دستگاه حضور و غیاب :

۹ بهمن ۱۳۹۸
۰۹:۵۳:۲۷
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

دستگاه از ۷ زبان پشتیبانی می کند و این امکان را دارد که کدهای مختلف کاری را روی این دستگاه تعریف کند که در حقیقت همان کلیدهای عملیاتی هستند که روی دستگاه های V800 رادن هستند. صدای تعبیه شده در این دستگاه به صورت زبان فارسی می باشد. صدور برگه ملاقات و تایید انجام آن به صورت سیستمی انجام می پذیرد و مانیتورینگ تمام تردد ها برای مدیران و سرپرستان به صورت لحظه ای امکان پذیر می باشد. متأسفانه بیشتر دستگاه های تشخیص چهره ای که از تولیدکنندگان مختلف هستند، امکان عملکرد در محیط های پرنور را ندارند. خوب امیدوارم بخش اول پروژه تشخیص چهره برایتان مفید بوده باشد. دسته اول الگوریتم هایی که در گروه قرار میگیرند مبنای عملکرد آنها مقایسه مشخصاتی مانند موقعیت، اندازه و شکل اجزای صورت مانند چشم ها، بینی، دماغ و… با مشخصات ثبت شده در دیتابیس است. به این معنا که این مشخصه از تصویر باعث ایجاد تمایز بین تصاویر موجود در دیتابیس نمی شود.

4. Ping وجود دارد ولی Ping مربوط به Device دیگری در شبکه می باشد.

دستگاه های حضور و غیاب مبتنی بر وب از ارتباطات شبکه ای جهت همزمان سازی داده ها بین نرم افزار حضور و غیاب و چندین دستگاه حضور و غیاب بهره می برند. کارگران جهت ثبت ساعات کاری، ابتدا بازوی اشاره گر را بر روی شماره ی خود حرکت می دادند و سپس اشاره گر را بر روی شماره مورد نظر می فشردند. ابتدا به بررسی طبقهبندی آبشاری میپردازیم. 4. Ping وجود دارد ولی Ping مربوط به Device دیگری در شبکه می باشد. اگر بودجهتان اجازه نمیدهد که یک لپتاپ جدید بخرید، یک راه آسانتر وجود دارد و آنهم تهیه یک وبکم سازگار مثل Brio 4K Pro لاجیتک یا استارگیزر از برند ریزر است. راهنمای نرم افزار ) که آموزش کامل استفاده از نرم افزار در این قسمت تهیه شده استفاده کنید، همچنین در سایت نرم افزار در قسمت پرسش و پاسخ میتوانید سوالات خود را در رابطه با نرم افزار بپرسید. از پورت USB می توان جهت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود در دستگاه و یا تخلیه اطلاعات تردد استفاده کرد.

  • گزارش ساز و فرمول نویسی
  • مرخصی استعلاجی
  • تشخیص وجود چهره در یک عکس
  • ویلا نقلی در منطقه جنگلی چمستان
  • دستگاه حضور و غیاب Tiny cloud BIO ... (دستگاه های حضور و غیاب)
  • مجلس یاب : اطلاع رسانی و نیازمندی های مجالس مذهبی
  • باتری BACKUP با قابلیت 3 ساعت کار مداوم و 12 ساعت Stand By

یک دستگاه مبتنی بر اثر انگشت پرسنل را با تطبیق الگوی اثر انگشت وی با اثر انگشتهای ثبت شده در پایگاه داده شناسایی خواهد کرد. به این ترتیب قابلیت دور زدن دستگاه با استفاده از تصویر شخص وجود ندارد. همچنین امکان سازگاری با تمامی سستم های ویندوز را دارد که باعث می شود اطلاعات مورد نیاز شما در مدت زمان کوتاهی به وسیله کنترل از راه دور به کامپیوتر منتقل شود. مورد آخر به نام زیست سنجی (Biometrics) نیز شناخته می شود. این دستگاه با تمامی حافظه های فلش (USB) نیز سازگاری دارد و می توانید با انتقال اطلاعات دستگاه روی این حافظه ها و اتصال به نرم افزار حضور و غیاب، گزارش های لازم را جمع آوری نمایید. اکنون حدود سه سال است که فروشگاه ها، داده ها را از طریق اپلیکیشن های گوشی های همراه جمع آوری می کنند تا تشخیص دهند که محل زندگی مشتریان کجاست تا به منظور تبلیغات از آنها استفاده کنند.

