اعلان های روی صفحه نمایش در این ساعت هوشمند طرح اپل واچ کاملا قابل مشاهده می باشد. خیلی از خانمها می گویند که وقتی جی اسپات را تحریک می کنند، انزال پیدا می کنند. از سوی دیگر دستگاه حضورغیاب و گیت کنترل تردد، بدون وجود نرم افزارهای مدیریت باشگاه، عمل نمی کنند. با استفاده از نرمافزار حضور و غیاب، دیگر شاهد خطاهای زیاد، تقلب و محاسبات غلط رایج در ثبت تردد دستی نخواهیم بود.

 

بطور کلی انواع دستگاه حضور و غیاب کارتی , چشمی , اثر انگشتی پرکاربردترین انواع سیستم های حضور و غیاب میباشند. سنسور اثر انگشت دستگاه های این برند میانه ای با تقلب ندارند و پروسه شناسایی و تشخیص اثر انگشت هر فرد را در کمتر از 3 ثانیه ختم به خیر می کنند. مدت زمان نسبتا زیادی نیست که برای کنترل عبور و مرور در سازمان های کلان و واحدهای صنعتی بزرگ، صاحبان مشاغل از دستگاه های حضور و غیاب استفاده می کنند. نصب و راه اندازی نرم افزارهای دستگاه حضور غیاب بر روی کامپیوتر نسبتا آسان است. در حضور و غیاب ابری، داده ها بر روی سرور شرکت ارائه دهنده خدمات قرار دارد. مدیران شرکت ها با نصب نرم افزار ویسمن بر روی تلفن همراه خود می توانند در هر نقطه ای که باشند، از ورود و خروج کارمندان در همان لحظه مطلع شوند. این سیستم با شناسایی دستگاه های تلفن همراه که برنامه حضور و غیاب روی آنها نصب شده است به محض اینکه کارمندان در محدوده وای فای دفاتر کار قرار گیرند، شروع به کار می کند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

اتوماسیون حضور و غیاب

۱۹ فروردین ۱۳۹۹
۰۵:۲۱:۲۷
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

و باعث می شود دید باز تری نسبت به زمان حضور کارکنان خود داشته باشد. دستگاه حضور و غیاب شرکت افق فرا ویژن دارای سنسور نوری ضد خش و این دستگاه حضور و غیاب حساس به گرمای بدن میباشد. در این پنجره شما می توانید نام و لوگوی شرکت را به نرم افزار اضافه کنید. پیامک حاوی کد هدیه برای این دسته از مشترکین، 72 ساعت پس از اولین استفاده از سیمکارت خریداری شده، برای آنها ارسال خواهد شد. سازمان HMRC و بانکها هم از تشخیص بلندگویی برای تائید هویت افراد استفاده میکنند و کاربرد آن رو به گسترش است. یک امتیاز ویژه آن روش های متعدد در تائید هویت ازجمله اثر انگشت ، کارت بدون تماس RFID و رمز عبور و یا ترکیبی از آنهاست . تشخیص چهره از سال ۱۹۸۰ تاکنون به یکی از عناوین پژوهشی فعال تبدیل شده و راهحلهایی برای مسائل عملی متعدد ارائه شده است.

به این دستگاه ها “سیستم حضور و غیاب” یا “سیستم کنترل تردد” گفته می شود. در حال حاضر اثر انگشت یکی از تکنولوژیهای بیومتریک مورد استفاده در صنعت حضور وغیاب به شمار می رود. به منظور انتقال اطلاعات در این حالت دستگاه از طریق کابل شبکه (Lan / Wireless Lan) به سرور و یا کامپیوتر به صورت موقت متصل می شود و اطلاعات تردد موجود در آن تخلیه می شود. این دستگاه علاوه بر تشخیص چهره، امکان استفاده از اثر انگشت، رمز ورود و کارت هوشمند را نیز برای تشخیص هویت فراهم آورده است. نه تنها خطا بر میزان حقوق کارمند اثر می گذارد و سبب کاهش روحیه او می شود؛ بلکه سبب جریمه توسط دولت نیز می شود. وقتی کارفرما چنین انتظاری از کارمند خودش ندارد و هیچ تعریفی از این موضوع در محیط صورت نگیرد و روابط صرفا بر اساس دقایق کارت ساعتزنی باشد و مجازاتها فوری اعمال شود، دیگر انسانها فرصت این را پیدا نمیکنند که بفهمند واقعا چه قدر نظم را با انگیزههای غیر مادی دوست دارند. فرایند تربیت یک فرایندی است که نیاز به فرصت دارد و اگر شما بخواهید انگیزه ایمان و تقوا را عامل نظمیابی یک انسان قرار دهید، باید به او فرصت دهید. روابط اگر زیاد ماشینی شود، فرصت برای عواطف، اخلاق و ایمان کم خواهد بود. این مسأله فقط در اینجا نیست بلکه این بهعنوان یک نمونه برجسته است. در زمینههای دیگر هم همینطور است. شما هر جایی قوانین و ضوابط حقوقی را افزایش بدهید، فرصت را برای تعامل انسانی، اخلاقی و عاطفی کاهش دادهاید. انسانها وقتی به ضوابط حقوقی بیشتر خیره شوند، از این جهت خوب است که مراقبت میکنند حق را ضایع نکنند اما ما باید به این موضوع فکر کنیم که اینها کی باید اخلاقی رفتار کنند؟

