دانلود نرم افزار تشخیص چهره پاناسونیک Panasonic WV-ASF950 به همراه کرک

۶ مرداد ۱۳۹۹
۱۱:۳۸:۱۵
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

نرم افزاری که نه تنها تشخیص هویت را بر اساس چهره، بلکه بر اساس صدا هم انجام میدهد. کار با نرم افزار حضور و غیاب بسیار ساده است. دستگاه حضور و غیاب مدل ZKT T-28771 یکی از جدیدترین دستگاه حضور و غیاب با تعیین هویت چندگانه : چهره، کارتی، اثر انگشت و رمزعبور می باشد.و مناسل برای انواع سازمان ها، اداره ها، مدارس و باشگاه ها و.. انواع دستگاه حضور و غیاب بر اساس امکانات تشخیص هویت در بالا دسته بندی شده است. در کل این شما هستید که به عنوان مدیر یک مجموعه باید تصمیم بگیرد کدام دستگاه حضور و غیاب میتواند برایتان بیشترین استفاده و کاربرد را داشته باشد. وصلههایی که ما در این مقاله استفاده میکنیم، دارای نسبت 1:2 هستند و از این رو ابعاد تصاویر ورودی باید برای نمونه 64 در 128 یا 100 در 200 باشد. شرکت افق فرا ویژن ارایه دهنده انواع دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی میباشد ، یکی از … قیمت این دستگاه نسبت به امکانات آن بسیار اقتصادی و به صرفه است . این سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی مجهز به سنسور اثر انگشت ضد خش می باشد. در این مقاله به خواص گیاه پنج انگشت پرداخته می شود.

اگرچه دمنوش گیاه پنج انگشت در افزایش تولید شیر مادر مؤثر است، اما زنان شیرده باید این گیاه دارویی را در مقادیر کم مصرف کنند. متخصصان طب گیاهی استفاده از گیاه پنج انگشت را برای تنظیم تعادل هورمونی در زنان و کاهش سطح تستوسترون در مردان توصیه میکنند. در سیستم های تشخیص چهره نیز روش های مختلفی برای جعل و تقلب وجود دارد. دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره افق فرا ویژن برای کارگاه های صنعتی، کارخانجات، بیمارستان ها و بسیاری از اصناف مورد استفاده قرار می گیرد. سایت آی تی بازار توصیه می کند دستگاه حضور و غیاب 5th Dimension را با گارانتی اصلی تهیه نمایید. در ادامه راجع به انواع دستگاه های حضور غیاب موجود در بازار توضیح می دهیم. 195 میلیمتر تولید و به بازار ماشین های اداری ارائه می گردد. این ماژولی است که تصویر چهره ی مورد نظر به سیستم ارائه می شود. به عبارت دیگر، در این ماژول ، از کاربر درخواست می شود تا یک تصویر چهره به سیستم تشخیص چهره ارائه کند. در اصل ، روند تشخیص چهره در دو مرحله انجام می شود. برخی از الگوریتمهای استخراج اطلاعات توانایی بررسی و استخراج 68 پارامتر مختلف از چهره افراد میباشند. گفتنی است این دستگاه ها در شرکت های مختلف تولید و به افراد عرضه می شوند.

یعنی توی دستگاه حضور و غیاب کارتی، شما میتونین کارت همکارتون رو بگیرین و به جاش حضورشو ثبت کنین. ارزانترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی حرفه ای Tiny Cloud. بسته به نیاز مشتری، امکانات سخت افزاری مثل تخلیه اطلاعات روی حافظه جانبی وای فای می تواند برای آن وجود داشته باشد و همین موضوع دستگاه حضور و غیاب کارتی V800 را تبدیل به یک گزینه مناسب می نماید. دستگاه کنترل تردد کارتی ، اثر انگشتی،موبایلیNitgen T1 یک دستگاه مناسب جهت حضور و غیاب و کنترل تردد با قابلیت شناسایی اثر انگشت زنده (LFD) می باشد. عملکرد این دستگاه بدین صورت است که: کارتی برای کارمند صادر میشود و اطلاعات شخصی کارمند در آن کارت ذخیره میگردد. در واقع ما با نرم­ افزارهای تخصصی بر آن هستیم که به مدیران کمک کنیم تا به مکان های مهم و مورد توجه خود نظم دهند. با کلیک روی علامت بعلاوه موارد دسترسی هرآیتم در اختیار ما قرار میگیرد که با دو بار کلیک ماوس روی هر آیتم، انتخاب یا عدم انتخاب آیتم انجام میگیرد.

  • ارسال پیام کوتاه به اساتید
  • تردد آسان در زمان حضور و غیاب کارمندان
  • دارای سیستم اکسس کنترل
  • جعبه محصول حاوی اسکنر اثر انگشت و CD میباشد
  • لیست چکهای سررسید شده و در جریان وصول
  • 3- پورتهای خروجی مانند USB ، RS232 ، Wiegand ، TCP/IP و

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. برای دریافت بهترین نتیجه حتما باید قبل از از بین بردن موهای زائد با لیزر مشکلات هورمونی فرد درمان شود. طبق نتایج تحقیقات دانشمندان، الگوی عنبیهی هر فرد ۱۲ ماه پس از تولدش تکمیل و تثبیت میگردد و در طول زمان زندگیاش تغییری نمیکند. از اون به بعد هر کدوم از کارمندهای سازمان بخوان ساعت ورود و خروجشون رو ثبت کنن کافیه بیان دم دستگاه و اثر انگشتشون رو روی حسگر دستگاه قرار بدن! ساعت حضور و غیاب F70 دارای منوی کاربری بسیار آسان می باشد و تمامی منوهای آن به زبان فارسی بوده در ضمن سنسور اثر انگشت آن امکان شناسایی در کمتر از نیم ثانیه را دارا می باشد. همچنین هزینه خرید و نصب این نوع اپ حضور و غیاب اندرویدی کمتر از اپلیکیشن های متصل به دستگاه است. به عنوان یکی از اصلیترین دستگاههای برند سوپرما باید به دستگاه حضور و غیاب دوبین دار Suprema Bio station 2 اشاره کنیم که تجهیزاتی کامل و منحصر به فرد دارد. به طور مثال، بعضی از دستگاه ها حتی می توانند ده اثر انگشت را برای یک فرد تعریف کنند. در نتیجه حتی اگر انگشت فرد قطع و در دستگاه استفاده شود، بازهم نمی­ توان الگوریتم آن را فریب داد چرا که دستگاه تنها به بافت زنده بدن پاسخ مثبت می­ دهد و نه بافت مرده. از محا سن آن می توان به قیمت پایین دستگاه و سرعت در ثبت حضور و غیاب پرسنل اشاره کرد. آیا موهای نازک و کرکی را می توان لیزر کرد؟


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

دستگاه حضور و غیاب پیشگامان

۶ مرداد ۱۳۹۹
۰۹:۲۹:۴۹
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

باید یک سطح بین پشته ها و نقطه تقاطع را اندازه گیری کرده و یک کد دیجیتالی منحصر به فرد را ایجاد کند ، که توسط الگوریتم ایجاد شده است. هرگاه اسکن انجام شود ، چاپ دیجیتالی بدست آمده برای ویژگیهای خاص به نام (minutiae) اسکن می شود ، جایی که خطوط اثر انگشت به دو دسته تقسیم می شوند و الگوریتم فاصله بین زاویه ها را اندازه می گیرد. بررسی کنید که امکان استفاده از کدام یک از موارد ذکر شده در محل شرکت شما ، آسانتر است و آیا دستگاه حضور و غیاب مورد نظر ، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد؟ با استفاده از اپلیکیشن نرم افزار حضور و غیاب کارکنان می­ توانند از نگرانی های مربوط به بی نظمی، وابستگی به دستگاه های کنترل تردد، نگهداری کارت های حضور و غیاب و موارد مشابه رهایی یابند. این نوع نرم افزارها، ساعت کار کارکنان را ثبت می کنند، حضور و غیاب را کنترل می کنند، برنامه ریزی، سرعت بخشیدن در انجام کار ها و پرداخت حقوق را ساده می کنند. این روزها ، بسیاری از رایانه ها ، تلفن ها ، برنامه های بانک های بزرگت مانند بانک مرکزی ، از تصدیق اثر انگشت برای دستیابی به کنترل دسترسی استفاده می کنند. ۸- تصدیق هویت، در تصدیق هویت مشخصه یک فرد به پایگاه اطلاعات ارسال می شود و هدف بررسی آن به منظور تصدیق هویت آن فرد می باشد که پاسخ سیستم الزاماً مثبت و یا منفی است.

