معرفی نسل جدید دستگاههای حضور و غیاب ایرانی :

۱۳ بهمن ۱۳۹۸
۱۰:۰۶:۳۳
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

برخورداری از کارت خوان دوگانه، حافظه داخلی با ظرفیت بالا و موارد دیگر از ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری ساعت حضور و غیاب تشخیص چهره AC7000 هستند که در مجموع باعث بهبود فوق العاده عملکرد دستگاه می شوند. از سال ۱۹۱۱ برای تولید انبوه از ماشین آلات شرکت بین المللی کسب و کار که امروزه با نام آی بی ام از آن یاد میشود استفاده شد. ابزارهای تراش. 5. بستن قطعه کار در ماشین تراش. ماشین آلات ریز ریز کردن زباله ظرفیت 60 اسب. و سنگ زنی با ظرفیت 8000 تن در سنگ . کارخانه سیمان مواد خام آسیاب غلتکی تجزیه و تحلیل علتسنگ, با توجه به نوسانات نرخ تورم، تجزیه و تحلیل هزینه ها,ظرفیت:تن در, سنگ زنی برای . 100 تن در یک زمان دستگاه های سنگ شکن استرالیا. سوأل : آیا دستگاه حضور و غیاب، بجز ثبت تردد و انجام حضور و غیاب پرسنل کاربرد دیگری دارد؟ یک موضوع مهم و اساسی در مورد دستگاه حضور غیاب بحث نوع نرم افزار هایی می باشد که همراه دستگاه ارائه می شود.محصولات حضور و غیاب فراتکنو دارای دو نرم افزار حضور غیاب رایگان و حقوق دستمزد می باشند. ناگفته پیداست دستگاه هایی با قابلیت شناسایی چهره از فناوری مدرن تری نسبت به انواع دیگر برخوردارند و بهترین عملکرد را در میان دیگر انواع دارند.

  1. تعمیر وای فای داخلی دستگاه های حضور و غیاب
  2. 2- روش هایی بر پایه ی ظاهر
  3. پشتیبانی دستگاه حضور و غیاب علم و صنعت علیرضا بصیری
  4. 10 Aug 2017
  5. نحوه دسترسی: تعاریف/ الگوی کاری
  6. قابلیت تنظیم دقت و حساسیت سنسور اثر انگشت دستگاه
  7. موقعیت یابی کارکنان از روی نقشه و GPS

امروزه شناسایی و ثبت ورود و خروج پرسنل در محل کار با استفاده از ساعت های حضور و غیاب بیولوژیکی (نظیر اثر انگشت ، تشخیص چهره ، اسکن عنبیه چشم ، الگوهای کف دست) و همچنین دستگاه های حضور و غیاب کارتی بدون تماس صورت می پذیرد. اما درمیان این همه تنوع از دستگاههای حضور و غیاب چه دستگاهی برای سازمان شما مناسب است؟ امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی و نیاز به بالا بردن سطح امنیت در همه سازمان ها و شرکت ها، به کارگیری دستگاه های کنترل دسترسی و حضور و غیاب، رواج زیادی پیدا کرده است. در آن زمان بیشتر افراد در اروپا و امریکا به جای داشتن کسب و کار شخصی در کارخانه های بزرگ مشغول به کارمی شدند و کنترل تردد پرسنل کارخانه ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده بود. ۶.دستگاه حضور و غیاب دارای ویژگی ای است که می تواند مانند یک نرم افزار زمانبندی کار کند.

سیستم حضور و غیاب انگشت زنی

این مورد با استفاده از حسگر کره ای ضد خش و خودکار که قابلیت شناسایی اثر انگشت واقعی را دارد، انجام می شود. سوأل : عمده ترین علل عدم شناسایی اثر انگشت برخی افراد توسط دستگاه حضور و غیاب کدامند؟ سوأل : علت پیغام "قفل سخت افزاری یافت نشد" و یا "sentinel key not found"هنگام اجرای برخی نرم افزارهای حضور و غیاب چیست ؟ سوأل : مهترین علل عدم ارتباط با پایگاه داده(بانک اطلاعاتی) و پیغامهایی نظیر Connection Failed - قطع ارتباط - نام سرور،کاربر یا کلمه عبور اشتباه است - عدم ارتباط با بانک اطلاعاتی یا Sql - عدم مجوز دسترسی چیست ؟ برنامه های تردد و رفت و آمد پرسنل در کلیه مجموعه ها و کسب و کارها از تنوع بالایی برخوردار است. 3-3 گروه های کارکردی: مجموعه افرادی که برنامه کاری وتعطیلاتشان مانند هم باشد ودر یک گروه کاری قرار گیرند، اطلاق می گردد. از این دستگاه می توان به منظور ثبت ورود و خروج افراد در یک ساختمان یا مجموعه و همچنین احراز هویت افراد و کنترل دسترسی کارکنان به بخش های مختلف یک سازمان یا مجموعه استفاده کرد. امروزه در اکثر کسبوکارها و ادارهها حقوق و مزایا بهصورت ساعتی پرداخت خواهد شد؛ یعنی کارمندان بهازای ساعتهای فعالیت خود در شرکت حقوق دریافت خواهند کرد. زیرا حقوق ایام بیماری توسط سازمان تامین اجتماعی، و برابر با مقررات خاص سازمان پرداخت میشود.مدت استفاده از مرخصی استعلاجی جزء سنوات خدمت لحاظ نمی گردد همچنین مرخصی زایمان نیز جز مرخصی استعلاجی محسوب می گردد.

لازم به ذکر است، سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند. قابلیت اتصال به سیستم VoIP هم تعبیه شده است که باعث بهبود کیفیت صدای دستگاه می شود. این دستگاه قابلیت تشخیص چهره واقعی را حتی در محیط های کم نور و تاریک دارد. پس خرید دستگاه حضور و غیاب هزینه نیست بلکه ذخیره کردن زمان و حتی نوعی پس انداز است. درواقع این حسگرها طوری تنظیم شدهاند که به خصوصیات زیستی و حتی کارت تردد افراد حساس میباشند و با دقت بسیار بالایی افراد را شناسایی میکنند. سوأل : آیا برای شناسایی یک یا چند اثر انگشت بر روی چند دستگاه حضور و غیاب ، نیازی به تعریف اثر انگشت بر روی تک تک دستگاه ها می باشد؟ در ضمن بهترین فرمت قابل شناسایی توسط دستگاه های حضور و غیاب معمولاً فرمت FAT32 است.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.