اگر در یک ماه ۷ روز تعطیلات رسمی داشته باشیم و کارمند ۱۹۱ساعت کارکرد خود را کارانجام داده باشد در این صورت اضافه کاری به او تعلق میگیرد؟ میزان ساعاتی که این شخص در فروردین ماه اضافه کاری انجام داده است ۸ ساعت می باشد که باید با نرخ محاسبه اضافه کاری که همان فوق العاده ۴۰درصد می باشد محاسبه نمود. در این سامانه امکان ثبت درخواست اضافه کار، مرخصی ماموریت، تردد عادی و … وجود دارد. این دستگاه مابین دستگاه های کنترل تردد (Biolite-net , BioStation, …) و سیستم های الکترونیکی و سیستم های باز و بست درب ها نظیر قفل های برقی, درب اتوماتیک و آلارم قرار می گیرد. در این نسخه رایگان ویندوزی نرم افزار ویسمن مرخصی و مأموریت را برای پرسنل فقط می توان ثبت نمود، اما امکان محاسبه آنها وجود ندارد. آیا با وجود مشکلات هورمونی می توان لیزر انجام داد؟ همچنین می توان دو نوع گروه کاری عادی و ساعتی را برای پرسنل تعریف نمود و از بخش قانون گذاری در گروه کاری به مدیریت گروه های کاری پرداخت. یک دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد FaceStation 2 به تنهایی ظرفیت تعریف 30.000 کاربر ، 50.000 لاگ تصویر چهره و 5.000.000 لاگ تردد را دارد .

  • ظرفیت نگهداری 100/000 تردد
  • مجهز به پورت ارتباطی یو اس بی
  • محاسبه کارکرد پرسنل در آخر ماه به صورت اتوماتیک
  • شارژ دهی باتری برای زمان استندبای و آماده باش : 5 روز
  • INFRARED IDENTIFICATION OF FACES AND BODY PARTS

تعریف 500 هزار کاربر. از دیگر نرم افزارهای حضور و غیاب آنلاین، نرم افزار تحت وب پالیزافزار است که دارای امکان تعریف ناحیه تردد، محل های خدمت و دستگاه های فعال می باشد. سرعت شناسایی بسیار بالا و امکان تعریف 10 هزار کاربر از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه حضور و غیاب محصوب می شود. دستگاه FaceStation 2 ظرفیت حافظه بسیار بالایی را برای مدیریت بیشترین تعداد کاربر در کلاس خود ارائه می دهد . شرکت مهندسی نوآوران ایده و پردازش میدیا به منظور ارائه راهکارهای بیومتریک تاسیس گردیده است که چشم انداز آن مبتنی بر ایجاد یک سازمان دانش بنیان و مشتری مدار میباشد. معلم می تواند با بررسی لیست دانش آموزانی که در کلاس غایب بودند برای هر تعداد نفرات آنها کلاس جبرانی برگزار کند. این موضوع باعث می شود که تغییرات چهره از جمله تغییر در جهت تابش نور و حالت چهره, باعث تغییر ویژگی های موضعی چهره یک فرد نشود.

این سنسور دارای CPU 400 MHz و حافظه 4MB می باشد. در حافظه دستگاه دویست هزار تردد می تواند جای بگیرد. بله مگر اینکه کسی با دادههای دیگری خودش را تحت تعلیم و تربیت دینی خاص قرار بدهد و با اینکه در این فضا زندگی میکند، اما به یک زندگی جهادی خوب برسد. بستههای هدیه و بستههای آغازین به ترتیب دارای بالاترین اولویت استفاده نسبت به سایر بستهها هستند. دستگاه تشخیص چهره FaceStation دارای شبکه بیسیم به منظور ارتباط دستگاه با سایر سیستم های مورد نظر می باشد. امیرالمؤمنین علی(ع) میفرماید که: انسان باید شخصیتش شخصیتی باشد که در اثر تقوا به نظم برسد؛ در اثر خداترسی به کیفیت خوب در کار برسد. دستگاه Biostation A2دارای تمامی ویزگی های شاخص شناسایی زنده اثر انگشت شرکت سوپریما می باشد. دستگاه FaceStation 2 با یک ساختار ارگونومیک خاص به گونه ای طراحی شده است که عملکرد استثنایی بی نظیری را برای استفاده به عنوان کنترل تردد و حضور و غیاب در مجموعه های بزرگ و کوچک ارائه می کند . این دستگاه کارت ساعت زنی تلفیقی از پردازنده قدرتمند جدید ، سنسور نوری نسل جدید سوپریما و الگوریتم شناسایی و تطبیق بهبود یافته اثرانگشت می باشد که کارایی بی همتایی را برای این دستگاه ارائه می دهد . این نظم به چپاول کشورهای دیگر و غارت آنها اتکاء دارد. زیرا مدیران به صورت دقیق تری می توانستند روی ورود و خروج پرسنل خود نظارت کنند. در این دوره حجم کار کارخانه ها و سازمان ها به قدری زیاد بود که نیاز مبرم به نظارت و تجزیه و تحلیل دقیق کارکرد پرسنل در راستای سود بیشتر و همچنین موفقیت شغلی، نمایان شد.