دیگر مزیت مثبت آن است که این سیستمها همهی نیازهای زمانی شما (حضور و غیاب کارمندان، پرداختهای بر اساس زمان کاری و برنامه های زمانبندی) را در یک برنامه مدیریت میکند. ● ثبت زمانها بصورت دقیق: بهترین سیستمهای زمان و حضور و غیاب تضمین میکند که کارفرمایان هزینههای کار واقعی در زمان و نه ساعات زمانبندی شده برای کار را به کارکنان خود پرداخت میکنند. به این معنی که ما از هر فرد, چند عکس مختلف به سیستم بدهیم و سیستم فضای چهره را با استفاده از این عکس ها ایجاد کند. یعنی ما به تعداد عکسهایی که سیستم با آن تمرین داده شده اند, ϵ داریم. خدمات پس از فروش شرکت ما بسیار مناسب و جهت بالا بردن سطح کیفی محصولات می باشد. از راهکارهای موجود جهت مرتفع نمودن مشکلات مذکور ، بهره گیری از یک نرم افزار حضور و غیاب اتوماتیک می باشد که مسئولیت بزرگی را از دوش مسئولین بردارد. کار این دستگاه همانند کارت مترو می باشد ،با این تفاوت که شما به جای کارت به مشتری هایVIP خود tag مدل جاکلیدی می دهید که دررنگ های مختلف موجود میباشد .

  • قابلیت شناسایی کف دست تا ۶۰۰ الگو
  • تعمیر دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره
  • 5- پارامتر های عمومی
  • باتری BACKUP با قابلیت 3 ساعت کار مداوم و 12 ساعت Stand By
  • سیستم محافظ قفل شدن زمان
  • اولین ساعت حضور و غیاب کاملا فارسی PW 1000
  • قابلیت یکپارچه سازی و مدیریت پرداخت ها

بنابراین یک هکر می توانست با استفاده از این پسورد به راحتی به اطلاعات موجود در اسکنر اثر انگشت دست پیدا کند. برای گرفتن تصویر کامل اثر انگشت ،باید یک یا چند بار انگشت را بر روی اسکنر فشار دهید. بنابراین هنگام انتخاب دستگاه حضور و غیاب باید ظرفیت و سرعت پردازش دستگاه حضور و غیاب مورد نظر را با تعدا پرسنل مجموعه خود مقایسه کرده و گزینه مناسب را انتخاب نمایید. شاخصه های دیگری که در انتخاب بهترین نرم افزار حضور و غیاب باید مد نظر گرفته شود نحوه ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرم افزارهای حضور و غیاب می باشد. برنامه ریزی این سیستم از طریق کی پد های کارت خوان ها یا توسط کامپیوترهای قابل حمل و نقل و برداشت اطلاعات آن از طریق ارتباط مستقیم یا پرینتر عملی می باشد. این دستگاه نه تنها با تمرکز بر مدیریت زمان بلکه با روش های ارتباطی مدرن مانند TCP / IP، USB میزبان، USB مشتری، Wi-Fi می تواند یک ارتباط راحت در هر زمان در هر نقطه را درک کند. بدین ترتیب طبق شکل 7، با هربار کلیک دکمه «تکرار» یک کپی از چیدمان انواع بازه کاری روز «شنبه» به روز بعد تخصیص می یابد.

در این حالت ممکن است موظفی پرسنل، مانند الگوی کاری نگهبانان، در یک روز تقویمی شروع شده و به روز تقویمی دیگر خاتمه یابد. توصیه می شود هنگام بررسی یادداشت الگوی کاری مورد نظر سازمان خود به انواع بازه کاری که در روزهای مختلف تکرار شده است توجه نمایید. این کارت ها به صورت جدولی از روزهای یک ماه بودند که هر روز خود به دو بخش برای ثبت ورود و خروج تقسیم شده بود. اگر همه پرسنل شما در همه روزهای کاری ثبت تردد کنند، تعداد ترددهای ثبت شده در یک روز حداقل 1000 تردد (حداقل یک ورود و یک خروج) خواهد بود و حافظه دستگاه ظرف مدت 10 روز پر خواهد شد. با گفتن این موضوع ، بسیاری از مردم با نصب دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی به دلیل اینکه در اصل برای حوزه ای از ادارات ای کشف جرم بود ، مقاومت میکنند. با گسترش صنایع و شرکتها، موضوع مدیریت منابع انسانی و مدیریت تردد پرسنل به دغدغه اصلی هر شرکت و سازمانی چه کوچک و چه بزرگ تبدیل شده است. این شرکت به عنوان ارائه دهنده سنسورهای اثر انگشت به صنایع و مشتریان مختلف است که کمپانیهای مختلف شامل سخت افزارها، پیمانکاران آژانسهای دولتی، تأمین کنندگان پایگاههای داده و تولیدکنندگان لباسهای تجاری از محصولات این برند استفاده میکنند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

حضور و غیاب تحت وب :

۵ مرداد ۱۳۹۹
۰۸:۳۱:۲۴
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

این دستگاه ها به صورت کارتی ، تشخیص چهره و یا اثر انگشت شخص را شناسایی و اجازه تردد را می دهند و مشاهده کاهش شارژ ورزشکاران در برخی از مدل های حضور و غیاب باشگاهی امکان پذیر است . متداول ترین سیستم کنترل حضور و غیاب پرسنل، ساعت های کارتزنی می باشدکه بیش از یک دهه قبل عرضه گردیده است. دستگاه pw1700 حاصل بیش از ربع قرن تجربه طراحی دستگاه حضور و غیاب در شرکت دنیای پردازش می باشد. نرم افزار حضور و غیاب تحت وب ویمسن امکانات فراوانی را در اختیار مدیران و پرسنل قرار می دهد. در واقع دستگاه های حضور و غیاب ارائه شده در ایران عموما محصولات شرکت های ZKTeco ، Virdi ، Suprema و یا FingerTec می باشند که مشخصات دقیق این دستگاه ها در وب سایت هر شرکت قابل دسترسی است. امروز از وب سایت فراتکنو در خدمت شما هستیم تا ۵ ویژگی مهم را برای یک مدیر موفق در بهبود مجموعه می تواند موثر باشد را با هم بررسی کنیم. این کمک می کند تا داده ها به صورت یکپارچه بین برنامه ها انتقال داشته باشد و در نتیجه یک فرآیند پرداخت موثر داشته باشید. راستی و صداقت مدیر باعث گسترش روابط زیردستان با وی و برخورد صمیمی و در نتیجه مدیریت اثربخش می شود. وی افزود: بلافاصله مأموران سازمان آتش نشانی شهر تهران از یک ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل وقوع حادثه واقع در مسیر شرق به غرب خاوران اعزام شدند.

  • وارد کردن اطلاعات مربوط به کارکنان
  • "Understanding the Conception Process." How Stuff Works. N.p., 17 Feb. 2011. Web. 5 Feb. 2017
  • استخراج خصیصه
  • نرم افزار گزارشات آماری دانش آموزان
  • جنس متریال مصرفی
  • که ممکن است ویتامین ها و مواد معدنی باشند
  • مشخصات افراد
  • 4 کلید (ورود ، خروج ، مرخصی ، ماموریت)

تشخیص صحت وسقم جهات ادعائی شاغل بعهده رئیس اداره است که در صورتی که صحت ادعا تصدیق شود؛ غیبت شاغل، جزو مرخصی استحقاقی یا استعلاجی وی محسوب و حکم لازم در این مورد صادر خواهد شد. کسی که مدیریت یک اداره ، مجموعه و یا مدرسه را به عهده دارد باید تمامی صفات ممتاز و نکات مثبت را نسبت به سایر افراد داشته باشد. دستگاه های حضور و غیاب همیشه در مکان ثابتی قرار گرفته و از این رو توانایی جابجایی برای مشاغلی که عمدتا محل انجام آن در محیط بیرون از اداره می باشد، مشکل خواهد بود. از عوامل بسیار مهم و تأثیرگذار در انتخاب یک سامانه حضور و غیاب کاربردی می باشند. گاهی با یک ارزیابی متوجه می شویم که مسیر اشتباه است و یا با یک اصلاح کوچک سود دهی کشور بسیار بالاتر می رود. تِهْران (دربارهٔ این پرونده آوا راهنما·اطلاعات) بزرگترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. برای کارکنان بخش فروش دیاکالا مایه افتخار است که بتوانند خدمتی به ساکنین تهران ارائه دهند. دیاکالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات حفاظتی و الکترونیکی در ایران و دارای برد نمایندگی از برترین سازندگان بوده و مفتخر به همکاری با نمایندگان فعال , فروشندگان و برنامه نویسان در صنف دستگاه حضور و غیاب تهران است . قیمت دستگاه حضور و غیاب با توجه به آپشن هایی که این دستگاه در اختیار کاربران قرار می دهد متفاوت است. بعد از طراحی جانمایی دوربین ها و سرور توسط کارشناسان دیاکالا , لیست اقلام مورد نیاز جهت اجرای سیستم دوربین مداربسته به همراه برآورد قیمت در قالب پیش فاکتور به شما ارائه خواهد شد .

