راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب با قیمت روز و خرید اینترنتی

۲۵ خرداد ۱۳۹۹
۱۲:۱۵:۳۷
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

یک دستگاه مبتنی بر اثر انگشت پرسنل را با تطبیق الگوی اثر انگشت وی با اثر انگشتهای ثبت شده در پایگاه داده شناسایی خواهد کرد. برخی از آنان از تکنولوژی اثر انگشت و یا کف دست استفاده می کنند و برخی دیگر از فناوری شناسایی چهره و برخی دیگر نیز بصورت کارتی این عمل را انجام می دهند. قیمت 890,000 تومان. دستگاه حضوروغیاب اثرانگشتی و کارتی وینا مدل V26. دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی و کارتی وینا مدل V20. … دستگاههای حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت … دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی کارتی مدل KTA-250. دستگاه حضور و غیاب کارتی ، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. بارزترین ویژگی نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویسمن این است که محیطی بسیار ساده و روان دارد و کار با آن بسیار راحت و آسان است. این راه در واقع به معنی به دست آوردن اثر انگشت به روش هایی که پیش از این گفته شد و سپس ایجاد دوباره آن برای عبور از اسکنر است.

 

شما می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید ولی اثر انگشت چیزی است که تا آخر عمر برای شما به یک شکل خواهد بود. این دستگاه قادر به تشخیص هویت به وسیله رمز عبور هم می باشد که با استفاده از یک روش ترکیبی می توانید تشخیص هویت مطمئن تری را داشته باشید. درست مثل قفل های فیزیکی که دارای شاه کلید هایی هستند که می توانند هر قفلی را باز کنند، اسکنرهای اثر انگشت هم دارای چیزی به نام Masterprints هستند. بنابراین جلوگیری از هک شدن به این روش، بیش از همه به خود دستگاهی بستگی دارد که اثر انگشت را در آن ذخیره می کنید. بهترین راه برای جلوگیری از هک شدن به این روش آن است که از اسکنرهایی استفاده کنید که فقط به خواندن کلی اثر انگشت اکتفا نکنند. سرعت تشخیص در این حالت از نوع فقط اثرانگشتی بالاتر است. اسکنرها فقط به تصویری ساده از اثر انگشت شما و خط های روی آن نیاز دارند تا اجازه دسترسی به اطلاعات را صادر کنند. چگونه دستگاه حضور و غیاب را آنلاین سفارش دهم؟

 

  • کارکرد راحت و ساده
  • 2015/03/07 #1
  • چه چیزی دارید
  • 6 ماه پیش
  • 2- موجودی کارت
  • 3دستگاه حضور غیاب فراافزار مدلFara Af 490w
  • امکان نمایش مشخصات و عکس پرسنل بر روی مانیتور دستگاه

دستگاه حضور و غیاب پردازش تصویر. در صورت نیاز به خرید دستگاه حضور و غیاب برای شرکت خود ، ابتدا نیازها و شرایط کارگاه و شرکت خود را در نظر گرفته و با دستگاههای موجود در بازار تطابق دهید. شرکت ادعا میکند که هیچ نفوذی به حریم خصوصی افراد صورت نمیدهد. ۷. با استفاده از آن کارمندان می توانند ساعات عدم حضور در کار، یا ساعات ناهار یا ساعتی که در جلسه هستند را اعلام کنند، تا کسانی که اجازه دارند از آن با خبر شوند. حتی اگر اکنون دانش آموز پیش دانشگاهی هستید نیز نباید فکر کنید که امسال کنکور را می بازید چون زمان آزاد و کافی مثل فارغ التحصیلان برای مطالعه و تست زنی و تحلیل آزمون ها ندارید ! شاید تنها راه مقابله با آن این است که مواظب دستان خود و به جا ماندن اثر انگشتتان در جایی باشید! کامپیوتر میزبان بعد از پردازش می تواند این اطلاعات را در پایگاه داده ذخیره کند یا فوراً آن را با تصاویر قبلی مقایسه کند.

نرم افزارهای تحت win وتحت web ، امکان کنترل حضور وغیاب را از هر نقطه و زمانی فراهم می سازد. دستگاه حضور وغیاب مدل NP-2815. فروش و عرضه کلیه دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی، دستگاه حضورو غیاب … دستگاه حضوروغیاب اثرانگشتی-پردازش چهره NP395-باWIFIوباطری بکاپ …. دستگاه حضور و غیاب کارت و اثر انگشت ZKT UA300 ثبت تردد پرسنل و تعریف اثر انگشت و کارت بدون تماس,دستگاه حضور و غیاب … برای قیمت تماس بگیرید. صفحه نخست; قیمت دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی مدل TA300. قیمت دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی مدل TA300. اما با دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی چنین امکانی وجود ندارد. آیا چنین اقداماتی همراهی با قانون بهحساب میآید یا مغایر با حفظ حریم شخصی است؟ ۱. داده ها از طریق ترمینال و بلافاصله به نرم افزار مرتبط با آن منتقل می شود. با قرار دادن انگشت بر روی سنسور تشخیص اثرانگشت دستگاه حضور و غیاب و مقایسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود-.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

دستگاه حضور و عیاب اثر انگشت

۲۴ خرداد ۱۳۹۹
۰۵:۲۵:۴۲
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

اگر به دنبال نصب سیستم حضور غیاب برای کسب و کار خود هستید، برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب را در این مطلب به شما معرفی می کنیم. امیدواریم که با خواندن این مطلب انتخاب برای شما آسان تر گردد تا بتوانید بهترین گزینه جهت خرید دستگاه حضور غیاب را انتخاب کنید و خریدی مناسب و مقرون به صرفه داشته باشید. این مطلب رو برای دوستانتان به اشتراک بگذارید! حالا توی این مقاله میخوام یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین دستگاه ها حضور و غیاب رو بهتون معرفی کنم. اگر سازمان شما از امکانات و فناوری های مختلفی استفاده می کند، ممکن است علاوه بر نصب و راه اندازی، یکپارچه سازی دستگاه های حضور و غیاب نیز مورد نیاز باشد که عملا هزینه ی بیشتری نیاز خواهد بود. در واقع با اینکه مدل اول کارآیی های زیادی دارد، اما تنها برای سازمانی مناسب است که کمتر از ۱۰۰۰ نفر پرسنل داشته باشد و در سازمان های بزرگتر عملا غیرقابل استفاده است.

کلینیک اپیون واقع در بورلی هیلز آمریکا که اکثر مراجعین آن نیز بازیگران هالیوود می باشد، از همین دستگاه استفاده می کند. این روش از دقت بسیار بالایی برخوردار است و سنسورهای بیش از اندازه حساسی در آن به کار میروند. مهم ترین عملکرد در کل سیستم حضور و غیاب دریافت گزارشات است. حضور و غیاب اثرانگشتی. در این مقاله قصد داریم ارزانترین مراکز پخش قطعات یدکی دستگاه حضور و غیاب در ایران را به شما معرفی کنیم. پس از پر شدن حافظه دستگاه باید تمامی این داده ها را که شامل اطلاعات تردد پرسنل است را حذف کرد تا دستگاه کار خود را از سر بگیرد. البته در اسکنرهای نوری جدید ، امکان جعل و تقلب به حداقل رسیده است. در این اسکنر پستی و بلندیهای پوست دست توسط نوری که دستگاه به بیرون ساطع میکند روشن میشود و بدین ترتیب، حسگر نوری عمل میکند. زیرا در هنگام ثبت تعداد بالای اثر انگشت در دستگاه های حضور غیاب ساده تر، اغلب عملکرد تشخیص اثر انگشت در آن ها کند می شود و گاهی تا چندین ثانیه طول می کشد.

