ساعت انتقال وجه پایا و ساتنا

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
۰۹:۰۶:۰۰
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

بنابراین در شرایط جوی مختلف می توان به راحتی از آن استفاده کرد. اما هیچ یک از این سیستمهای تشخیص چهره اندروید همچون فیس آیدی معتبر نیستند. دوربین تشخیص چهره یک نام دیگر نیز دارد، دوربین فیس کچر ( Face Capture Camera ) نام دیگر این نوع از دوربین ها می باشد. پس از انجام تنظیمات، میتوانید با استفاده از گزینهی Add another، اثر انگشت سایر کاربران را نیز به سیستم اضافه کنید. به هر حال کاربرد آن هر چه باشد، چیزی از اهمیت خرید انواع اسکنر اثر انگشت کم نمی کند. شرکت آلتون صنعت توس(آلتونکو)اولین ارائه دهنده خدمات جامع اتوماسیون در ایران ،فروش انواع دستگاه های حضور غیاب را با قیمت های ویژه ارائه می نماید . در مقایسه دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت، مشخص می شود مزایای متعددی در استفاده از دستگاه حضور و غیاب بیومتریک وجود دارد. اولین دستگاه حضور و غیاب با قابلیت ذخیره سازی اطلاعات به روی MMC .

روش شناسایی افراد: دستگاه های حضور و غیاب امروزه مطابق با الگوریتم های مختلفی فرآنید ثبت حضور کارکنان و پرسنل را انجام می دهند. سیستم های تجاری بسیاری در بازار وجود دارند که از پارامترهای بیومتریک برای ثبت ساعت حضور و غیاب استفاده می کنند و سازمان های بسیاری از این سیستم ها استفاده می کنند، هم سازمان های بزرگ و هم کوچک. مانند افرادی که در پست های فشار قوی یا کنار کوره های ذوب کار می کنند. به همین دلیل استفاده از دستگاه های حضور و غیابتحت شبکه ماداکتو که مجهز به WebServer داخلی نیز می باشند راهی ساده برای کنترل غیر مستقیم تردد پرسنل و حتی مراجعین خواهد بود . در نسخههای قدیمیتر ویندوز نیز یعنی ویندوز 7 و ویندوز 8 تنظیمات تا حدود زیادی مشابه تنظیمات ویندوز 10 است. پس از این مرحله، نوبت خرید دستگاه حضور و غیاب از روی اثر انگشت است. اسن دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت تا 50 نفر را بوسیله اثر انگشت و 200 نفر را بوسیله کارت یا رمز پشتیبانی می کند.

  • امکان مشاهده تردد و کارکرد
  • وکیوم کوتر
  • امکان محاسبه اضافه کاری در روز تعطیل توافقی
  • شرکت علم و صنعت | دارای گارنتی و پشتیبان رایگان یکساله
  • ثبت انواع برگه مرخصی ، ماموریت ، اضافه کاری
  • محدوده مجاز اضافه کار آخر وقت از ساعت 15:30 تا ساعت 19:00
  • حفظ زمان دقیق

ارزانترین دستگاه های حضور و غیاب عموما بصورت شناسایی کارت و رمز می باشد. بالای اسکنر اثر انگشت این قفل اثر انگشتی شیائومی، یک چراغ ال ای دی کوچک به چشم میخورد که نمایش رنگ های مختلف آن، معانی مختلفی دارد. درضمن این حسگرها میتوانند انگشتهای تر یا آغشته به مواد مختلف مثل چربی، پودرهای مختلف یا آلودگی را بهراحتی اسکن کنند و حتی برای اسکن انگشتهای آسیبدیده هم هیچ مشکلی ندارند. هرچند که در ابتدا استفاده می شده و افراد می توانستند حتی با عکس صاحب گوشی، قفل گوشی اش را باز کنند. البته گاهی اوقات در برخی سازمانها و نهادها مانند ارگانهای نظامی، به دلایل امنیتی تمایلی به استفاده از دستگاههای بایومتریک وجود ندارند و صرفا ملاک آنها قیمت مناسب دستگاه حضور و غیاب نیست. برخی از آنها می توانند بصورت اسکنر اثر انگشت 4 انگشتی باشند و برخی بصورت تک انگشت، که همین موضوع تفاوت هایی را ایجاد می کند. برخی مشاغل هم هستند که به درخواست کارگر یا کارفرما از طرف اداره کار و تامین اجتماعی و مراکز بهداشت بعد از بررسی تعیین تکلیف می شوند. در برخی از گوشیها امکان استفاده از حسگر اثر انگشت بهعنوان دکمهی شاتر وجود دارد؛ چنانچه گوشی شما این قابلیت را ندارد، میتوانید با استفاده از اپلیکیشن Dactyl این ویژگی را به گوشی خود اضافه کنید. شرکت آیتی بیومتریک (ITBiometrics) در سال گذشتهی میلادی کیف پولی برای نگهداری از رمزارزهای دیجیتالی عرضه کرد که مجهز به حسگر اثر انگشت است. این نوع ساعت در دو مدل با سنسور نوری و سنسور خازنی عرضه می شود .

این اسکنرها با خواندن اثر انگشت هر فرد، آنها را به تصاویر دو و سه بعدی تبدیل می کنند که برای کامپیوتر و نرم افزارهای پردازشی قابل خواندن باشند. زیاد اتفاق می افتد که کارمندان بج های خود را گم کنند، پین کد را فراموش کنند یا حتی بدتر از آن، از همکاران خود بخواهند به جای آن ها ساعت بزنند یا خیلی چیزهای دیگر. ممکن است برخی از آن ها نگران حریم خصوصی شان باشند، برخی نگران بحث بهداشتی آن هستند چون همه باید یک صفحه شناسایی اثر انگشت را لمس کنند. حتما میدانید علاوهبر گوشیها، برخی از لپتاپها هم مجهز به حسگر اثر انگشت هستند. آپدیت جدید سامسونگ برای گلکسی ای 50 (Galaxy A50) که بهمنظور بهبود عملکرد حسگر اثر انگشت آن ارائه شده بود، دردسر جدیدی برای کاربران ایجاد کرده است! شرکت هولست سنر (Holst Centre) بهتازگی شفافترین حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر دنیا را ایجاد کرده، این نمایشگر اپتیکال با سطحی بزرگ و شفافیت ۷۰ درصدی برای استفاده در بالای نمایشگرهای LCD طراحی شده است.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

آموزش فعال سازی امکان تشخیص چهره در ویندوز 10

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۰۸:۳۱:۴۴
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

با سلام ایا اسکن اثر انگشت هم مثل حذف دفتر تا شهریور راه اندازی می شود یا زودتر با تشکر. با سلام پس اگر حذف دفاتر در اخر شهریور انجام می شود بهتر نیست اسکن اثر انگشت تا اخر خرداد در دفاتر نصب شود هم بانک اطلاعاتی زودتر اماده می شود و هم جعل کمتر و هم اسکنر ها امتحان بیشتری پس می دهند؟ سنسور اثر انگشت خازنی نوعی از سنسور های اثر انگشت هستند که بجای استفاده از فناوری اپتیکال و یا فناوری های پیشرفته سنسور های پلیمری از مجموعه از خازن ها برای تشخیص الگو های آثار انگشت استفاده می کند. سلام و ارادت و با ارزوی سال پر خیر و برکت برای جنابعالی و همه ایرانیان. اگر میخواهید یک قفل آویز کوچک با سطح امنیتی بالا داشته باشید، این محصول شیائومی پاسخ قابل قبولی برای این انتظار شما ارائه خواهد داد. اگر به دنبال یک دستگاه ارزان قیمت هستید و تنها میخواهید از تکنولوژی اثر انگشت برای تشخیص هویت کارکنان خود استفاده کنید، از دستگاه Lumidigm M301بهره ببرید. و اینکه آیا اسنکر مورد نظر ثبت قابلیت خروج از دفترخانه را دارد یا فقط در محل دفترخانه قابل استفاده است؟ ضمن سلام و خسته نباشید خدمت همکار گرامی سوالی که داشتم این بود که اثر انگشتی که اخذ می شود مربوط به سیستم آن دفترخانه خواهد بود یا اینکه کلا ثبت در سامانه سراسری می شود و اگر فردی در شهر دیگر سندی انتقال داده در این دفترخانه نیز سیستم با آن اثر انگشت مطابقت خواهد داد ؟



    • از قیمت مناسبی برخوردار است،



    • زنگ هشدار هوشمند



    • 2- Ada Boost



    • مدیریت کتابخانه ها و کتاب ها



    • شناسایی مجرمین دید




مگر اینکه سخت افزار خریداری شده ، از انواع ضعیف آن باشد ! اکثر دستگاه های حضور و غیاب از ترکیب روش های کارت خوان و اثر انگشت استفاده می کنند. ولی ظاهرا استفاده از کارت هوشمند ملی در دفترخانه فعلا در دستور کار نیست . بنجاق : همکار ارجمند ؛ سلام و عرض ادب و احترام - خیر ، منظورم این بود که دوران پایلوت در چند دفترخانه تمام شد و ما کماکان اثر انگشت می گیریم . اما کماکان دفترخانه می تواند در تمام ساعات شبانه روز و ایام تعطیل ، سند تنظیم کند . می دانیم که اخذ شناسه ی یکتا ، مقدمه ی امضاء گرفتن سند است و دفترخانه چرا باید ساعت 8 شب و یا روز تعطیل از مردم امضاء بگیرد ؟ این نرم افزا می تواند یک تصویر کلی از عملکرد کارکنان، مرخصی ها، تعطیلات، زمان کار و حتی مرخصی به دلیلی بیماری را در نظر بگیرد و ارائه دهد.

