نرم افزار اکسس کنترل ویسمن

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱۰:۲۹:۲۶
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

پس از تحقیقات بسیار روی این موضوع دریافت که خطوط اثر انگشت در افراد مختلف متفاوت است و در صورت بروز هرگونه جراحت سطحی به فرم اصلی خود بهبود می یابد. اموزش پرسنل و استفاده از دستگاه صورت می گیرد. در دستگاه حضور و غیاب امروزی به جای استفاده از کارت مقوایی که هر ماه تعویض میشود از کارت دائمی که شماره شناسایی هریک از پرسنل روی آن حک شده با تکنولوژی بارکد، مغناطیس، پروکسی و یا مایفر استفاده میشود. هر خصوصیت فیزیولوژیکی بدن و یا هر مشخصه رفتاری که برای مدت زمان طولانی بتواند موارد زیر را برآورده کند میتواند به عنوان مشخصه بیومتریک مورد استفاده قرار بگیرد. بدین صورت که شما به عنوان مدیر و مسئول مجموعه خود باید بدانید که چه می خواهید. برای این کار می توانید از اعضای خانواده بخواهید در جلوی دوربین بایستند یا تصاویر آن را به صورت دستی به پایگاه داده اضافه کنید. بعضی از اسکنرهای بیومتریک اثرانگشت، پدهایکوچکی هستند، که کاربر آنرا بر روی یک یا چند نقطه از انگشتان به منظور اسکن شدن، قرار میدهد. در این نرم افزار می توان چند دستگاه حضور و غیاب (فقط دستگاه های برند ZKTeco) را ثبت نمود. برای گرفتن تصویر کامل اثر انگشت ،باید یک یا چند بار انگشت را بر روی اسکنر فشار دهید. این پیشرفت به گونه ای بود که آنها میتوانستند وضعیت کاری کارمندان را با رنگهای متمایز جهت اضافه کاری و یا کسر کار به طور مستقیم بر روی کارت حضور و غیاب مشخص نمایند.

 



    • LED(دیود) دو رنگ برای نمایش وضعیت کارت خوان هوشمند



    • مدریت بلاگ



    • ابعاد مناسب برای استفاده در فضای محدود



    • جستجو براساس نام دانش آموز

 



مقاله او طوری طراحی شده بود که جزییات نه نمونه متمایز اثر انگشت را به زبان لاتین با استفاده از تصاویر و توضیحات مربوطه به نمایش میگذاشت. با ملاحظه مقاله فوق دچار تعجب شد و فورا به مجله مذکور نامه ی نوشت و بدون ادعای حق تقدم در این موضوع، اظهار داشت که او انگشتنگاری را بیش از 50 سال عملا در هندوستان به کار میبرده است. در سال 1880 "فالدز" با انتشار مقاله ای نتیجه ی تحقیقات خود را در زمینه اثر انگشت در مجله "نیچر" منتشر نمود. ۱- به محض خرید دفتر حضور و غیاب و اعلام موضوع به پرسنل جهت ثبت ساعات ورود و خروج می توان از آن استفاده نمود. این نوع نرم افزارها، ساعت کار کارکنان را ثبت می کنند، حضور و غیاب را کنترل می کنند، برنامه ریزی، سرعت بخشیدن در انجام کار ها و پرداخت حقوق را ساده می کنند. هر دستگاه حضور و غیاب با دو نوع حافظه روانه بازار می شود .

برای استفاده از این دستگاه حضور و غیاب می توانید از نرم افزارهای موجود مانند ETS , WinTas , Webkart , Winkart استفاده کنید تا سیستم حضور و غیاب شما کامل شود. یکی از انواع کنترل ، کنترل و نظارت بر ورود و خروج افراد می باشد. به طور طبیعی، افراد وقتی لبخند را در چهره دیگران میبینند چنین استنباط میکنند که آن فرد شاد است. ویژگی فیزیولوژیکی، به شکل بدن مرتبط است. برای مثال میتوان به نحوه راه رفتن، صدا، بوی طبیعی بدن و شکل امضای یک فرد اشاره کرد. دستگاه ST-2000 از اولین دستگاهای تولیدی شرکت علم و صنعت میباشد که به کارگیری تکنولوژی RFID به ساده ترین شکل ممکن در این دستگاه ، آنرا تبدیل به یکی از دقیق ترین و محبوبترین دستگاه های حضوروغیاب نموده است. تاریخچه دستگاه حضور وغیاب به اواخر قرن 19 بازمیگردد. همانطور که ایده آلپنز مورد محبوبیت واقع شد، تحقیقات بسیاری در این زمینه آغاز گردید و منجر به کشف اثر انگشت در اواخر قرن 19 شد.

نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه برای محیط های کوچک و متوسط که تعداد پرسنل آنها کمتر از 50 نفر است بسیار ایده آل می باشد. در قرن نوزدهم، " آلپنز برتیلون " رئیس بخش شناسایی جنایی، از اداره پلیس در پاریس، از ایده ی اندازه گیری فیزیولوژیکی انسان برای شناسایی مجرمان استفاده کرد. را برای مدیران بخش ها فراهم می کند. این دستگاه هم همانند سایر مدل ها مجهز به پورت شبکه و USB است و منوی کاملا فارسی آن تعامل با کاربر را به سادگی میسر می سازد. دستگاه ST-Pro حضور و غیاب با تکنولوِژی اثرانگشت و با دقتی فوق العاده بالا که توانایی تشخیص اثرانگشت را در کمتر از یک ثانیه دارد. با دیدن مقداری از این خصوصیات می توان اثرانگشت های تقلبی را شناسایی کرد. این ویژگیها در حقیقت خصوصیات ناشی از رفتارهای انسان هاست نظیر راه رفتن انسان که گاهی با نگاه کردن آن از پشت سر میتوان تشخیص داد که وی کدام یک از دوستانتان است.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

معرفی سیستم مدیریت تردد سپیدار

۳۱ فروردین ۱۳۹۹
۰۹:۳۱:۳۶
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

این اپ جدای از کنترل تردد، دارای قابلیتی برای افزودن دستی دادههای ورودی نیز هست. سیستم های دستی مبتنی بر کاغذ بودند که زمان های ورود و خروج پرسنل بر روی کاغذ چاپ می شد. در این مطلب با 5 روش فریب دادن و هک اسکنر اثر انگشت و همچنین روشهای جلوگیری از آنها آشنا خواهیم شد. اسکنرهای به کار رفته در سیستمهای بانکی ساختار پیچیدهتری دارند، اما ماژولهای قرار گرفته در گوشی های هوشمند اغلب فاقد این پیچیدگی بوده و به همین دلیل احتمال فریب خوردن آنها از طریق یک شاه کلید بالا است. بنده نیاز به یک پلاگین برای انجام کار حضور غیاب و رزرو دارم. درباره گوشی های هوشمند، کار زیادی از دست شما ساخته نیست، به همین دلیل اگر به حفظ حریم خصوصی خود اهمین زیادی میدهید، بهتر است به دیگر روشهای تامین امنیت همچون استفاده از پسوردهای متنی پیچیده روی بیاورید. از اتصال کابل برق دستگاه حضور و غیاب به سه راهی که وسایل برقی دیگر به آن متصل هستند خودداری کنید. همانند دیگر راهکارهای امنیتی، این روش نیز هرگز حریم خصوصی را به صورت 100 درصدی فراهم نکرده است.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

استفاده از حفاظ فلزی و حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ درب آکاردئونی و تامین امنیت

۲۸ فروردین ۱۳۹۹
۱۲:۳۴:۱۵
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

استفاده از حفاظ فلزی و حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ درب آکاردئونی و تامین امنیت

شاید به هنگام شنیدن توصیه هایی از افراد مختلف برای استفاده از حفاظ پنجره یا حفاظ فلزی و یا انواع حفاظ ها این سوال در ذهنتان پیش آید که استفاده از حفاظ پنجره چه اهمیت وضرورتی دارد؟

 

اهمیت استفاده از حفاظ پنجره

اگر فرزند کم سن و سالی در خانه دارید یا اصلا فرزند کوچکی ندارید اما به هنگام آمدن افراد خردسال به منزل نگران بازیگوشی های آنها جلوی پنجره های در ارتفاع کم هستید استفاده از حفاظ پنجره می تواند خیال شما را از این بابت آسوده نماید.

 

حفاظ پنجره

 

اهمیت استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره علاوه بر حفظ امنیت جانی افراد در برابر سقوط، از منزل شما در برابر سارقان نیز محافظ می کند، با وجود حفاظ پنجره، سارقان قادر به ورود به منزل از طریق پنجره ها نخواهند بود.

همچنین برخی افراد نیز حفاظ پنجره را برای شکل و ظاهر زیبایی که به ساختمان می دهد استفاده می کنند. حفاظ های شیک و مدرن ظاهر ساختمان را بسیار لوکس و زیباتر جلوه می کنند.