  • حفظ زمان دقیق
  • کلیه اطلاعات مشتریان نزد بانک محفوظ می باشد
  • شناسایی اثر انگشت تا ۳۰۰۰ الگو
  • قابلیت تنظیم سطح حساسیت تشخیص چهره و سنسور اثرانگشت

دستگاه حضور غیاب یا ساعت حضور غیاب (که اخیرا به آن سامانه حضور غیاب نیز می گویند) ، دستگاهی برای ثبت و ذخیره تردد کارکنان در یک محیط کاری می باشد. لذا، اهمیت سامانه حضور و غیاب را در این میان در یاری رساندن به مدیریت منابع انسانی آن نمی توان نادیده گرفت. این دستگاه به گونه ای است که مصالح مورد نیاز را با یکدیگر مخلوط می کند و سپس آب به آن اضافه می کند. در صورتی قابی توسط عامل تشخیص داده شده است به عنوان چهره در نظر گرفته میشود که قاب مورد نظر بیشتر از میزان خاصی از چهرهی فرد را پوشش دهد. پارسکدرز با استفاده از سیستم مالی گروگذاری وجه امنیت مالی طرفین را تضمین می کند. اسکنر التراسونیک عملکردی شبیه سونوگرافی دارد و تصویری سهبعدی از فرورفتگی و برآمدگیهای پوست دست ایجاد کرده و در حافظه دستگاه حضور و غیاب ذخیره می کند. ظرفیت تردد نیز از ویژگی های مهم دیگر است که در قیمت ساعت حضور و غیاب بسیار موثر به شمار می ­رود و هر مدلی که ظرفیت تردد بالایی داشته باشد قیمت بالایی دارد. در زمانهای گذشته اثر انگشت تنها در زمینه جرم کاربرد داشته، اما با پیشرفت تکنولوژی ، کاربردهای فراوانی پیدا کرده است. اشاره کرد که در کنار روش های رمز و کارت شناسایی قرار گرفته و امنیت احراز هویت را به صورت کامل تامین می نماید. شما می توانید ویژگی های بیولوژیکی منحصر به فرد برای هر پرسنل را به طور مجزا ثبت کنید. فناوری RFID: که در این فناوری از کارت های RFID به منظور ثبت تردد، ورود و خروج افراد استفاده می شود.

به عنوان مثال در شرایط عادی از ساعت های حضور غیاب اثر انگشتی استفاده می شود که به منظور شناسایی افراد با اثر انگشت چرب، کثیف و آلوده می توان از ساعت های حضور غیاب با سنسورهای پلیمری استفاده کرد. به منظور خرید دستگاه های حضور غیاب برای سازمان ها و شرکت ها، باید به تعداد کارمندان موجود در سازمان توجه گردد و دستگاهی مناسب تعداد افراد خریداری شود. در نتیجه قیمت دلار یکی از عوامل ثابت و مهم تاثیرگذار در قیمت دستگاه حضور غیاب است. ممکن است نوسانات برقی حاصل از این وسایل به دستگاه حضور و غیاب آسیب وارد نماید. سیستم حضور غیاب مزایای بسیاری در اختیار سازمان ها قرار می دهد که به عنوان یک کارفرما قادر به کنترل کامل کارکنان خود می باشند. این ویژگی ها که برای هر دو طرف کارفرما و کارکنان مزیت به شمار می آید، با افزایش اعتماد، دقت و صحت پرداخت دستمزد به بهبود بهره وری سازمان کمک می کند. برای مثال در پی افزایش قیمت دلار و نوسانات شدید آن در سال اخیر، قیمت ساعت حضور و غیاب نیز افزایش قابل توجهی داشت. با توجه به افزایش قیمت دستگاه حضور و غیاب در پی افزایش قیمت دلار، حس محافظه کاری شرکت ها و سازمان ها در انتخاب و خرید دستگاه حضور و غیاب نسبت به قبل بیشتر شده است.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره RF900

۲۴ خرداد ۱۳۹۹
۰۲:۴۹:۴۴
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

… انواع ماشین آلات ارزان قیمت تولیدی ماشین آلات تولید پیچ mdf دستگاه . البته قبل از تولید چنین نرم افزاری از قابلیت تشخیص چهره برای دستگاه های حضور و غیاب مانند دستگاه حضور و غیاب زد کی تی iFace 702 برای شناسایی استفاده می کردند. برای شناسایی افراد به این روش ویژگیهای کلیدی چهره مانند چشمها انحنای لب یا نوک بینی ثبت میشود. اگر بخواهیم یک دسته بندی کلی در رابطه با انواع روش های حضور و غیاب داشته باشیم، روش های حضور و غیاب را می توان به دو دسته سنتی و مدرن تقسیم بندی نمود. نوشیدن دمنوش گیاه پنجانگشت به صورت منظم میتواند به کاهش خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطانها مانند سرطان پستان، رودهی بزرگ و تخمدان کمک کند. دمنوش گیاه دارویی پنجانگشت به کاهش حملات صرع کمک میکند، و این یکی از تواناییهای فوقالعاده و خواص درمانی شگفتانگیز این گیاه است. مشخصات کاملتر نرم افزار حضور و غیاب پیشرفته و قیاس با نسخه های دیگر در جدول زیر آمده است . سیستم ورود و خروج قابلیت محاسبه اتوماتیک کارکردها و غیبت ها را دارا می باشد از قابلیت های دیگر سیستم ورود و خروج امکان مدیریت دستی اطلاعات برای مدیران سیستم و ارسال اطلاعات به سیستم کارتابل الکترونیکی می باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد انواع این سیستم ها با بخش فروش دی سی ای کالا تماس حاصل نمایید. دستگاه حضور و غیاب توتکو مدل TTA-28771 دارای قابلیت های تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت … سیستم حضوروغیاب،قیمت فروش و خرید بهترین و ارزانترین دستگاه ورودوخروج و ساعت زنی افراد و کارکنان با ریدر اثرانگشتی کارتی و رمز عبور تبریز. نرم افزار حضور و غیاب پیشرفته یک سیستم حضور و غیاب حرفه ای با تمامی امکانات نسخه پایه است که ظرفیت ها و قابلت های ویژه ای به آن اضافه شده. با امکانی که در سیستم ورود و خروج قرار داده شده می توان اطلاعات مربوط به ماموریت ها و مرخصی های پرسنل را از سیستم ماموریت و مرخصی دریافت نمود. گزارشات تعبیه شده در سیستم ورود و خروج این امکان را برای کاربران فراهم می نمایند تا بتوانند گزارشات مختلف محاسبه ای، آماری و مقایسه ای را از سیستم دریافت نمایند.

 

در حقیقت در این مرحله تصویر خروجی که بایستی توسط ماژول طبقهبندی کننده برای تعیین هویت و تشخیص چهره مورد استفاده قرار میگیرد. سپس تصویر بدست آمده تحت فرایندهای محاسباتی و عملیاتی پیچیده برای استخراج اطلاعات مربوط به ویژگیهای سطحی چهره و تجزیه اطلاعات کلی تصویر قرار میگیرد. نرم افزار حضور و غیاب فوق صرفه جویی در زمان قابل توجهی را برای صاحبان مشاغل و مدیران امور انسانی و مالی جهت محاسبه ساعت حضور و غیاب پرسنل بدنبال خواهد داشت . سیستمهای کارتی از لحاظ هزینه مناسب و مقرون به صرفه هستند و سرعت بالایی جهت ثبت تردد دارند. همچنین صرفه جویی زیادی در زمان برای محاسبات حقوق پرسنل می شد. با استفاده از یک سیستم حضور و غیاب بیومتریک کارکنان از طریق اثرانگشت یا چهره ساعت ورود و خروج خود را ثبت می کنند، که روشی مطمئن و دقیق برای پیگیری حضور در سازمان فراهم می کند. به این صورت که هر فرد یک رمز ورود مخصوص به خود داشته باشد که با ورود آن دستگاه اسکنر اثر انگشت بتواند آن را تشخیص دهد. ۲- ماژول مخصوص تشخیص و استخراج اطلاعات: تصاویر بدست آمده توسط این ماژول در ابتدا ارزیابی محتوایی شده و دادههای نامربوط ازقبیل پس زمینه، موها و گردن و شانه و غیره حذف و تنها محتوای ناحیه چهره را شناسایی میکند. در گذشته برای حفظ امنیت اطلاعات کارکنان و کنترل حضور و غیاب آن ها از کارت های اعتباری مخصوص استفاده می شد.



