نرم افزار حضور و غیاب تحت وب

۹ بهمن ۱۳۹۸
۱۱:۳۸:۴۴
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

تمامی موارد مذکور تنها توسط گروه طلای نرم و برای اولین بار در کشور راه اندازی شده که به صورت کاملاً اتوماتیک، هوشمند و منحصربفرد طراحی گردیده است که به هیچ گونه نظارتی توسط معاونین نیازی ندارد. این موضوع باعث می شود که تغییرات چهره از جمله تغییر در جهت تابش نور و حالت چهره, باعث تغییر ویژگی های موضعی چهره یک فرد نشود. دستگاه های تردد روزانه حداقل یکبار تخلیه میگردد در صورتی که اطلاعات بیشتر از یک روز به روز رسانی نشود نشاندهنده عدم ارتباط شبکه دستگاه با کامپیوتر مرکزی می باشد. در حال حاضر جهت کنترل تردد ورود و خروج پرسنل از ساعت حضور و غیاب کارتی ، تشخیص چهره و اثر انگشت استفاده می شود. ساعت حضور و غیاب کارتی و اثرانگشتی: این ساعت ها شامل انواع کارتها میباشد که پس از کارت زنی انگشت نمونه برداری شده را روی سنسور قرار میدهند تا مطابقت داده شده و زمان ثبت شود. در صورتی که از ساعت حضور و غیاب ویردی سنسورهای اثر انگشتی در بازار وجود ندارد. برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل به پرداخت نقدی هزینه سفارش خود دارند، فروشگاه اینترنتی مدرن الکترونیک امکان پرداخت نقدی در محل را نیز فراهم آورده است. امروزه می بینیم که درصد کمی از مشاغل باقی مانده اند که بتوانند در برابر اینترنتی شدن و استفاده از تکنولوژی مقابله کنند.

اما دستگاههای Suprema از ۵۰۰۰ تردد به بالا کند عمل میکنند.

در صورتی که پرداخت سفارش از طریق اینترنتی پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد. دستگاه کنترل تردد Virdi نسبت به Suprema در نصب نرمافزار و کنترل آسانتر عمل میکنند. اما دستگاههای Suprema از ۵۰۰۰ تردد به بالا کند عمل میکنند. دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی Nitgen T3 با سرعت و قدرتشناسایی بالا، مناسب سازمان های بزرگ با ورود بالای پرسنل، مراجعه کننده زیاد و امنیت بالا می باشد. ساعت های حضور و غیاب در بازار از ۱ میلیون تا بالای ۱۲ میلیون تومان قیمت و همچنین کارآیی های بسیار مختلفی دارند که این موضوع انتخاب دستگاه حضور و غیاب را کمی سخت می­ کند. 100 تا 120 تن در ساعت سنگ قیمت سنگ شکن در ماه فوریه هر تن سنگآهن به قیمت 187/2 دلار در هر تن به . ساعت حضور و غیاب تشخیص چهره: این دستگاه ها پیشرفتهترین نوع دستگاههای موجود در بازار است.

  • ایجاد شماره فاکتور خودکار
  • پشتیبانی از تمامی زبانهای برنامه نویسی
  • امکان اضافه کردن ورود خروج به صورت دستی
  • قابلیت ارسال خودکار داده های تردد به سرور (Push)
  • Dmz با استفاده از دو فایروال

بوسیله ی نصب پایگاه داده بر روی سرور و تهیه ی نسخه ی پشتیبان از اطلاعات ورود و خروج پرسنل در دوره های مختلف زمانی، می توان در صورت نیاز، اقدام به بازیابی اطلاعات نمود. پیام هشداری مبنی از اطمینان از حذف روز کاری نمایش داده خواهد شد. محل نمایش آگهی شما! صفحه نمایش رنگی 2.4 اینچی ، زبان فارسی و منو های ساده دستگاه نظارت شما را ساده و دقیق می کند. ساعت حضور و غیاب F70 دارای منوی کاربری بسیار آسان می باشد و تمامی منوهای آن به زبان فارسی بوده در ضمن سنسور اثر انگشت آن امکان شناسایی در کمتر از نیم ثانیه را دارا می باشد. همانند دیگر محصولات این شرکت این دستگاهها از زبان فارسی کاملاً پشتیبانی کرده و سخنگوی زیان فارسی دارد. خوبی آن نسبت به استفاده از کارت هوشمند این بود که دیگر امکان گم شدن کارت فیزیکی وجود نداشت. اگر سازمانی با میزان تردد روزانه بالا هستید، دستگاه کارتی برای شما جوابگو نخواهد بود چراکه امکان تقلب در ترددهای بالا در این دستگاه ها بالا می ­رود.

طبیعی است که یکی از عوامل مهم در انتخاب چنین دستگاه هایی گارانتی و پشتیبانی است. از جمله خصوصیات دستگاه امکان تغییر سخنگوی دستگاه با صدای دلخواه مشتری و پایه ی خاص آن که استفاده به صورت رومیزی و دیواری را فراهم می کند. صفحه نمایش رنگی 3 اینچ این محصول امکان نمایش تصاویر از جمله تصویر اثر انگشت و نتیجه تطبیق را با وضوح بیشتری در اختیار کاربر قرار می دهد. هر کدام از برندها با تبلیغات و بازاریابی سعی دارند خود را به عنوان بهترین نمونه موجود معرفی کنند و این موضوع سازمانها و شرکتها را در انتخاب دچار تردید میکند. اما اگر قرار است تعداد کاربر زیادی در دستگاه ثبت نمایید، بهترین دستگاه حضور و غیاب برای سازمان شما دستگاهی با ظرفیت کاربر بالاست که قیمت آن نیز بیشتر است. با ما در فروشگاه دی سی ای کالا همراه باشید. با خرید هر یک از دستگاه های حضور و غیاب از فروشگاه تهران نت , نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه را به صورت رایگان از تهران نت هدیه بگیرید .


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.