 

حفاظ پنجره بیرونی و داخلی

حفاظ پنجره بیرونی که گفته شد می تواند از یک ساختمان ساده و معمولی، یک ساختمان شکیل و زیبا بسازد، ممکن است مورد پسند و سلیقه برخی افراد نباشد و از نظر آنها، شکل و ظاهر ساختمان را تحت تاثیر سو قرار دهد. این افراد نیز نباید نگران سقوط کودکان از پنجره و یا ورود سارق به منزل شان باشند، آنها می توانند از حفاظ پنجره داخلی استفاده کنند این حفاظ ها از داخل نصب می شوند و نمای بیرونی ساختمان را دچار تغییر و تحول نمی کنند. حفاظ هایی که از داخل نصب می شوند اندازه گیری متفاوتی از حفاظ های خارجی دارند، حفاظ های داخلی را باید به هنگام ساخت به اندازه چارچوب داخلی پنجره تولید کرد.

سوالی که در مورد نصب حفاظ پنجره داخلی پیش می آید درمورد نحوه تمیز کردن پنجره است. دقت داشته باشید که حفاظ های داخلی ثابت نیستند و با توجه به اینکه از طریق لولا متصل می شوند می توان به راحتی آنها را باز و بسته کرد و به نظافت و تمیز کردن شیشه پنجره ها اقدام نمود.

چه در مورد حفاظ های داخلی چه حفاظ های بیرونی، بایستی نهایت دقت در طراحی صورت گیرد تا حفاظ مانع از عبور نور به داخل منزل نشود، حفاظ پنجره با تراکم بالا ممکن است باعث عدم رسیدن نور مناسب به داخل ساختمان شود.

 

ایمنی شیشه ها با استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره ایمنی شیشه ها را نیز تضمین می کند. از قدیم الایام به یاد دارید که برخورد توپ بچه هایی که در کوچه ها مشغول بازی بودند همواره تهدیدی برای شیشه پنجره ها محسوب می شد. هرچند که امروزه دیگر این شیوه تفریح علاقمندان خود را از دست داده و بیشتر کودکان و نوجوانان اکثر اوقات خود را در منزل یا بدور از اجتماعات می گذرانند اما برخورد هر شی یا پرتابه دیگری می تواند سبب ایجاد خسارت در مورد شیشه های پنجره ها شود.

 

ایمنی شیشه ها با استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره که حفاظ فلزی است عموما از جنس فلزاتی چون آلومینیوم و آهن ساخته می شود و قیمت آن علاوه بر جنس، تحت تاثیر عوامل مختلفی چون نوع طراحی، میزان فلز به کار رفته در حفاظ پنجره و غیره است.

 

امنیت بیشتر منزل با استفاده از حفاظ شاخ گوزنی

علاوه بر استفاده از حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزنی ترفند دیگری برای محافظت از منزل در برابر سارقان است. همچنین حفاظ شاخ گوزنی نیز باعث ابهت بیشتر ساختمان و داشتن ظاهر و نمایی لوکس در آن می شود. نیروهای امنیتی و اجتماعی نیز استفاده از حفاظ های شاخ گوزنی، بوته ای و ... را برای حفظ امنیت در ساختمان تایید کرده و توصیه می کنند.

 

امنیت بیشتر منزل با استفاده از حفاظ شاخ گوزنی

همانطور که می دانید امروزه افراد از ابزار و وسایل زیادی برای محافظت از منزل در برابر متجاوزان به اموال استفاده می کنند. برخی بدین منظور منزل را مجهز به دزدگیر می کنند برخی دیگر از دوربین های مداربسته در داخل و اطراف منزل استفاده می کنند و ... بیشتر این شیوه ها هزینه بالایی را در پی دارند و شاید به همان اندازه نیز کارایی نداشته باشند و با قطع سیمی از کار بیفتند، نصب آنها نیز مشکل بوده و نیاز به سرویس و نگهداری مداوم دارند. در این بین استفاده از حفاظ پنجره و حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوارها روش مناسبی است که در حین حفظ امنیت منزل نیاز به مراقبت پس از نصب ندارد و وظیفه محافظت از ساختمان را به نحو احسنت انجام می دهد.

حفاظ شاخ گوزنی در حال حاضر یکی از حفاظ های بسیار مورد پسند و استقبال در جامعه است که همانطور که شاخ گوزن راهی برای ایمنی این حیوان مهیا می سازد استفاده از حفاظ شاخ گوزنی نیز راهکار مناسبی برای حفاظت از ساختمان و ایمنی بیشتر آن است.

 

حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ درب آکاردئونی

حال که در مورد حفاظ پنجره و حفاظ شاخ گوزنی و انواع حفاظ روی دیوار ی صحبت کردیم شاید با خود بگویید که راهکار پیشنهادی ما برای جلوگیری از ورود افراد ناخواسته و سارقان از طریق درب به داخل منازل چیست؟ حفاظ درب آکاردئونی بهترین گزینه برای این منظور می باشد. حفاظ درب آکاردئونی را شاید در بیشتر آپارتمانها دیده باشید. واحدهای آپارتمانی با استفاده از این حفاظ امنیت واحد خود را تامین می کنند.

 

حفاظ فلزی

نرده فلزی چیست؟ زمانی که می گوییم نرده فلزی در واقع منظور این است که این نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همین دلیل هم اغلب به آن ها نرده فلزی گفته می شود اما حفاظ دیوار و حفاظ پنجره نیز از جمله دیگر اسم هایی است که به نرده فلزی نسبت می دهند. شاید تصور شما از این نوع حفاظ ها این است که یک تکه آهن که به یک شکل خاصی طراحی شده است روی دیوار و یا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اینطور نیست و در واقع زمانی که شما از این حفاظ ها استفاده می کنید می توانید آن ها را با اشکال مشخصی برای استفاده انتخاب کنید که زیبایی نمای ساختمان شما را نیز حفظ خواهند کرد.

 

حفاظ فلزی

 

حفاظ درب آکاردئونی

البته استفاده از حفاظ درب آکاردئونی محدود به استفاده در آپارتمان ها و درب های منازل نیست و از آن می توان برای محافظت در درب های انبارها، مغازه ها و غیره نیز استفاده کرد. حفاظ درب آکاردئونی فضای زیادی را نیز اشغال نمی کند و محوطه سالن و راه پله های شما را مخلل نمی نماید.

عوام، بیشتر حفاظ درب آکاردئونی را با نام هایی چون درب کشویی و درب کرکره ای می شناسند. این حفاظ تاشو حداقل مکان را اشغال کرده و حداکثر امنیت را برای منزل شما فراهم می آورد.

حفاظ های درب آکاردئونی (آکاردئونی اشاره به ساز آکاردئون دارد که برای ساختن و طراحی این حفاظ از آن الهام گرفته شده است) با اینکه یک حفاظ فلزی هستند اما وزن کمی دارند و به راحتی با دست باز و بسته می شوند. برای راحتی بیشتر افراد امکان اتصال ریموت به این حفاظ ها نیز فراهم شده و از این رو زحمت باز و بسته شدن آنها با دست را نیز از بین می برد. استفاده از حفاظ درب آکاردئونی در پارکینگ ها نیز مزایای زیادی می تواند داشته باشد چرا که سنگینی درب های متداول به عنوان درب پارکینگ را ندارد و امکان استفاده از ریموت برای آن نیز وجود دارد.

 

استفاده از حفاظ درب آکاردئونی در آپارتمانها

همانطور که می دانید زندگی شهری امروز و افزایش روزافزون جمعیت اینگونه طلبیده است که افراد در آپارتمان ها و برج های آسمان خراش زندگی کنند. برجهایی که شاید بیش از صدها خانوار در آن روزانه رفت و آمد می کنند و پس از عمری زندگی در یک ساختمان هنوز همدیگر را نمی شناسند. همچنین برای تامین مخارج زندگی و مسئله رواج استقلال مالی زنان، امروزه بیشتر منازل و واحدهای آپارتمانی در طول روز خالی هستند و این امر افزایش سرقت و دزدی را در بیشتر شهرها موجب شده است. برای این منظور است که گفته می شود به کارگیری حفاظ درب آکاردئونی می تواند خیال شما را از بابت امنیت منزل به هنگام ترک آن آسوده نماید.

آنچه که گفته شد بیشتر از جهت ارائه یک راهکار برای حفاظت از منزل، اموال و کالاها در برابر افراد متجاوز دارای اهمیت است و محصولات معرفی شده از حفاظ پنجره و حفاظ درب آکاردئونی گرفته تا حفاظ شاخ گوزنی روی دیوارها می توانند این امنیت را برای شما، خانواده و اموالتان تامین کنند.

 

منبع ahaniranian.com


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

کسب درآمد از اینترنت با همه امکانات

۲۸ فروردین ۱۳۹۹
۱۲:۲۱:۲۰
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

کسب درآمد با سیستم سئو آسیا

با کسب درآمد از نمایندگی فروش خدمات سئو آسیا به آرزوهایتان وعده تحقق بدهید با پیشرفت تکنولوژی و تمایل شرکت‌ها و برندها برای کسب درآمد از طریق فروش آنلاین و ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی، رقابت جدید و تنگاتنگی در عرصه‌ی وسیع اینترنت در میان صاحبان کسب و کارهای وابسته به اینترنت ایجادشده‌ است.