 

تمام افراد از آخرین نسخه موجود روی سرور استفاده می کنند و نگرانی در مورد اینکه هر کدام از آخرین نسخه استفاده می کنند یا نه وجود ندارد. همچنین دقت نمایید چنانچه در زمان خرید، نسخه رایگان نرم افزاری برایتان ارائه می گردد، بررسی نمایید که تمامی امکانات مورد نیازتان را دارا باشد. این برنامه در دو نسخه طراحی و ارائه شده است که بسته به نوع شرکت می توانید از یکی از این دو نسخه استفاده نمایید. ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد. با توجه به آنچه تا اینجا گفته شد و مشابه بودن نقش اصلی دستگاه های حضور و غیاب، انتخاب نرم افزاری مناسب و منطبق با نیازهای مجموعه و همچنین خدمات پشتیبانی شرکت ارائه دهنده، ارجحیت می یابد. دو عامل اصلی و تعیین کننده قیمت دستگاه حضور و غیاب می باشد. علت اختلاف قیمت دستگاههای ارائه شده در بازار چیست ؟ با توجه به تنوع دستگاه های موجود در بازار، این محصول با قیمت های متنوعی نیز ارائه می گردد که ارائه دهندگان آن نیز دلایل مختلفی را جهت این اختلاف قیمت ها اعلام می دارند.

مقیاس: از اختلاف فشاری که فرد در هر بار اخذ اثر انگشت به سطح دستگاه یا کاغذ وارد می کند ناشی می شود. با توجه به آنچه گفته شد، بررسی دقیق تر در مورد شکرت هایی که ادعای تولید این دستگاه ها را دارند الزامی می باشد. دغدغه سازمان ها و شرکت ها چیست؟ این دستگاه از زمانی که تهیه و ساخته شده توانسته است نقش مکملی برای مدیریت یک شرکت یا یک سازمان باشد. اگرچه حذف قابلیتهای نرم افزاری در بیشتر مواقع خوشایند نیست، اما داستان تشخیص چهره متفاوت است. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تایگر با تعیین هویت چندگانه : چهره ، اثر انگشت ، کارت بدون تماسRFID و … T-38304 شناسایی کف دست، اثر انگشتی و کارتی. ظرفیت تعریف کارت در دستگاه حضور و غیاب UFace202 برابر با ۱۰۰۰۰ کارت است. ابعاد و وزن دستگاه حضور غیاب مدل UFace202 برابر با ۵٫۱۱۲ × ۵٫۱۶۴ × ۷٫۱۹۳ میلی متر و ۶ کیلوگرم است.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب

۵ مرداد ۱۳۹۹
۰۶:۰۸:۳۱
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

پذیرنده متعهد می باشد تا صرفا برای خدمات مجاز که حقیقتا انجام میشود، از پایانه فروش استفاده نماید و از انجام هرگونه معامله صوری یا شبیهسازی از طریق پایانه فروش پرهیز نماید. مراقب نصب دستگاه های اضافی روی کارتخوان باشید تا طعمه خوبی برای کلاهبرداران مجازی نباشید. مشاهده کارت شناسایی و یا معرفی نامه معتبر از طرف شرکت مربوطه ضروری است، لذا پذیرنده باید پیش از اجازه هرگونه دسترسی به پایانه فروش و یا اعمال تغییرات بر روی دستگاه، شخص پشتیبانی کننده را احراز هویت نماید. لازم بذکر است پایانه فروش تنها با حسابهای بانکی که دقیقا به نام شرکت باشد باید مرتبط باشد. چگونه می توان یک دستگاه پایانه فروش (POS) دریافت نمود ؟ پس از انجام تراکنش دستگاه به صورت خودکار رسیدی مبنی بر انجام موفق یا ناموفق تراکنش چاپ می نماید. گاهی هم استفاده از طول موج نامناسب برای تایپ پوستی، به طور مثال به جای استفاده از لیزر اندی یگ (ND:YAG) برای پوست های تیره، اگر از لیزر الکساندرایت استفاده شود یقینا عوارض به دنبال خواهد داشت. هر دستگاه حضور و غیابی حتما نرم افزاری هم دارد. این دستگاه ۲نوع ظرفیت زمانی ۲۸۰ و ۵۶۰ ساعت برای ضبط مکالمات دارد که هنگام خرید با توجه به نیاز انتخاب میشود. به دلیل مزایای بسیار، استفاده از سیستم حضور و غیاب بیومتریک در حال افزایش است.

اولین دستگاه های حضور و غیاب ساخته شده از چوب، در بر گیرنده یک ساعت و یک نوع چرخ بود. درشغل های متفاوت فقط یک روش درست برای ساعت زدن وجود ندارد. اما راه درست واقعی، بهترین، آسان ترین و اثرگزارترین راه برای آن شغل است.در ضمن هر یک از روش ها در یک موقعیت خاص کاربرد دارند. پذیرنده متعهد است ضمن نظارت کافی بر روی عملکرد کارکنان خود داشته باشد لذا مسئولیت هرگونه سوء استفاده احتمالی از طرف کارکنان تحت مدیریت خود به عهده پذیرنده می باشد. و یا مجموعه شما دارای شیفت های چرخشی (به اصطلاح چرخشی) می باشد؟ دستگاه حضور غیاب سری V800 دارای صفحه کیبوردی مصوص با دکمه های کاربردی است. جهت ذخیره اطلاعات تخصیص الگوی کاری، دکمه «ثبت» را کلیک نمایید. 8. هم اکنون بر روی دسکتاپ سیستم خود دو آیکن به نام های trafficview و clock اضافه گردیده است که در ادامه توضیحات لازم جهت کار با هر یک ذکر شده است. شما نیز به عنوان دریافت کننده خدمات دستگاه کارتخوان می بایست از حقوقی که دارید مطلع باشید.

  1. قابلیت اتصال به پنل اس ام اس
  2. قابلیت ثبت سرویس های مختلف جهت محاسبه تأخیر سرویس
  3. نگهداری اطلاعات اساتید
  4. آلارم نقطه سفارش کالا
  5. قابلیت ذخیره سازی 5000 اثر انگشت

مجددا در اینجا نیز به منظور جلوگیری از هک اسکنر اثر انگشت باید میزان امنیت دستگاه را مد نظر بگیرید. ممکن است بیتوجهی به همین نکات ساده منجر به بروز مشکل در عملکرد تاچ آیدی یا همان اسکنر انگشت آیفون یا آیپدتان شده باشد. اسلایدر تمام گزینه های مرتبط با فیس آیدی را غیر فعال نمایید. این شرکت از بدو ارائه ساعت های کارتزنی, مدل های متنوع با کارت خوان های مختلف را تولید و عرضه نموده است. امروزه کارت ساعت ها از روش های گوناگونی از قبیل کارت زدن، کارت های مغناطیسی، بارکد، کد های عبور و روش های بیومتریک قابل استفاده هستند. با استفاده از بارکد، مغناطیس، پروکسی و یا مایفر می­توان چنین کارت هایی ساخت. مثلا رمز کارت خود را به مشتری نگویید یا اگر مجبور شدید، با صدای بلند نگویید! چه خدماتی بر روی پایانه فروش به طور معمول ارائه می شود ؟ در صفحه اصلی به کمک کلید های جهت روی دستگاه گزینه ی مدیریت USB را انتخاب کرده و کلید M/OK را بزنید.

راه اندازی آن بسیار آسان بوده و وابستگی به کامپیوتر ندارد. حافظهی داخلی نداشته و کارت حافظه ۸ یا ۱۶ گیگابایتی به آن متصل میشود. اصولا کسانیکه مایل به ه کد ست گاه حضور و غیاب میباشند کارمندان دردسرساز هستندو یا افراد سودجو و یا کار شناسان امنیت برای تست دستگاه ها میباشند . نوع حضور و غیاب برای هر سازمانی متفاوت است. قیمت ساعت حضور و غیاب کارتی virdi AC1000 با توجه به نوسانات ارز متفاوت میباشد. چگونه می توان از اصالت اشخاصی که جهت رسیدگی به پایانه مراجعه می نمایند اطمینان حاصل نمود ؟ پذیرنده موظف است تا نظارت لازم بر پایانه فروش داشته باشد تا از اصالت رسید تراکنش خرید از روی پایانه فروش خود اطمینان حاصل نماید. خدماتی که بر روی پایانه های فروش قابل ارائه می باشند شامل موارد زیر است: خرید پرداخت قبض و سایر پرداخت های شناسه دار خرید شارژ و مانده گیری.

