دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

۱۲ بهمن ۱۳۹۸
۰۴:۲۰:۴۴
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

دولت در مورد تلاش هایش خاموش نمی ماند و اغلب به موفقیت های تکنولوژیکی خود در رسانه های دولتی اشاره می کند تا مردم را از توانایی های چشمگیرش با خبر کند. این تناقض ها اغلب در مورد مردم غایب است، به ویژه هنگامی که رسانه های دولتی مردم را از توانایی های تکنولوژیکی آگاه می سازد. تقریباً هر کدام از دستگاه هایی که مجهز به دوربین مادون قرمز باشند، می توانند در محیط های کم نور و تاریک به راحتی کار کنند ولی آن چیزی که پاشنه آشیل این دستگاه ها است، محیط های پرنور است. برای توضیح شاید بد نباشد این موضوع را مطرح کنیم که دستگاه های تشخیص چهره، عموماً قابلیت کار کردن در محیط های کم نور و تاریک را دارند. Face پس از آن از الگوریتم خود برای مطابقت این چهره با آنهایی استفاده می کند که در دنیای واقعی وجود دارند. این اطلاعات انکد شده و پس از آنالیز مجدد اثر انگشت طبیعی تعیین می شود. این اثر انگشت تحت یکسری توابع خاص استخراج ویژگی در پایگاه داده ذخیره میگردد . در کشور آلمان، یکسری بیلبوردهای تبلیغاتی بر اساس این تکنولوژی طراحی شده است که می تواند جنسیت و سن عابران را شناسایی کند و فقط وقتی که زنان در نزدیک آن باشند، تبلیغاتی را به آنها نشان می دهد. انسان ها به طور معمول بیش از هر روش بیومتریکی از تشخیص چهره برای شناخت و شناسایی همدیگر استفاده می کنند. با این وجود در قاره آسیا میزان توجه به تکنولوژی­های بیومتریکی افزایش یافته است.

جهان گستر حضور و غیاب

 

این شهر به واسطهٔ وجود حرم علی بن موسی الرضا، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشور است. دولت چین در حال تلاش برای ترکیب ۱۷۰ میلیون دوربین امنیتی با هوش مصنوعی و تکنولوژی تشخیص چهره برای ایجاد سامانه نظارتی وسیع است. یک روش ترکیب کننده, روی نتایج بخش تمرین اعمال می شوند تاعکسهای جدید برحسب کلاسهای ایجاد شده دسته بندی شوند. اگر اطلاعات جدید با اطلاعات قدیمی ثبت شده در حافظه سیستم حضور و غیاب مطابقت داشته باشند، فرآیند تأیید هویت انجام گرفته و زمان حضور و غیاب افراد ثبت میشود. حافظه ذخیره سازی در دستگاه حضور و غیاب دوبین دار Suprema Bio station 2 بسیار بالاست و قابلیت ثبت یک میلیون الگوی اثر انگشت برای ۵۰۰ هزار کاربر و ثبت ۳ میلیون تردد را دارد. یعنی باید ۱۰۰ میلیون نقطه را ذخیره کرد که این کار به حدود ۰٫۸ گیگا بایت حافظه نیاز دارد!



    • 13- اطلاعات تماس مدرسه



    • دستگاه حضور و غیاب TTA-28306



    • 3- نبودن قابلیت ایجاد تغییرات در نرم افزار



    • 300 سنگ مش سنگزنی تجهیزات

 



سیستمهای بیومتریک نیز برای محدود کردن دسترسی به داخل ساختمانهای دارای امنیت بالا، یا اتاقها بکاربرده میشوند، و برای تشخیص قطعی فرد مظنون توسط مجریان قانون استفاده شده است. لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم توسط فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی های فروش دستگاه حضور و غیاب 5th Dimension قیمت گذاری شده است. شناسایی هویت با استفاده از اثر انگشت با وجود تمام کمی و کاستی های آن از قابل اعتماد ترین روش های شناسایی افراد است . یکی دیگر از روش های تشخیص اثر انگشت واقعی از جعلی است . این چیزی است که پلیس باید زمانی فعال کند که یک وضعیت خاص وجود دارد. Megvii Face، که چندین اداره پلیس در چین از سال ۲۰۱۶ برای دستگیری ۴۰۰۰ نفر از آنها استفاده کرده اند، دارای محدودیت های تکنولوژیکی جدی است. در ماه سپتامبر گذشته، روزنامه چینی انگلیسی زبان، خبری در مورد چگونگی استفاده پلیس در چینگدائو از فناوری تشخیص چهره برای دستگیری ۲۵ جنایتکار چاپ کرد. این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. تمامی فرمول های ذکر شده در این الگوریتم با این فرض است که ماتریس تصویر را به صورت یک بردار ستونی درنظر گرفته ایم.

یکی از روشهای مرسوم در زمینه تشخیص اشیاء در نظر گرفتن قابی4 کوچک روی تصویر اصلی و تشخیص این خواهد بود که آیا شیء مورد نظر در آن پنجره وجود دارد یا نه؟ الگوریتم پیشنهادی Viola - Jones می توانست چهره رو در درون یک تصویر ۳۸۴×۲۸۸ با صرف زمانی معادل ۰٫۰۶۷ ثانیه تشخیص بدهد. همان طور که از نام این دسته نیز مشخص است، این الگوریتم ها جزء اولین تکنیک های پیاده سازی سیستم های تشخیص چهره بوده است. با وجود نکات منفی متعدد، سیستم های تشخیص چهره دارای نکات مثبت هم هستند. شرکت های بزرگ دنیای فناوری سیستم های تشخیص چهره را ساخته و در اختیار دولتمردان قرار می دهند. سایت برنامه نویسی کارت فینگر تلاش نموده است آنچه شما از یک سیستم حضور و غیاب انتظار دارید را به ساده ترین شکل در اختیارتان قرار دهد. نکته ای که در اینجا بسیار حائز اهمیت است دقت به این امر است که آیا این توجیهات حقیقی بوده و یا دروغ های تبلیغاتی هستند. در نهایت مدیر هر واحد صنفی می تواند گزارش های مختلفی از حضور و غیاب افراد دریافت کند. 1. گزینههای حضور و غیاب منعطف: این سیستمها به کارکنان شما اجازه خواهند داد که زمان تردد خود را با روشهای مختلفی مانند کامپیوتر، گوشی هوشمند، رایانه لوحی، ساعت یا تلفن ثبت کنند.

نرم افزار تشخیص چهره

 

توانسته است محصولاتی را مطابق با نیازهای این مجموعه ها به تولید برساند. از آن جایی که این بردارها، بردار ویژه ی ماتر یس همبستگی مربوط به تصاویر چهره می باشند و همچنین به دلیل شباهت به چهره یانسان، آن ها را eigenface می نامند. در ادبیات تشخیص چهره، مفهومی مرتبط وجود دارد که از آن به عنوان مکانیابی چهره3 یاد میکنیم. تصور بفرمایید که دستگاه RF900 می تواند در محیطی با این میزان روشنایی به راحتی کار کند. چهره یکی از شایع ترین روش های غیر کلامی است که انسان حالات هیجانی درونی اش را به وسیله چهره انتقال می دهد. چارلز داروین اولین کسی بود که در سال (1872) ادعا کرد که بین احساسات و حالت های صورت ارتباط وجود دارد. الگوریتمی که در این پست مورد بررسی واقع می گردد برای هدف برنامه PCA خواهد بود. دستگاه های حضور غیاب و کنترل تردد از یک یا ترکیبی از روش های زیر برای شناسایی افراد استفاده میکنند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.