در این میان رقابت جدی و اصلی برای ارتقا رتبه در گوگل توسط کاربران و مشتریان می‌باشد. سئوکاران به این کار سهولت بخشیده و صاحب درآمدهای کلان خواهند شد. باوجود بازار خوب و پردرآمدی که اکنون برای نمایندگی‌های فروش خدمات سئو وجود دارد، کسب درآمد از نمایندگی‌ فروش خدمات سئو آسیا با اقبال بلندی منتظر شماست.

 

 

کسب درآمد از فروش بک لینک
نمایندگی کسب درآمد از فروش بک لینک این روز ها از توجه بر انگیز ترین مراجعی است که خدمات ارائه شده در آن برای بهبود رتبه ی وب سایت ها می باشد. در واقع هدف اصلی یک وب سایت عمدتاً بهبود رتبه و تصاحب جایگاهی مطلوب در لیست معرفی های سیستم گوگل است، از این رو وب سایت دار ها همیشه به دنبال راهکار مناسبی در این راستا هستند.

بک لینک ها نیز از گذشته تاکنون گزینه ی اثر گذار و مناسبی در زمینه ارتقا سئو و رتبه کلمات کلیدی و صفحات سایت محسوب می شود، فلذا با تهیه ی یک بک لینک مناسب برای هر وب سایتی در هر حوزه ای می توان رتبه ی آن را در کوتاه ترین زمان ممکن به جایگاه مطلوبی در نتایج گوگل رساند. به همین جهت بهره مندی از نمایندگی کسب درآمد جهت ارائه بک لینک جزء عمده ترین برنامه های پرتقاضا صاحبان وب سایت ها به شمار می رود.

 

کسب درآمد از فروش ورودی گوگل ایرانی
کسب درآمد از فروش ورودی گوگل ایرانی با توجه به وجود انواع و اقسام وب سایت ها و بیشتر شدن مداوم تعداد آن ها، می تواند کسب و کار پر رونقی برای شما باشد .

افزایش ورودی گوگل برای وب سایت های اینترنتی همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای وب مستر ها از جمله حیاتی ترین پارامتر ها محسوب می شود. چرا که فعالیت هر وب سایتی با آنالیز آمار ورودی توسط گوگل مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می گیرد و در صورتی که این آمار رو به افزایش باشد، نشان دهنده ی کیفیت بالای وب سایت مربوطه است. به همین علت وب مستر ها و مدیران وب سایت ها در جست و جوی روش مناسبی به جهت افزایش این آمار هستند پس کافیست همین امروز با نمایندگی فروش ورودی گوگل سئو آسیا درآمد خود را افزایش دهید .

 

کسب درآمد از فروش رپورتاژ آگهی
با توجه به طیف گسترده کاربران اینترنتی هر بازدیدکننده وب سایت یک مشتری بالقوه محسوب شده که می تواند برای شما ارزش آفرینی کند. پس چه بهتر که با دریافت نمایندگی رپورتاژ وب سایت خود را به یک ماشین پولسازی تبدیل کرده و در کنار فعالیت های خود از این طریق نیز به کسب درآمد بپردازید.

امروزه رپورتاژ اگهی یکی از اصلی ترین راه های معرفی کسب و کار محسوب می شود و اغلب کسب و کارهای آنلاین از آن استفاده می کنند. یکی از راه های کسب درآمد از وب سایت نمایندگی رپورتاژ است. این روش درآمدی پایدار و مطمئن را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

کسب درآمد از پکیج افزایش بازدید سایت
کسب درآمد با پکیج افزایش بازدید در پنل نمایندگی سئو آسیا از جمله پر متقاضی ترین نمایندگی ها و مراجعی است که با افزایش روز افزون وب سایت های اینترنتی پر متقاضی تر از قبل می شود.
زیرا در حقیقت عمده ترین هدفی که صاحبان وب سایت های اینترنتی به دنبال تحقق آن هستند، افزایش تعداد بازدید از سایت شان می باشد، چون در این صورت مخاطبان بیشتری جذب کرده و بالطبع محبوبیت و رتبه بالاتری کسب خواهند کرد که همه ی این ها منجر به کسب درآمد بالا تر و افزایش فروش آنها می شود.
گفتنیست این هدف خدماتی است که از طریق پنل نمایندگی سئو آسیا ارائه و محقق شده است .

 

کسب درآمد از سفارش تبلیغات متنی و بنری
این قابلیت در سایت نمایندگی وجود دارد و نمایندگان گرامی با واگذاری مکان های تبلیغاتی مشخص در سایت خود کسب درآمد می کنند .

نکته مثبتی که در تبلیغات متنی و بنری وجود دارد این است که مشتری به ازای رزرو جا هزینه پرداخت می کند و برای نشان دادن بنر خود برخلاف تبلیغات کلیکی که بیشتر وقت ها کلیک ها تقلبی می باشد هزینه ای پرداخت نخواهید کرد.

نکته مثبت خوب دیگری که در تبلیغات متنی و بنری وجود دارد این است که لینک غیر مستقیم و اختصاصی ویژه هر تبلیغ ایجاد میگردد و این لینک در گوگل ایندکس میشود .

 

آموزش کسب درآمد از سئو آسیا فقط در 4 گام
● گام اول : پرداخت حق عضویت نماینده و ثبت نام
● گام دوم : قرار دادن خدمات و پکیج های سئو آسیا در سایت خود و یا سفارش طراحی سایت اختصاصی با نام و برند و دامین دلخواه شما
● گام سوم : تبلیغات از سایت و خدمات و برند خود
● گام آخر : دریافت سفارش از مشتریان در سایت نماینده و ثبت سفارشات از طریق پنل و ارجاع به سئو آسیا جهت فعالسازی نهایی


به همین راحتی بدون داشتن هیچگونه دانش فنی و نگرانی یا فراهم کردن زیرساخت فنی و هرگونه مسائل و مشکلات مربوط به ارائه‌ی خدمات تحت وب به تجارت خود را در زمینه سئو آغاز کنید .

همین الان با کلیک بر روی لینک عضویت و ورود به صفحه ثبت نام هزینه اخذ نمایندگی را پراخت نموده و عضویت خود را تکمیل نمایید :

https://www.seoasia.ir/register.php

 منبع


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

کلیه اطلاعات مشتریان نزد بانک محفوظ می باشد

۲۶ فروردین ۱۳۹۹
۱۰:۲۶:۱۸
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

ابتدا فلش خود را به پورت USB در سمت چپ برای دستگاه F400 و در قسمت پایین برای دستگاه UF100 متصل کنید سپس برای ورود به صفحه اصلی دکمه M/OK را نگه دارید. ابتدا فلش خود را به پورت USB در سمت چپ دستگاه متصل کنید سپس برای ورود به صفحه اصلی گزینه ی MENU را لمس کنید. در منوی فلش گزینه ی اول یعنی دریافت رکوردها را لمس کنید. گردش حساب و مانده حساب را در تمامی سطوح، به تفکیک دلخواه به شما ارائه می دهد. بدیهی است مشتری در رد یا قبول و حتی تغییرات پیش فاکتور ارائه شده از سمت دیاکالا کاملا مختار بوده و هزینه ای بابت کارشناسی و طراحی سیستم اخذ نمی گردد. در هر بار تخلیه اطلاعات یک نسخه کپی از تردد ها به USB انتقال داده می شود و هیچ رکوردی از دستگاه پاک نمی شود. علاوه بر این دو ویژگی که این دستگاه به خصوص، تشخیص ۱۰۰۰ چهره به صورت دقیق و در نور کم نیز از خصوصیت های فوق العاده ی این محصول می باشد. دقت کنید که نوع تقویم در تنظیمات فراخوانی مدیریت USB روی گزینه ی میلادی باشد. وجه نقد مهمترین دارایی شرکت و مدیریت وجه نقد اساس تجارت است.

  1. تعیین هوشمند ورود و خروج پرسنل بصورت خودکار
  2. ثبت تصاویر با کیفیت 1080
  3. ظرفیت تعریف : 3/000 اثرانگشت ، 10/000 کارت ، 100/000 تردد
  4. حضور و غیاب دوربین دار اثر انگشتی | Fingerprint Time Attendance

بیشینهٔ ارتفاع شهر مشهد ۱۱۵۰ متر و کمینهٔ آن ۹۵۰ متر است. به زودی قرار است خط راهآهنی از سوی چابهار به مشهد و از آنجا به کشورهای آسیای میانه کشیده شود که این خط آهن نقش مهمی را در توسعهٔ این استان و خاور ایران ایفا خواهد کرد. زاهدان از سمت شمال به شهرستان زابل و، از سمت جنوب به شهرستان خاش، از سمت شرق به کشورهای افغانستان و پاکستان و از سمت غرب به شهرستان فهرج منتهی میشود. ویژگی سه مستطیلی مجموع ناحیه درون محدوده مستطیلهای کناری را محاسبه میکند که از مجموع مستطیل میانی کسر میشوند و به طور عمده برای شناسایی خطوط (c و d) استفاده میشود. در صورتی که قصد تخلیه اطلاعات از طریق شبکه را دارید دقت کنید که حتما ارتباط بین دستگاه و کامپیوتر برقرار باشد و به اصطلاح روی کامپیوتر خود ping دستگاه را داشته باشید. در دهه اخیر بازار مولتی روتور های بدون سرنشین ( در اصطلاح غیر تخصصی: پهپاد) بسیار داغ شده است .