در بخش زیر سوالات پرتکراری که کاربران از ما سوال میکند با جواب صحیح داده شده است. توجه: تمامی ساعت سیم کارت خور اندرویدی از طریق فرم زیر در چند ساعت کاری قابل رجیستر هستند. کنترل دوربین شما با این ساعت ! جالب است که بدانید قیمت این قطعه در سال ۹۷، ۶۰ هزار تومان بود. 18 ژانویه 2017 … در عمل اولترازد سوراخهای کوچکی برای ورود پروب دستگاه ایجاد می شود که در صورت نیاز به بخیه هم حداکثر با یک بخیه ظریف بسته می شوند و … 17- خروج آب و خونابه تا چه مدت بعد از عمل اولترازد ادامه دارد؟ به عبارتی اخذ رسید خرید موفق از دستگاه به معنی انجام تراکنش بوده و واریز وجه به حساب پذیرنده تضمین شده است. این دستگاه تولید داخل ایران بوده و در نوع خود رقیب محصولات خارجی میباشد. تصویر زیر، نمایی از بورد داخل دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت ارزان S12 را نشان میدهد. این موضوع نشان می دهد که فردی که در حال حاضر دوربین تصویر آن را ثبت می کند، فرد آشنایی نیست و این ممکن است برای شما دردسر ایجاد کند. از این رو سامانه اطلاعرسانی طرح رجیستری در اطلاعیهای عنوان کرد که طرح رجیستری سایر دستگاه های سیم کارت خور در آینده نزدیک انجام خواهد شد و این دستگاهها در حال حاضر مشمول طرح رجیستری نمیشوند. برای یکپارچهسازی این سامانه با سیستمهای مدیریت سرمایه انسانی؛ با ثبت اطلاعات پایهی پرسنلی افراد و حکم کارگزینی آنها در سیستم، میتوان بدون نیاز به وارد کردن دوباره اطلاعات، گزارشهای موردنیاز را در سیستم مدیریت تردد مشاهده کرد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

نظم تمدن غرب نامشروع است / کارت ساعتزنی کسی را برای زندگی جهادی تربیت

۴ مرداد ۱۳۹۹
۱۱:۴۰:۵۹
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

کد به دست آمده از هر یک از لینکها را باید در ویرایشگر متن قرار داد و فایل را مطابق با اسامی بیان شده در بالا ذخیرهسازی کرد. بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره به دو صورت ((فقط تشخیص چهره - کارت )) و (( تشخیص چهره - کارت - اثر انگشت - کد)) می باشد. تغییر ناپذیری : نقشهای اثر انگشت تغییر ناپذیر است . نوعی راهبند اهرمی هستند که برخی از کمپانی های سازنده برای تغییر در اندازه بوم شان استفاده می کنند. امروزه پویایی محیط و نیروی کار به طور متدوام در حال تغییر و تحول است. کاربر گرامی، شما در حال مشاهده لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم هستید. سیستم مدیریت حضور و غیاب و سیستم کنترل دسترسی RAMS با عملکردی جامع مانند مدیریت کاربران، مدیریت دستگاه ،مدیریت حضور و غیاب و مدیریت کنترل دسترسی و سایز عملکردها همواره در حال ارتقا و به روزرسانی و پیشرفت بوده است.

شکایت کردن از زمان هدر رفته و فرصت های از دست رفته در گذشته، بی فایده است. بعضی از اسکنرهای بیومتریک اثرانگشت، پدهایکوچکی هستند، که کاربر آنرا بر روی یک یا چند نقطه از انگشتان به منظور اسکن شدن، قرار میدهد. حلقهها و برآمدگیها در پوست انگشتانتان مشابه سن شما باقی میماند، آنها یک روش دائمی برای تعیین هویت هستند و به عنوان یکی از انواع شواهد برای جرم شناسان، به منظور شناسایی عاملان جنایات بکاربرده میشوند. این تکنولوژیها میتواند برای اهداف مختلف، از امنیت اطلاعات مالی و کامپیوترها، به منظور شناسایی مظنونان از شواهد بجا مانده در صحنه جرم بکارگرفته شوند. این دستگاه دارای سرعت و دقت بسیار بالایی در شناسایی و ثبت اثر انگشت است و برای جاهایی که تردد (ورود و خروج) بسیار بالاست به خوبی کار می کند. انتخاب بهترین ابزار ثبت تردد به عوامل مختلفی بستگی دارد . ثبت انواع تردد شامل ماموریت و مرخصی: این حالات تردد، قابلیت انتخاب داشته و بصورت صوتی و شفاف به پرسنل اعلام می گردد. این روش یکی از ساده ترین روش ها برای کنترل تردد کارمندان می باشد.

همانطور که اشاره شد قیمت دستگاه حضور و غیاب کارتی ارزان تر است، کار با این دستگاه ساده تر از انواع دیگر می باشد و استفاده از آن برای محیط های کارگاهی و اداری توصیه می شود. همه اینها از پناهیان شخصیتی غیره ساده (بخوانید پیچیده) ساخته است که منجر به سخت شدن فهم «حرف حساب» این شخصیت مذهبی-سیاسی شده است. نکته قابل توجه اینکه به دلیل بلند بودن طول اهرم یا بوم، ممکن است در برابر باد های شدید دچار تنش پیچشی (سخت ترین نوع تنش) در قسمت پایه شود، بنابراین نصب راهبند باید با دقت فراوان انجام گردد. تعیین توالی DNA، ممکن است تکنولوژی بیومتریک نهایی باشد. با وجود اینکه، آنالیز DNA به امری عادی در تحقیقات جنایی تبدیل شده است، کاربرد قابل توجهی آن در سیستمهای امنیتی بیومتریک با توجه به هزینه و زمان مورد نیاز برای مقایسه توالی نمونه DNA، یافت نشده است. آزمایش Welsh یک چالش دیگر هم برای سیستمهای تشخیص چهره شناسایی کرد و آن هم افرادی هستند که شبیه افراد زیادی به نظر میرسند.

  1. تعمیر وای فای داخلی دستگاه های حضور و غیاب
  2. تلفن : ۸۱۰۲۲۰۰۰-۰۲۱
  3. امکان ارسال پیامک ورود و خروج کاربران برای مدیر
  4. 3 اینچ رنگی
  5. 1 - ویژگی های هار ( Haar Features )
  6. امکان محاسبه اضافه کار اول وقت
  7. برگشت هزینه دستگاه پس از صدو بیست روز (با ۱۰ نفر پرسنل)

مکانیزم شناسایی در این دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره فاصله دو چشم بوده و در صورتی که پرسنل آقا ریش یا کلاه داشته باشن و پرسنل خانم آرایش غلیظ به راحتی تشخیص را انجام می دهد. شناسایی هویت افراد با استفاده از تصاویر چهره نیاز به همکاری فرد ندارد، به همین دلیل این روش، از نظر امنیتی بسیار مناسب است. با وجود تعداد زیاد دستگاه های حضور و غیاب در بازار و رنج قیمتی متنوع ، انتخاب دستگاه مورد نظر که برای کسب و کار شما مناسب باشد سخت خواهد بود. همین امر باعث شده که انواع دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان در بازار موجود باشد.برخی از کامپیوترها مجهز به دستگاهی هستند که نوک انگشت یک شخص را برای تعیین هویت فرد، اسکن میکند. اگرچه دمنوش گیاه پنج انگشت در افزایش تولید شیر مادر مؤثر است، اما زنان شیرده باید این گیاه دارویی را در مقادیر کم مصرف کنند. دسترسی: نرم افزار حضور غیاب کسرا با داشتن نسخه موبایل دسترسی آسان به پرسنل در هر مکان و زمان را فراهم می نماید.

اگر تعداد پرسنل شما کم است و دارای محیط کاری اداری هستید و امکان مدیریت ورود و خروج کارکنان آسان است، کارتخوان و یا سنسور اثر انگشت گزینه به صرفه و مناسبی است و جوابگوی کارتان خواهد بود. به همراه بیشتر دستگاههای حضور و غیاب ، یک نرم افزار حضور و غیاب رایگان ارائه می گردد که جوابگوی نیاز بیشتر کسب و کارهای کوچک خواهد بود و نیازی به تقبل هزینه بیشتر برای نرم افزار پیشرفته نمی باشد. در اینجا نیز نیازی نیست که همه ابزارهای انتقال داده را در کنار هم داشته باشید. در این پست می خواهیم در مورد آشنایی با یک دستگاه حضور و غیاب ارزان برای کسانی که قصد خرید دارند مواردی را توضیح دهیم. علاوه بر مواردی که در بالا اشاره شد؛ ویژگی ها و امکانات دیگری هم وجود دارد که می تواند مقایسه بین این دو برند معروف را آسانتر کند. لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی رادن

۳ مرداد ۱۳۹۹
۰۳:۲۶:۱۶
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

اینجوری یک مقدار ازش ایثار بخواهی دیگر نمیتوانی ازش ایثار بخواهی، وجدان بخواهی وجدان هم پر، دیگر آمده ده سال توی کارخانۀ شما کار کرده وجدان دیگر باقی نمانده. ارتباط این مدل با کامپیوتر و قابلیت تخلیه اطلاعات از طریق USB، از دیگر امکانات این دستگاه می باشد و دسترسی به اطلاعات موجود در دستگاه و تخلیه ترددهای ثبت شده را به آسانی میسر می سازد. بعضی قسمت ها نیز از ایمیل برای یادآوری دوره حقوق به مدیران خود استفاده می کنند، و بعضی دیگر گزینه های واگذاری دیجیتال برای حذف کاغذ بازی های غیر ضروری را به کار می برند. جهت تعریف الگوی کاری دوره ای در یخش «طول دوره الگوی کاری»، گزینه «دوره ای» را انتخاب نمایید. این گزینه مربوط به تنظیمات فراخوانی می باشد و بطور پیش فرض تنظیم شده است و نیازی به تغییر ندارد . در برنامه حضور و غیاب رایگان فراتکنو یک گزینه تحت عنوان ارسال به حقوق و دستمزد تعبیه شده تا شما بتوانید ریز کارکر پرسنل را به برنامه حقوق دستمزد ارسال کنید تا بتوانید حقوق افراد را نیز محاسبه کنید.