اختلاف در اثر انگشت به دلیل عواملی چون بیماری های پوستی، سوختگی و عرق وجود دارد. و چون ویزیتورهای اسکنر از هم اکنون به دفاتر اسناد رسمی مراجعه و به بازاریابی مشغولند ، همکاران ارجمند ، اسکنر خریداری نکنند -3- هر نوع اسکنر استاندارد ، می تواند مورد استفاده قرار گیرد ! بنجاق : همکار نازنین ؛ طناز قومسی ؛ جناب آقای عبدوس - سلام و عرض ادب و احترام - جمشیدی و سایت بنچاق ، باید به خودشان ببالند که محل مراجعه ی سروران و همکاران خوبی چون شما باشند . بنجاق : همکار ارجمند ؛ سلام و عرض ادب و احترام - پاسخ سئوالات شما را قبلا در جواب دیگران داده ام - خواهش می کنم مطالعه فرمایید . بنجاق : همکار ارجمند ؛ سلام و عرض ادب و احترام - و خیر مقدم و تبریک ولادت امیرالمومنین (ع) - بله در کارگروه مطرح شده است و نمونه هایی از این اسکنرها ارائه شده است !

بنجاق : همکار ارجمند : سلام و عرص ادب و احترام - حذف دفاتر موجود در دفترخانه منوط و موکول به تنظیم آیین نامه است که در دست اقدام می باشد ! بنجاق : همکار ارجمند ؛ سلام و عرض ادب و احترام - تا این لحظه فقط یک دستگاه اسکنر در دفاتر پایلوت تست شده است که دستگاهی ابتدایی و فاقد امکانات کافی است ! بنجاق : همکار ارجمند : سلام و عرض ادب و احترام و خیر مقدم . با سلام و عرض ادب خدمت همکار گرامی جناب آقای جمشیدی. سلام خدمت استاد محترم جناب آقای جمشیدی با تشکر از زحمات شما میخواستم بپرسم با اجرایی شدن اثر انگشت و حذف دفاتر جاری تکلیف دفتر یاران که قبل حذف دفتر ،دفتر جاری با امضای دفتریار تکمیل و بسته میشد چیست ؟ با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همکار ارجمند زمان تهیه اسکنر توسط دفاتر کی خواهد بود ؟


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

بهترین دستگاه حضور و غیاب گروه مهرپردازش

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱۱:۲۷:۱۴
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

متعادل کردن رنگ برای کاهش اثرات تغییرات نور انجام میشود. فرم دهنده فلافل و آماده سازی برای سرخ کردن آن در این دستگاه فلافل زن انجام می پذیرد. همچنین، می توانید با دو بار ضربه زدن بروی صفحه ی نمایش گوشی خود آن را فعال کنید. این دوربین مدار بسته نیز قابلیت تشخیص چهره دارد و شما به راحتی می توانید از این دوربین مدار بسته استفاده کنید. دوربین مدار بسته Tend Secure Lynx دارای زاویه دید 125 درجه می باشد و شما می توانید به راحتی تمام زوایا را با دوربین مشاهده کنید. در سال 1892نظریههای "هرشل" و" فالدز" در انگلستان توسط "سر فرانسیس گالتون" ریاضیدان و انسانشناس مشهور انگلیسی پذیرفته شد و او برای آنها پایه علمی به وجود آورد. هدف آن این است که شما عکسی به کامپیوتر بدهید و او تشخیص دهد که آیا چهره ای در عکس مشاهده میکند یا خیر. پس از آن هم گوشی های دیگر این کمپانی با دریافت یک بروزرسانی از این قابلیت بهره مند شدند.

 

  • عدم دخالت افراد غیر مسئول
  • سپس همان فینگر پرینت را 5 بار فشار دهید
  • نوع دای تخت یا فلت
  • 1- تناسب ظرفیت و سرعت دستگاه حضور و غیاب با تعداد پرسنل
  • مساحت سطح اسکن اثر انگشت۲۴*۱۶ میلی مترمربع می باشد
  • "Pregnancy and Conception." WebMD. WebMD, n.d. Web. 5 Feb. 2017
  • Secure Pin Entry

این قابلیت در حال حاضر در گوشی های Q6,G6 و V30 وجود دارد. البته در عمل، حتی برخی اوقات این پشتیبانی تا بیش از 20 سال ادامه داشته است و هنوز دستگاههای فوقالعاده PW 1100 در گوشه و کنار کشور در حال خدمت هستند. کمپانی ال جی از یکی از ساده ترین و در عین حال کارآمدترین متدهای تشخیص چهره در گوشی های خود استفاده می کند. دوربین های مدار بسته به یکی از محبوب ترین وسایل امنیتی در سراسر جهان تبدیل شده اند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه قادر به تشخیص اثر انگشت، کارت و کد شناسایی است که می توان از هر کدام از این موارد به دلخواه استفاده کرد. زمانی که شما در جلوی این دوربین قرار بگیرید بلافاصله چهره شما را تشخیص می دهد و هشداری به گوشی شما ارسال می کند. ز- افشای سئوالات آزمون یا تلاش در جهت دستیابی و افشای آن یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون به هر نحو.

برای نمونه، از کاربر می خواهد که صورت خود را در جهت های مختلف قرار دهد و با چرخش صورت خود قسمت های مختلف آن را به دستگاه نمایش دهد. چهره در مرکز باشد و قسمت بزرگی از تصویر را در برگیرد، ترجیحا ها عکس از نزدیک باشد. ما از مدلهای از پیش آموزشدیده برای تشخیص چهره، چشمها و دهان استفاده خواهیم کرد. سیستم تشخیص چهره روشی برای احراز هویت کاربر و افزایش امنیت در حوزههای مختلف کاربرد دارد. این رمز که عدد 1 تا 6 رقمی می باشد در بخش امنیت که در منوی تنظیمات اولیه دستگاه حضور و غیاب می باشد، برای ساعت تعریف می شود. انتخاب سیستم حضور و غیاب مناسب، با توجه به تنوع و فراوانی این سیستم ها کار چندان آسانی نیست. این دوربین مدار بسته هوشمند نصب بسیار ساده و آسانی دارد. این دوربین مدار بسته نصب بسیار ساده و آسانی دارد. این دستگاه قابلیت تشخیص چهره، اثر انگشت، شناسه، کارت و یا ترکیبی از آنها را داراست و می تواند بدون هیچ مشکلی در فضای آزاد نصب شود.

چرا که برای استفاده از این قابلیت نیازی به فشردن هیچ دکمه ای یا لمس صفحه ی نمایش نیست. اخیراً دیدهشده است نفوذ گران و هکرها میتوانند بهآسانی به دادههای بیومتریک در امنیت ازجمله سیستم امنیتی احراز هویت با تشخیص چهره نیز نفوذ کنند. نمودار بلوک زیر مراحل عمده الگوریتم تشخیص چهره را نشان میدهد. در زیر نمونه خروجی تقسیمبندی رنگ و مراحل پردازش مورفولوژیکی است. در بخش بعدی پیاده سازی یک نمونه عملی از سیستم تشخیص چهره را بررسی خواهیم کرد. بخش نرم افزاری تعبیه شده در این گوشی با استفاده از دوربین سلفی دستگاه اقدام به ثبت عکس هایی از چهره ی کاربر می کند. در متد Face ID کمپانی وان پلاس هم دوربین سلفی دستگاه اصلی ترین نقش در دریافت اطلاعات را برعهده دارد. 1 1 1 1 1. ارزان ترین … دستگاه حضور و غیاب هوشمند اثرانگشتی با قیمت مناسب. شاید تشخیص چهره استفاده شده در این گوشی ها امن ترین متد امنیتی موجود نباشد، اما احتمالاً ساده ترین آن ها است. اگر رنگ پسزمینه همان رنگ پوست است، پس الگوریتم تقسیمبندی رنگ نمیتواند آن را متفاوت تشخیص دهد.