 

در چند ساله ی اخیر پرنده های بدون سرنشین عمود پروازی به بازار آمده اند که برای مصارف و جنبه های مختلفی از آن ها استفاده می شود . پروسیس یک سیستم نوآوری اجتماعی حرفه ای است که در آن برای ارتباطات اجتماعی در کنار ایجاد و مدیریت دفاتر مجازی در سازمان ها و کسب و کارها به صورت سلسله مراتبی ابزار های مختلفی ارائه می شود. علاوه بر این، یادآوری سررسید چکهای پرداختی و دریافتی و نیز صرف مدت زمان زیاد برای تهیهی صورت مغایرت بانکی از دغدغههای مدیریت است. این دستگاه همچنین قابلیت محدود سازی تردد کارکنان را بر اساس جدول های زمانی معین در اختیار مدیران قرار می دهد. ما سعی داریم بهترین امکانات را با مناسب ترین هزینه ها در اختیار شما قرار دهیم. چهار نوع کدینگ پیش فرض تولیدی، خدماتی، بازرگانی و پیمانکاری در اختیار شما قرار میدهد. در صورتی که یک سازمان در نرم افزار تعریف شده باشد، به صورت پیش فرض انتخاب خواهد شد.

مدیریت موجودی کالا در انبار های یک سازمان که همیشه بخش عظیمی از سرمایه را به خود اختصاص می دهد کمک بسزایی در کاهش هزینه ها و سود آوری سازمان خواهد کرد. و به شما کمک میکند تا فرآیندهای کسبوکار خود را به سادگی و هوشمندانه مدیریت کنید. بسته بازرگانی سپیدار این امکان را به شما میدهد تا در هر لحظه بتوانید موجودی انبار خود را کنترل کنید و با استفاده از امکان مدیریت پیام از حداقل موجودی خود و نقطه سفارش مطلع شوید. این بسته به شما امکان میدهد تا از آخرین موجودی انبار محصول و مواد اولیه خود با خبر شوید و با استفاده از امکان مدیریت پیام، زمان سفارش و زمان تحویل مواد اولیه خود را شناسایی کنید. با استفاده از گزارشهای متنوع در هریک از سیستمها و گزارشهای فعالیتهای روز به صورت تجمیعی به شما امکان میدهد تولید و فروش روزانه خود را بررسی کرده و در جریان آخرین تحولات و انحرافات فرآیند تولید خود قرار بگیرید.

با استفاده از گزارشهای متنوع در هریک از سیستمها و گزارشهای فعالیتهای روز به صورت تجمیعی به شما امکان میدهد خرید و فروش روزانه خود را بررسی و در جریان آخرین تحولات کسب و کار خود قرار بگیرید. سیستم مشتریان و فروش سپیدار بر اساس واقعیتهای بازار و شناخت کامل فرآیندهای کسب و کار طراحی شده است. با خرید اپلیکیشن حضور و غیاب آنلاین اتنسی برای شرکت و یا مجموعه خود از وضعیت حضور و غیاب کارکنان خود در هر لحظه و هر کجا مطلع شوید و به کسب و کار خود نظم ببخشید. این کاربرد دمنوش گیاه پنج انگشت نیز در فهرست خواص درمانی شگفتانگیز آن گنجانده شدهاست چرا که استفاده از دمنوش گیاه پنجانگشت میتواند هورمونها را در بدن تنظیم کند. این دستگاه اندازهگیریهای دقیق اثر انگشت را از میان مدارکی که قبلا در ترمینال ساعت سنج ذخیره شده است؛ به منظور تایید هویت کارمند در زمان ورود به کار میبرند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

10 نکته کلیدی برای خرید بهترین دستگاه حضور و غیاب ؟

۲۶ فروردین ۱۳۹۹
۰۴:۳۷:۱۷
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

قطعات دستگاه کباب ساز خانگی شاندرمن به راحتی قابل جداسازی هستند و به خوبی شسته می شوند. آدام هاروی، دانشجوی دانشگاه نیویورک کشف کرده که با اجرای برخی طرح های تیره در اطراف چشم ها و روی گونه می توان به خوبی این کار را انجام داد. امروزه صاحبان کسب و کار در سراسر جهان شروع به جایگزینی سیستم های حضور و غیاب قدیمی خود با سیستم های بیومتریک می نمایند. موفقیت در کنکور در همین استفاده از زمان های کوتاه برای یادگیری شروع می شود. کارت خوان بدون تماس از نوع ۱۲۵KHZ می باشد. عملکرد دستگاه کارت خوان بدون تماس به این صورت است که هنگامی که کارت RFID ثبت شده در سیستم و متناظر با کاربر در مقابل دستگاه قرار می گیرد، کاربر شناسایی خواهد شد. اگر با تشخیص چهره در ویندوز 10 مشکل دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا این مشکل را حل کنیم! اگر نیاز داری وب سایتت بهینه بشه کافیه که درخواستش رو توی پارسکدرز ثبت کنی. گزارش گیری از طریق وب سایت،اثرانگشت وکارتخوان،امکان ارتباط با کامپیوتر توسط شبکه، USB,WIFI,GPRS ریال،خاموش کردن لامپ های اتاقرا دارا می باشد.

 

از طرف دیگر سیستم های داخلی بر روی سرورهای کسب و کار شما ذخیره می گردند. دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره جدیدترین راه حل های امنیتی مبتنی بر فناوری هستند که با شناخت ویژگی های صورت ، امنیت در محل کار را فراهم می آورند. در دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره و یا اثر انگشت بر خلاف سیستم های مبتنی بر کارت، کارمندان نمی توانند به جای شخصی دیگر وارد و یا خارج شوند. در این مقاله، شیوه مبتنی برالگوریتم ژنتیک (GA) برای تشخیص چهره پیشنهاد شده است. تصاویر صورت با وضوح بالا، اسکن چهره سه بعدی و تصاویر عنبیه چشم در آزمایشات مورد استفاده قرار گرفت. در یک شیفت می توان ساعت استراحت مثلا برای ناهار و نماز در نظر گرفت. با استفاده از بخش بازه کاری می توانید الگوی کاری مورد نظر خود را طراحی نموده و پیش نمایش آن را مشاهده نمایید. ساعت حضور و غیاب اثر انگشتی: این دستگاهها از سه طریق اثر انگشت، کد و کارت شناسایی را انجام میدهند. می باشد. در این دستگاه، ثبت تردد از طریق اثر انگشت، کارت و رمز عبور انجام می شود و به دلیل داشتن حافظه بالا قابل استفاده در اماکن پر تردد است .



    • گزارش های متنوع (خروجی PDF, TXT,Excel و …)



    • 0 الی 45 درجه سانتیگراد



    • محاسبه دقیق حقوق و دستمزد در کمترین زمان ممکن



    • کاهش هشدار های نادرست



    • تعیین رطوبت نهایی مورد دلخواه



    • چینش خودکار در صفحه

 



این دستگاه ها شامل : دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره و حضور و غیاب اثر انگشتی می باشد. هزینه سیستم های داخلی حضورغیاب شامل خرید نرم افزار، نصب، خرید سرور و تجهیزات جانبی دیگر است و شما دیگر لازم نیست به صورت ماهانه هزینه ای پرداخت نمایید. شما میتوانید نرم افزار ساعت کارت زنی آراز را از این صفحه دانلود کنید . ویگند ورودی، امکان اتصال به آنتن دور برد یا کارت ریدر را فراهم می کند. همین کارمندان وظیفهشناس عزیز، راههایی هم برای دور زدن دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی پیدا کردهاند. این فناوری میتواند اثر انگشت انگشتان خشک، انگشت کثیف، انگشت مرطوب و انگشتهای زخمی را بگیرد و تصاویر با کیفیت بالا تولید کند. امروزه بسیاری از شرکت های فناوری از جمله اپل، سامسونگ و گوگل برای احراز هویت، احراز هویت بیومتریک همراه با سخت افزار خود را انتخاب کرده اند. ویژگی سیخ های به دست آمده از این دستگاه، یکدست بودن و شکیل بودن آن است. و درصورت مثبت بودن جواب ماژول تصمیمگیری هویت شخص را که بر اساس نتیجه مقایسه ماژول طبقهبندی بوده است را تأیید میکند. نکته هشتم -برای بعضی از افراد شکل و ظاهر دستگاه و شکیل بودن آن مهم است.