    • ثبت ساعت ورود و خروج



    • نمایش اطلاعات تمام خودرو ها در لیست باکس



    • گزینه Touch ID & Security را انتخاب کنید



    • امکان دور زدن آن بسیار ساده است



    • شارژ دهی باتری برای زمان استفاده معمولی : 1 روز



    • 4دستگاه حضور و غیاب پیشگامان ماندگار مدل Atlas-1



    • صفحه نمایش 1.56 اینچی با رزولیشن 240 در 240 پیکسل



    • شناسایی از طریق صدا

 



با استفاده هر چه گستردهتر از سیستم های کامپیوتری در امور مختلف اداری ، نقش نرمافزار مناسب و بهینه در این سیستم ها بسیار ضروری بوده و در این بین سیستم های کنترل کارکرد از جایگاه خاصی برخوردار هستند . وقتی که بلستوسیست با پوشش آندومتر روبرو می شود، هورمون ها تغییر می کنند تا بلستوسیست بتواند به دیوار رحم متصل شود. ابتدا فلش خود را به پورت USB در سمت راست دستگاه متصل کنید سپس برای ورود به صفحه اصلی آیکن سمت راست روی LCD دستگاه را لمس کنید. در راهکار پیشنهادی کارکرد مربوط به هر پرسنل بر اساس ورود و خروج ها، ماموریت ها، مرخصی ها، نوع پرسنل و گروه های کاری مشخص می گردد. در این روش همانطور که در قبل ذکر شده است، با استفاده از اطلاعات جی پی اس می توان دریافت که فرد مذکور آیا دقیقا در مکان مشخص شده حضور دارد یا خیر؟


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

دستگاه کارت ساعت زنی :

۲۱ خرداد ۱۳۹۹
۰۵:۲۵:۴۷
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

2. مجددا همان فینگر پرینت را فشار دهید تا با نمایان شدن رنگ سبز چراغ ال ای دی، ثبت نام شما انجام شود. در مورد افرادی که انگشتان آنها بر اثر کار سایش پیدا کرده و خطوط اثر انگشت ایشان نمایان نیست چه راهکاری اندیشیده شده است ؟ این دستگاه، هنگام ثبت تردد شخص، عکس و مشخصات فرد مورد نظر را که قبلا روی حافظه ذخیره شده است را روی صفحه نمایش نشان می دهد. این دستگاه این امکان را دارد که پانصد چهره را در حافظه خود ذخیره نموده و ده هزار کارت را شناسایی کند. این قفل اثر انگشتی برای فرآیند آنلاک تنها 1 ثانیه شما را منتظر خواهد گذاشت به طوری که درصد خطای آن کمتر از 0.001٪ و نرخ تشخیص درست آن معیار 97.5٪ را به خود اختصاص داده است. 4. اگر چراغ چشمک زن سبز را مشاهده کردید یعنی ثبت اثر انگشت شما به عنوان سرپرست موفقت آمیز بوده ولی اگر با چشمک زن قرمز مواجه شدید یعنی فرآیند موفقیت آمیز نبوده است. 1. بعد از فرآیند آنلاک، انگشت خود را برای 8 ثانیه روی فینگر پرینت نگه دارید تا چراغ ال ای دی آبی شود.



    • (شناسایی از طرق عنبیه چشم)



    • چا ب با هر نوع چاپگر



    • واریانس کوچکتر درون کلاسی



    • امکان انجام عملیات مانند تایید و رد در کارتابل



    • فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید



    • مشاهده لحظه ای تعداد خودروهای موجود در پارکینگ



    • 10-9 ضوابط ویژه ماموریت خارج از کشور




جالب است بدانید دستگاههای حضور و غیاب کارتی، بلافاصله بعد از شیوهی حضور و غیاب پانچی (در مقالهی دستگاههای حضور و غیاب کارتی به تفصیل دربارهی این روش توضیح دادهایم. حال که با این فناوری جالب تا حدودی آشنا شدید، خوب است از محدودیت های آن نیز بدانید. یکی از تجهیزات کنترلی و ارائه خدمات سیستم پارکینگ هوشمند جهان گستر، دستگاه پیشرفته و تمام اتوماتیک پارتیک است که قابلیت های فراوانی را عرضه می نماید. این دستگاه تشخیص چهره مانند بقیه دستگاه های تشخیص چهره تولید جهان گستر، قابلیت کنترل راه بند و درب های برقی را دارد. متاسفانه سارقان همیشه راه حلی برای باز کردن قفل آویزها پیدا میکنند اما قفل اثرانگشتی شیائومی، هر گونه مسیر نفوذ سارقان را سد کرده است. می توان گفت که حتی اگر محصولی را رایگان هم دریافت کرده باشید و این محصول گارانتی خوبی نداشته باشد باز هم شما ضرر کرده اید. اگر قسمت مورد نظر در بخش احکام کاری برای یکی از پرسنل مورد استفاده قرار گرفته شده باشد، امکان حذف آن قسمت وجود ندارد.

باسلام-در خصوص اخذ اسناد زندانیان در محل زندان و یا اخذ امضای متعاملین بیمار در منزل با حضور نماینده دادستان باعنایت به عدم امکان اسکن نمودن اثر انگشت امضا کننده رویه به چه صورت خواهد بود؟ محل نصب نباید در محل عبور آب یا باغچه باشد. به این ترتیب، این دستگاه می تواند تقریباً در همه شرایط آب و هوایی ایران، به راحتی کار کند. با بزرگتر شدن مجموعه و افزایش تعداد پرسنل، کنترل آنها دشوار تر می شود و برای این منظور راه کار مناسب با شرایط پیش رو لازم و ضروری امی باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش تجهیزات یا نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار های مربوطه در مشهد با ما تماس بگیرید. به منظور سهولت مشتریان، در بسیاری از استان های کشور مراکز فروش دستگاه اسکنر اثر انگشت فوترونیک (کارتخوان و بدون کارتخوان) راه اندازی شد. استفاده ازسیستم های یکپارچه منابع سازمانی که قادراست اطلاعات را ازبخش های مختلف به صورت به هنگام دریافت واستفاده کند، بسیاری ازخطاهای ورود داده هاراکاهش می دهد. سیستم های اکسس کنترل بسیاری برای این منظور طراحی و ساخته شده اند که هم قابلیت حضور و غیاب کارمندان را داشته و هم قادر به شناسایی پرسنل با روش های مختلف روز دنیا هستند.