جزییات مربوط به قوانین و مقررات طرحها و بستهها از طریق تماس با مرکز خدمات مشتریان قابل دسترسی است. 48 قابل استفاده هست ؟ اگر نیاز به نرم افزار حضور و غیاب رایگان دارید می توانید از نرم افزار نسخه ویندوزی ویسمن استفاده کنید. اگر قصد خرید دستگاه حصور و غیاب الکترونیکی را دارید ، در هر برندی با هر قیمتی نگاه ویژه به تجهیز دستگاه به باتری داشته باشید . شاید خود شما هم جز کسانی باشید که به تازگی با این دستگاه آشنا شدهاید و تصمیم دارید ارزانترین و کارآمدترین دستگاه را، با توجه به بودجهی خود تهیه کنید. با ما همراه باشید. میتوانید در هر زمان و مکانی به تایم کمپ دسترسی داشته باشید. کاری که به آسانی می تواند توسط یک دستگاه کارت ساعت زنی انجام شود. دستگاه حضور و غیاب FaceStation ودستگاه کارت ساعت زنی کاملترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره است که دارای دو دوربین تشخیص چهره می باشد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

خواص گیاه پنج انگشت: ۱۷ فایده دارویی پنج انگشت برای سلامتی و درمان

۱۹ فروردین ۱۳۹۹
۰۴:۲۷:۳۹
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

در این شیوه مشخصات فیزیکی صورت مانند مکان چشم، بینی، لب، … و ارتباط بین آنها را تحلیل می کنند. البته گاهی اوقات در برخی سازمانها و نهادها مانند ارگانهای نظامی، به دلایل امنیتی تمایلی به استفاده از دستگاههای بایومتریک وجود ندارند و صرفا ملاک آنها قیمت مناسب دستگاه حضور و غیاب نیست. دستگاه انتخاب شده باید ویژگی هایی مثل ردیابی جغرافیایی، نظارت بر اضافه کاری و قابلیت خروجی گرفتن گزارش به فرمت هایی مانند اکسل، PDF و Word را داشته باشد. این نوع ساعت حضور و غیاب با اسکن اثر انگشت و یا سایر اعضای بدن افراد (مانند چشم یا صدای فرد) اقدام به ثبت اطلاعات می­ کنند. این تکنولوژی که به طور خاص توسط شرکت داهوا تولید می شود، آن را از سایر دوربین ها متمایز می سازد. از آنجا که سیم کشی دوربین های HDCVI بر بستر آنالوگ می باشد، می توانید کیفیت بالا را در کنار قیمت مناسب تر در اختیار داشته باشید. در نظر داشته باشید که استفاده از دوربین های HDCVI تنها با DVR های مربوط به خود آن و از همین برند قابل استفاده هستند.

  • دوربین مدار بسته Nest Hello
  • چاپ لیبل وزن از ترازو
  • محاسبه دقیق کارکرد پرسنل
  • صفحه نمایش لمسی و گرافیکی تمام رنگی 5.7inch VGA Color-Touch-screen

دوربین مداربسته HDCVI داهوا، فینالیست جایزه GTI آلمان، رقیب مستقیم دوربین های AHD و Turbo HD می باشد. طول عمر طولانی دستگاه بدلیل عدم تماس مستقیم با کاربر که احتمال آسیب رسانی به آن را نیز به صفر می رسد. که حدود ۵۰ درصد از آنها به درستی شناسایی شدند که با توجه به اینکه از هر فرد تنها یک عکس برای تمرین به سیستم داده شده بود, قابل قبول به نظر می رسد. با این نرم افزار حقوق و دستمزد کارکنان بسادگی محاسبه میشود و شما کاملا از ساعات کار کارکنان ، مرخصی ها ،تاخیر ها،و غیبت های آنها آگاه خواهید بود. پل اکمن، بر خلاف داروین در جستجوی شباهتهای حالات چهره میان انسان و جانداران دیگر نبود؛ بلکه علاقه داشت مطمئن شود که علائم چهره، غریزی هستند و ما به صورت ژنتیکی برای آنها کدگذاری شدهایم. الگوریتم پیشنهادی Viola - Jones می توانست چهره رو در درون یک تصویر ۳۸۴×۲۸۸ با صرف زمانی معادل ۰٫۰۶۷ ثانیه تشخیص بدهد.