نکته دوم - ظرفیت حافظه دستگاه مورد مهم دیگری است که باید در نظر بگیرید. نکته دهم-یکی از مهمترین نکاتی که باید هنگام انتخاب و خرید دستگاه حضور و غیاب در نظر بگیرد،گارانتی دستگاه و خدمات پس از فروش و نحوه پشتیبانی شرکت فروشنده است؟ لذا پس از مدتی دستگاه از تکنولوژی روز دنیا عقب میماند و نمیتواند نیازهای مشتری را برآورده کند و خدمات لازم را به آنها ارائه دهد. 14. در این فرم، از لیست روزهای هفته، روز «شنبه» را انتخاب نمایید. اگر همه پرسنل شما در همه روزهای کاری ثبت تردد کنند، تعداد ترددهای ثبت شده در یک روز حداقل 1000 تردد (حداقل یک ورود و یک خروج)خواهد بود و حافظه دستگاه ظرف مدت 10 روز پر خواهد شد. نکته اول - اگر بدنبال یک دستگاه ارزان قیمت می گردید. در ادامه تصویر به سلولهای 8 در 8 تقسیم میشود تا یک بازنمایی فشرده ایجاد شود و HOG در برابر نویز مقاومت بیشتری بیابد.

نکته ششم-در باره نرم افزار حضور و غیاب با دقت بیشتری بررسی کنید. این دستگاه ها هزینه خرید و تعمیرات بیشتری نسبت به دستگاه های رمزی و کارتی دارند. همچنین این دستگاه مجهز به باتری پشتیبان است که در زمان نوسانات برق، می توان از آن استفاده کرد. اما در صورت استفاده از نسخه موبایل اتوماسیون حضور و غیاب می­ توان به وضعیت لحظه ای تردد تسلط داشت. این سیستم حضور و غیاب دارای حافظه ی ثبت تردد نامحدود با درگاههای ETHERNET و USB و تغذیه با POE و باطری داخلی و استفاده از کارت SD و امکان پخش صدا میباشد. با توجه به قیمت بالای پرینترهای چاپ کارت امکان خرید برای کلیه ارگانها, سازمانها و شرکتها وجود ندارد چرا که هم تعداد محدود کارتهای مورد نیاز و همچنین قیمت بالای پرینتر این امر را غیر اقتصادی نموده است. این امر موجب صرفه جویی در زمان و همچنین به حداقل رساندن بیماری های گسترش یافته به علت تماس فیزیکی است.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

خواص گیاه پنج انگشت: ۱۷ فایده دارویی پنج انگشت برای سلامتی و درمان

۲۶ فروردین ۱۳۹۹
۰۲:۰۲:۵۲
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

توجه داشته باشید که در اینجا با استفاده از تابع rectangle از کتابخانه OpenCV عملیات رسم را روی تصویر اصلی (رنگی) انجام میدهیم. حال با استفاده از مشخصات مکانی چهرهها نسبت به تصویر اصلی، مستطیلهایی دور آنها رسم میکنیم تا مشخص شود که این تشخیصها درست بودهاند یا خیر. یکی از نکاتی که حتما باید به آن توجه داشته باشید انتخاب درست برند دوربین مدار بسته می باشد. بسیاری از افراد این کار را درست نمی دانند که تصاویر آن ها در پایگاه داده دوربین ثبت شود. شما علاوه بر ثبت حضور پرسنل می توانید پرداخت یا عدم پرداخت حقوق هر ماه را تعیین کنید که بصورت اتوماتیک وضعیت مالی آن درگزارشات نشان داده می شود. علاوه بر این یک هکر ممکن است حتی به کپی کردن اثر انگشت نیازی نداشته باشد. بسیاری از مردم بر این معتقدند که استفاده از این مدل دوربین های مدار بسته وارد شدن به حریم خصوصی آن ها می باشد. یکی از موضوعاتی که در مورد استفاده از دوربین های مدار بسته با قابلیت تشخیص چهره وجود دارد حفظ حریم خصوصی می باشد.

  1. گزارشگیری آنلاین از فیش و حکم
  2. دستگاه اثر انگشتی
  3. امکان محاسبه اضافه کار اول وقت
  4. امکان موجه کردن تاخیر و غیبت
  5. 6- سنسور تشخیص فرکانس رادیویی (RF)

دوربین های مدار بسته که قابلیت تشخیص چهره دارند بسیار محبوب و پر فروش می باشند. قابلیت تشخیص چهره یکی از مهم ترین ویژگی هایی می باشد که هر دوربین مدار بسته باید آن را داشته باشد. بهترین متد برای قابلیت تشخیص چهره چیست؟ با استفاده از این امکان، کاربران می توانند با اسکن کردن چشم های خود، از یک متد امنیتی بسیار امن استفاده نمایند. و با متد waitKey منتظر میمانیم تا کاربر کلیدی را فشار دهد. امروزه دستگاههای حضور و غیاب برای کنترل و مونیتور کامل و موثر رفت و آمد پرسنل، از ملزومات شرکتها و سازمانها و موسساتی که با تعدادی پرسنل سر و کار دارند. سیستم حضور و غیاب انواع مختلفی دارد که امروزه در کشور ما تقریبا از چند نوع آن بیشتر از سایرین استفاده میشود و کارآیی مفیدی دارند. در ادامه پست امروز انزل وب ابتدا ما نحوه فعال کردن Trusted Face را برای قفل صورت اندروید آموزش خواهیم داد. برای فعال کردن Trusted Face و باز کردن دستگاه اندروید با استفاده از تشخیص چهره، باید وارد تنظیمات امنیتی گوشی خود شوید.

روی گزینه FILE کلیک می کنیم تا فایل های زیر باز شود . گزینه Reset all Content & Settings را انتخاب کنید. حالا به Settings دستگاه اندروید خود بروید. در قسمت Trusted Face از تنظیمات امنیتی خود روی Improve face-matching تپ کنید. در حالی که این قابلیت یکی از امن ترین امکانات امنیتی موجود در گوشی های هوشمند است، ممکن است سرعت آن به اندازه ی اثر انگشت یا سایر متدهای امنیتی نباشد. همچنین، به لطف وجود قابلیت Rise To Wake در گوشی های جدید اپل، شما برای روشن کردن صفحه ی نمایش و استفاده از این قابلیت نیاز به فشردن هیچ دکمه ای ندارید. حال با استفاده از تابع imshow تصویر نهایی را نمایش میدهیم. در نهایت این تابع یک لیست از مشخصات مکانی چهرههای موجود در تصویر را برمیگرداند. این تابع درواقع بخش کلیدی برنامه ما میباشد که عملیات تشخیص چهره را انجام میدهد. معلمان ما بعد از شروع هرکلاس درس با باز کردن اپلیکیشن مدیریت دایاموز و مشاهده لیست دانش آموزان کلاس، براساس تاریخ روز تاخیر و غیبت آنها را ثبت می کنند. اگر می خواهید قفل گوشی خود را به وسیله چهره خود باز کنید و امنیت گوشی تان را بالا ببرید باید قفل صورت را در دستگاه اندرویدی خود فعال کنید. دلیل این امر این است که افرادی که با شما شباهت دارند ممکن است به گوشی شما وارد شوند.

ویژگی جالب بعدی PicTriev مقایسه میزان شباهت چهرههاست. جالب تر اینکه تفاوت قیمت لوازم اصل دستگاه با لوازم مصرفی فیک و چینی گاهی بین ۵ تا ۱۰ برابر است. همانطور که در ابتدای مقاله گفتهشد، ممکن است چهرهها در جایگاههای مختلفی درون تصویر قرار بگیرند که این امر گاهی سبب بروز خطا میشود. همانطور که انتظار می رفت اکثر سیستم های تشخیص چهره از تصاویر دو بعدی استفاده می کنند. همانطور که در تصاویر دیجیتالی یا اسکن شده استاندارد ضبط شده است. کتابخانه OpenCV فقط قادر به تشخیص اشیاء در تصاویر سیاه سفید میباشد پس در خط دوم تصویر رنگی را به تصویر سیاه و سفید تبدیل میکنیم. دستگاه حضور و غیاب فقط ترددهای کارکنان را ثبت می کند. مشاهده میکنید که خطا رفع شده و فقط چهرهها انتخاب شدهاند. تصاویری که توسط این دوربین مدار بسته برای شما ثبت می شود می توانند به عنوان مدرک مورد استفاده قرار بگیرند. در هنگام ورود خودرو یک کارت به سرنشین داده شده و با ثبت زمان ورود، راهبند برای باز کردن مسیر تردد بالا می رود.