این دوربین نیز با قابلیت تشخیص چهره می تواند به شما کمک کند امنیت جانی افراد را تامین کنید. یکی از قابلیت های موجود در گوشی های جدید این کمپانی، قابلیت تشخیص چهره است که شباهت زیادی با گوشی های برندهای دیگر دارد. در ادامه مطلب برای شما چند مدل دیگر از دوربین های مدار بسته با قابلیت تشخیص چهره را معرفی می کنیم و ویژگی های این دوربین ها را برای شما توضیح می دهیم. برای فعال شدن قابلیت تشخیص چهره در گوشی های وان پلاس باید دکمه ی پاور دستگاه را فشار دهید. برای اسکن چهره ی خود شما در ابتدا باید گوشی را در فاصله ی 20 تا 50 سانتی متری از چهره ی خود قرار دهید تا دستگاه چهره ی شما را اسکن کند. اجازه دهید این مساله را در یک مرحله و یک زبان مشخص مورد بررسی و پردازش قرار دهیم .برای هر مرحله ما راجع به یک الگوریتم متفاوت ماشین اموزنده چیزهایی را خواهیمآموخت.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

نرم افزارتشخیص چهره

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
۰۵:۳۳:۵۶
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

بدینوسیله از شرکتهای ذیصلاح جهت دریافت اسناد مناقصه دعوت بعمل می آید. با اینحال همین نرم افزار جوابگوی نیازهای بیشتر شرکتهای کوچک است. توقع شما از یک نرم افزار حضور و غیاب چیست؟ کاربرد و اهمیت استفاده از دستگاه حضور و غیاب چیست؟ 5 فوریه 2018 … دستگاه ساعت زنی یا حضور و غیاب مکانیزه چیست و چه مزایایی دارد ؟ البته این یک امکان مهم و پایه است که وجود آن در هر دستگاه کنترل تردد و دستگاه ساعت زنی نیاز است. نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه با توجه به آخرین تغییرات قوانین اداره کار ایران ساختار یافته و با تغییرات این قوانین سازگار است و قابلیت بروزرسانی دارد. همچنین این نرم افزار محدودیتی در تعریف نفرات نیز ندارد. علاوه بر هدر رفتن انرژی و زمان ، در این نوع سیستم حضور و غیاب، امکان تقلب در ساعات حضور افراد همیشه دغدغه مدیران مجموعه ها بوده است. گزارشات کارتزنی و زمان و تاریخ رفت و آمد دانش آموزان در هر زمانی توسط مدیریت سیستم قابل دریافت می باشد. با توجه به مدت زمان رفت و آمد پالس صوتی میتوان عمق اشیاء زیر آب را تشخیص داد.

  1. یکپارچه به سیستم حضور و غیاب
  2. انجام اختصاص شیفت پرسنل بصورت گروهی
  3. امکان تهیهی گزارشهای متنوع مدیریتی و کاربردی
  4. محدوده اضافه کار اول وقت- روز اول و سوم به مدت 2:30 ساعت
  5. آیفون خود را ریستارت کنید

سبک طراحی این دستگاه مات و در عین حال ترکیبی از دو رنگ خنثی خاکستری و مشکی است تا در طولانی مدت موجب دلزدگی شما نشود . و یا مجموعه شما دارای شیفت های چرخشی (به اصطلاح چرخشی) می باشد؟ نرم افزار مدیریت هوشمند مدارس توانا دارای بخش های متعددی جهت مکانیزاسیون و هوشمندسازی مدارس می باشد که سیستم حضور و غیاب دانش آموزی یکی از آن بخش هاست. حال با این پرسش روبه رو می شویم که اگر مجموعه ما دارای شیفت چرخشی بود چه کنیم؟ در بحث ریزحالتهای چهره هم، به علت اینکه گوینده و مخاطب، همگی به خوبی میدانند موضوع صحبت چیست، چه در انگلیسی و چه در فارسی، این دو واژه کمابیش به جای یکدیگر بهکار میروند. همچنین حافظه آن می تواند تا ۱۰۰۰۰ تردد را در خود جای دهد. خصوصیات فوق العادهدستگاه حضور غیابدوربین دار Nac 5000 نیتجن، آن را به یکی از پرفروش ترین ساعت حضور غیاب و سیستم کنترل تردد در جهان تبدیل کرده است!

 

دستگاه حضور غیاب نیتجن دوربین دار Nitgen Nac 5000 جدیدترین نوآوری دستگاه حضور غیاب و کنترل تردد شرکت نیتجن Nitgen کره جنوبی در دنیا است. کلیدهای عملیاتی، استفاده جهت کنترل دسترسی و کنترل قفل برقی، باتری داخلی، زنگ هشدار، پیامهای شخصی و خصوصی و امکان برقراری ارتباط از طریق شبکه بیسیم (Wifi) از دیگر قابلیتهای قابل ارائه در این مدل می باشد. این LCD در سالن مدارس و یا اتاق معاونین قابل نصب می باشد. کارکرد ساده آسان: این نرم افزار به آسانی قابل نصب بوده و از زبان فارسی پشتیبانی می کند. AC2100 می تواند از طریق نرم افزار حضور و غیاب برنامه ریزی شود. با استفاده از دستگاه حضور غیاب دوربین دار Nitgen Nac 5000 می توان با هزینه کم بالاترین امنیت را به وجود آورد. دستگاه حضور غیاب دوربین دار Nitgen Nac 5000 قابلیت پشتیبانی چندین روش دسترسی ( سنسور اثر انگشت/ عکس /رمز /کارت RF) را در کمتر از یک ثانیه داراست. لطفا جهت اطلاع از قیمت، خرید و مشاوره دستگاه حضور و غیاب دوربین دار Nitgen Nac 5000 با کارشناسان شرکت فرزان کارت آسیا تماس بگیرید و یا از طریق سایت نیتجن از قیمت ها مطلع شوید. نرم افزار access manager جهت مدیریت دستگاه حضور غیاب نیتجن استفاده می شود. همچنین از یژگی های تک و منحصربفرد نرم افزار حضور و غیاب توانا این است که هر دانش آموز با زدن کارت خود می تواند تصویر و نام و نام خانوادگی خود را بر روی LCD مدرسه مشاهده نماید.

بدین ترتیب فرقی نمی کند که فرد در کدام دستگاه تردد خود را ثبت کند. ساعت حضور و غیاب اثر انگشتی AC2100 plus مانند اکثر محصولات ویردی، برای شناسایی هویت کاربران از اثر انگشت آنها استفاده می کند. ممکن است در بسیاری از سازمان های خلاقانه، رویکرد مناسبی نسبت به سنجش بهره وری نیروهای انسانی از طریق دستگاه حضور غیاب نباشد. زمان پاسخ دهی دستگاه به کاربر نیز زیر ۱ ثانیه است که این یکی از مزیت های تمام محصولات ویردی است. نرم افزار زمان و حضور و غیاب اغلب به عنوان نرم افزار ساعت کارمندان یا نرم افزار پیگیری حضور و غیاب کارکنان قلمداد می گردد. این نرم افزار تلفنی قابلیت ثبت ورود و خروج پرسنل را از طریق تلفن داخلی کاربر فراهم می کند. شما می توانید اطلاعات ذخیره شده در حافظه داخلی دستگاه را از طریق فلش به نرم افزار حضور وغیاب تردد انتقال داده و گزارش کارکرد کلی پرسنل را پرینت بگیرید .