این سیستم برای پرسنل نیز قابل استفاده می باشد که SMS ورود و خروج و تاخیر آنها به موبایل مدیریت اتوماتیک ارسال می گردد. به طور مثال، نوع کارتخوان داخل دستگاه می تواند تغییر پیدا کند و بسته به نیاز مشتری، Mifare ،RFID یا هر نوعی که نیاز مشتری باشد، روی آن قرار گیرد. جهت امنیت پس از عملیات لاگین یک توکن در اختیار اپلیکیشن قرار می گیرد و سایر درخواست های اپلیکیشن از سرویس همراه با ارسال توکن انجام می پذیرد. مورد استفاده قرار گیرد. برای بیش از بیست سال، تشخیص چهره انسان مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است. راندمان بسیار بالای این سیستم در تشخیص موارد مشکوک و همچنین استفاده از الگوریتم های پیشرفته و هوشمند برای جلوگیری از بروز خطا در تشخیص، یکی از بزرگترین مزایای این سیستم می باشد. پشت دوربین یک صفحه نمایش رنگی با کیفیت و وضوح بالا جهت نمایش چهره افراد، اطلاعات هر کدام و همچنین نمایش مانیتورینگ هم زمان، قرار دارد. به علاوه، AC2100 plus به­ عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی هم عمل می کند؛ چرا که مجهز به کارت خوان بدون تماس است و می تواند از طریق کارت نیز حضور و غیاب افراد را انجام دهد. دستگاه حضور و غیاب ST-Shine یک دستگاه کنترل حضور و غیاب پرسنل است که با … بر امکانات و قابلیت های زیاد، از کیفیت بالا و قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

  1. 1 . Settings را باز کنید و گزینه Accounts را انتخاب کنید
  2. سطوح مختلف دسترسی کاربران سیستم
  3. زنان زیر 25 سال، 86٪ احتمال برای باردار شدن دارند
  4. گروهبندی و دسته بندی کالاها و نمایش درختی کالاها

تنها در چند سال گذشته به علت لایحه مراقبت های مقرون به صرفه و فشارهای مالی و تاکید بر بهبود بهره وری در کار این میزان افزایش یافته است. در گذشته تکنولوژی های مشابه ، که توسط PC ها کنترل می شدند، بسیار گران بودند. البته تکنولوژی تشخیص اثر انگشت تقلبی آن منحصر به فرد است؛ طوری که می تواند انواع اثر انگشت تقلبی مانند کاغذ، لاستیک، پرده نازک غشایی، سیلیکون و ژلاتین را تشخیص دهد. ساعت حضور و غیاب اثر انگشتی AC2100 plus مانند اکثر محصولات ویردی، برای شناسایی هویت کاربران از اثر انگشت آنها استفاده می کند. در صورتی که تمایل به روش های سیمی ندارید، میتوانید از دستگاه هایی که قابلیت اتصال به شبکه های بیسیم مانند وای فای را دارند خریداری کنید. دستگاه حضور و غیاب مدل F300 یکی از بهترین، پرفروش ترین و محبوب ترین دستگاه های شرکت فراتکنو می باشد. این مدل مراکز کنترل یا دستگاه حضور و غیاب (یا کارت خوان ها) به تنهایی و بدون نیاز به نرم افزار مرکزی، فرامین لازم را دریافت و یا صادر می نمایند. برای رسیدن به این هدف، بسیاری از قسمت های کاری با سامانه مدیریت حضور و غیاب از برگه زمانبندی و مرور آن و فرآیند تصدیق این برگه ها استفاده می کنند. با گفتن این موضوع ، بسیاری از مردم با نصب دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی به دلیل اینکه در اصل برای حوزه ای از ادارات ای کشف جرم بود ، مقاومت میکنند. ساعت حضور و غیاب AC2100 plus از محصولات بیومتریک شرکت ویردی (Virdi) است.

زمان پاسخ دهی دستگاه به کاربر نیز زیر ۱ ثانیه است که این یکی از مزیت های تمام محصولات ویردی است. برخلاف دوربین های معمولی ، دوربین های حرارتی می توانند تصاویر را حتی در شرایط کم نور و شب بدون استفاده از فلاش ضبط کنند. خوب پس بخشها چگونه از دستگاه حضور و غیاب خود استفاده می کنند؟ علاوه بر این دو ویژگی که این دستگاه به خصوص، تشخیص ۱۰۰۰ چهره به صورت دقیق و در نور کم نیز از خصوصیت های فوق العاده ی این محصول می باشد. اکسس کنترل تردد تشخیص چهره Nitgen T9 علاوه بر شناسایی تشخیص چهره، قابلیت شناسایی پرسنل به وسیله اثر انگشت ،رمز ، کارت هوشمند را دارا است. علاوه بر فعالیت ها و تلاش های دولت ها جهت شناسایی تروریست ها و خلافکاران استفاده از سیستم های تشخیص چهره در امور مالی و خرید و فروش نیز میسر است. از طرفی در مدارس نیز ، نظارت و کنترل سخت و پرزحمت بر رفت و آمد دانش آموزان به ویژه در حجم بالا ، از معضلاتی است که معاونین را همیشه درگیر خود نموده است. این دستگاه دارای سنسور نوری ضد خش و ضد تقلب با قابلیت تشخیص اثر انگشت در کمتر از یک ثانیه می باشد. نکته: موضوعی که باید حتما به آن اشاره داشته باشیم این است که دستگاه حضور و غیاب کارتی با توجه به قابلیتها و امکانات کم و نیز خطاها و مشکلاتی که دارد در سالهای اخیر کمتر مورد توجه قرار میگیرد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

سیستم های حضور و غیاب

۳ مرداد ۱۳۹۹
۰۲:۴۰:۲۶
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

بنجاق : سلام و عرض ادب - انشاءالله با تغییراتی که صورت گرفته و به زودی اعلام خواهم کرد ، دیگر این امکان وجود نخواهد داشت ! با سلام خدمت شما همکار عزیز و پاسخی که در سایت اعلام نموده اید . با تمام این تفاسیر سرپرست پژوهشگران اعلام کرده است که این نرم افزار تنها به شناسایی و تصمیم گیری می کند برای قضاوت نهایی باید از یک انسان مورد تایید استفاده نمود. بنجاق : همکار ارجمند ؛ سلام و عرض ادب و احترام - تمام سعی سازمان ثبت و کانون سردفتران و خواست سردفتران درستکار ، قطع کردن دست متخلفین از تخلف و جلوگیری از رفتار ناصواب آنهاست ! برنامه کاملا رشد در استفاده است و به شما اجازه می دهد تا به سرعت تمام توابع را درک کنید. بنجاق : سلام و عرض ادب - حق با شماست - این پیام دیده می شود لکن مانع از ثبت اثر انگشت نیست !

 

در گذشته زمانهای اضافهکاری کارمند ممکن بود در سیستم ثبت نشود و کارمند حق و حقوق خود را به طور کامل دریافت نمیکرد. 3- نماینده مقیم و نگهبانان در طول مدت قرارداد، حق انجام هیچگونه فعالیت شغلی و اقتصادی نظیر پیمانکاری، معامله و غیره را که به نحوی با کارفرما و محیط تحت قرارداد مرتبط باشد، ندارند . بنجاق : سلام و عرض ادب - تشخیص اینکه فرد مورد نظر اهلیت لازم برای انجام معامله را دارد با سردفتر است ! بنجاق : همکار خوبم ، سلام و عرض ادب و خیر مقدم - در قسمت پرسش و پاسخ سایت وارد شوید . ابتدا در سایت ثبت نام و سپس اقدام به خرید نمایید . تاریخچه دستگاه حضور وغیاب و ماشین ثبت زمان، به اواخر قرن ۱۹ بازمیگردد. در دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، شما نمیتوانید الگوی اثر انگشت را حدس بزنید و به جای کس دیگری، حضور شخص را وارد کنید.