این روش مدت زمان بیشتری از وقت کارمندان را در هنگام ورود و خروج می گیرد. در سامانه حضور و غیاب اتنسی کلیه عملیات مربوط به ورود و خروج کارکنان، مرخصی ها، ماموریت ها، اضافهکاری، شیفت ها، تقویمکاری و کارکرد کارکنان ثبت شده و قابل بازیابی است. آیادر تهران قیمت دستگاه حضور و غیاب نسبت به کرج کمتر است؟ آیادر تهران قیمت دستگاه حضور و غیاب نسبت به مشهد کمتر است؟ ضمنا دستگاه ها در این سیستم حضور و غیاب نیز نیاز به ناظر دارند چون همان مشکل ثبت تردد متقلبانه در این دستگاه ها وجود دارد. در مجموع 9 دسته به صورت 0، 20، 40،… و 160 درجه وجود دارند. به دلیل تماس فیزیکی کارکنان و دستگاه، این احتمال وجود دارد که آلودگی و باکتری و میکروب از طریق لمس دست و سنسور توسط اثر انگشت از روی سنسور به فرد ثالثی منتقل و دچار مشکلاتی شود. علاوه بر این، دمنوش گیاه پنج انگشت یک درمان خانگی موثر برای حل مشکلات مختلف سلامتی است از جمله اختلالات قاعدگی، علائم یائسگی، PMS(اختلال پیش از قاعدگی)، گرگرفتگی، درد پستان (در اثر لمس)، کاهش تولید شیر و ناباروری. پس از نوشیدن دمنوش گیاه پنج انگشت، سطح پرولاکتین در بدن زنان شیرده افزایش مییابد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

دستگاه حضور و غیاب کارا 2020

۲۱ خرداد ۱۳۹۹
۰۴:۱۸:۴۴
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

گزارش جامع تمامی پیام های ارسالی هم از طریق نرم افزار مدرسه توانا و هم از طریق سیستم پیام رسان صبا قابل دستیابی و مشاهده می باشد. همچنین این سیستم هیچ محدودیتی در تعداد و ظرفیت اطلاعات ثبت شده دانشآموزان ندارد. بنابراین کاربران مربوطه باید دقت لازم را در این مورد معمول دارند. برترین سیستمهای تشخیص چهره، عملکرد فوقالعادهای دارند. کثیف بودن محل تعبیه این سنسور و وجود گرد و غبار زیاد در این بخش میتواند از عوامل ایجاد اختلال در عملکرد فیس آیدی آیفون باشد. این دستگاه در زمانی کمتر از یک ثانیه با اسکن استخوان بندی صورت و کدگذاری فاصله اجزای چهره کاربر، چهره را تشخیص می دهد و تغییرات ظاهری همانند استفاده از عینک، تاثیری در عملکرد آن نخواهد داشت. البته در صورتی که هر یک از کلاس های مدرسه دارای لپ تاپ و یا کامپیوتر باشد هر یک از معلمان با اطلاعات کاربری قادر به ورود به نرم افزار می باشند. صفحه نمایش لمسی این مدل واسط کاربری فوق العاده و سهولت کاربری منوها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

دوم اینکه این کارت جهت نمایش کارنامه دانش آموزان بر روی LCD مدارس مورد استفاده قرار می گیرد. هر یک از مدارس نیازهای خاص خود را دارد. کارنامه های از پیش آماده شده با یک کلیک از بخش های بسیار کاربردی این نرم افزار می باشد که حجم کار پرزحمت و پرخطای تهیه کارنامه ی دستی برای دانش آموزان توسط معاونین را به حداقل ممکن رسانده است. ضمن اینکه این فناوریها مشکلات و معضلات استفاده از یک شناسه همراه مانند کارت و یا به خاطر سپاری کلمه عبور را به طور کامل از بین برده است . استفاده از نرم افزار حضور و غیاب مدرسه به عنوان یک راهکار جدید جهت تشویق دانش آموزان به رفت و آمد منظم و حضور به موقع در مدارس، مورد توجه مدیران مدارس قرار گرفته است. بنابراین با توجه به نرم افزار و سخت افزار به کار رفته در این سیستم مدیران می توانند خاطر جمع باشند که هیچ گونه اشکال و یا ترافیکی بوجود نخواهد آمد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

راهنمای نصب دستگاه حضور غیاب

۲۱ خرداد ۱۳۹۹
۰۳:۲۱:۵۴
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

نسخههای اولیهی فناوری تشخیص چهره که قدمت آنها به دههی 1960 بازمیگردد، سنگین و خام بودند. برای تهیه ردیفی کافی از خازنها نیاز به تعبیه صدها و بلکه هزاران خازن در یک حسگر است تا بتواند به طور دقیق برآمدگیها و فرورفتگیهای روی انگشت را به کمک سیگنالهای الکتریکی تشخیص دهد. کارتهای عبور خود دارای هزینه است که با حذف آن باعث صرفه جویی در هزینههای سازمان میشود. سپس از شما خواسته میشود تا انگشت خود را با زاویه و به شکلی بر روی اسکنر قرار دهید که لبههای آن قابل تشخیص باشند. این نوع هک را میتوان به فراموشی و رها کردن کلید روی در خانه تشبیه کرد. نخستین قدم برای جلوگیری از هک اسکنر اثر انگشت به این روش، جلوگیری از دست پیدا کردن دیگران به الگوی انگشتان خود است. رنگی بودن صفحه نمایش دستگاه حضور و غیاب و یا سیاه و سفید بودن آن و همچنین اندازه صفحه نمایش دستگاه حضور و غیاب در قیمت دستگاه تاثیر دارد و باید در هنگام خرید به این نکات توجه کرد.



    • تقویم : شمسی | میلادی



    • کشف چهره (Face Detection)



    • درگاه های ارتباطی RS232, TCP/IP, USB



    • انجام اختصاص شیفت پرسنل بصورت گروهی



    • تعریف چندین بازه شبکاری برای هر گروه کاری بصورت مجزا



    • 1 جواب میانگین بازدید روزانه 0.33140 بازدید



    • 10-1 - شرایط ماموریت



    • چاپ انواع بارکد




دقت کنید که انگشت شما خشک و تمیز باشد: خیس بودن یا کثیف بودن انگشت شما میتواند عامل بروز مشکل در عملکرد تاچ آیدی یا اسکنر انگشت دستگاه باشد. اگر موارد فوق عامل بروز مشکل عملکرد اسکنر انگشت (Touch ID) آیفون یا آیپدتان نبودند، باید پا به مرحله بعدی بگذارید. ممکن است بیتوجهی به همین نکات ساده منجر به بروز مشکل در عملکرد تاچ آیدی یا همان اسکنر انگشت آیفون یا آیپدتان شده باشد. ممکن است در گیت اصلی، سنسورهای تشخیصدهنده فلز، دوربینهای مدار بسته و محافظان زیادی قرار گرفته باشند. لایه های بالایی نسبت به کلیتوریس بالاتر است و پوست ختنه گاه را ایجاد می کند. ابتدا به بخش تنظیمات یا همان Settings آیفون یا آیپدتان مراجعه کنید و سپس گزینه Touch ID & Passcode را لمس نمایید. اگر مشکل اسکنر انگشت آیفون یا آیپدتان با مواردی که پیش از این اشاره داشتیم رفع نشد، توصیه میکنیم که تنظیمات اسکنر انگشت دستگاه را ریست کنید. پس از ارتباط دستگاه با کامپیوتر نرم افزار کشت و نگهبانی را بر روی سیستم نصب و اجرا نمایید.