 

در این پست سه مقاله در زمینه تشخیص چهره را در قالب یک فایل برای دانلود قرار داده ایم،در هر مقاله بصورت جداگانه یکی از الگوریتم های تشخیص چهره مورد بررسی قرار گرفته است. در این مقاله، یک رویکرد مبتنی بر الگوریتم ژنتیک (GA) برای تشخیص چهره ارائه شده است. در ادبیات تشخیص چهره، مفهومی مرتبط وجود دارد که از آن به عنوان مکانیابی چهره یاد میکنیم. همچنین شما می توانید به روز ترین لیست قیمت داهوا را نیز از کارشناسان ما دریافت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش تجهیزات یا نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار های مربوطه در کرج با ما تماس بگیرید. تمامی حقوق نرم افزار حضور و غیاب کارا وب متعلق به شرکت دانش بنیان کارا دوهزار می باشد. در این صفحه میخواهیم در خصوص شناخت بهترین دستگاه حضور و غیاب شرکت مهرپردازش اطلاعاتی را در اختیار مشتریان - همکاران عزیز قرار دهیم.

دستگاه RF620 جزء دستگاه هایی است که همیشه از طرف جهان گستر به مشتریان پیشنهاد می شود. این انسانی که شما از لزوم تربیت او صحبت میکنید چهکسی است؟ شما یک فرمولی نوشتین برای محاسبه ساعات . نکته: برای تنظیمات ذیل، شما میتوانید این پنجره را ببندید و به صفحه اصلی نرم افزار بروید. اگر تعداد پرسنل شما کم است و دارای محیط کاری اداری هستید و امکان مدیریت ورود و خروج کارکنان آسان است، کارتخوان و یا سنسور اثر انگشت گزینه به صرفه و مناسبی است و جوابگوی کارتان خواهد بود. اتوماسیون حضور غیاب فرزان کارت آسیا موجب می شود که نظارت ومدیریت پرسنل به خوبی اجرا شده و از کم کاری های احتمالی کاسته شود. کنترل نامحسوس و ایجاد امنیت در بانک ها ، فروشگاه ها ، فرودگاه ها و یا نظایر اینها یکی دیگر از کاربردهای ارزشمند شناسایی چهره است. تردد این افراد دربرگیرنده دو بخش کلی ثبت و کنترل تردد و محاسبات کارکرد است. ارتباط TCP/IP این مدل با کامپیوتر و قابلیت تخلیه اطلاعات از طریق USB، از دیگر امکانات این دستگاه می باشد و دسترسی به اطلاعات موجود در دستگاه و تخلیه ترددهای ثبت شده را به آسانی میسر می سازد.

گسترش استفاده از فنآوری رایانهای این امکان را ایجاد نموده است که امروزه شرکتها و موسسات بتوانند با سهولت و توام با صرفه اقتصادی از سیستمهای مکانیزه اداری بهرهگیری نمایند . آیا یک جامعه پیشرفته یعنی تنها برخی از افراد جامعه بتوانند نخبه بشوند حتی اگر بسیاری از کسانی که میتوانستند نخبه بشوند در این فرایند از بین بروند؟ در این سایت مفاهیم جدیدی از حضور و غیاب برای اولین بار ارائه گردیده است. Size: بیشینه ممکن برای اندازه شیء است. در هنگام تلاش برای پیاده سازی یک سیستم جدید، ممکن است با مقاومت اولیه کارکنان مواجه شوید. مصرف بیش از حد این گیاه ممکن است سبب بروز سرگیجه، سردرد، ناراحتی معده، تهوع، خارش و راش پوستی شود. زنان باردار و افرادی که داروهای دارای بروموکریپتین و دوپامین مصرف میکنند، نباید گیاه پنجانگشت را به هر شکلی استفاده کنند. دستگاههای حضور و غیاب کارتی، برای سازمانهایی که دارای چندین هزار نفر کارمند هستند و تمایل دارند در کمترین زمان، تردد این حجم از کارمندان خود را ثبت کنند؛ بهترین گزینه به شمار میآیند. کنترل حضور و غیاب کارکنان متناسب با الزامات و ملاحظات تعیین شده در بخشهای مختلف یک شرکت براساس نوع کار و ماهیت امنیتی بخشها، دارای اهمیتی روز افزون است. اگر ادعا کنیم این حجم از آزادی عمل در دستگاهی در رده ی کنترل تردد ها بی نظیر است زیادروی نکرده ایم . این فناوری به شناسایی مجرمها و قربانیها کمک میکند، برای مثال میتوان به پلیس ولز جنوبی در بریتانیا اشاره کرد که سال گذشته از این فناوری استفاده کرد.