در این مرحله گوشی شما اخطار می دهد که استفاده از چهره برای باز کردن قفل با استفاده از پین امن نیست. گوشی iPhone X نخستین گوشی کمپانی اپل بود که در آن از سیستم تشخیص چهره استفاده شده بود. درواقع مهندسان شرکت تلاش کردند تا تشخیص مواردی همچون خون، زخم، سلاح، آسیب به خود، جسد و موارد توهینآمیز جنسی را به سیستم اضافه کنند. سیستم کنترل دسترسی و کنترل تردد شرکت پردازنده پارس. زیرا سازندگان این دستگاهها سنسورهای دستگاه را هوشمند کرده و به سیستم اسکنر بافت زنده تبدیل کردهاند. در این بخش از نرم افزار بعد از انتخاب هر فرد باید بتوان بازه زمانی مورد نظر برای درج مأموریت و یا مرخصی را برای وی انتخاب نمود. برای حل این مشکل پارامتر scaleFactor را به مقدار 1.35 تغییر میدهیم. سرعت تشخیص این دستگاه کمتر از یک ثانیه است و دستگاه می تواند هزار چهره و ده هزار کارت را در حافظه خود نگه دارد.

از جمله مزیت های این الگوریتم ها عبارت است از سرعت بالا و سادگی نسبی در پیاده سازی آنها. 3. الگوریتم تشخیص چهره از حرکت پنچرهای برای تشخیص استفاده میکند. برای اطلاع از تفاوت ها و مزایای این مدل و مقایسه آن با سایر محصولات، می توانید ادامه این پست را بخوانید. زیرا در هنگام تبدیل عکس رنگی به سیاه سفید، ابعاد آن تغییری پیدا نمیکند و در نتیجه مشخصات مکانی چهره نیز ثابت میماند. اگر شما ویژگی Trusted Face را در دستگاه اندروید خود ندارید می توانید از اپلیکیشن های قفل تشخیص چهره استفاده کنید. با داشتن یک منبع مناسب و معقول از عکس ها، این ویژگی باید برای بازکردن قفل تلفن با چهره شما به خوبی کار کند. برای نمونه، در محیط هایی با شرایط نوری متفاوت، این قابلیت می تواند عملکرد مناسبی از خود داشته باشد در حالی که اسکن چهره با مشکلات زیادی در این شرایط روبرو می شود. قابلیت تشخیص چهره گوشی های اپل به مراتب عملکرد بهتری از گوشی های اندرویدی را دارد. برای نمونه، استفاده از سیستم تشخیص چهره گوشی های ال جی بسیار ساده و سریع است. در این مثال ها به سادگی لزوم استفاده از سیستم اتوماسیون کنترل تردد ارباب رجوع روشن خواهد شد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

قیمت دستگاه ثبت اثر انگشت

۲۶ فروردین ۱۳۹۹
۰۱:۱۰:۴۱
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

مدیریت شیفت های نامنظم بیمارستانی: با نرم افزار حضور و غیاب کسرا شیفت های نامنظم و چرخشی بیمارستانی به آسانی مدیریت می شود. این نرم افزار فوق العاده قابلیت نصب بر روی دو ویندوز محبوب ویستا و سون را دارد. در صورتی که اثر انگشتتان روی سطوح قابل رویت همچون شیشه یا نمایشگر گوشی باقی مانده است، آن را پاک کنید. البته شما را به پوشیدن همیشگی دستکش تشویق نمیکنیم، اما مجددا بسته به موقعیت کاری و اجتماعی خود، باید از محلهای عمومی که انگشتتان را روی آنها قرار میدهید مطلع باشد. برای چاپ طرح دلخواه بر روی پیکسل میتوان از یک پرینتر معمولی استفاده کرد و نیاز به کاغذ یا جوهر مخصوص ندارد. همراه کارت علاوهبر پشتیبانی از تلفنهای همراه هوشمند و تبلت با سیستم عاملهای Android و IOS قابل استفاده بر روی ساعتهای هوشمند نیز میباشد. اما این روزها با هوشمند شدن کارت ملی دستگاه های اسکنر اثر انگشت را می توان در تمام ادارات مختلف دید. قدمت این روش به دهه ۱۹۶۰ و در ادارات پلیس و امنیت باز میگردد. روش های مختلفی برای انتقال وجه وجود دارد برای مثال شما می توانید مبلغ را به شماره حساب فرد واریز نمایید و یا آن را از طریق عابر بانک یا خودپرداز کارت به کارت کنید.



    • مجهز به دوربین داخلی برای ثبت چهره افراد



    • حذف و اضافه و انتقال درس های اخذ شده توسط دانش آموزان



    • افزودن عکس پس زمینه



    • مشتریان و فروش



    • گزینه Reset all Content & Settings را انتخاب کنید



    • تعریف دوره های کاری مختلف



    • جلوگیری از تقلب و کلاهبرداریها از دستگاههای ATM




همه ما دوست داریم که بتوانیم در کوتاهترین زمان مبلغ دلخواهمان را بدون محدودیت برای افراد مورد نظر واریز کنیم. دراین سامانه مبلغ مورد نظر شما حداکثر پس از 24 تا 48 ساعت بدون دریافت کارمزد انتقال داده می شود. اگر حساب مقصد شما متعلق به همان بانک باشد می توانید تا سقف 10 میلیون تومان پول انتقال دهید اما اگر قصد انتقال وجه بین بانکی را داشته باشید روزانه تا مبلغ 3 میلیون تومان را می توانید انتقال دهید. در روشی دیگر شما می توانید به کمک شماره شبای حساب ، فرم مربوط به انتقال وجه را پر کرده و از طریق سامانه های ساتنا و پایا مبلغ مورد نظرتان را انتقال دهید. در این فروشگاه ما انواع اسکنر ها را با بهترین قیمت به شما معرفی کرده ایم. حتما هنگام خرید دستگاه اسکنر اثر انگشت به تعداد کارمندان اداره و میزان حافظه دستگاه دقت کنید. همه باید رویدادهای بخش خود را - تعطیلات، مرخصی ها، حوادث، تاخیر، خروج زودتر - که بر برنامه و حقوق کارمندان تاثیر می گذارد، مدیریت کنند. این رویدادها به طور خودکار برای برنامه مناسب کارمندان نشان داده شده است.

 

توصیه میکنیم برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و تهیه کالاهای با کیفیت، دوربین مدار بسته و لوازم جانبی آن را فقط از فروشگاه ها و شرکت های معتبر فروشنده این محصولات تهیه نمایید. مسلماً پرداخت چنین مبلغی حتی برای امتحان آن در شرکت شما به صرفه خواهد بود . صدور برگه ملاقات و تایید انجام آن به صورت سیستمی انجام می پذیرد و مانیتورینگ تمام تردد ها برای مدیران و سرپرستان به صورت لحظه ای امکان پذیر می باشد. بطوریکه می توان به سرعت هرچه تمام تر اطلاعات مورد نظر خود را به مخاطبین انتقال داد. استفاده از اسکنر اثر انگشت در تمام موارد ذکر شده دقت و سرعت کار را بسیار افزایش می دهد. یکی از موارد استفاده از دستگاه های اسکنر اثر انگشت، در دفاتر ثبت ازدواج است که افراد برای تشخیص اطلاعات کارت ملی و اثر انگشت از اسکنر استفاده می کنند. روش های مختفی برای انتقال وجه وجود دارد که هر یک از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند. یکی از پر استفاده ترین روش های انتقال وجه استفاد ه از کارت بانکی می باشد. وقتی یک غریبه را پیدا می کنند سعی می کنند با استفاده از این دیتابیس این فرد را شناسایی کنند. اسکن شبکیه با استفاده از عروق خونی در چشم خودتان برای تشخیص هویت شما، در حالی که اسکن عنبیه تغییرات رنگ منحصر به فرد در عنبیه مربوط به شما را با تصویر ازقبل ذخیره شده مقایسه میکند. ۳- دوام، معیاری برای آن که سنجش شود یک ویژگی چه مدت عمر میکند.

هنوز به درستی نمیدانیم چه مدت زمانی ویروس کرونا میتواند بر چنین سطوحی زنده بماند. مازیار حسنی افزود: هنوز علت آتش سوزی و میزان خسارت به ۴۰ واحد تجاری که به طور کامل در این آتش سوزی سوخت، مشخص نیست. البته این دستگاهها هنوز بطور کامل امتحان خود را پس نداده اند و همانند هندوانه در بسته می مانند. مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بابل شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: خوشبختانه با تلاش چند ساعته آتش به طور کامل مهار شد و همکاران در حال لکه گیری هستند. بر اساس اعلام اورژانس بابل در این آتش سوزی ۱۲ تن مصدوم شدند که پنج نفر به صورت سرپایی مداوا و بقیه در بیمارستان بستری شدند. مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بابل به خبرنگار ایرنا گفت: در این آتش سوزی مهیب که عصر امروز آغاز شد و همچنان ادامه دارد چهار آتش نشان بابلی نیز بر اثر دود گرفتگی مصدوم شده اند. به گزارش همشهریآنلاین به نقل از مهر، مازیار حسنی، مدیرعامل سازمان آتشنشانی بابل در استان مازندران گفت: آتشنشانان بابلی در عملیات مهار آتشسوزی پاساژ ابراهیمی واقع در خیابان بازار بابل دچار مصدومیت شدند. سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگون شدن یک خودرو حامل مواد شیمایی در جاده خاوران خبر داد. سخنگوی آتشنشانی تهران از واژگونی یک دستگاه نیسان حامل موادشیمیایی در جاده خاوران خبر داد. مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان از حریق گسترده در یک کارگاه حلاجی الیاف در شهرستان کاشان خبر داد. به گزارش مشرق، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران درخصوص حادثه واژگونی خودروی حامل مواد شیمیایی گقت: ساعت ۹:۳۰ وقوع یک فقره واژگونی خودرو به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