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

تاریخچه ساعت حضور و غیاب از ابتدا تاکنون

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
۰۵:۱۲:۲۶
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

لازم است بدانید تمام اطلاعات تردد و ورود و خروج و وضعیت غیبت و مرخصی کارمندان در اختیار مدیر سازمان قرار میگیرد. یعنی در واقع این نرمافزار حضور و غیاب است که عملیت محاسبهی حقوق، مزایا، وضعیت مرخصی یا غیبتهای کارمند را به مدیر اطلاع میدهد. پایانه این اعداد را برای هر کارمند ذخیره میکند اما این اطلاعات جهت بازسازی تصویر اصلی اثر انگشت کارمند مورد استفاده قرا نمیگیرد. اما استفاده از دستگاه تشخیص چهره این مشکل را برای آنها حل میکند. این دستگاه حضور و غیاب که تنها امکان ثبت تردد پرسنل را از طریق اثرانگشتی را برای آنان فراهم می کند قابلت ثبت 1،000 عدد اثر انگشت را دارد. این رابطه چه فایدهای دارد؟ در حال حاضر این تکنولوژی در فیسبوک هم وجود دارد و با کمک آن میتوانید کاربران دیگر را روی عکسها تگ کنید. اما در اثر انگشتی به دلیل تماس فیزیکی افراد با دستگاه، امکان انتقال بیماری وجود دارد.



    • کشف چهره (Face Detection)



    • 1 جواب میانگین بازدید روزانه 0.33140 بازدید



    • نرم افزار تحت ویندوز و شبکه



    • اسلایدر کنار گزینه های موجود را مجددا فعال نمایید



    • آلارم نقطه سفارش کالا



    • انجام اختصاص شیفت پرسنل بصورت گروهی




یکی دیگر از مزایای دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره نسبت به دستگاه اثر انگشتی این است که چون کارمندان تماس فیزیکی با دستگاه ندارند، انتقال انواع آلودگیها و بیماریهای پوستی از طریق دستگاه انجام نمیپذیرد. … انواع انتقال وجه (داخلی و بین بانکی) ،ثبت دستور پرداخت مستمر یا دستهای. لیست محصولات. جهت خرید و یا مشاهده آگهی های محصولات مورد نظر، بر روی دکمه «بخرید » آن کلیک کنید. این چهره ها می توانند اعم از چهره های مجرمان سابقه دار و یا سارقان فروشگاه ها باشد و یا چهره افرادی که قبلا به لیست سیاه نرم افزار اضافه شده است. دستگاه حضور و غیاب کارتی مدل TA140 در فروشگاه اینترنتی ایلی هایپر با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش دستگاه حضور و غیاب کارتی مدل TA140 از ما بخواهید. دستگاههای حضور و غیاب کارتی یکی از قدیمیترین و پرطرفدارترین دستگاههای حضور و غیاب به شمار میآیند. امکان تقلب در دستگاههای حضور و غیاب تشخیص چهره وجود ندارد؛ زیرا برای هر فرد فقط امکان ثبت یک چهره (چهرهی خودش) وجود دارد.

حال میخواهیم بررسی کنیم که این تفاوت قیمت (که کم هم نیست) آیا برای مدیر توجیه اقتصادی دارد یا باید همان دستگاههای چینی را تهیه کند. قیمت دستگاه حضور و غیاب منتخب در مقایسه با دستگاههای مشابه بالاتر است یا پائین تر ؟ دستگاه حضور غیاب تشخیص عنبیه، یکی از جدیدترین و دقیقترین دستگاههای حضور و غیاب در سطح جهان است. همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، مشکلات زیادی که فرآیند حضور و غیاب برای مدیران ایجاد کرده بود؛ با روی کار آمدن دستگاههای حضور و غیاب تعداد زیادی از مدیران ترغیب شدند تا این دستگاهها را تهیه کنند. یکی از مسائل مهمی که مدیران سازمان ها برای بالا بردن بهروری و نظارت بر عملکرد کارکنان و افزایش امنیت بر آن تاکید دارند، کنترل تردد پرسنل های سازمان میباشد. این دستگاه از جدیدترین فناوریها و تکنولوژیها جهت ثبت و کنترل تردد کارمندان استفاده میکند. دستگاه پس از دریافت تصویر اسکن شده، نقشهای دو یا سه بعدی از الگوی صورت کارمند برای خودش ترسیم میکند و در حافظهی خود ذخیره میکند.

علاوه بر این، محاسبهی تعداد روزهای کاری کارمند و محاسبهی دقیق حقوق کارمندان در انتهای ماه، آن هم به صورت دستی، کاری بسیار مشکل و وقتگیر بود و احتمال رخ دادن اشتباه نیز در آن بسیار زیاد بود. سلام. متأسفانه مدتی زیادی است به علت مشغله زیاد نتوانستم مطلب جدیدی اضافه کنم. روی Improve Recognition کلیک کنید تا اسکن های دیگری را اضافه نمایید یا این پروسه را کنسل کنید. ابتدایی ترین دستگاه های حضور و غیاب ، دستگاه حضور و غیاب پانچی بودند که با قرار گرفتن کارت در اسلات مخصوص، تاریخ و زمان ورود یا خروج پرسنل بر روی کارت ثبت می گردید. سیستم حضور و غیاب یا ساعت حضور و غیاب دستگاهی است که برای ثبت ورود و خروج کارمندان در … از عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی دستگاه حضور و غیاب می باشند. توصیه ما به شما این است که برای وضع کلیه قوانین و شرایطی که میخواهید برای تردد پرسنل لحاظ کنید هنگام خرید دستگاه حضور غیاب حتما نرمافزار را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید.

 

دستگاه حضور و غیاب کارتی سالم. … دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثرانگشت مدل KTA-630 … دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی کارتی مدل KTA-250. سیستم های حضور و غیاب به دو دسته کلی دستی و خودکار تقسیم می شوند. این شبکهها یک پیش-آموزش خودکار را نیز همراه با بخش شبکه عصبی فشرده ارائه میکنند. دستگاه قبلی، وارداتی بوده و شرکت تولیدکنندهی آن در خارج از کشور، به دلیل وجود تحریمها، از ارائه دادن قطعه و لوازم یدکی به مشتریان ایرانی خود، خودداری میکند. اما شرکت فروشنده توانایی توسعه و ارتقای محصول خود را ندارد. در سایر سیستمهای حضور و غیاب ممکن است گذرواژه یا کلمهی عبور خود را فراموش کنید، اما در سیستم حضور و غیاب اثرانگشتی، شما همیشه برای ورود اجزای بیومتریک خود (اثر انگشت) را به همراه دارید. ۱- دستگاه حضور و غیاب فقط اثرانگشتی: با قرار دادن انگشت بر روی سنسور تشخیص اثرانگشت دستگاه حضور و غیاب و مقایسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود.

یکی از راه های جالب برای ورود به سیستم نگاه کردن به وب کم است؟ این اپ مناسب کسانی است که به نرم افزاری ساده برای کنترل ساعات کاری پرسنل خود نیاز دارند. سنسور جدید بافت زنده به دو اسم OP5 و Silk ID بوده که در دستگاه حضور و غیاب - دستگاه کنترل تردد - اسکنر اثر انگشت به کار می رود . دستگاه حضور و غیاب … حافظه ثبت تردد تا یکصدهزار تردد - با قابلیت بازیافت. هر روزه میلیون ها تردد توسط دستگاه های PW ثبت و کنترل می گردد. شرکت سامانه های بعد پنجم ارائه کننده دستگاه های حضور و غیاب ، اثرانگشتی، کنترل تردد و کنترل دسترسی، مفتخر است محصول دیگری به نام دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی EB-103 را معرفی کند. FingerTec است که مانند یک ابزار پرتابل٬ و یک TA300 جدیدترین دستگاه ساعت حضور و غیاب شرکت … از نظر قیمت شرایط رقابتی فوق العاده ای دارد٬ بلکه راحتی ویژه ای برای کاربران ایجاد می کند. سیستم حضور غیاب- دستگاه حضور و غیاب - حضور و غیاب ایرانی - دستگاه کارت زنی - دستگاه ساعت زنی - حضور و غیاب تولید ایران - دستگاه حضور و غیاب ایرانی. اگر شما هم به تازگی تصمیم گرفتهاید سیستم حضور غیابی برای سازمان خود تهیه کنید در ادامهی این مقاله با ما همراه باشید. دستگاه های حضور و غیاب یا ساعت های کارت زنی سنسور نوری ضد خش ، نرم افزار رایگان ،امکان ارسال ترددها از طریق بلوتوث و … دانلود لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
۰۱:۱۰:۵۵
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