 


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

دستگاه حضور و غیاب ارزان

۱۹ فروردین ۱۳۹۹
۰۳:۴۵:۱۸
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

سابقه این شرکت چندان طولانی نیست و اولین محصول آنها در سال ۲۰۰۰ به بازار عرضه شد. البته اطلاعات دقیق و کامل این محصول را میتوانید از بخش محصولات ما مطالعه کنید تا بیشتر با آن آشنا شوید. در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید. اطلاعات دقیقتر و تخصصیتر مربوط به این دستگاه را میتوانید در بخش محصولات ما دنبال کنید. در دستگاههای مربوط به برند برند Integrated Biometrics خبری از تکنولوژیهای سنتی نوری و سیلیکونی نیست و به جای آن از یک روش جایگزینی IB استفاده میکند. دستگاههای مربوط به برند Lumidigm برای اعتبار سنجی مشتریان بانک در دستگاههای خودپرداز، جلوگیری از تقلب بلیط در محلهای تفریحی، تضمین مرزهای بین المللی، اطمینان از خرید محصولات و خدمات عمومی به گیرندگان منتخب مناسب هستند. اگر یک برند توانسته باشد که الگوریتم مناسبی برای دستگاه خود تعریف کند و از سیستم ورودی و خروجی مناسبی استفاده کرده باشد، بدون شک در بین برندهای معتبر سیستم حضور غیاب قرار میگیرد.

یکی از ویژگی های این نرم افزار قابلیت تعریف شیفت روزانه عادی به ساده ترین شکل است، به گونه ای که کافیست مدیر شیفت دلخواه روزانه عادی خود را تعریف و به تقویم دلخواه خود اختصاص دهد. آنها شما را در انتخاب مناسبترین دستگاه با کمترین قیمت راهنمایی خواهند کرد, سپس لیست تجهیزات و نرم افزار های مورد نیاز شما به همراه برآورد قیمت در قالب پیش فاکتور ارائه خواهد شد . سپس با دکتر صحبت می کنید تا در صورت وجود بیماری خاص و یا حساسیت، مشکلی برای شما پیش نیاید. از مهمترین ویژگیهای این دستگاه میتوان به قابلیت ذخیره سازی ۲۰۰۰ اثر انگشت و ۱۵۰۰ چهره اشاره کرد که میتواند آنها را برای محیطهایی با حداقل نور و با کمک تجهیزات مادون قرمز انجام دهد. قیمت … قیمت خرید/فروش دستگاه ساعت حضور و غیاب رومیزی و دیواری اثر انگشتی و رمز عبور. ساعت حضور و غیاب Virdi نوع شناسایی را از سمت سرور میگیرد؛ به همین دلیل در شناسایی اثر انگشت با تعداد زیاد سرعت بهتری نسبت به دستگاه حضور و غیاب Suprema دارند. ما در این مقاله سعی میکنیم مقایسه ای را بین دو نوع از معروفترین ساعت حضور و غیاب انجام دهیم؛ از قابلیتها و ویژگیهای آنها بگوییم تا بتوانید راحتتر تصمیم بگیرید و دستگاه مناسب سازمان خود را پیدا کنید.

همچنین پیشنهاد می شود همیشه پس از استحمام عادت به استفاده از لوسیون داشته باشید تا جلوی خشکی پوست را بگیرید. کاربر گرامی برای اطلاع از قیمت وموجودی دستگاه حضور و غیاب پردازش تردد با ما تماس بگیرید. از آنجا که وظیفه ما شناسایی مناسب چهره بوده است، میخواهیم نرخ تشخیص منفی نادرست، یعنی موادی که شامل چهره بودهاند، اما چنین شناسایی نشدهاند را کاهش دهیم. گرادیانها عموماً در بخشهای لبه و گوشه، مقادیر بالایی دارند و بدین ترتیب به ما امکان میدهند که آن نواحی را تشخیص دهیم. از یک دوربین 3.1 مگاپیکسلی برای گرفتن و اسکن تصاویر در این دستگاه استفاده شده که به نوعی آن را به یک دستگاه پیشرفته تبدیل کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۸ موفق به تولید دستگاههای شناسایی اثر انگشت به صورت تجاری شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در حوزه اسکن اثر انگشت و تشخیص هویت است.

  • امکان تعریف تعطیلات داخلی و رسمی برای شما وجود دارد
  • قابلیت عملیات کنترلی وحفاظتی
  • 1-ایجاد و حفظ نظم و انضباط در سازمان
  • امکان مشاهده کاردکس مرخصی و مانده مرخصی
  • عملکرد دستگاه
  • خوشحال بودن (Joy)
  • امکان محاسبه تاخیر، تعجیل، اضافه کاری و شناوری

با وجود این که برند Integrated Biometrics در بین برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در ایران و جهان شناخته میشود، یکی از جدیدترین شرکتهای این حوزه نیز هست که در سال ۲۰۰۲ در منطقه اسپارتانبورگ احداث شد. این شرکت به عنوان ارائه دهنده سنسورهای اثر انگشت به صنایع و مشتریان مختلف است که کمپانیهای مختلف شامل سخت افزارها، پیمانکاران آژانسهای دولتی، تأمین کنندگان پایگاههای داده و تولیدکنندگان لباسهای تجاری از محصولات این برند استفاده میکنند. دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی Nitgen T3 دارای صفحه کلید لمسی می باشد. ماژول هایی که می تواند در یک دستگاه حضور و غیاب به کار برده شده باشد عبارتند از ماژول بی سیم، ماژول اکسس کنترل، دوربین داخلی، صفحه لمسی و …. سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 یکی از دستگاههای مجهز به صفحه کاملاً لمسی ۵ اینچی است که از سیستم اندروید بهره برده و قابلیت نصب بر روی سیستمهای مختلف را دارد. با برخورداری از این نرم افزار پیش از ورود به هرکدام از اپلیکیشنهای نصب شده روی گوشی باید تشخیص چهره انجام شود.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