    • گزارش از مانده و گردش حسابهای بانکی و صندوق به تفکیک



    • جلوگیری از ثبت تکراری چهره



    • امکان تعریف شیفت ماه مبارک رمضان



    • غیره



    • 2000 عدد اثر انگشت



    • مجهز به پردازنده 2 هسته ای 4 گیگا هرتز



    • تعریف نوع معافیت و وضعیت نظام وظیفه

 



پس از ثبت اثر انگشت در حافظهی انواع دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، کارمند هربار که برای ورود یا خروج اثر انگشت خود را در دستگاه ثبت کند؛ دستگاه این اثر انگشت را با اثر انگشت ثبت شده مطابقت میدهد. یکی از رایجترین و پرطرفدارترین دستگاه حضور غیاب اثر انگشت در دنیا، دستگاه حضور غیاب اثرانگشتی است که تا به امروز محبوبیت بسیاری را در بین مردم به دست آورده است. حال که دانستیم دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی چیست و چگونه کار میکند؛ زمان آن است که از خود بپرسیم چرا بین مدلهای مختلف دستگاههای حضور و غیاب، باید دستگاههای حضور و غیاب اثر انگشتی را انتخاب کنیم؟ برادر ارجمند جناب آقای جمشیدی با سلام و تقدیم احترام شنیدها حاکی از این است که برخی همکاران با این استدلال که اثر انگشت اخذ شده در جایی ذخیره نمی شود چرا که اگر با یک شماره ملی اثر انگشت افراد مختلف اخذ شود سیستم هیچ گونه خطایی نمیدهد لذا اقدام به اخذ انگشت افراد غیر از متعاملین (سند سفید)می کنند. که باعث اعتراض مراجعین به سایر همکاران و بی اعتبار شمردن سیستم شده است. مساله دوم اینکه اثر انگشتی که برای بار دوم (مثلا سند دوم در دفترخانه ای دیگر)گرفته میشود آیا مجددا اثر انگشت دوم ذخیره یا اینکه جایگزین اثر انگشت اول می شود؟ چرا باید از دستگاههای حضور و غیاب استفاده کنیم؟ اما با روی کار آمدن سیستمهای حضور و غیاب این مشکل برطرف شد و رضایت شغلی کارمندان بهبود پیدا کرد.

اما با روی کار آمدن خرید دستگاه حضور غیاب اثر انگشت، زمان محاسبهی حقوق و دستمزد کارکنان به حداقل رسید و احتمال خطا در محاسبات نیز به صفر تبدیل شد. در صورتی که در دیگر دستگاههای حضور و غیاب ممکن است بتوانید گذرواژه و الگو را حدس بزنید. در این مرحله در فیلد مربوط به اثر انگشت ، علت عدم اخذ آن را بنویسید و دکمه ی ثبت را بزنید . همچنین سنسور اثر انگشت آن ضد تقلب و SilkID است. این دستگاه حضور و غیاب با بدنه صنعتی محکم و همچنین قفل ضد سرقت و سرعت عمل مناسب، در بسیاری از مراکز صنعتی و اداری نصب و راه اندازی شده است. این دستگاه با سنسور نوری ضد خش و ضد تقلب و الگوریتم فوق العاده سریع و قدرتمند امکان تشخیص اثر انگشت فرد بین 10000 اثر انگشت ثبت شده را در کمتر از 1.5 ثانیه در اختیار شما قرار می دهد. از دیگر امکانات این دستگاه باید به قابلیت تعریف 10 نمونه اثر انگشت برای هر نفر اشاره داشت.

1. همهی کارمندان باید اثر انگشت خود را با قرار دادن انگشت در محل حسگر، در حافظهی دستگاه ذخیره کنند. در این روش به دلیل آن که شخص باید حتما حضور فیزیکی داشته و اثر انگشت او مطابقت داشته باشد، به جرات می توان گفت که مطمئن ترین روش برای دستگاه های حضور و غیاب است. امروزه همهی سازمانها، برای کنترل ساعات ورود و خروج، درخواست مرخصی و کنترل تردد کارمندان خود، به استفاده از دستگاههای حضور و غیاب روی آوردهاند. زیرا مدیران از طریق دستگاه حضور غیاب میتوانند بر تردد پرسنل خود نظارت داشته باشند و زمان ورود و خروج، زمان اضافهکاری و درخواستهای مرخصی آنها را کنترل کنند. ایرادات و مشکلات دستگاههای کارتی در این دستگاهها رفع شده و از تکنولوژی بهتری نسبت به آنها برخوردار است. کدامیک از آنها به صورت ناقص و فقط محض نمایش بوده است ؟ Face بیش از ۹۷٪ دقیق است، می تواند فقط یک تعداد محدودی از چهره ها را در یک زمان جستجو کند. پیام مزبور فقط جنبه ی اعلامی دارد و سردفتر می تواند علیرغم مغایرت ، اثر انگشت را ثبت نماید . راه مقابله با این روش آن است که همواره اسکنر اثر انگشت را پس از استفاده از آن پاک کنید.

دوما به دلایلی که در بالا خدمتتان عرض کردیم: خدمات پس از فروش، نداشتن قابلیت ارتقا و توسعهی محصول و تحریمها، گزینهی خرید محصول چینی به کلی منتفی میگردد. این دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره قادر است تا 800 الگوی صورت، 1500 اثر انگشت و 2000 کارت را (به طور اختیاری) در حافظه خود ذخیره نماید، گفتنی است ظرفیت تردد برای این محصول 100000 بار تعریف شده است. به طور کلی، خریدن دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی ارزان برای مدیران، صرفهی اقتصادی زیادی دارد. یکی از پرطرفدارترین انواع دستگاههای حضور و غیاب، دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی است. بدین ترتیب حضور پرسنل در محدوده مجاز اضافه کاری، طبق قوانین، مشمول تشویق خواهند بود. به این ترتیب محاسبه حقوق و دستمزد برای کارکنان یک مجموعه (به خصوص نیرو های نیمه وقت یا پاره وقت) به سادگی امکان پذیر شد. بهترین دستگاه حضور و غیاب را زمانی می توان انتخاب کرد که متناسب با مجموعه ی ما باشد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

ساعت هوشمند مدل A1 وی سریز

۳ مرداد ۱۳۹۹
۱۲:۳۸:۳۱
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

دوم اینکه این کارت جهت نمایش کارنامه دانش آموزان بر روی LCD مدارس مورد استفاده قرار می گیرد. این LCD در سالن مدارس و یا اتاق معاونین قابل نصب می باشد. همچنین از یژگی های تک و منحصربفرد نرم افزار حضور و غیاب توانا این است که هر دانش آموز با زدن کارت خود می تواند تصویر و نام و نام خانوادگی خود را بر روی LCD مدرسه مشاهده نماید. تمامی نرم افزار و سخت افزارهای مورد استفاده در نصب و راه اندازی پروژه هوشمندسازی مدارس توانا از محصولات خود شرکت طرح اندیشان می باشد و هیچگونه وابستگی به سایر شرکت های همکار ندارد. به عنوان مثال بر خلاف سایر نرم افزارهای هوشمندسازی موجود در بازار به دلیل این وابستگی ، در ارائه سیستم کاملاً هوشمند و اتوماتیک حضور و غیاب تا به اکنون دچار هیچگونه مشکل و یا شکستی نگردیده است. همان طور که احتمالا تا به اینجای آموزش متوجه شدید هر تکنیکی دارای مزایا و معایبی است. با وجود این ساعت هوشمند مدل A1 معایبی دارد که شاید بتوان از مهمترین این عیب ها، سنسور گام شمار ضعیف را نام برد. دستگاه حضور و غیاب پانچی از ساده ترین و اولین دستگاه های حضور و غیاب به شمار می روند.



    1. برای انگشت دوم نیر مرحله قبل را تکرار نمایید



    1. امکان خرابی دستگاه



    1. قابلیت حفظ اطلاعات دستگاه در صورت قطع برق و باطری



    1. نمایش زنده وضعیت حضور و غیاب



    1. امکان ارتباط با سایر برنامه های شرکت




برای کنترل تردد و مدیریت ورود و خروج این افراد در گذشته و قبل از ایجاد سیستم های کنترل تردد هوشمند افرادی به عنوان نگهبان و یا حراست وظیفه ثبت و کنترل ورود و خروج پرسنل را بر عهده داشتند. به دلیل عدم تشکیل اثر انگشت در افراد زیر 15 سال و بنابراین عدم تشخیص توسط دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ، برای دانش آموزان ابتدایی تنها می توان از دستگاه حضور و غیاب کارتی استفاده نمود. قابلیت های متنوع نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه را در جدول زیر ملاحظه کرده و با نسخه های پیشرفته تر مقایسه نمایید . وجود ندارد.مهمترین ملاکی که برای انتخاب این روش های شناسایی وجود دارد نوع مکانی است که این دستگاه کنترل تردد قرار است در آنجا مورد استفاده قرار گیرد. آیفونx برای بازکردن قفل گوشی از سیستم تشخیص چهره استفاده میکند. دستگاههای اکسس کنترل دارای سنسور اثرانگشت , تشخیص چهره و کارتی بوده و به صورت رومیزی و دیواری قابل استفاده می باشند. گزارشات کارتزنی و زمان و تاریخ رفت و آمد دانش آموزان در هر زمانی توسط مدیریت سیستم قابل دریافت می باشد.