شما باید این مرحله را در دستگاه های اندروید نوقا اجرا کنید. بعد از اطمینان از نحوه ذخیرهسازی تصاویر اثر انگشتها در حافظه اسکنر، باید همواره از اثر انگشت خود محافظت کنید. اگرچه این روشی مناسب برای محافظت از تمامی پسوردهای عددی و متنی ذخیره شده در این نوع برنامهها است، اما در امان بودن رمزهای عبور شما به کارایی نرم افزار مدیریت پسورد بستگی دارد. در این دستگاهها، یک اپلیکیشن مدیریت پسورد محافظت شده از طریق اثر انگشت با یک پسورد متنی رمزنگاری نشده درونش، وجود داشت. امکانات تهیه پشتیبان و بازیابی آن نیز در نرم افزار وجود دارد. بسته به این که جنس بدنه و مخصوصا گوشی هوشمند شما چه چیزی است، ممکن است اثر انگشتتان در سرتاسر آن به طور واضح و قابل کپیبرداری وجود داشته باشد. تنها با یک مرتبه کشیدن انگشت روی اسکنر، کار را برای هکر دشوار و تقریبا غیر ممکن خواهید کرد. به عنوان نمونه میتوان با قرار دادن یک سطح بازتابکننده مات، از اثر انگشت به جا مانده برای احراز هویت مجدد روی همان اسکنر، استفاده کرد. به این منظور کافی است بعد از قرار دادن انگشت روی اسکنر، آن را تمیز کنید. اگر برای هکر، امکان دسترسی به تصویر به صورت واضح به منظور دور زدن اسکنر اثر انگشت وجود نداشته باشد، قدم بعدی، ایجاد یک اثر انگشت جعلی است.

پیشتر، آن را روی کاغذ یا چوب پیاده میکردند، اما امروز، سریعترین، دقیقترین و بهترین روش، خوراندن تصویر اثر انگشت به یک پرینتر سه بعدی و دریافت نسخه جعلی آن در قالب مادهای پلاستیکی است. Baby Maker یک نرم افزار بسیار جالب است که توانائی تشخیص چهره ی احتمالی نوزادی که متولد خواهد شد توسط عکسی که شما از پدر و مادر نوزاد به نرم افزار میدهید را دارا میباشد. این مشکل را میتوان شبیه به سیستم امنیتی یک فرودگاه دانست. مواردی که در ادامه به شرح آنها میپردازیم، احتمالا مشکل پیش رویتان را حل میکنند و عملکرد اسکنر انگشت دستگاهتان را به حالت نرمال باز میگردانند. همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه رفع مشکل عملکرد اسکنر انگشت (Touch ID) آیفون و آیپدهای اپل پرداختیم. دلایل متعددی وجود دارند که ممکن است منجر به بروز مشکل در عملکرد تاچ آیدی (Touch ID) یا اسکنر اثر انگشت آیفون و آیپدهای اپل شوند.

برای این که رویکرد جامعی داشته باشیم، باید همه ابعاد و موقعیتهای ممکن برای هر کرنل را اعمال کنیم. برخی اوقات ما مشغول گوش کردن به موزیکیم و میخواهیم بهسرعت یک نوتیفیکیشن را چک کنیم و جواب بدهیم و در این لحظات قصد نداریم دستگاه را از روی میز برداریم. دستگاه حضور و غیاب میتواند در ادارات و شرکتها و مدارس مورد استفاده قرار بگیرد و یا هر ارگان یا سازمانی که نیاز به ثبت ورود و خروج کارکنان داشته باشد میتواند از دستگاه حضور و غیاب استفاده کند . ۵- در طی جلسات هر زمان موها رشد کردند فقط با تیغ آنها را بتراشید وبه هیچ عنوان از بند، موچین و اپیلاسیون استفاده نکنید. معمولا درباره اتفاقات و تغییراتی که در محل کار پیش می آید، در جلسات صحبت می شود. چندی پیش وب سایت Gizmodo گزارشی درباره وجود باگ در دستگاههای لنوو نوشت که هک اسکنر اثر انگشت از طریق آن امکانپذیر میشد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

تشخیص هویت بیومتریک از روی چهره

۲۱ خرداد ۱۳۹۹
۰۳:۱۶:۱۱
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

استفاده از تکنولوژی مادون قرمز برای تشخیص اثر انگشت و بهره بردن از یک الگوریتم پیشرفته برای شناسایی افراد، مهمترین و اصلیترین ویژگیهای این دستگاه است. از مهمترین ویژگیهای این دستگاه میتوان به قابلیت ذخیره سازی ۲۰۰۰ اثر انگشت و ۱۵۰۰ چهره اشاره کرد که میتواند آنها را برای محیطهایی با حداقل نور و با کمک تجهیزات مادون قرمز انجام دهد. سرعت اسکن اثرانگشت T21F به لطف قطعات باکیفیت با سرعت بالایی انجام میشود؛ این قابلیت باعث شده تا هنگام ورود یا خروج کارکنان، از ایجاد صفهای طویل بهدلیل اسکن و ذخیرهی کند ترددات جلوگیری به عمل آید. فارسی بودن رابط کاربری بههمراه گویندهی فارسی، باعث شدهاند تا کاربران با کمترین دانش بتوانند تنظیماتشان را اعمال کنند. از این قسمت می توان کاربران ثبت شده روی دستگاه را از طریق نرم افزار اکسس کنترل مدیریت کرده و آنها را فعال یا غیر فعال نمود. وبسایت ترجمه فا از سال 1393 فعالیت خود را در زمینه مقالات انگلیسی ISI و ترجمه آنها شروع کرده و هدف آن ارائه جدیدترین مقالات انگلیسی از نشریات معتبر به همراه ترجمه فارسی میباشد.

 



    • جلوگیری از ثبت تکراری چهره



    • ثبت تصویر پرسنل هنگام تردد (دوربین داخلی)



    • تعریف چندین بازه شبکاری برای هر گروه کاری بصورت مجزا



    • /Program Files/ Paliz Afzar Company/ Paliz Afzar Studio/ System درایو نصب برنامه



    • دردسترس بودن. ( گم نشدن )



    • ارائه قیمت انواع دستگاه حضور و غیاب



    • ثبت زمان به صورت خودکار در هر زمان



    • 1 جواب میانگین بازدید روزانه 0.53527 بازدید

 



اسکنر اثرانگشت در T21F سرعت عمل و دقت بالایی دارد و از سوی دیگر ضریب خطای آن بسیار پایین است. در دستگاههای حضور و غیاب Suprema حسگر اثر انگشت به مراتب قویتر و سریعتر از دستگاههای Virdi عمل میکند. در این قوانین کارکنان هر مجموعه باید در زمان مشخص به محل کار خود مراجعه نموده و آنجا را ترک نمایند. علت این پدیده آن است که بتوانند عملکرد کارکنان خود را زیر نظر داشته باشند و از ظرفیتهای مالی و انسانی سازمان حداکثر استفاده را برای رسیدن به اهداف سازمان ببرند. انرژی مصرفی این دستگاه از آداپتور برق 9 ولت 1 آمپر تأمین میشود و فاقد باتری است؛ پیشنهاد میشود یک برق اضطراری برای این محصول در نظر بگیرید تا در صورت قطعی برق، با مشکل تردد کارکنان مواجه نشوید. دستگاههای مربوط به برند Lumidigm برای اعتبار سنجی مشتریان بانک در دستگاههای خودپرداز، جلوگیری از تقلب بلیط در محلهای تفریحی، تضمین مرزهای بین المللی، اطمینان از خرید محصولات و خدمات عمومی به گیرندگان منتخب مناسب هستند.