امری که بدون مدیریت و کنترل دقیق میسر نخواهد شد. آیا انگشت نگاری و انجام تنظیمات دیگر بر روی دستگاه بدون نیاز به کامپیوتر امکانپذیر است ؟ شما می توانید تردد آنها را در گوشی هوشمند، لپ تاپ، کامپیوتر خانگی یا وسیله دیگری به طور آنلاین مشاهده نمایید. Drone در زبان انگلیسی به معنای هواپیمای بدون سرنشین است و در زبان فارسی نیز تقریبا با این معنا و مفهوم معروف شد . در این محصول مکالمات ضبط شده بدون کالر آی دی (اطلاعات تماس) میباشد. 3- روش ارتباط: همانطور که پیش از این گفته شده دستگاه حضور و غیاب وطیفه ثبت ترددها را بر عهده دارد و جهت انجام محاسبات، می بایست اطلاعات ترددها به نرم افزار حضور و غیاب انتقال یابد. با استفاده از دستگاه های حضور و غیاب مدیران می توانند به راحتی کارمندان خود را از هر مکانی نظارت کنند. تهیه و تنظیم دقیق شیفت های کارمندان به طور دستی همیشه مملو از خطا می باشد. در سیستم حضور وغیاب همه چیز به طور خودکار نتیجه زمان بیشتری را میدهد و هزینههای کمتری برای بهروزرسانی دستی کارهای مرتبط با کارمند به کار میرود. حالا که ما میدانیم چشم ها و دهان کجاست به راحتی میتوانیم تناسب تصویر را تغییر داده و آن را چرخانده یا قیچی کنیم به طوری که چشمها و دهان در بهترین حالت ممکن در مرکز قرار گیرد. منظور از ریز حالت های چهره چیست؟ حالت تمرین شامل نرمال سازی و استخراج ویژگی از تصاویر با استفاده از الگوریتم PCA, ICA می باشد.

سیستم های تجاری بسیاری در بازار وجود دارند که از پارامترهای بیومتریک برای ثبت ساعت حضور و غیاب استفاده می کنند و سازمان های بسیاری از این سیستم ها استفاده می کنند، هم سازمان های بزرگ و هم کوچک. با استفاده از یک سیستم حضور و غیاب بیومتریک کارکنان از طریق اثرانگشت یا چهره ساعت ورود و خروج خود را ثبت می کنند، که روشی مطمئن و دقیق برای پیگیری حضور در سازمان فراهم می کند. مزیت اصلی که حضور و غیاب بیومتریک در احراز هویت سیستم های امنیتی ارائه می کند، اثبات این است که حقیقتا چه شخصی در حال تایید هویت است. همچنین کارمندان با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب می توانند تعطیلات باقی مانده خود را مشاهده و آنها را درخواست نمایند. همچنین چنانچه بخواهید اطلاعات دستگاه را از طریق شبکه (کابلی و بی سیم) به نرم افزار منتقل نمایید نیازمند وجود بستر مناسب در محل نصب دستگاه هستید.

  • دلایل ژنتیکی
  • رمز عبور
  • دستگاه کنترل تردد تحت عملکرد شبکه Networkable
  • راهبند بتا
  • بطور کلی میزان پرت و ضایعات را تا 10% کاهش می­دهد

و چنانچه بخواهید از راه دور و از طریق اینترنت به دستگاه متصل شوید مستلزم برخورداری از سرویس اینترنت در محل نصب دستگاه خواهید بود. حال با این پرسش روبه رو می شویم که اگر مجموعه ما دارای شیفت چرخشی بود چه کنیم؟ ما در این مطلب برای شما مطالبی در مورد دوربین های مدار بسته که قابلیت تشخیص چهره دارند بیان می کنیم. این دستگاه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی تشخیص چهره توانسته در بهترین سطح عملکرد قرار بگیرد. همانند بسیاری از تکنولوژی های این روزها، سیستم های حضور و غیاب که ارتباط بین مدیران و کارکنان را بهبود می بخشد، به هر دو طرف اجازه می دهد تا برنامه ها و تعطیلات را به آسانی مدیریت کنند. اگر دستگاه مورد نظر دارای امکان ارتباط از طریق شبکه بی سیم باشد و بخواهید از این طریق به دستگاه متصل شوید نیازمند یک اکسس پوینت بی سیم خواهید بود. بدون شک یکی از مهم ترین عوامل رشد و بهره وری در یک مجموعه، نظم است و نظم ارتباط مستقیمی با زمان دارد. شاید بتوان گفت مهم ترین ملاک برای انتخاب روش شناسایی افراد، نوع، شرایط و ساختار محیطی است که دستگاه حضور و غیاب برای آنجا استفاده خواهد شد.

برخی از از این امکانات نقش بسزایی در انتخاب یک دستگاه حضور و غیاب مناسب برای یک مجموعه خواهند داشت. هر یک از این موارد بسته به نیاز هر مجموعه می توانند نقش بسزایی در عملکرد دستگاه حضور و غیاب داشته باشند. بهبود مسئولیت کارمندان برای مدیریت زمان: داده های جمع آوری شده با دستگاه ها و نرم افزار های حضور و غیاب یک سند حسابرسی مشخص برای زمان و تعداد روزهای حضور کارمندان را ایجاد می کند. برای انتقال این اطلاعات از دستگاه به نرم افزار و یا بالعکس روش های مختلفی وجود دارد. با بهرهگیری از این سیستم اطلاعات شخصی و بیومتریک در حالتی کاملا ایمن و مطمئن ثبت میشوند. این سیستم بیومتریک در مترو Osaka با 1,200 کارمند برای همه ایستگاه های آن قرار است تا سال 2024 به مرحله اجرایی برسد. بقیه ی کد نیز از مثال های کتابخانه RFID، کتابخانه ی SD کتابخانه ی RTC گرفته شده است.

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره uFace102 ترکیب جدیدی از فن آوری بیومتریک است که باعث می شود دستگاه بیشتر کاربر پسند باشد. این دستگاه که مورد توجه و رضایت مشتریان راما تیم فرار گرفته است ظرفیت تشخیص چهره به تعداد ۱۰۰۰ و ظرفیت تشخیص اثر انگشت به تعداد ۵۰۰۰ و همچنین ظرفیت شناسایی کارت به تعداد ۳۰۰ هزار کارت را دارد. مثلا برخی تنها ۵۰ نفر را می توانند تشخیص دهند، برخی صد نفر یا ۲۰۰ نفر. ولی با پاک کردن آن به صورت متناوب حتی با یک دستمال ساده می توانید این اثر انگشت را به راحتی پاک نمایید. در نتیجه اخذ اثر انگشت نیز از همین سیستم تبعیت می کند . استفاده از سیستم حضور و غیاب در ثبت تردد ورود و خروج از تقلب و ایجاد اختلاف عمدی کارمندان جلوگیری می کند. با استفاده از این منو می توانید پیام های روی دستگاه حضور و غیاب را به حافظه Usb انتقال دهید .


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

تشخیص هویت بیومتریک از روی چهره

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱۲:۴۹:۲۹
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

8-1- نماینده کارفرما متعهد است در پایان هر ماه براساس صورت وضعیت اعلام شده از طرف پیمانکار پس از تأیید ناظر و عدم مغایرت با تعهدات پیمانکار نسبت به پرداخت آن اقدام نماید. تبصره2: در صورت عدم خرید لباس مورد نیاز٬ با درخواست ناظر، لباس نیروهای تحت امر توسط کارفرما خریداری و از صورت وضعیت پیمانکار کسر خواهد شد. این عینکها مجهز به یک دوربین ظریف ۸ مگاپیکسلی هستند که چهره رهگذران را اسکن میکنند و در صورت وجود تطبیق با دیتابیسی متشکل از یک میلیون انسان، به فردی که آن را پوشیده هشدار میدهند. چگونه اثر انگشت خود را به عنوان اثر انگشت قابل اعتماد در آیفون ثبت کنیم؟ در این مقاله قصد داریم که به آموزش جامع نحوه استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID) بپردازیم. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه رفع مشکل عملکرد اسکنر انگشت (Touch ID) آیفون و آیپدهای اپل بپردازیم.