از طرفی در مدارس نیز ، نظارت و کنترل سخت و پرزحمت بر رفت و آمد دانش آموزان به ویژه در حجم بالا ، از معضلاتی است که معاونین را همیشه درگیر می نماید. بنابراین با توجه به نرم افزار و سخت افزار به کار رفته در این سیستم مدیران می توانند خاطر جمع باشند که هیچ گونه اشکال و یا ترافیکی بوجود نخواهد آمد. بسیار بالاست و از دقت بیشتری برخوردار می باشد که این امر از بوجود امدن ترافیک جلوگیری می نماید. تجهیزات پارکینگ ضروری زیادی جلوگیری نمایید وهمچنین تجربه خوبی برای مشتریان پارکینگ خود فراهم نمایید. همچنین طراحی زیرکانه و زیبای این کارت ها ، می تواند تحریک و مبلغی مؤثر برای مدارس شما برای آشنایان و دوستان والدین دانش آموزان باشد. برای صاحبان پارکینگ ها انها مجبور به پرداخت هزینه های زیادی برای چرخاندن و نگهداری وحفظ امنیت پارگینگ به کارمندان پارکینگ میباشند. زیرا امنیت بالاتر و اطمینان بیشتری را برای مدیران فراهم میکردند. شرح کاربری: با استفاده از این دستگاه با کاربری های (ساعت حضور و غیاب و سیستم کنترل تردد وآیفون) می توان با هزینه پایین، به امنیت مطلوب دست یافت.

خرید ساعت مچی؛ از آن دست اقداماتی است که باید با دقت ویژه ای انجام شود. با استفاده از گیت های تشخیص چهره زمان مصرفی از 4 الی 5 ثانیه، به 0.7 ثانیه کاهش پیدا خواهد کرد. قابلیت فیس کپچر تنها توانایی تشخیص صورت افراد را دارد و امکان تشخیص میان چهره افراد مختلف در آن وجود ندارد. به طور طبیعی دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی به دلیل مدت زمان لازم جهت شناسایی اثر انگشت افراد سرعت کمتری نسبت به حالت کارتی دستگاه دارد. این دستگاه حضورغیاب با الگوریتم تشخیص اثر انگشت پیشرفته جهت تشخیص سریع اثر انگشت در کمترین زمان و کمترین خطای ممکن می باشد. بازه کاری استراحت جز بازه های کاری موظفی، اضافه کاری، اضافه کار اجباری نبوده ولی هرگونه حضور در این محدوده، طبق قوانین و درخواست های ارائه شده محاسبه خواهد شد. یکی دیگر از مشکلات اکثر مدارس عدم استفاده از اینترنت طبق مصوب آموزش و پرورش می باشد. بهترین روش برای نگهداری این اطلاعات استفاده از کامپیوتر و روشهای جدید و دستگاههای حضور و غیاب و نرم افزار های خاص آن می باشد .


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

خواص گیاه پنج انگشت: ۱۷ فایده دارویی پنج انگشت برای سلامتی و درمان

۲ مرداد ۱۳۹۹
۱۱:۲۲:۴۰
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

در این شیوه مشخصات فیزیکی صورت مانند مکان چشم، بینی، لب، … و ارتباط بین آنها را تحلیل می کنند. البته گاهی اوقات در برخی سازمانها و نهادها مانند ارگانهای نظامی، به دلایل امنیتی تمایلی به استفاده از دستگاههای بایومتریک وجود ندارند و صرفا ملاک آنها قیمت مناسب دستگاه حضور و غیاب نیست. دستگاه انتخاب شده باید ویژگی هایی مثل ردیابی جغرافیایی، نظارت بر اضافه کاری و قابلیت خروجی گرفتن گزارش به فرمت هایی مانند اکسل، PDF و Word را داشته باشد. این نوع ساعت حضور و غیاب با اسکن اثر انگشت و یا سایر اعضای بدن افراد (مانند چشم یا صدای فرد) اقدام به ثبت اطلاعات می­ کنند. این تکنولوژی که به طور خاص توسط شرکت داهوا تولید می شود، آن را از سایر دوربین ها متمایز می سازد. از آنجا که سیم کشی دوربین های HDCVI بر بستر آنالوگ می باشد، می توانید کیفیت بالا را در کنار قیمت مناسب تر در اختیار داشته باشید. در نظر داشته باشید که استفاده از دوربین های HDCVI تنها با DVR های مربوط به خود آن و از همین برند قابل استفاده هستند.

  • دوربین مدار بسته Nest Hello
  • چاپ لیبل وزن از ترازو
  • محاسبه دقیق کارکرد پرسنل
  • صفحه نمایش لمسی و گرافیکی تمام رنگی 5.7inch VGA Color-Touch-screen

دوربین مداربسته HDCVI داهوا، فینالیست جایزه GTI آلمان، رقیب مستقیم دوربین های AHD و Turbo HD می باشد. طول عمر طولانی دستگاه بدلیل عدم تماس مستقیم با کاربر که احتمال آسیب رسانی به آن را نیز به صفر می رسد. که حدود ۵۰ درصد از آنها به درستی شناسایی شدند که با توجه به اینکه از هر فرد تنها یک عکس برای تمرین به سیستم داده شده بود, قابل قبول به نظر می رسد. با این نرم افزار حقوق و دستمزد کارکنان بسادگی محاسبه میشود و شما کاملا از ساعات کار کارکنان ، مرخصی ها ،تاخیر ها،و غیبت های آنها آگاه خواهید بود. پل اکمن، بر خلاف داروین در جستجوی شباهتهای حالات چهره میان انسان و جانداران دیگر نبود؛ بلکه علاقه داشت مطمئن شود که علائم چهره، غریزی هستند و ما به صورت ژنتیکی برای آنها کدگذاری شدهایم. الگوریتم پیشنهادی Viola - Jones می توانست چهره رو در درون یک تصویر ۳۸۴×۲۸۸ با صرف زمانی معادل ۰٫۰۶۷ ثانیه تشخیص بدهد.

 

در این پست سه مقاله در زمینه تشخیص چهره را در قالب یک فایل برای دانلود قرار داده ایم،در هر مقاله بصورت جداگانه یکی از الگوریتم های تشخیص چهره مورد بررسی قرار گرفته است. در این مقاله، یک رویکرد مبتنی بر الگوریتم ژنتیک (GA) برای تشخیص چهره ارائه شده است. در ادبیات تشخیص چهره، مفهومی مرتبط وجود دارد که از آن به عنوان مکانیابی چهره یاد میکنیم. همچنین شما می توانید به روز ترین لیست قیمت داهوا را نیز از کارشناسان ما دریافت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش تجهیزات یا نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار های مربوطه در کرج با ما تماس بگیرید. تمامی حقوق نرم افزار حضور و غیاب کارا وب متعلق به شرکت دانش بنیان کارا دوهزار می باشد. در این صفحه میخواهیم در خصوص شناخت بهترین دستگاه حضور و غیاب شرکت مهرپردازش اطلاعاتی را در اختیار مشتریان - همکاران عزیز قرار دهیم.

دستگاه RF620 جزء دستگاه هایی است که همیشه از طرف جهان گستر به مشتریان پیشنهاد می شود. این انسانی که شما از لزوم تربیت او صحبت میکنید چهکسی است؟ شما یک فرمولی نوشتین برای محاسبه ساعات . نکته: برای تنظیمات ذیل، شما میتوانید این پنجره را ببندید و به صفحه اصلی نرم افزار بروید. اگر تعداد پرسنل شما کم است و دارای محیط کاری اداری هستید و امکان مدیریت ورود و خروج کارکنان آسان است، کارتخوان و یا سنسور اثر انگشت گزینه به صرفه و مناسبی است و جوابگوی کارتان خواهد بود. اتوماسیون حضور غیاب فرزان کارت آسیا موجب می شود که نظارت ومدیریت پرسنل به خوبی اجرا شده و از کم کاری های احتمالی کاسته شود. کنترل نامحسوس و ایجاد امنیت در بانک ها ، فروشگاه ها ، فرودگاه ها و یا نظایر اینها یکی دیگر از کاربردهای ارزشمند شناسایی چهره است. تردد این افراد دربرگیرنده دو بخش کلی ثبت و کنترل تردد و محاسبات کارکرد است. ارتباط TCP/IP این مدل با کامپیوتر و قابلیت تخلیه اطلاعات از طریق USB، از دیگر امکانات این دستگاه می باشد و دسترسی به اطلاعات موجود در دستگاه و تخلیه ترددهای ثبت شده را به آسانی میسر می سازد.