این شرکت به عنوان ارائه دهنده سنسورهای اثر انگشت به صنایع و مشتریان مختلف است که کمپانیهای مختلف شامل سخت افزارها، پیمانکاران آژانسهای دولتی، تأمین کنندگان پایگاههای داده و تولیدکنندگان لباسهای تجاری از محصولات این برند استفاده میکنند. برخی از نرم افزارها از کارت خوانهای مغناطیسی، PIN ها و سایر ویژگی ها برای تسهیل زمانبندی استفاده می کنند. برای تشخیص چهره افراد به صورت بهتر و موثر بجای استفاده از کارت شناسایی میتوان از این دوربین در ورودی ها یا خروجی های معابر عمومی استفاده کرد. بردن از قابلیت کاربری همزمان و سرعت بالا در اسکن اطلاعات از دیگر ویژگیهای این دستگاه است.  از چهره مشخص شده در تصویر، ویژگیهای لازم استخراج شده و بازشناخت انجام میشود. اگر بخواهید تخلیه دیتا را از طریق فلش انجام بدهید؛ دستگاه حضور و غیاب Suprema انتخاب بهتری هستند. مدلهای مختلف دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره در بازار بسیار بوده و انتخاب آن برای مشتری بسیار سخت می باشد. می توانید در هر مکانی به این اپ دسترسی یافته، پیشرفت کاری تیم خود را دنبال کرده و عملکرد شرکت و دیگر دادههای مورد نیاز را تحلیل کنید.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل T21F افق فرا ویژن ، شما را در کنترل هر چه بهتر پرسنل یاری میکند. وقتی که شما به عنوان یک مدیر مطمئن هستید که اطلاعات شما در امنیت کامل قرار دارند، با اعتماد به نفس بیشتری دستگاه حضور غیاب را میخرید. در واقع امنیت دستگاه کارت خوان را نمی ­توان بیش از این بهبود داد و هر سازمانی که اولویت اول آن امنیت در کنترل تردد باشد، باید گزینه دستگاه های بیومتریک را انتخاب نماید. چرا که تکنولوژی در بحث افزایش امنیت و بهبود دستگاه های حضور و غیاب راه خود را به خوبی طی کرده است که نتیجه آن دستگاه های بیومتریک موجود در بازار است. امنیت در گرفتن خروجی: بحث گرفتن خروجی و دسترسی افراد غیرمجاز به اطلاعات سیستم حضور و غیاب بسیار جدی است و اغلب مدیران از آن به عنوان یک فاکتور مهم در انتخاب دستگاه یاد میکنند. مدیر توسط این قسمت از نرم افزار می تواند درب های مورد نظر مجموعه خود را کنترل کند و امنیت مجموعه خود را بالا ببرد. همانطور برای یک کارگاه چوب یا مبلمان دستگاه اثر انگشت مناسب نخواهد بود و حتما باید این مجموعه از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره استفاده کند. به گزارش ایسنا و به نقل از دیفنسوان، "اف.بی.آی" در نظر دارد از نرمافزاری استفاده کند که به ماموران در بررسی سریعتر فیلمهای مورد نظرشان کمک میکند. مقاومت بالا نیز در طراحی آن فراموش نشده و برای ساخت بدنه دستگاه از مواد پلاستیک بسیار مقاوم و آنتی استاتیک استفاده شده است.

درحال حاضر یکی از پرفروش ترین دستگاه ها که در اکثر مراکز استفاده می­ شود، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی است. هنگامی که یک فرد در مقابل دوربین مداربسته قرار می گیرد تصویر یک فریم از چهره او برای پردازش تصویر انتخاب می شود. منظور از تکنولوژی بیومتریک استفاده از اجزای بدن انسان برای تشخیص هویت او نظیر اثر انگشت، تشخیص چهره، قرنیه چشم، کف دست یا تارهای صوتی او می باشند. در واقع فرد حتما باید روبروی دستگاه قرار گرفته و انگشت خود را بر روی سنسور قرار دهد تا دستگاه مجوز تردد او را صادر نماید. در زمستان و فصلهای سرد سال، افراد برای ثبت اثر انگشت خود در دستگاههای حضور و غیاب اثر انگشتی دچار مشکل میشوند. دستگاههای قدیمی اثر انگشتی و یا دستگاههای دست دوم بسیار زیاد در کشور ما یافت می شود. 4 فوریه 2018 … پورسیدآقایی در تشریح قیمت عوارض جدید ورود به محدوده طرح ترافیک گفت: ….

 

این دستگاه رابط کاربری بسیار آسان و روانی دارد بهطوریکه تعریف کاربر جدید یا شخصیسازی دستگاه، در کوتاهترین زمان ممکن انجام میشود. برخلاف اکثر دستگاههای حضور غیاب، در این مدل پیکربندی شبکه بهآسانی انجام میشود؛ بهمنظور پیکربندی بایستی ابتدا به قسمت ” تنظیم ارتباط” رفته و اطلاعات درخواستی را وارد کنید. و همچنین برای مراکزی که به دلیل فعالیتی که انجام می دهند امکان آسیب دیدن اثر انگشت پرسنل در آنها بالاست بهتر است که از دستگاه تشخیص چهره استفاده کنند . از محا سن آن می توان به قیمت پایین دستگاه و سرعت در ثبت حضور و غیاب پرسنل اشاره کرد. در دستگاههای مربوط به برند برند Integrated Biometrics خبری از تکنولوژیهای سنتی نوری و سیلیکونی نیست و به جای آن از یک روش جایگزینی IB استفاده میکند. در این حالت، دستگاه ورود / خروج به شرکت یا سازمان شما را کنترل خواهد کرد، در نتیجه اطلاعات دقیق در مورد وضعیت کارکنان در اختیار شما قرار خواهد داد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

آموزش استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID)

۲۱ خرداد ۱۳۹۹
۰۲:۲۹:۵۲
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

امیدواریم این مطلب برای انتخاب دستگاه حضور و غیاب مناسب به شما کمک کرده باشد. این روزها استفاده از دستگاه حضور و غیاب در سازمان ها اجتناب ناپذیر است. با وجود این ساعت هوشمند مدل A1 معایبی دارد که شاید بتوان از مهمترین این عیب ها، سنسور گام شمار ضعیف را نام برد. به کمک این نرم افزار همچنین می توان کسری ها، دریافتی ها، باز پرداخت اضافه کاری را مدیریت و گزارش حقوق و دستمزد را اجرا کرد. دارای گام شمار، تعداد گام ها، مسافت پیموده شده و کالری مصرفی را به شما نشان می دهد. برخی از کاربران اشاره داشته اند که سنسور گام شمار این ساعت هوشمند خیلی دقیق نمی باشد. به این صورت که تعداد گام ها ، وضعیت خواب ، تمرین ها و… را می تواند به شما ارئه دهد. این چراغ قوه می تواند در موقعیت های مختلفی که نور کافی در محیط وجود ندارد برای کودک کار ساز باشد و از ترس کودک جلوگیری نماید.

از جمله قابلیت های منحصر به فرد این ساعت چراغ قوه آن می باشد که در قسمت کناری ساعت قرار گرفته است. همان طور که از نام سربرگ مشخص است نمای ظاهری پنل را می توان از این بخش شخصی سازی کرد و مطابق سلیقه کاربر آن را تنظیم نمود. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این ردیاب کودک نسبت به دیگر رقبا ، مجهز بودن به دوربین است. از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) می توان به امکان تنظیم اوقاتی با عنوان “مزاحم نشوید” اشاره کرد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) دارای دکمه ای با عنوان SOS می باشد. از دیگر قابلیت های ساعت هومشند فیدو گجت ( ردیاب کودک ) ، امکان برقراری تماس صوتی می باشد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty دارای گارانتی ویژه ۶ ماهه مینی بیاب بوده و با خرید این محصول می توانید از خدمات پس از فروش مادام العمر مینی بیاب بهره مند شوید. وب سایت تجاری پل کالا به عنوان مرکز رسمی خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه اصل و نمایندگی فروش برند های اصلی ساعت مچی مفتخر است که در خدمت شماست. تصور کنید با ساعت هوشمند جدید خود که بسیار به ساعت های هوشمند شرکت اپل شباهت دارد در حال پیاده روی هستید و به راحتی می توانید در هر لحظه تعداد قدم های برداشته شده خود را مشاهده کنید.