انگشتی که تمایل دارید مشخصات آن برای آیفون به عنوان انگشت قابل اعتماد تعریف شود را بر روی تاچ آیدی (Touch ID) قرار دهید و به آرامی آن را لمس کنید. افزایش شدید استفاده از اسکنر اثر انگشت در گجتهای شخصی همچون گوشی های هوشمند طی سالهای اخیر، سبب شده هکرها، به ابداع روشهای جدیدی برای هک اسکنر اثر انگشت روی بیاورند. از این به بعد، در هر مرتبه تلاش برای احراز هویت، حافظه اسکنر که احتمالا حاوی تعداد بسیار زیادی عکس از اثر انگشتهای افراد مختلف است، مورد بررسی قرار میگیرد. از قابلیت هایی است که میتوانید بر اساس نیاز خود آن را خریداری کنید.باتری داخلی برای محیط هایی مشکلات قطعی برق وجود دارد توصیه میشود. انگشت خود را از روی تاچ آیدی (Touch ID) بردارید و این عمل را چندین بار تکرار کنید. چگونه موارد عملکرد سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID) آن را مشخص کنیم؟ این نرم افزارها اطلاعات جمع آوری شده از دستگاه ها را به سرعت با اطلاعات موجود در پایگاه داده خود مطابقت داده و نتیجه را نشان می دهند. ندارد. همچنین ویژگی اتصال به LCD بزرگ مدارس جهت نمایش گرافیکی و بسیار زیبای مشخصات دانش آموزان و پرسنل در سالن از ابداعات این شرکت جهت ایجاد هیجان و انگیزه در دانش آموزان جهت استفاده از این اتوماسیون می باشد.



    • ویژگی های ادامه حسابرسی



    • تعیین رطوبت نهایی مورد دلخواه



    • تعریف گروه های کاری ، تقویم ، شیفت های متفاوت



    • 98 - 97 - 96 - 09120339195



    • قابلیت تشخیص ورود و خروج به محدوده تعیین شده




دستگاه کارت ساعت زنی با حفظ دقیق سوابق کاری کارکنان از ایجاد مشکلات قانونی جلوگیری می کند. فناوری بیومتریک به ردیابی دقیق وقت و حضور کارمندان کمک می کند، که می تواند از مشکلات سرقت زمان مانند ورود زود هنگام، عزیمت زود هنگام و اضافه کاری غیرمجاز جلوگیری کند. بهطور مثال در گوشیای مانند آیفون اطلاعات چهره شما در برنامهها ذخیره میشود اگرچه اپل ادعا میکند که اطلاعات چهره کاربر رمزگذاری شده هستند. دسته اول الگوریتم هایی که در گروه قرار میگیرند مبنای عملکرد آنها مقایسه مشخصاتی مانند موقعیت، اندازه و شکل اجزای صورت مانند چشم ها، بینی، دماغ و… با مشخصات ثبت شده در دیتابیس است. با استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون میتوانید مشخصات منحصر به فرد انگشت خود را برای دستگاه ثبت کنید و به این صورت تنها با قرار دادن انگشت خود بر روی تاچ آیدی (Touch ID) محصول از قفل صفحه نمایش آن عبور کنید. البته سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID) آن، قابلیتهای دیگری را هم در اختیار کاربران قرار میدهد که در ادامه و بخشهای بعدی این مقاله با آنها آشنا میشوید. آیفونهای اپل این اجازه را به کاربر میدهند تا 5 اثر انگشت مختلف را به عنوان اثر انگشت های قابل اعتماد برای دستگاه ثبت کنند. اما چگونه میتوانیم این عمل را انجام دهیم؟

برای مثال به آنها میگویید اگر تا ۸.۱۵ خود را به اداره برسانید مشکلی ندارد اما اگر ۸.۱۶ دقیقه به اداره برسید برای شما در سیستم، تاخیر لحاظ میشود. همچنین به راحتی می توانید هر فایل یا فولدری را که مایل هستید رمزگذاری نموده و شرایطی را فراهم آورید که تنها با تشخیص اثرانگشت شما محتویات آن فایل یا فولدر قابل استفاده باشند . قفل چهره به شما اجازه می دهد تا تنها با فشار دادن دکمه پاور قفل گوشی خود را باز کنید. قیمت مناسب این دستگاه در کنار کیفیت بالای آن این دستگاه را به یکی از محصولات پر فروش در زمینه تشخیص چهره بدل کرده است. برخی اسکنرها به صورت عمقی اثر انگشت را آنالیز نکرده و به همین دلیل زمینه سواستفاده را برای هکرها فراهم میکنند. همانند قفلهای عادی، که با استفاده از مستر کی (شاه کلید) میتوان آنها را باز کرد، برای اسکنرهای اثر انگشت نیز چیزی مشابه تحت عنوان مسترپرینت وجود دارد. روی سنسورهای امنیتی، چیزی تحت عنوان False Acceptance Rate یا FAR درج میشود. حال سوال اینجاست که چگونه میتوانیم بفهمیم که هر اثر انگشت مربوط به کدام انگشتمان میشود؟ این موضوع نشان میدهد انگشتی که بر روی تاچ آیدی (Touch ID) قرار دادید مربوط به کدام اثر انگشت موجود در لیست میشود. حال لبههای انگشت مورد نظرتان را به آرامی بر روی تاچ آیدی (Touch ID) آیفون قرار دهید و بردارید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

معرفی نرده بالکن، درب باغ، درب پارکینگ، درب آهنی، حفاظ درب ورودی آپارتمان

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۰۹:۱۰:۳۹
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

نرده بالکن چیست

نرده بالکن، محافظی برای مناطق مرتفع در دسترس افراد مانند بالکن ها یا تراس های سقفی می باشد. این مناطق نیاز به محافظت در برابر سقوط دارد. نرده بالکن می تواند یک دیوار، پاراپه، بالستیک یا هر مانع مشابه با حداقل ارتفاع 110 سانتی متر باشد. اگر می خواهید یک بالستیک را انتخاب کنید، می توانید تصمیم بگیرید که آیا یک بلوک ساختاری شیشه ای را یا یک نرده آهنی می خواهید. ما برای آشنایی بیش تر شما با نرده بالکن، انواعی از نرده بالکن را برای شما در ادامه ی مقاله شرح داده ایم.

 

C:UsersentezarDesktopگلنرده.jpg

نرده بالکن

 

معرفی انواع نرده بالکن:

نرده بالکن شیشه ای: نرده های بالکن شیشه ای، یکی از گزینه های محبوب در حال حاضر است. این سیستم های بالستیک همراه با کفش های پایه، آداپتورهای شیشه ای یا گیره های شیشه ای کف، در بالا یا در مقابل فاسیای کف بالکن نصب شده اند.  هم چنین می توانید یک فولاد ضد زنگ گرد یا یک نرده دستی چوبی به آن اضافه کنید. شما این ها را با براکت های دستی که بین 2 صفحه ی شیشه ای یا از طریق شیشه قرار دارد سوار می کنید. نرده بالکن شیشه ای به عنوان حصار بالکن فواید بسیاری دارد. دارای ساخت و ساز بسیار قوی و شفاف است، که نمای زیبایی را حفظ می کند.اگر حریم شخصی بیش تری می خواهید، از شیشه های رنگی، طرح دار یا مات استفاده کنید.

اگر تصمیم گرفته اید از نرده بالکن استفاده کنید ، می توانید به اطلاعات کافی در این زمینه دست پیدا کنید. به سادگی می توانید نرده های با کیفیت از جنس استنلس استیل یا آلومینیوم را ما خریداری نمایید. شما هم چنین می توانید نوع دیگری از انعطاف پذیری مانند میله، کابل یا شبکه استیل ضدزنگ را انتخاب کنید. این امر یک نگاه صنعتی مدرن ایجاد می کند و نتیجه آن بسیار قوی و ایمن است.

 

 

C:UsersentezarDesktop2-ojzm60iy32n8urjzn84ayg5q91qopkby890zlfi5ps.jpg

نرده بالکن

 

آشنایی با درب پارکینگ:

بعد از این که به معرفی نرده بالکن، پرداختیم می خواهیم با درب پارکینگ آشنا شویم. از ویژگی های یک درب پارکینگ خوب به شرح زیر است:

  • دارای خطوط و مواد مدرن و واضحی که با بسیاری از سبک های معماری هماهنگ باشد

  • دارای انواع رنگ های مطابق کلاسیک یا سفارشی RAL که به جذابیت بصری ساختار ها و ساختمان های منفرد کمک کند

  • متناسب با انواع برنامه های نصب از جمله زیر زمین، سطح خیابان و حتی سازه های ایستاده رایگان باشد.

  • عملکرد قابل اطمینان، روان ، کارآمد و با حجم بالا از ترافیک مداوم را تضمین کند

  • سرعت بالا ریسک خنجر زدن و پیگیری و یا ورود ترافیک غیرمجاز به داخل مرکز را کاهش دهد

  • ساخته شده با مواد بادوام برای مقاومت در برابر محیط های متغیر و سخت آب و هوایی از برف و نمک تا وزش باد طوفان باشد.