دانلود نرم افزار FBI FACES چهرهسازی و تشخیص چهره

۱۹ فروردین ۱۳۹۹
۰۳:۲۶:۱۲
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

این سنسور ها این امکان را می دهند که بتوانید رزولوشن های مختلف را برای شناسایی تصویر بکار ببرید تا بتوانید دقت این سنسور را در نیازها مختلف بالا ببرید. سیستم های حضور و غیاب، اغلب مجهز به سنسور اثر انگشت، سنسور تشخیص چهره و حسگر عنبیه چشم هستند و بعضا می توانند تا چند هزار اطلاعات پرسنل را در آنها ثبت کنند. فرض کنید موقعیت نسبی دماغ با چشم ها در مجموعه تصاویر دیتابیس با درصد خطا یا drift مشخصی ثابت است. فرض کنید میخواهیم ویژگیهای مستطیلی را در یک پیکسل مفروض با مختصات x و y محاسبه کنیم. در بخش داشبور این برنامه می توان نمای فوری از درخواست ها برای مرخصی و کارکنان در حال اضافه کاری یا نزدیک به زمان اضافه کاری را مشاهده کرد. فیس آیدی یا همان FACE ID قابلیت تشخیص چهره اختصاصی و پیشرفتهای است که شرکت اپل آن را ارائه کرده و از زمان معرفی آیفون ایکس (iPhone X) آن را به جایگزینی برای تاچ آیدی (Touch ID) تبدیل کرده است. استفاده از این تکنیک همزمان با ساخته شدن سنسورهای سه بعدی پیشرفته که میتوانند دقت بالاتری را در ثبت تصاویر سه بعدی ارائه نمایند به طور فزاینده ای افزایش پیدا کرده است. این کارت ساعتزنی میتواند این آثار منفی را به دنبال داشته باشد که تمام فعالیتهای کارمندان یک محیط را کاسبکارانه کرده و انگیزهها را بر اساس جزا و پاداش تنظیم کند.

پس در قدم نخست به طور کامل لبه فوقانی صفحه نمایش آیفون خود و نوار مشکی رنگی که در این بخش واقع شده را تمیز کنید و سپس دوباره عملکرد فیس آیدی را بررسی نمایید. بدین معنی که این نوع تصویر برداری در تاریکی کاربرد ندارند و در نور های کم نیز زیاد قابل اعتماد نیستند. برای آنکه همه مجموعه ها حتی مجموعه های کوچک با تعداد پرسنل کم بدون صرف هزینه بتوانند از امکانات نرم افزارهای حضور و غیاب استفاده کنند، نسخه رایگان ویندوزی این نرم افزارها نیز به بازار عرضه شد. خب. حالا میخواهی حقوقش را سر ماه کم کنی کم نکن فعلاً، بگذار باشد. رمز عبورتان را وارد کنید. توسط این نرم افزار اکسس کنترل در یک بازه زمانی و تاریخی خاص که از طرف مدیر مشخص می شود، شخص مجاز است تا وارد محل های مجهز به دستگاه های کنترل تردد شود. با استفاده از Action Unit­هایی (توضیح در صفحه آخر) که از چهره استخراج می­شود و یادگیری ماشین همه منظوره General Purpose، Machin Learning دقت تشخیص چهره را می توان افزایش داد. گزینه Reset Face ID را لمس کنید. یکی از مشکلاتی که در برخی مواقع کاربران آیفون های جدیدتر اپل با آن رو به رو میشوند مربوط به درست عمل نکردن فیس آیدی (Face ID) یا تشخیص چهره میشود.

  1. و همچنین بهره گیری از single sign on
  2. یکپارچه با نرم افزار اتوماسیون تغذیه
  3. کارتخوان EM 125 KHz
  4. محیط تصویری طراحی
  5. کابل شارژ
  6. قابلیت تغییر زبان و تقویم سیستم