در نهایت دوباره صفحه ساعت اصلی روی ساعت جدید شما نمایش داده می شود و شما در کنار لذت از تکنولوژی به ادامه ی کارهای روزمره ی خود می پردازید. نتایج تحقیقات نشان داد که الگوریتم های جدید 10 برابر دقیق تر از الگوریتم های تشخیص چهره در سال 2002 و 100 برابر دقیق تر از سال 1995 هستند برخی از الگوریتم ها می توانستند دوقلوهای مشابه را شناسایی کنند. استفاده از مواد مصنوعی و روش جراحی دو روش مختلف پنهان سازی برای تغییر مشخصه ی چهره هستند. علاوه بر طراحی شیک و زیبا با مدل صفحه مدور، ویژگی که مدل WATCH 4 را محبوب کرده است «Watch Face»های مختلف بر روی ساعت بوده که بالمس صفحه نمایش میتوانید آن را تعویض کنید. البته اگر از گوشی های آیفون استفاده می کنید نیز می توانید از این ساعت مدل A1 استفاده کنید اما کاربرد آن به برقراری تماس و مشاهده مخاطبین محدود می شود. در این حین زنگ هشداری به شما فرا رسیدن زمان ارسال یک پیامک را یادآوری می کند و شما به سرعت با کمک ساعت هوشمند خود این کار را انجام می دهید.

  • هزینهی خدمات در محل و پشتیبانی فنی
  • نمودار حرارتی چهره
  • قابلیت ذخیره سازی 2000 چهره
  • دارای رزولوشن ۲۰۴۸ × ۱۳۵۶
  • نشان دادن رطوبت اولیه گندم ( بصورت درصد )
  • "How Fertilization Happens." What To Expect. N.p., n.d. Web. 5 Feb. 2017

بسیاری از کاربران از میزان زمان نگه داری شارژ توسط این ساعت هوشمند گله داشته اند و می گفتند که شارژ آن به سرعت به پایان می رسد. این ساعت دارای ابعاد 43.5 x 40.0 x 9.8 میلیمتر بوده و وزن آن در حدود 75 گرم می باشد که کاملا خوب ارزیابی می شود و وزن زیادی را به مچ دست شما تحمیل نمی کند. برندهای مختلف زیادی برای دستگاه های حضور و غیاب وجود دارد که بهترین آن ها Virdi ، Nitgen ، ZKteco ، Pegasus ، Suprema می باشند. همچنین این ساعت مجهز به درگاه سیم کارت می باشد که از طریق آن می تواند به اینترنت متصل شده و با سرعت 2G پا به دنیای مجازی بگذارید. در ابتدا از این فناوری در گوشی های این کمپانی استفاده می شد تا کاربران بتوانند محتوای نوتیفیکیشن های دریافتی خود را در زمان قفل بودن صفحه ی نمایش دستگاه خود مشاهده نمایند.

ساعت هوشمند (Smartwatch)، ساعت های مچی کامپیوتری هستند که علاوه بر نمایش زمان ، قابلیت انجام و پردازش برخی موارد دیگر را دارند. مشاهده و ثبت زمان فعالیت کارکنان به صورت خودکار، یک راه حل ایده آل برای هر کسب و کاری می باشد. طیف باند مربوط به مادون قرمز انعکاسی مزایایی را برای حل مشکلات ردیابی چهره به همراه دارد. سیستم تشخیص چهره جای گذرنامه را میگیرد مقامات فرودگاه "دالس"، در یک طرح آزمایشی، به جای بررسی گذرنامه، از سیستم تشخیص چهره استفاده کردند. سیمانی ، بلوک سبک پوکه ای ، بلوک لیکا و بلوک طرح لیکا زیر قیمت بازار . نکته ای که در اینجا مهم است این است که شما به عنوان شارژ اولیه حتما می بایست ۸ تا ۱۰ ساعت مداوم آن را به شارژ بزنید و سپس شروع به استفاده از آن نمایید. یکی از قابلیتهای مهم ساعت هوشمند سیم کارت خور پشتیبانی آن از سیمکارت و اینترنت ۳G است. سلام ساعت سیم کارت خور حداکثر 300 بهتریناش چیه؟

درست است که سرعت اینترنت 2G زیاد چنگی به دل نمی زند اما دقت داشته باشید که اکثر ساعت های هوشمند موجود در بازار اصلا از درگاه سیم کارت پشتیبانی نمی کنند! این امکان با توجه به سیم کارتی که در این ساعت قرار می گیرد ممکن شده است. علاوه بر این کاربران از صفحه لمسی این ساعت بسیار راضی بوده اند. علاوه بر همه این ها این ساعت هوشمند یک ساعت سلامتی هم می باشد. همچنین این ساعت هوشمند با سیستم عامل بلک بری نیز سازگار می باشد. برخی از خریداران گفته اند که حتی این ساعت هوشمند توانایی نگه داری شارژ تا ۱ روز کامل را نیز دارد. مورد بعدی که می توان در اینجا به آن اشاره کرد باتری این ساعت و میزان نگه داری شارژ آن می باشد. از طریق اپلیکیشن های تعبیه شده در آن دسترسی داشته باشید.این ساعت با یک باتری 380 mAh کار می کند و به مدت 100 ساعت آماده به کار و به مدت 4 تا 5 ساعت مورد استفاده قرار می گیرد. سازمانهای بزرگی که تعداد زیادی پرسنل دارند و مجبورند عملیات حضور و غیاب پرسنل را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند؛ هنوز هم ناچارند از دستگاههای حضور و غیاب کارتی استفاده کنند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

دستگاه انگشت زنی

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
۰۲:۲۴:۱۷
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

به گزارش ایسنابه نقل از دیفنسوان، ماموران "فرودگاه بینالمللی دالس"(Dulles International Airport) واشنگتن برای افزایش ایمنی و کاهش زمان سوار شدن بر هواپیما، از سیستم تشخیص چهره استفاده کردند. همانطور که از ظاهر دستگاه مشخص است این دستگاه فاقد سنسور اثر انگشت می باشد و حضور و غیاب پرسنل را از روی چهره یا کارت ثبت می کند. مدتی است قسمت پرسش و پاسخ دچار سکون شده . به گزارش همشهریآنلاین به نقل از مهر، مازیار حسنی، مدیرعامل سازمان آتشنشانی بابل در استان مازندران گفت: آتشنشانان بابلی در عملیات مهار آتشسوزی پاساژ ابراهیمی واقع در خیابان بازار بابل دچار مصدومیت شدند. با سلام و ارادت منتظر خبر های جدید شما در خصوص اسکن اثر انگشت و همچنین راه اندازی ازمایشی ان در استان زنجان هستیم. همچنین در صورت امکان نام استان پایلوت را بفرمائید . بنام خدا با عرض سلام خدمت آقای جمشیدی خسته نباشید.اینجانب جلال عالم دفتریار اول و اصیل دفترخانه 19 اردبیل و عضو هیئت مدیره کانون استان اردبیل سوالی از جنابعالی داشتم.آیا با وجود دستگاههای اسکنر اثر انگشت دیگر دفاتر اسناد رسمی دغدغه ای از نظر احراز هویت خواهند داشت یا نه و ارباب رجوعی در دو دفترخانه متفاوت سند تنظیم کند اثر انگشت ایشان در هر دفترخانه تطبیق داده می شود تا در صورت مراجعه جاعلین یا کسان دیگری بجای ذینفع سیستم به سردفتر هشدار بدهد تا از تنظیم سند جلوگیری شود و اگر جواب منفی باشد پس سیستم زیاد در این مورد جوابگو نخواهد بود و خطا و اشتباه و جعل ادامه می یابد.نظر جنابعالی در این مورد چیست؟