 

 

C:UsersentezarDesktopIMG_20171115_140946.jpg

درب پارکینگ

 

معرفی انواع درب پارکینگ:

باید بدانید که درب پارکینگ نیز همانند نرده بالکن  جهت حفظ امنیت و حریم خصوصی ساخته است. اما گستردگی درب پارکینگ از نرده بالکن  بیش تر است. درب های پارکینگ در چهار نوع اساسی قرار دارند که به شرح زیر می باشند:

دربی که از بیرون بپیچند

دربی که به هم بپیوندند

دربی که بالا بروند

دربی که به سمت پایین کشیده شود.

در صورت لزوم نگه داشتن سقف یا در صورت تمایل به ظاهر متمایز آن ها، درب های چرخ دار واگن های چرخان یا درب های انبار کشویی انتخاب مناسبی هستند. در غیر این صورت، محبوب ترین گزینه تا کنون درب رولینگ مقطعی به عنوان درب پارکینگ است.

 

C:UsersentezarDesktoppa81-ojzm5yn9peko7jmpy7b1tgmt29zya64hjzq0mvky28.jpg

نرده بالکن

 

نکات مهم در رابطه با خرید نرده بالکن و درب پارکینگ:

مهم است سیستمی را که انتخاب می کنید متناسب با سبک خانه ی شما باشد. به عنوان مثال اگر در یک خانه ی ییلاقی زندگی می کنید، ممکن است چیزی را بخواهید که بسیار متفاوت با انتظار شما در آپارتمان ها باشد. سیستم های نرده بالکن و درب پارکینگ  مدرن تولید شده توسط تولید کنندگان،  تقلید شده از روی سبک هایی هستند که مربوط به درب های نوسان قدیمی می باشند و با لولا تسمه ای در طرفین و یک جفت دستگیره که یک شیار عمیق در مرکز قرار دارند تکمیل می شود. بیش تر سبک ها، چه سنتی و چه معاصر، پانل های برجسته، تر و تمیز و جزئیات دیگر را با خود به همراه دارند.

 سیستم های ساخته شده با قالب واقعی محکم تر از آن هایی که دارای جزئیات تزئینی هستند، می باشند، که صرفاً چسبیده یا میخ دار هستند. بسیاری از سبک ها برای درب پارکینگ دارای صفحات شیشه ای در ردیف بالا هستند که به نظر می رسد برای طراحی خیابان جذاب باشد و نور روز را به داخل بیاورد. هم چنین برای داشتن ظاهری مدرن تر، می توانید در کلیه ی پنل ها، درب های رول با شیشه ضد آب یا پلاستیک مات را پیدا کنید.

 

C:UsersentezarDesktopدرب-پارکینگ-درب-لاکچری.jpg

درب پارکینگ

 

مواد اولیه های مورد استفاده برای نرده بالکن و درب پارکینگ:

چوب:  چوب جذابیت و اصالت دارد که سایر مواد صرفاً از آن تقلید می کنند. سیستم های چوبی را می توان در اندازه ی موردنیاز به صورت محلی درست کرد که حتی در مقابل ضربات بسکتبال به خوبی ایستاده باشد. نکته ی منفی این است که آن ها نیاز به اصلاح مجدد یا پالایش مجدد دارند، به خصوص اگر در آب و هوای مرطوب زندگی می کنید. سیستم های چوبی بسته به این که آیا آن ها از یک قاب چوبی سبک و پر از عایق یا از یک تخته ی سه لایی یا پوست تخته سنگی تشکیل شده باشند، دارای قیمت های متفاوت و مقاومت های متفاوتی هستند.

فولاد: اگر شما وقت نگه داری زیادی ندارید، فلز انتخاب بهتری از چوب است. فولاد نسبتاً ارزان و در عین حال سخت است. فولاد برهنه زنگ می زند، بنابراین اگر به صورت برهنه از آن در نرده بالکن و درب پارکینگ استفاده شود، در معرض هوا اکسیده شده و به رنگ قرمز متمایل می شود. راه حل جلوگیری از این اتفاق، استفاده از رنگ ها و پوشش های ضد زنگ است.

فایبرگلاس: سیستم هایی با روکش فایبرگلاس در برابر اکسیده شدن مقاومت می کنند و زنگ نمی زنند. با این وجود فایبرگلاس مجدداً از بین می رود زیرا رنگ با گذشت زمان محو می شود. سیستم های فلزی با کیفیت بالا ممکن است دارای ضمانت های طولانی در سخت افزار، ورقه بین فولاد و هر عایق و رنگ کارخانه ای باشند. ممکن است قیمت نرده بالکن فلزی و هم چنین قیمت درب های پارکینگ فلزی گران باشد.

آلومینیوم: سیستم های ارزان قیمت آلومینیومی با نسخه های محکم با قاب های اکسترود شده سنگین و پانل های روکش شده با مقاومت جایگزین شده اند. ناهموار و مقاوم در برابر زنگ زدگی، می باشد و یک انتخاب عالی است. سیستم های آلومینیومی با هزینه ی کم تری دارای قاب و مواد دیگر مانند پلی اتیلن با چگالی بالا هستند. آلومینیوم به دلیل وزن کم در صورت داشتن درب دو جداره فوق العاده گزینه مناسبی است.

 

C:UsersentezarDesktopIMG_20171115_140946.jpg

درب پارکینگ

 

درب باغ:

بهتر است که به غیر از نرده بالکن و درب پارکینگ به سایر سیستم های حفاظتی بپردازیم. درب باغ، می تواند بسیار مفید باشد. از مهم ترین مزیت های استفاده از درب باغ به شرح زیر است:

حفاظت از باغ در برابر افراد مزاحم

حفظ حریم خصوصی

پیشگیری از ورود حیوانات به باغ

زیبایی شناختی و دادن جلوه ای زیبا به باغ

و غیره.

درب باغ می تواند از جنس های مختلفی ساخته شود. معمولا رایج ترین جنس برای درب باغ، فلز رنگ شده و پوشیده شده است. زیرا هم می تواند مقاوم باشد و هم عمر طولانی داشته باشد.

 

C:UsersentezarDesktop450.jpg

درب باغ

 

حفاظ درب ورودی آپارتمان:

معمولا درب های ورودی آپارتمان، درب آهنی نیست و از بیش تر از جنس چوب ساخته شده است. به همین جهت از امنیت بالایی برخوردار نیست. ورود به آپارتمان هایی که در درب ورودی یا به عبارتی در لابی، نگهبان ندارند، بسیار راحت است. لذا این موضوع می تواند امنیت خانه های آپارتمانی را به خطر بیندازد. به همین منظور تولید کنندگان از حفاظ درب ورودی آپارتمان را تولید نموده اند. حفاظ درب ورودی آپارتمان، همانند نرده بالکن، جزء سیستم های حفاظتی محسوب می شود. از این رو ساختاری شبیه به نرده بالکن دارد اما از نظر ارتفاع بلند تر می باشد. حال می خواهیم بدانیم که حفاظ درب ورودی آپارتمان چگونه نصب می شود و در کدام قسمت قرار دارد. مسلما همه ی ما این حفاظ ها را دیده ایم. در واقع نرده های بلندی هستند که از بیرون پشت درب اصلی قرار می گیرند و به صورت کشویی باز و بسته می شوند. این محافظ ها را در زمانی که از منزل خارج می شوند، می بندند و آن را با یک قفل محکم بسته نگه می دارند. معمولا جنس محافظ درب ورودی آپارتمان از فلز است. این فلز را برای دوام بیش تر با رنگ های و مختلف از جمله رنگ های ضد زنگ می پوشانند. ارتفاع این سیستم برابر با ارتفاع درب ورودی و شاید کمی بیش تر است.