ملکی از واژگونی یک خودرو نیسان باری در مسیر شرق به غرب جاده خاوران خبر داد. آیا خبر داشتید که در گوگل میشود جستجو را با عکس هم انجام داد؟ اگر بعد از نصب آپدیت های جدید یا انجام تغییرات خاصی در آیفونتان مشکل عملکرد Face ID یا تشخیص چهره نمایان شده، احتمالا با بازگرداندن دستگاه به حالت قبل مشکل برطرف میشود. برای حذف کردن انواع بازه کاری در الگوی کاری تعیین شده، بر دکمه «-» (شکل 4- شماره 3) کلیک نمایید. از طرفی دیگر می توانید از دستگاه های خود پرداز استفاده کرده و برای انتقال وجه تا سقف 3 میلیون تومان اقدام نمایید. برای مثال کارت جدید مارسلو از پست دفاع چپ به پست هافبک تغییر پیدا کرده است. دستگاه حضور غیاب، دستگاهی برای ثبت زمان ورود و خروج، مرخصی و ماموریت افراد در سازمان ها و ادارات می باشد. برای متولدین خارج از کشور ارایه مدرک نحوه ورود الزامی است. هر یک از هفت روز هفته به دو قست ورود و خروج برای صبح و بعد ازظهر تقسیم می شد. دستگاه ثبت اطلاعات مشتری همراه بدون نیاز به اتصال به اینترنت ، آسان و کاربردی … هدایتگر برای مشتری; صفحه نمایش مناسب همراه با لوگو ، تاریخ و ساعت جاری و .

و به همین سادگی ساعت حضوروغیابشون توی دستگاه ثبت میشه و حقوقشون در پایان ماه محاسبه میشه. درسیستم حضور و غیاب ، ساعات کاری پرسنل اعم از ساعتی و استخدامی به صورت فایل ساعت یا کارکرد ماهانه به سیستم وارد می شود . تمامی درخواست ها و پاسخ ها علاوه بر به کارگیری پروتکل امن SSL برای هر مشتری به صورت جدا و با کلید مخصوص هر مشتری رمز نگاری میگردد. دستگاه حضور و غیاب ST-Shineهم برای حضور و غیاب و هم به منظور کنترل دسترسی و ثبت تردد به وسیله اثرانگشت و کارت مورد استفاده است. در دفاتر ثبت احوال و پیشخوان های دولت، بعضی از زندان ها، بانک ها و غیره نیز می توان از این نوع اسکنر استفاده کرد. هر نوع تکنولوژی دارای مزایا و معایب خودش است، و به بهترین نحوه برای کاربردهای خاص مناسب است. در حالیکه نوع دیگری از دستگاه های اسکنر اثر انگشت می توانند اطلاعات بیش از صدها کاربر را در خود ذخیره کنند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

چگونه کارت ساعت زنی باعث افزایش هزینه های کارخانه می شود؟

۲۶ فروردین ۱۳۹۹
۱۲:۱۸:۰۶
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

اگرچه این قسمت از اندام تناسلی زنانه، نقطه جی نامیده میشود ولی به دلیل متفاوت بودن آن در زنان مختلف و همچنین تغییر کردن نقطه تحریک پذیر آن، بهتر است آنرا محدوده جی بنامیم. این محدوده حالت اسفنجی دارد و از زیر پیشابراه از دهانه واژن شروع شده و به داخل، در سقف واژن (نقطه ساعت ۱۲) امتداد مییابد و با انگشت قابل لمس میباشد. در صورتی که زنی این نقطه حساس را داشته باشد این نقطه بین ۲٫۵ تا ۵ سانتیمتر داخل واژن روی دیواره جلویی قرار دارد و معمولا با وارد کردن دو بند انگشت داخل واژن براحتی قابل لمس است. از دیگر قابلیتهای ویژه نرم افزار FBI FACES جستجوی چهره ساخته شده در پایگاه دادههای تصاویر مجرمان و متهمان (بر مبنای Facial ID) و به دست آوردن اطلاعات مختلف از قبیل هویت و سوابق موجود چهره ساخته شده است. ۳. اطلاعات و گزارش گیری آن به صورت آنلاین و زمان واقعی می باشد. امکان ارتباط آنلاین بر بستر شبکه های TCP/IP و Wi-Fi، قابلیت استفاده از USB Flash Memory و صفحه نمایش رنگی فارسی در کنار قیمت مناسب از جمله ویژگی های این دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی است. شاید به این دلیل است که نقطه G روی دیواره جلویی است و به مثانه تان شما فشار وارد می شود.

به این دلیل ، خازن موجود در سلول زیر برآمدگی های اثر انگشت از خازنی که در یک سلول زیر یک فرورفتگی اثر انگشت قرار گرفته است بار الکتریکی بیشتری خواهند داشت. توسعه یک مدل محاسباتی به منظور تشخیص چهره بسیار دشوار می باشد و دلیل آن نیز پیچیده بودن چهره ها و همینطور ساختار چند بعدی بینایی می باشد. در واقع یقینا تجربهی شما از تکنولوژی تشخیص چهره تا حدی به کمک تصویربرداری سه بعدی انجام شده است. در این مطلب و مطالب بعدی این مجموعه سعی در بررسی مفاهیم، تکنیک ها و پیاده سازی های چنین سیستم هایی خواهیم داشت و یک نمونه پیاده سازی عملی چنین سیستم هایی را نیز بررسی خواهیم کرد. دستگاه حضور و غیاب و سیستم های تردد درب باز کن کارتی و رمزی امروزه در اکثر ادارت و ساختمانهای بزرگ نصب میشود. دسک تایم اپ دیگری است که در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS نصب میشود.

  • ابعاد و اندازه ها
  • 11 روز پیش
  • کلید ماموریت
  • ایجاد صفحات داینامیک
  • 4- سنسور حرارتی
  • توانایی محاسبه حقوق و دستمزد با قابلیت فرمول نویسی
  • قابلیت تشخیص ورود و خروج به محدوده تعیین شده

بلستوسیست یک ساختار توخالی است و دارای سلول هایی داخل آن است که در حال رشد می باشند. در چهره نگاری ویژگی هایی که با گذشت زمان به طور قابل ملاحظه ای تغییر نمی کنند، اندازه گیری می شوند. ظرفیت کاربر یکی از این ویژگی هاست و هر مدلی که ظرفیت پذیرش تعداد کاربر بیشتری داشته باشد، قیمت بیشتری دارد. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. در هفته ها و ماه های آینده سلول ها به تقسیم شدن ادامه می دهند و رشد سلول ها رخ می دهد. در حدود 3 هفته بعد سلول های اولیه عصب رشد خواهند کرد. با گذشت زمان، تخمک بارور به رحم می رسد، این تخمک یک خوشه 100 تایی سلول است و بلستوسیست را تشکیل می دهد. گروهی از دانشمندان روی برخی از این مایعات آزمایش کردند و متوجه آنزیم های پروستاتیک شدند و به این تئوری رسیدند که نقطه G تقریباً مشابه پروستات در آقایان است. توجه داشته باشید که هر انسانی منحصر به فرد است بنابر این ممکن است شما نقطه جی داشته باشید یا نداشته باشید؛ پس اگر متوجه شدید که این نقطه را ندارید فکر نکنید که دنیا به آخر رسیده است. تحقیقات نشان داده است که تقریباً ۱۰ درصد از خانم ها طی ارگاسم یا تحریک جنسی بین ۹ تا ۹۰۰ میلی لیتر مایع از مجرای پیشاب خارج می کنند.