  1. امکان تعریف و تخصیص خدمات(کتاب،جزوه،همایش و...)
  2. رمز عبور یا همان Passcode آیفون خود را وارد کنید
  3. بانک اطلاعاتی Paradox , SQLServer
  4. پوشش کامل قوانین مربوط به جانبازان عزیز

با سلام در خصوص مواردی که طرفی از معاملین شرکت می باشد و لزوماً جهت امضاء سند مهر شرکت هم باید ذیل سند باشد تکلیف چه خواهد بود . در نتیجه بلافاصله مشخص می گردد چه شخصی در سازمان حضور دارد یا ندارد. با سلام محضر استاد گرامی سوالی دارم و اون اینکه : در صورتی که شخصامضاء کننده سند در بیمارستان یا زندان باشد و یا در خانه بستری باشد و ما با مجوز دادستان از دفترخانه خارج میشویم چگونه باید با اسکنر اثر انگشت آن شخص را اخذ کنیم ؟ با سلام آیا شایعه کنسل شدن یا به تعویق افتادن طرح اجرای اخذ اثرانگشت در دفاتر اسناد رسمی صحت دارد، با توجه به اینکه هیچگونه اطلاع رسانی جدیدی در این مورد صورت نمی گیرد؟ � در این صورت مطمینا برای اسناد تنظیمی شخص الف و ب مشکل پیش می آید.با تشکر. مشکلی پیش نمی آید و سند تایید نهایی می شود . پیش بینی هایی شده که در آیین نامه منعکس است . امنیت بالا و کیفیت دستگاههای این برند باعث شده است که در حوزههای مختلف مانند امنیت اطلاعات، مهاجرت و معاملات مالی از این دستگاهها استفاده شود.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

دستگاه حضور و غیاب|قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت و تشخیص چهره

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱۱:۲۴:۲۱
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

دستگاه لیزر الکس با طول موج ۷۵۵ نانومتر نوعی لیزر اختصاصی جهت جذب توسط رنگدانه های مو (ملانین)، منحصرأ جهت از بین بردن موهای زائد می باشد. در حال حاضر دستگاه های Candela Gentlemax Pro، Cutera و cynosure apogee elite plus دارای دو لیزر الکس و اندی یگ هستند. ببینید بهترین انتخاب برای شما دستگاه هایی هستند که مجهز به لیزر الکساندرایت و اندی یگ می باشند. لیزر اندی یگ برای این نواحی طراحی شده و می توان با حداکثر توان به حذف موهای این ناحیه اقدام کرد. حذف کارتهای شناسایی، پرسنلی، بانکی، بلیت و پاسپورت با استفاده از سیستم تشخیص چهره. به همین دلیل است که از پس از حمام آفتاب و یا سولاریوم تا چندین ماه اجازه انجام لیزر موهای زائد را نخواهید داشت. با توجه به یک مطالعه، با مصرف دمنوش گیاه پنج انگشت میتوانید ۵۰ درصد از علائم سندروم پیش از قاعدگی را کاهش دهید. ۷. علائم سندرم قبل از قاعدگی را از بین میبرد. علائم قبل از قاعدگی شامل تحریکپذیری، نفخ، افسردگی، سردرد و درد پستان (در اثر لمس) میشود. بنابراین قبل از لیزر موهای زائد، توسط پزشک متخصص معاینه شوید تا نوع موهای شما به درستی تشخیص داده شود.

عواملی از قبیل کمتر بودن قیمت نسبت به سایر دستگاهها، سهولت کارکرد و عمر مفید طولانی از مزایای دستگاه حضور و غیاب کارتی هستند. در مقالههای قبلی دانستیم که چرا مدیران به استفاده از دستگاه حضور و غیاب روی آوردهاند و این که چرا لازم است شما به عنوان مدیر و برنامهریز یک سازمان از دستگاههای حضور و غیاب استفاده کنید. به عنوان مثال، رادیکالهای آزاد باعث استرس اکسیداتیو میشوند که خطر ابتلا به مشکلات مختلف مانند پیری زودرس و سرطان را افزایش میدهد. پ - از کجا و چگونه گیاه پنج انگشت را خریداری کنیم؟ از طرف دیگر الگوی عنبیه به دلیل قرار گرفتن بین پلکها، بیشتر محافظت میشود و نسبت به دیگر ویژگیهای بیولوژیک انسان نظیر اثر انگشت و چهره کمتر دستخوش آسیب و تغییر میشود. از سوی دیگر پس از برنزه شدن با روش های فوق، پوست به شدت خشک و آسیب پذیر است به همین دلیل تاباندن اشعه لیزر بر روی پوست خشک و آسیب دیده منطقی نمی باشد. الگوریتم پیشنهادی سپس با الگوریتمهای تشخیص چهرهی دیگر یعنی الگوریتمهای تحلیل اجزای اصلی (PCA) و تحلیل تفکیککنندهی خطی (LDA) مقایسه میشود.



    1. دنبال کردن خط دید چشم و تعیین نژاد



    1. زمان شناسایی کمتر از 1 ثانیه



    1. دیتابیس محلی اپلیکیشن Sql lite می باشد



    1. بهبود عملکرد کلی نرم افزار



    1. کلید خروج




یعنی تمام موهای کرکی شما، ضخیم و سیاه می شوند مخصوصا در نواحی صورت و بازو! امروزه در تمام دنیا، از کارت های هوشمند در مکان های مختلف، مانند بانک ها، مراکز مخابراتی، سازمان های دولتی، مراکز بهداشتی، مراکز ارائه خدمات، مراکز آموزشی و تفریحی استفاده میشود. برند Lumidigm به عنوان یک زیرمجموعه از شرکت بزرگ HID Global (معرفی برند تولید کننده چاپگر کارت PVC) شناخته میشود که به عنوان یکی از ارائه دهندههای پیشرو در زمینه احراز هویت بیومتریک امن و قابل اعتماد مطرح شده است. بعلاوه می توان دستگاه را به عنوان Node در شبکه های کامپیوتری TCP/IP نیز قرار داد. داشبورد حرفه ای و کارآمد نرم افزار حضور و غیاب کارابان وب امکانات کاملی را در اختیار مدیران و کاربران می گذارد. به همین دلیل از زمان های خیلی دور با گسترش فعالیت های ارگان های دولتی و غیردولتی، نیاز بود تا روش های کارایی برای اتومات کردن عملیات حضور و غیاب برای کنترل هرچه بیشتر این امر صورت گیرد.

دستگاه های حضور و غیاب بسیار متنوع با قیمت های مختلفی در بازار وجود دارند که عوامل بسیاری بر روی قیمت هر یک از آن ها تاثیر می گذارند. بسیاری از زنان در زمان یائسگی سختی و دشواری زیادی را تجربه میکنند. با این تفاوت که Betaface میتواند چندین چهره در یک عکس را به طور همزمان تشخیص داده و آنها را ایزوله و جداسازی کند. حتی اگر دو چهره بسیار شبیه بهم باشند مجموعه اعداد ذخیره شده برای انها متفاوت است و اینجاست که سیستم های پردازش تصویر تفاوت بین چهره های افراد را تشخیص می دهند. گیاه دارویی پنجانگشت میتواند اختلالات قاعدگی را از جمله آمنوره که در آن یک توقف در چرخهی قاعدگی رخ میدهد، درمان کند. این سیستم ها بر مبنای پارامترهای انتخاب می شوند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. دستگاه های حضورغیاب در شرکت ها و ادارات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه حضور و غیاب کارتی مدل تی بیست بسیار زیبا و کارا می باشد این دستگاه به غیر ار حضور و غیاب بودن یک دستگاه کامل کنترل تردد است .


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.