 

C:UsersentezarDesktopSliding-Glass-Doors.jpg

حفاظ درب ورودی آپارتمان

 


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

مقاله 2020 در مورد تشخیص چهره با شبکه های عصبی کانولوشنی عمیق

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۰۱:۰۰:۴۹
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

اینجوری نباشد، یک کمی میدان بدهد بهش. حالا ما نمیگوییم عین خدا رفتار بکنیم، توی زندگی اجتماعی عین خدا نمیشود رفتار کرد؛ ولی یک کمی رنگ و بوی خدایی داشته باشد بالاخره مسائلمان. حالا یکبار دیگر هم بگوییم. حتی الگوی عنبیهی دو چشم شخص شبیه به هم نیست و هر الگوی عنبیه منحصر به یک چشم خاص است. در این قسمت به برخی از مزایا و فواید داشتن دستگاه حضور و غیاب برای یک شرکت اشاره می کنیم. دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره اثر انگشت و کارت MV-460ساخت شرکت ZKTeco یکی از دستگاههای کارآمد این شرکت به شمار میآید که قابلیتهای بسیار را به همراه دارد. سنسور جدید بافت زنده به دو اسم OP5 و Silk ID بوده که در دستگاه حضور و غیاب - دستگاه کنترل تردد - اسکنر اثر انگشت به کار می رود . لیست نمایندگان شرکت جهان گستر جهت فروش و ارائه خدمات پس از فروش سیستم های حضور و غیاب در شهرهای مختلف. هر روز صبح تعداد بسیاری از هوطنان عزیزمان، کارخود را با ثبت ورود و خروج در دستگاه های ساخت این شرکت آغاز می نمایند و این امر باعث افتخارشرکت جهان گستر پارس رادن می باشد. دارا بودن شبکه فروش جهانی در بیش از ۱۳۳ کشور دنیا و فروش محصولات خود به ۵۰ شرکت امنیتی برتر جهان باعث شده است که برند Supremaبه عنوان یکی از برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در جهان شناخته شود. به طور کلی هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب باید به عواملی همچون قیمت، تعداد پرسنل، تکنولوژی، مکان استفاده و نرم افزار حتما دقت داشت .

هر یک از دستگاه های کارت زنی دارای یکسری مزایا و معایبی هستند که در این نوشته قصد داریم به صورت کلی به مزایای دستگاه کارت زنی فارغ از نوع آن بپردازیم در ادامه نیز همراه ما باشید. ولی امروزه، نوع عملکرد دستگاه حضور و غیاب به گونه ای تغییر کرده است که رضایت مندی مدیریت منابع انسانی را در سنجش فاکتورهای بهره وری انسانی جلب کرده است. ساعت حضور و غیاب مانند ابزاری نامریی است که میتواند زمان دقیق حضور و غیاب پرسنل را ثبت کند. شیفتبندی پرسنل را ایجاد کند. اسمیت به نقش سازمانهای فناوری در کاهش ریسک انحراف فناوری تشخیص چهره اشاره میکند و برای جلوگیری از نقض حقوق اولیهی انسانها، درنظر گرفتن و اعمال راهبردهای اخلاقی را ضروری میداند. استفاده از تکنولوژی مادون قرمز برای تشخیص اثر انگشت و بهره بردن از یک الگوریتم پیشرفته برای شناسایی افراد، مهمترین و اصلیترین ویژگیهای این دستگاه است. سومین عیب هم اینه که بعضی از افراد کلا اثر انگشت ضعیفی دارن و این قضیه به خصوص توی فصل زمستون خودشو نشون میده. دوما کارکنان بعضی از سازمان ها به دلایل شرایط خاص کاریشون در طول روز همش با مواد شیمیایی و آب سر و کار دارن.



    • در شرایط نوری کنترل شده به خوبی کار می کند



    • قابلیت ذخیره سازی 2000 چهره



    • ثبت ورود و خروج پرسنل خارج از شیفت کاری با مجوز مدیر



    • 0 دوست دارم پاسخ



    • تهیه و ارائه لیست برای ارائه به بانک




اولش که دستگاه رو توی سازمان نصب می کنین؛ باید تمام کارمندای سازمان بیان دم دستگاه و اثر انگشتشون رو توی دستگاه ثبت کنن. کارت را میخواهم. یک کارتساعتزنی میگذارد دم در، میگوید با این کارتساعتزنی رفتار کارمند را مدیریت کنید، کنترل بکنید. کارتساعتزنی را میگذارد دم در رفتار تو را کنترل بکند، نه خود تو را. چون باید همۀ رفتارهایش را کنترل کنی دیگر. چون گاهی اوقات اضافه کاری های اونها به درستی در نظر گرفته نمی شه و در پرداخت حقوق ها مرخصیهاشون کوتاهی میشه. خودکار کار میکند. چون اینجوری است شما را خیلی سطحی بار میآورد. در ابتدا این شبکه عملکرد ضعیفی دارد اما اگر این کار چندین بار انجام شود، کم کم بهبود پیدا کرده و در زمینه مکانیابی چهره در تصویر مهارت پیدا میکند. ورود کارت ابتدا کارت خود را از طرفی که با علامت مشخص شده است وارد ورودی کارتخوان نمایید. حتی در شرایطی که از نرم افزار حضور و غیاب استفاده می­ شود، امکان اشتباه در وارد کردن اطلاعات و یا نیاز به زمان زیاد برای انجام فرآیند حضور و غیاب، وجود دارد. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره دارای سیستم ضد سرقت است و امکان اتصال این دستگاه به آلارم میباشد .

 

اکنون که انواع مختلف دستگاه حضور و غیاب پیشرفته در بازار موجودند, مزایای استفاده از این سیستمها به آسانی و با کمترین هزینه قابل دسترس مدیران است و مزایای آن را در اختیار میران قرار داده میباشد. سیستم حضور غیاب بهین تردد محصولی جدید از شرکت دنا سان سیستم . شرکت Suprema سنسورهای اثر انگشت دستگاههای خود را به بازار عرضه کرده است و احتمال خطا را بسیار پایین آورده است. این سیستم این امکان را به شما میدهد که کارمندان خود را با هویت اثر انگشت ثبت نموده و … قیمت. از دیگر ویژگیهای مثبت این مدل میتوان به قابلیت ضد تقلب اثر انگشت در آن اشاره نمود. دستگاه کنترل تردد کارتی ، اثر انگشتی،موبایلیNitgen T1 مدل جدید دستگاه Nitgen می باشد قابلیت استفاده از بلوتوث و کلید های موبایل جهت ارتباط با دستگاه،دارای نمایشگر سه رنگ LED سبز و قرمز و آبی است. اما سوال اصلی اینجاست که برای تشخیص چهرهی سه بعدی باید چه کار کرد؟

برای پول منظم میآیی؟ حالا او برایش دیگر فرقی نمیکند تو منظم بیا کاری بچرخد، به چه نیّتی میآیی؟ حالا توی این مقاله میخوام یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین دستگاه ها حضور و غیاب رو بهتون معرفی کنم. انواع دستگاه حضور و غیاب بر اساس امکانات تشخیص هویت در بالا دسته بندی شده است. که می توانید بر اساس نیاز خود روی نوع مورد نظر کلیک نمایید. انتخاب دستگاه حضور و غیاب مناسب با نوع فعالیت مجموعه شما، بر اساس ملاکهای مختلفی صورت می گیرد. این برنامه در دو نسخه طراحی و ارائه شده است که بسته به نوع شرکت می توانید از یکی از این دو نسخه استفاده نمایید. 2. بصورت پیشفرض دسته قانون اداری در سیستم موجود میباشد.میتوانید این آیتم را ویرایش نمایید و یا آیتم جدید ایجاد کنید. با مطالعه این مطلب شما می توانید با اطلاع کامل از خصوصیات مورد نیاز برای یک دستگاه حضور و غیاب، اقدام به خرید دستگاهی با قیمت مناسب و امکانات معقول نمایید. باید یکی از انواع مختلف دستگاه حضور و غیاب را انتخاب، خریداری و در محل مناسب نصب کنید. و در پایان گزینهFinish را کلیک می کنید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

اتوماسیون حضور و غیاب

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱۱:۳۷:۵۰
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

امروزه در تمام دنیا، از کارت های هوشمند در مکانهای مختلف، مانند بانکها، مراکز مخابراتی، سازمانهای دولتی، مراکز بهداشتی، مراکز ارائه خدمات، مراکز آموزشی و تفریحی استفاده میشود. این دستگاه حضور و غیاب با بدنه صنعتی محکم و همچنین قفل ضد سرقت و سرعت عمل مناسب، در بسیاری از مراکز صنعتی و اداری نصب و راه اندازی شده است. برخی از آنان از تکنولوژی اثر انگشت و یا کف دست استفاده می کنند و برخی دیگر از فناوری شناسایی چهره و برخی دیگر نیز بصورت کارتی این عمل را انجام می دهند. این نرم افزار می تواند به عنوان یک اقدام امنیتی عالی برای ردیابی زمان و حضور در آن عمل کند. این اسکنر برای تولید یک تصویر دیجیتالی از میکروچیپ حساس به نور ساخته شده از سنسور CMOS یا دستگاه شارژ شده (CCD) استفاده می کند. باید یک سطح بین پشته ها و نقطه تقاطع را اندازه گیری کرده و یک کد دیجیتالی منحصر به فرد را ایجاد کند ، که توسط الگوریتم ایجاد شده است.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.