اما در آینده احتمالا شاهد بهره گیری از تکنولوژی سونار (فاصلهیابی صوتی) برای خلق تصاویر سه بعدی چهره در محیط های مختلف خواهیم بود و در کنار آن احتمالا راهی برای پردازش سریعتر داده های چهره به کار برده شود. یعنی ما میتوانیم در برخی از محیط کارها فرهنگی را حاکم کنیم که نیازی به کارت ساعت زدن نباشد. نرم افزارهای موبایلی حضور و غیاب بیشتر برای مشاغلی که ایجاب می کنند کارمند در محیط بیرون از اداراه حضور داشته باشد، استفاده می شوند. البته محققان در تلاشند تا از تکنولوژی سونار برای تشخیص چهره استفاده کنند که دیگر این مشکل را پیش رو نخواهد داشت. بعد از اضافه کردن تصاویر به دوربین مدار بسته، دوربین های مدار بسته می توانند تصاویر را با چهره افرادی که در تصویر می بینند مطابقت دهند. بدین ترتیب تنظیمات فیس آیدی آیفون کاملا از بین رفته و اصطلاحا ریست میشوند. اصولا اشیای گرم از خود به میزان قابل قبولی اشعه مادون قرمز ساطع می کنند و بدین ترتیب دوربین های حرارتی می تواند آنها را تشخیص دهند. در جواب باید بگوییم که سنسور حرارتی اشعه های مادون قرمز را پرتاب نمی کند، بلکه اشعه های ساطع شده از سطح پوست فرد را تشخیص می دهد. عکس های چندگانه نیاز است : دوربین حرارتی چند تصویر مختلف از سوژه مورد نظر ثبت می کند که هر عکس حاوی طیف های مختلف از اشعه های ساطع شده می باشد. سوژه ها شناسایی می شوند:در نهایت تصاویر ثبت شده با هم ادغام می شوند و با پایگاه داده تصاویر مقایسه شده و با این کار تصاویر شناسایی می شوند.

روش های مختلفی برای شناسایی چهره با تصور برداری حرارتی وجود دارد که بعضی از آن ها تکنیک های پیچیده ای هستند. عدم تشخیص چهره کاربر و بروز اخطار در عملکرد فیس آیدی متاسفانه یکی از مشکلاتی است که برخی کاربران آیفون ها گاه و بی گاه با آن رو به رو میشوند. شاید دو سال قبل تصور استفاده از چهره برای باز کردن قفل گوشی را در فیلمهای علمی - تخیلی داشتیم اما اکنون این تکنولوژی با سرعت بسیار بالایی به سمت جلو در حرکت است. مدیر پس از دریافت درخواست هر کجا که باشد با اشاره ای می تواند تأیید یا رد این مسئله را به کارکنان اطلاع دهد و بدین شکل رسیدگی به درخواست های کارکنان بسیار آسان خواهد شد. مبنای عملکرد دسته دیگری از این الگوریتم ها مقایسه تنها برخی از مشخصات چهره با تصاویر موجود در دیتابیس است. استفاده از Facial ID به دلیل حجم کم، امنیت بالا و قابلیت ویرایش بر روی سیستمهای دیگر، در سازمانهای پلیسی و جنایی بسیار رایج است. شاید بتوان گفت در حال حاضر در دنیا یکی از جذاب ترین بخش های پردازش تصویر، کاربرد تشخص چهره یا Face Recognition است. دستگاه حضور و غیاب WL20 از جدیدترین و ساده ترین تکنولوژی برای شناسایی اثرانگشت می باشد.

تشخیص چهره حوزهای با کاربری روزافزون در زندگی روزمره ما به شمار میرود و از فناوری تشخیص چهره در گوشی هوشمند و همچنین اپلیکیشنهای همراه استفادههای زیادی میشود. در حالی که اکثر برنامه های تشخیص چهره از تصاویر دو بعدی استفاده می کنند، استفاده از تصاویر سه بعدی نیز چندان عجیب نیست. کثیف بودن محل تعبیه این سنسور و وجود گرد و غبار زیاد در این بخش میتواند از عوامل ایجاد اختلال در عملکرد فیس آیدی آیفون باشد. هر فرد کارت مخصوص به خود را داشت که با وارد کردن کارت درون دستگاه و فشردن اهرمی که برای چاپ ساعت تردد بر روی آن تعبیه شده بود ساعت تردد خود را به ثبت می­ رساند. پسورد آیفون خود را وارد کنید. اما بعضی روش های ساده را با شما در میان می گذاریم. آپدیت نبودن سیستم عامل iOS آیفون شما هم میتواند منجر به بروز اختلال در عملکرد فیس آیدی شود. گزینه Download & Install را انتخاب کنید و منتظر باشید تا دانلود و نصب آپدیت انجام شود. بعد از اینکه آپدیت انجام شد، آیفونتان به طور خودکار ریستارت میشود. از این بین طیف های بلند حاوی اطلاعات بیشتری از جزئیات چهره می باشند.

 


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

بانک توسعه تعاون

۱۹ فروردین ۱۳۹۹
۰۲:۴۸:۵۴
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مطلب برای شما تعدادی از دوربین های مداربسته با قابلیت تشخیص چهره را معرفی کردیم و ویژگی هر یک از دوربین ها را برای شرح دادیم. نرم افزار نسخه استاندارد که به صورت کاملا رایگان روی بسته های دستگاه در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد قابلیت تعریف شیفت های ثابت اداری به تعداد نامحدود را داراست. این دوربین معمولا در جلوی در به عنوان زنگ قرار می گیرد. دوربین مدار بسته ای که در تصویر زیر مشاهده می کنید می تواند تصاویری با کیفیت 1080 در اختیار شما قرار دهد. در ادامه مطلب برای شما چند مدل دیگر از دوربین های مدار بسته با قابلیت تشخیص چهره را معرفی می کنیم و ویژگی های این دوربین ها را برای شما توضیح می دهیم. در مطلب قبلی برای شما تعدادی از بهترین دوربین های مدار بسته با قابلیت تشخیص چهره را معرفی کردیم. این دوربین می تواند بهترین تصاویر را در اختیار شما قرار دهد. از جمله نکاتی که در دستگاه حضور و غیاب نانو واچ در مسیر توسعه قرار گرفته است، امکان بهره برداری در چند شرکت متنوع می باشد.