گسترش استفاده از فنآوری رایانهای این امکان را ایجاد نموده است که امروزه شرکتها و موسسات بتوانند با سهولت و توام با صرفه اقتصادی از سیستمهای مکانیزه اداری بهرهگیری نمایند . آیا یک جامعه پیشرفته یعنی تنها برخی از افراد جامعه بتوانند نخبه بشوند حتی اگر بسیاری از کسانی که میتوانستند نخبه بشوند در این فرایند از بین بروند؟ در این سایت مفاهیم جدیدی از حضور و غیاب برای اولین بار ارائه گردیده است. Size: بیشینه ممکن برای اندازه شیء است. در هنگام تلاش برای پیاده سازی یک سیستم جدید، ممکن است با مقاومت اولیه کارکنان مواجه شوید. مصرف بیش از حد این گیاه ممکن است سبب بروز سرگیجه، سردرد، ناراحتی معده، تهوع، خارش و راش پوستی شود. زنان باردار و افرادی که داروهای دارای بروموکریپتین و دوپامین مصرف میکنند، نباید گیاه پنجانگشت را به هر شکلی استفاده کنند. دستگاههای حضور و غیاب کارتی، برای سازمانهایی که دارای چندین هزار نفر کارمند هستند و تمایل دارند در کمترین زمان، تردد این حجم از کارمندان خود را ثبت کنند؛ بهترین گزینه به شمار میآیند. کنترل حضور و غیاب کارکنان متناسب با الزامات و ملاحظات تعیین شده در بخشهای مختلف یک شرکت براساس نوع کار و ماهیت امنیتی بخشها، دارای اهمیتی روز افزون است. اگر ادعا کنیم این حجم از آزادی عمل در دستگاهی در رده ی کنترل تردد ها بی نظیر است زیادروی نکرده ایم . این فناوری به شناسایی مجرمها و قربانیها کمک میکند، برای مثال میتوان به پلیس ولز جنوبی در بریتانیا اشاره کرد که سال گذشته از این فناوری استفاده کرد.

 


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

تاریخچه حضور و غیاب

۲ مرداد ۱۳۹۹
۰۴:۲۰:۳۶
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، راه سومی نیز وجود دارد و آن استفاده از دستگاه های همراه کارکنان و استفاده از نرم افزار حضور و غیاب می باشد. در روش های سنتی که عموما با دفاتر عظیم حضور و غیاب و دفترهای شرح وقایع روزانه انجام می شد، کار به کندی انجام می شد و محاسبه میزان کارکرد و روزهای حضور کارکنان در محل کار دشوار می نمود. سپس نوع و شناسه دستگاه مدنظر خود را اعلام کند تا در اسرع وقت، تیم فنی ما برای حل مشکل به وجود آمده اقدام کند. اما راه درست واقعی، بهترین، آسان ترین و اثرگزارترین راه برای آن شغل است.در ضمن هر یک از روش ها در یک موقعیت خاص کاربرد دارند. از این رو کسانی که می خواهند یک کسب و کار جدید در این زمینه راه بیاندازند به آن نیاز دارند. در حالی که برنامههای تشخیص چهره میتوانند معیارها و اسکنهای مختلف را برای شناسایی و تشخیص چهره مورد استفاده قرار دهند، اما محدودیتهایی نیز دارند.

  • ۱۲۸MB RAM minimum
  • ورود و خروج پرسنل جهت تصمیم گیری های بعدی
  • اپلیکیشن حضور و غیاب تاگل (Toggl)
  • 18 ماه گارانتی تعویض
  • گزارش ساز و فرمول نویسی
  • 1-فواید تست زنی زماندار

گفتار امروز سرویس دانستنی های روزیاتو هم برای دریافت کنندگان دستگاه کارتخوان و هم چنین برای مشتریان، اطلاعات خوبی را فراهم کرده است که دانستن آن در عصر پرداخت مجازی، ضروری تصور می شود. بسیاری از استارتاپ ها و شرکت ها تصور می کنند زمان ثبت حضور و غیاب کارکنان به سرآمده و کارکنان باید وظیفه محور باشند و نه زمان محور. بسیاری از مشاغل روش ساعت زدن از طریق کامپیوتر، موبایل و یا تلفن را بسیار ساده تر و ارزان تر می بینند. در مقابل بسیاری از کاربران نیز از شارژدهی این ساعت هوشمند بسیار راضی بوده اند. یکی از موارد استفاده از دستگاه های اسکنر اثر انگشت، در دفاتر ثبت ازدواج است که افراد برای تشخیص اطلاعات کارت ملی و اثر انگشت از اسکنر استفاده می کنند. این دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت خانگی آفلاین بوده و نیازی به اتصال به کامپیوتر برای ضبط ندارد. همچنین معاونت منابع انسانی نیازی به محاسبه جداگانهی مرخصیها، ساعات اضافه کاری و استعلاجیها را ندارد.

 

برای استفاده در طبیعت شما نیازی به اتصال دستگاه به برق ندارید. سیستم های اعلام حریق بسیار کارآمد بوده و در صورت نگهداری صحیح و سرویس ماهیانه و سالیانه می توانند با اطلاع رسانی بموقع از اموال و جان شما بخوبی محافظت کنند. اما افرادی که برای ثبت غیبت ها و دیرکرد ها اهمیت قائلند بهتر است که از یک دستگاه حضور و غیاب بیومتریک استفاده کنند. سیستم حضور و غیاب شامل دستگاهی برای ثبت ورود و خروج کارمندان به کار میرود تا با توجه به کارکرد هر یک از پرسنل، مدیران بتوانند برای برنامه کاری و حقوق آنها برنامه ریزی کنند. سامانههایی که برای حضور و غیاب و کنترل تردد به کار میروند امروزه به کمک نرم افزار و تکنولوژیهای متعدد بهینه شدهاند و احتمال خطا یا آسیب به آنها بسیار کم شده است. بطور میانگین قیمت تجهیزات در مشهد 15% بیشتر از ارزش واقعی آن در بازار تهران است.

همچنین دارای دو پردازنده برای شناسایی با دقت بیشتر چهره ها است. اما پس از آزمایش این محصولات به این نتیجه رسیدم که بهترین مکان برای قرارگیری این سنسور جلو تلفن هوشمند است و نه مکانی دیگر. شیشه سنسور، شیشه ذره بینی با انکسار بسیار کم با ضخامت 14 میلی متر می باشد و در مقابل خراش یا فشار های دیگر مقاوم است و قابلیت کار سنگین را دارا می باشد. S12 ضبط مکالمات تلفن ثابت ارزان است که کوچکترین و ارزانترین دستگاه ضبط مکالمات تلفنی خانگی برای یک خط میباشد. دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت ارزان ، ابعاد کوچکی به اندازهی ۶X۶ سانتیمتر و وزن ۱۰۰ گرم دارد. دستگاههای کارتی ساده ترین و ارزانترین دستگاه حضور و غیاب و دستگاههای تشخیص چهره پیچیده ترین و گرانترین دستگاههای حضور و غیاب می باشند. قابلیت نمایش آنلاین تردد پرسنل، از دیگر ویژگی های نرم افزاری دستگاه حضور و غیاب AC2100 plus است. این نظم به چپاول کشورهای دیگر و غارت آنها اتکاء دارد. دکتر "فالدز" اولین بار زمانیکه در یک بیمارستان در توکیو ژاپن مشغول به کار بود به علم اثر انگشت علاقه مند شد. دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت خانگی تا یک سال دارای گارانتی تعویض است.

دقت نمایید که این طرح پرداخت گمرک و رجیستری فقط شامل ساعت های سیم کارت خوری است که بدون کد فعالسازی خریداری میشوند یا از کشور دیگری ورود پیدا کرده اند. از این رو سامانه اطلاعرسانی طرح رجیستری در اطلاعیهای عنوان کرد که طرح رجیستری سایر دستگاه های سیم کارت خور در آینده نزدیک انجام خواهد شد و این دستگاهها در حال حاضر مشمول طرح رجیستری نمیشوند. از این رو تشخیص چهره یک فعالیت سطح بالا در بینایی ماشین (بینایی کامپیوتر) بوده و می تواند خیلی از روش های بینایی اولیه را شامل شود. ولی اگر دستگاهی داشته باشین و امکان انجامش باشه این قابلیت رو برای شما اضافه میکنیم. شما نیز به عنوان دریافت کننده خدمات دستگاه کارتخوان می بایست از حقوقی که دارید مطلع باشید. سامانه شما باید به شما اجازه تنظیم این فرآیند را به همان روشی که میخواهید بدهد و میزان درستی آن را مشخص کند.

یک نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب مناسب، باید بتواند امر کنترل تردد را بسیار دقیق و بدون هنگ ، مشکل ارسال sms اطلاع رسانی به والدین حتی در حجم انبوه دانش آموزان و با سرعت بالا انجام دهد. کارت حافظه در صورت عدم هر گونه تغییر فیزیکی، تا یک سال بعد از تاریخ مندرج بر روی آن دارای گارانتی میباشد. فرمت کارت حافظه دستگاه ضبط مکالمه FAT32 بوده و فرمت خروجی صداهای ضبط شده به صورت WAV. تنها تفاوت اسکنر اثر انگشت FS88HS با FS88H درگاه کارت خوان این دستگاه است، که توانایی شناسایی کارت های هوشمندی که با تکنولوژی ISO7816 سازگار است را دارد. با تمامی خطوط شهری و داخلی آنالوگ سازگار بوده و بر روی خط تلفن نویز ایجاد نمیکند. کدامیک از انواع کارت ساعت ها با سیستم حضور و غیاب سازگار هستند؟ وبلاک شرکت تعاونی باغبان ماشین ایران - قیمت انواع علف زن - تامین کننده تخصصی … برای خرید یک دستگاه علفتر اش(علفزن) مناسب داشتن چه نکاتی لازم است ؟


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.