دستگاه حضور و غیاب ارزان

از طراحی لوگو گرفته تا طراحی سه بعدی و تیزر! در کشور آلمان، یکسری بیلبوردهای تبلیغاتی بر اساس این تکنولوژی طراحی شده است که می تواند جنسیت و سن عابران را شناسایی کند و فقط وقتی که زنان در نزدیک آن باشند، تبلیغاتی را به آنها نشان می دهد. مجریان قانون، مدتهای زیادی است که به تکنولوژی تشخیص چهره علاقه مند شده اند، و آن را در فرودگاه ها، ایستگاه های قطار، گذرگاه های مرزی، و در رویدادهای ورزشی در سراسر جهان، استفاده می کنند. این دستگاه قادر به تشخیص هویت به وسیله رمز عبور هم می باشد که با استفاده از یک روش ترکیبی می توانید تشخیص هویت مطمئن تری را داشته باشید. بدین ترتیب مجموعهای از طبقهبندیهای ضعیف با هم ترکیب میشود تا یک مدل گروهی دقیق را تشکیل دهند. بدین ترتیب فرقی نمی کند که فرد در کدام دستگاه تردد خود را ثبت کند . شما می توانید اطلاعات ذخیره شده در حافظه داخلی دستگاه را از طریق فلش به نرم افزار حضور وغیاب تردد انتقال داده و گزارش کارکرد کلی پرسنل را پرینت بگیرید .

کارتخوان ارزانترین ابزار و تشخیص چهره گرانترین ابزار ثبت تردد هستند. به گزارش ایسنا و به نقل از سی.ان.بی.سی، فناوری تشخیص چهره آمازون که "رکوگنیشن"(Rekognition) نام دارد، در سال ۲۰۱۶ رونمایی شد. Megvii Face، که چندین اداره پلیس در چین از سال ۲۰۱۶ برای دستگیری ۴۰۰۰ نفر از آنها استفاده کرده اند، دارای محدودیت های تکنولوژیکی جدی است. 5. برای شروع عبارات گروه کاری , گروه قوانین و بخش را از لیست عبارات موجود انتخاب نمایید.در ادامه نحوه ویرایش آنها آمده است. این دستگاه ها حتی ممکن است در تشخیص اثر انگشت افراد معمولی هم به دلیل شرایط نور یا نحوه قرار دادن انگشت روی حس گر دستگاه دچار مشکل شوند. در جلسه اخیر در دفاتر Megvii، (یکی از پیشگامان هوش مصنوعی پیشرو و یکی از ارائه دهنده اصلی فناوری تشخیص چهره توسط پلیس چین)، Xie Yinan، در دیدار با معاون رئیس جمهور این شرکت. با تشکر از شما که سایت گروه مهندسی رسا را جهت ملاحظه محصولات انتخاب فرمودید. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره وینا مدلUFACE102 با قابلیت تشخیص چهره، اثرانگشت و همچنین کارت قادر به ثبت ۱۵۰۰ چهره و ۲,۰۰۰ اثرانگشت و ۱۰,۰۰۰ کارت با ۱۰۰,۰۰۰ رکورد جهت ثبت ترددها را در خود دارد .

ضعفی که در اکثر پنل های sms نرم افزار و یا پورتال های مدرسه وجود دارد محدودیت گزینه ها جهت گزینش اطلاعات و همچنین درگیری زیاد کاربران جهت ارسال sms می باشد. همچنین دارای باتری داخلی پشتیبان ۲۰۰۰ میلی آمپر می باشد که حدود ۳ الی ۵ ساعت عملیات مستمر با دستگاه را امکان پذیر می سازد. امروزه شناسایی و ثبت ورود و خروج پرسنل در محل کار با استفاده از ساعت های حضور و غیاب بیولوژیکی (نظیر اثر انگشت ، تشخیص چهره ، اسکن عنبیه چشم ، الگوهای کف دست) و همچنین دستگاه های حضور و غیاب کارتی بدون تماس صورت می پذیرد. اما درمیان این همه تنوع از دستگاههای حضور و غیاب چه دستگاهی برای سازمان شما مناسب است؟ شرایط عکاسی. فاکتورهای مختلف محیطی نظیر شرایط نوری و مشخصات دوربین عکاسی از جمله لنز میتوانند تاثیر زیادی در پروسه تشخیص چهره داشته باشند. شاید مهم ترین مشخصه های دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره RF900 قابلیت کار کردن در محیط های پرنور است. اما مهم ترین دلیل این اختلاف قیمت، قیمت اصلی دستگاه ها در بازار جهانی می باشد. 8-برای بعضی از افراد شکل و ظاهر دستگاه و شکیل بودن آن مهم است. Face بیش از ۹۷٪ دقیق است، می تواند فقط یک تعداد محدودی از چهره ها را در یک زمان جستجو کند. با یک ارزیابی بر روی دو مجموعهداده موجود در زمینه حالت چهره که در دسترس عموم است، ما دریافتیم که با استفاده از ویژگیها DCNN، میتوانیم به نرخ تشخیص جدیدی دست بیابیم.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.