  1. زنان زیر 25 سال، 86٪ احتمال برای باردار شدن دارند
  2. امکان ثبت خبر با ویژگی تاریخ اعمال و انقضا نمایش خبر
  3. گزینه های یکپارچه سازی
  4. قابلیت رزرو غذا از طریق اینترنت
  5. توضیحات پشت کارت

در سازمانهای با پرسنل زیاد و یا جهت سهولت بیشتر می توان با بهره گیری از سنسور اثر انگشت مجزا ، اثر انگشتها را در رایانه تعریف نموده و در زمان دلخواه به دستگاه انتقال داد. به این صورت با بهره گیری از فضای ابری می توان دسترسی بسیار سریع تر و مطمئن تری به اطلاعات کسب و کار و کارمندان ایجاد نمود. در فایل راهنما اگر دقت کنید نوشته شده که باید فایل را با نگه داشتن کلید شیفت باز کنید تا بتونید به امکانات دیزاین دسترسی داشته باشید و در طرح و ساختارش تغییر ایجاد کنید. اگر تعداد کارکنان شما زیاد است ( بالای 200 نفر) بهتر است از اسکنر اثر انگشت و تشخیص چهره بهمراه کارت در کنار هم استفاده کنید تا به مرور زمان به مشکل برنخورید. برای کارکنان بخش فروش دیاکالا مایه افتخار است که بتوانند خدمتی به ساکنین کرج ارائه دهند. برای این منظور همیشه لازم بود شخصی اقدام به نوشتن وقایع و ثبت ورود و خروج کارکنان نماید.

فراخوانی اطلاعات یا رکوردهای ورود و خروج پرسنل معمولا از طریق شبکه یا USB از دستگاه حضور غیاب قابل استخراج می باشد. فناوری استفاده شده در دستگاه های حضور غیاب سبب تولید انواع مختلفی از این دستگاه ها شده اند که هر کدام برای شرایط خاصی مناسب تر می باشند. • تعریف انواع احکام حضور و غیاب و مشخص نمودن نوع آن و فرمول محاسبه ساعات کارکرد ، کسرکاری ، اضافه کاری ، تعطیل کاری ، شب کاری ، ماموریت ، مرخصی و نوبت کاری. دید در شب این دوربین نیز می تواند تصاویر خوبی را ثبت کند. روی Improve Recognition کلیک کنید تا اسکن های دیگری را اضافه نمایید یا این پروسه را کنسل کنید. شما می توانید با خرید پکیج دوربین مداربسته تا اندازه زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این ویژگی برای شرکت هایی که در چندین محل متفاوت فعالیت خود را ادامه می دهند، بسیار کارآمد و مطلوب خواهد شد. قدم دوم: مشخصه های یک نرم افزار حضور و غیاب کارآمد چیست؟ برای پاسخ به سوالات مطرح شده در قسمت مقدمه مقاله اولین قدم شناسایی نیازهای شماست. با اینحال همین نرم افزار جوابگوی نیازهای بیشتر شرکتهای کوچک است.

شما باید نیازهای خود را از یک نرم افزار حضوروغیاب برشمارید سپس با دقت انتخاب و اقدام به خرید کنید. دوربین های امنیتی و هوشمند در مدل ها و طرح های متنوعی وجود دارند و شما با توجه به سلیقه و بودجه خود می توانید یکی از دوربین ها را برای خود انتخاب کنید. برای این منظور یکی از بهترین ایده ها، استفاده از یک سیستم حضور و غیاب فراگیر است که بتواند در خارج از محیط سازمان نیز وظایف خود را به انجام رساند. یکی از بهترین مزیت های استفاده از سیستم های حضور و غیاب نرم افزاری، توانایی ثبت دقیق ساعات کاری پرسنل پاره وقت و یا دورکار می باشد. دوربین مدار بسته Netatmo Welcome یکی دیگر از دوربین های مدار بسته با قابلیت تشخیص چهره می باشد که طراحی زیبا و خاصی دارد. این دوربین مدار بسته می تواند تصاویری با کیفیت 1080 برای شما ثبت کند. آخرین دوربین مدار بسته که در این مطلب برای شما معرفی می کنیم دوربین مدار بسته Tend Secure Lynx می باشد. این دوربین مدار بسته می تواند چهره افراد را تشخیص دهد و چهره فرد را به گوشی همراه شما ارسال کند. این نرم افزار فوق العاده قابلیت نصب بر روی دو ویندوز محبوب ویستا و سون را دارد. از دیگر قابلیت های آن امکان تخلیه اطلاعات از طریق USB و شبکه است.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.