نحوه انجام این عمل درشکل زیر نشان داده شده است . این زمان حدود 5 تا 7 روز از باردار شدن تخمک توسط اسپرم گذشته است. به طور طبیعی، حدود نیمی از تخمک های بارور قبل از اینکه زن حتی بداند باردار است، از دست می رود. اگرچه این روشی مناسب برای محافظت از تمامی پسوردهای عددی و متنی ذخیره شده در این نوع برنامهها است، اما در امان بودن رمزهای عبور شما به کارایی نرم افزار مدیریت پسورد بستگی دارد. ضمن آنکه با فشار کف دست روی بخش فوقانی برجستگی بالایی آلت تناسلی زن (Pubic Area) در زمانی که آلت تناسلی داخل واژن میباشد و عمل نزدیکی در حال انجام است، لذت زیادی را برای زن به همراه خواهد داشت. قیمت خرید/فروش دستگاه ساعت حضور و غیاب دیواری اثر انگشتی و ساعت زنی EB- 103 ارزان به همراه نرم افزار رایگان مناسب شرکتهای کوچک. صفحه نمایش 3 اینچی و رنگی با منوی فارسی به همراه قابلیت نمایش عکس و نام پرسنل از دیگر مزایای این دستگاه می باشد. آخرین تفکرات در این رابطه این است که این مایع نوعی دیگر از ادرار است که با تحریک جنسی تغییرات شیمیایی در آن رخ می دهد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

فروشگاه دستگاه حضور و غیاب, قیمت ساعت حضور و غیاب, فراتکنو

۲۴ فروردین ۱۳۹۹
۰۸:۰۹:۰۶
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

دستگاه حضور و غیاب کارتی مدل TA50. کارت هوشمند، کارتی است که در داخل کارتخوان درج شده است. فرد برای دسترسی به سیستم کامپیوتر یا اطلاعات خاص بر رویی کامپیوتر که همچنان باید برای اسکن از یک بخش ازز بدن خود به دست آورده شود، و همچنین کارت هوشمند، تلاش میکند. دقت داشته باشید که انجام این کار (Reset All Settings) منجر به پاک شدن اطلاعاتی مثل عکس ها، فیلم ها، برنامه ها و غیره نمیشود. امروزه پیشرفتهای صورت گرفته در زمینههای یادگیری ماشین و شبکههای مصنوعی عصبی سرعت و دقت تشخیص چهره را به سطوح جدیدی رسانده است. پاسخ: انواع گیت شیشه ای به دلیل سرعت عملکرد بالا و اتوماتیک بودن سیستم باز شونده، بهره وری بهتری نسبت به گیت های سه شاخه دارند . پاسخ: بله، ابعاد این نوع گیت ها هم در ارتفاع و هم در طول راهرو تا حدودی که به عملکرد سیستم آسیب نزند امکانپذیر است.



    • اسلایدر کنار گزینه های موجود را مجددا فعال نمایید



    • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید



    • قابلیت تنظیم سطح حساسیت تشخیص چهره و سنسور اثرانگشت



    • 18 ماه گارانتی تعویض



    • جعبه محصول حاوی اسکنر اثر انگشت و CD میباشد



    • تعمیر سنسور اثر انگشت دستگاه های حضور و غیاب



    • دستگاه پلت تسمه ای




ساعت های حضور و غیاب در بازار از ۱ میلیون تا بالای ۱۲ میلیون تومان قیمت و همچنین کارآیی های بسیار مختلفی دارند که این موضوع انتخاب دستگاه حضور و غیاب را کمی سخت می­ کند. البته از معایب اپ های اندرویدی با دستگاه می توان به هزینه بالای خرید دستگاه های حضور و غیاب اشاره کرد که به دلیل امنیت بالای آن ارزش صرف این هزینه را خواهد داشت. خدمات متنوع پس از فروش و پشتیبانی های 24 ساعته دلایلی هست که خریداران به آنها اشاره میکنند. بدین صورت که مثلاً در وقت معیّن، سرِ این مأموریت حضور نداشته باشیم، یا در هنگام مباحثات، در مباحثات داخل نباشیم. اگر برای کارگاه و یا کارخانه خود به دنبال خرید دستگاه حضور و غیاب هستید ، این مدل با کاور صنعتی و امکانات انتقال اطلاعات به صورت بی سیم بهترین انتخاب برای شماست . در ضمن شما می توانید به صورت ماهانه یا در هر زمان که نیازی می بینید از برنامه حضور و غیاب خود پشتیبان گیری داشته باشید تا در صورتی بروز مشکلی اطلاعات خود را بازیابی کنید. گزارشهای مرور فروش خدمات به شما امکان تشخیص خدمات پر کاربرد و پر سود را میدهد و میتوانید سود و زیان خدمات ارائه شده را برآورد کنید. همین امروز برای دانلود کردن این نرم افزار تلاش کنید. اگر قصد تهیهی یک دستگاه حرفهای مناسب برای استفاده در سازمانهای کوچک تا متوسط را دارید، دستگاه T21F میتواند انتخابی هوشمندانه برای شما باشد.

همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. توجه : مشتریانی که دستگاه حضور و غیاب خریداری کنند این نرم افزار به صورت رایگان در پکیج آنها قرار خواهد گرفت. همچنین در هنگام ثبت هر تردد، دستگاه یک عکس به صورت خودکار ذخیره می کند و این عکس ها در آینده قابلیت دسترسی و بازخوانی دارند. سوال ۶: آیا امکان دارد مشتری ساعت حضور و غیاب موجود در سازمان را به عنوان پانل روی گیت خریداری شده تعبیه کند؟ در برخی از انواع مدل های گیت کنترل ورودی که در مشخصات آن ذکر شده به صورت واتر پروف طراحی شده و ضریب نفوذ پذیری آن بسیار پایین می باشد. 2. سنسور تشخیص چهره این دستگاه همیشه فعال است و از چهره فرد در هر تردد ، مقیاسی ثبت میکند تا در صورت تغییرات جزیی ناشی از آرایش و تغییر مدل مو ، خللی به پروسه شناسایی وارد نشود .

شناسایی افراد توسط این دستگاه بوسیله کارت RFID و کد صورت میگیرد . در گذشته محاسبهی حقوق کارمندان به صورت دستی انجام میگرفته است. دوم، انشعاب که با یک دیسک بزرگتر انجام میشود تا مناطق مجاور را دوباره مرتب کرده و خطوط آنها را صاف شود. ما دقیقا این مورد بررسی کردیم تا سایت شما زیبا باشد. را در اختیار شما قرار می دهد. شرکت یوکا برای توسعه استفاده از دستگاه اکسس کنترل و حضور و غیاب با کمال میل SDK های مرتبط را در اختیار همکاران و برنامه نویسان گرامی جهت ارتباط مسقتیم با دستگاه ها را در اختیار ایشان قرار خواهد داد. آوادا فارسی و راست چین شده در اختیار شما قرار میگیرد. در این فروشگاه ما انواع اسکنر ها را با بهترین قیمت به شما معرفی کرده ایم. این مقاله به معرفی سیستمهای تشخیص هویت که مهمترین و دقیقترین آنها بیومتریک است خواهد پرداخت. ابتدا فرمول کلی نمایش مشترک کرنل با طبقه بند کارامد معرفی می گردد. بدیهی است با توجه به سفارشی سازی این کار مختص به همان مشتری میباشد کارفرما باید هزینه های احتمالی و زمان تحویل آن را مد نظر داشته باشد.

سوال ۴: آیا ابعاد دستگاه کنترل تردد قابلیت سفارشی سازی دارد؟ سوال ۷: از انواع دستگاه کنترل تردد کدام نوع برای من مناسب است ؟ اما دستگاه های بیومتریک زمان تشخیص نزدیک به ۱ ثانیه و حتی کمتر از آن دارند که برای میزان ترددهای بالا مناسب هستند. برای توضیح شاید بد نباشد این موضوع را مطرح کنیم که دستگاه های تشخیص چهره، عموماً قابلیت کار کردن در محیط های کم نور و تاریک را دارند. هکرها می توانند از این ابزار برای شکستن رمز و هک قفل اثر انگشت دستگاه هایی که با آن کار می کنند استفاده نمایند. عقیده ما این است که همانطور با شما رفتار کنیم که می خواهیم با ما رفتار شود. شما می توانید نرم افزار حضور و غیاب کارکنان را به راحتی تهیه کنید. زمانی که با یک صخره مانع مواجه شدید، بین نشستن و دست به هیچ کاری نزدن و دست به کار شدن برای پیشرفت بیشتر، گزینه دوم را انتخاب کنید.

علاوه بر آنچه گفته شد، دستگاه قابلیت تنظیم دارد تا با اثر انگشتی که در حافظه اش وجود ندارد، آژیر بزند. هم چنین، نکته ی دیگر این است که ثبت اثر انگشت فرد حتماً باید در بار اول توسط اشخاص امین صورت بگیرد تا زمینه های تقلب به وجود نیاید. یکی از پرفروشترین دستگاه های حضور و غیاب در سال های اخیر که برای مجموعه های اداری تا 50 نفر پرسنل مناسب و کاربردی است . این دستگاه حضور و غیاب با قیمت اقتصادی برای مجموعه هایی که پرسنل کار یدی و فزیکی انجام میدهند مناسب هست و به هیچ عنوان برای این بخش دستگاه اثر انگشت توصیه نمی شود. دستگاه حضور و غیاب برای محموعه ای هایی با تعداد حداکثر 5 نفر مناسب است و بدون نیاز به نرم افزار هم میتوانید گزارشات دریافت کنید. حواستان باشد که محصولات گیاه پنج انگشت را با بالاترین کیفیت از کمپانیها و فروشگاههای معتبر خریداری کنید. عموما بصورت پیشفرض اکثر مودم ها ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ست شده است که برای اطمینان می توانید از منوی cmd دستور ipconfig را اجرا کنید و در قسمت gateway آی پی تنظیمات مودم را بیابید. ۱۹۲.۱۶۸.۱.۲۲۴ تعریف شده است که می توانید از طریق cmd آی پی پبشفرض را ping کنید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.