دستگاه حضور و عیاب اثر انگشت

۲۴ خرداد ۱۳۹۹
۰۵:۲۵:۴۲
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

اگر به دنبال نصب سیستم حضور غیاب برای کسب و کار خود هستید، برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب را در این مطلب به شما معرفی می کنیم. امیدواریم که با خواندن این مطلب انتخاب برای شما آسان تر گردد تا بتوانید بهترین گزینه جهت خرید دستگاه حضور غیاب را انتخاب کنید و خریدی مناسب و مقرون به صرفه داشته باشید. این مطلب رو برای دوستانتان به اشتراک بگذارید! حالا توی این مقاله میخوام یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین دستگاه ها حضور و غیاب رو بهتون معرفی کنم. اگر سازمان شما از امکانات و فناوری های مختلفی استفاده می کند، ممکن است علاوه بر نصب و راه اندازی، یکپارچه سازی دستگاه های حضور و غیاب نیز مورد نیاز باشد که عملا هزینه ی بیشتری نیاز خواهد بود. در واقع با اینکه مدل اول کارآیی های زیادی دارد، اما تنها برای سازمانی مناسب است که کمتر از ۱۰۰۰ نفر پرسنل داشته باشد و در سازمان های بزرگتر عملا غیرقابل استفاده است.

کلینیک اپیون واقع در بورلی هیلز آمریکا که اکثر مراجعین آن نیز بازیگران هالیوود می باشد، از همین دستگاه استفاده می کند. این روش از دقت بسیار بالایی برخوردار است و سنسورهای بیش از اندازه حساسی در آن به کار میروند. مهم ترین عملکرد در کل سیستم حضور و غیاب دریافت گزارشات است. حضور و غیاب اثرانگشتی. در این مقاله قصد داریم ارزانترین مراکز پخش قطعات یدکی دستگاه حضور و غیاب در ایران را به شما معرفی کنیم. پس از پر شدن حافظه دستگاه باید تمامی این داده ها را که شامل اطلاعات تردد پرسنل است را حذف کرد تا دستگاه کار خود را از سر بگیرد. البته در اسکنرهای نوری جدید ، امکان جعل و تقلب به حداقل رسیده است. در این اسکنر پستی و بلندیهای پوست دست توسط نوری که دستگاه به بیرون ساطع میکند روشن میشود و بدین ترتیب، حسگر نوری عمل میکند. زیرا در هنگام ثبت تعداد بالای اثر انگشت در دستگاه های حضور غیاب ساده تر، اغلب عملکرد تشخیص اثر انگشت در آن ها کند می شود و گاهی تا چندین ثانیه طول می کشد.

  • حفظ زمان دقیق
  • کلیه اطلاعات مشتریان نزد بانک محفوظ می باشد
  • شناسایی اثر انگشت تا ۳۰۰۰ الگو
  • قابلیت تنظیم سطح حساسیت تشخیص چهره و سنسور اثرانگشت

دستگاه حضور غیاب یا ساعت حضور غیاب (که اخیرا به آن سامانه حضور غیاب نیز می گویند) ، دستگاهی برای ثبت و ذخیره تردد کارکنان در یک محیط کاری می باشد. لذا، اهمیت سامانه حضور و غیاب را در این میان در یاری رساندن به مدیریت منابع انسانی آن نمی توان نادیده گرفت. این دستگاه به گونه ای است که مصالح مورد نیاز را با یکدیگر مخلوط می کند و سپس آب به آن اضافه می کند. در صورتی قابی توسط عامل تشخیص داده شده است به عنوان چهره در نظر گرفته میشود که قاب مورد نظر بیشتر از میزان خاصی از چهرهی فرد را پوشش دهد. پارسکدرز با استفاده از سیستم مالی گروگذاری وجه امنیت مالی طرفین را تضمین می کند. اسکنر التراسونیک عملکردی شبیه سونوگرافی دارد و تصویری سهبعدی از فرورفتگی و برآمدگیهای پوست دست ایجاد کرده و در حافظه دستگاه حضور و غیاب ذخیره می کند. ظرفیت تردد نیز از ویژگی های مهم دیگر است که در قیمت ساعت حضور و غیاب بسیار موثر به شمار می ­رود و هر مدلی که ظرفیت تردد بالایی داشته باشد قیمت بالایی دارد. در زمانهای گذشته اثر انگشت تنها در زمینه جرم کاربرد داشته، اما با پیشرفت تکنولوژی ، کاربردهای فراوانی پیدا کرده است. اشاره کرد که در کنار روش های رمز و کارت شناسایی قرار گرفته و امنیت احراز هویت را به صورت کامل تامین می نماید. شما می توانید ویژگی های بیولوژیکی منحصر به فرد برای هر پرسنل را به طور مجزا ثبت کنید. فناوری RFID: که در این فناوری از کارت های RFID به منظور ثبت تردد، ورود و خروج افراد استفاده می شود.

به عنوان مثال در شرایط عادی از ساعت های حضور غیاب اثر انگشتی استفاده می شود که به منظور شناسایی افراد با اثر انگشت چرب، کثیف و آلوده می توان از ساعت های حضور غیاب با سنسورهای پلیمری استفاده کرد. به منظور خرید دستگاه های حضور غیاب برای سازمان ها و شرکت ها، باید به تعداد کارمندان موجود در سازمان توجه گردد و دستگاهی مناسب تعداد افراد خریداری شود. در نتیجه قیمت دلار یکی از عوامل ثابت و مهم تاثیرگذار در قیمت دستگاه حضور غیاب است. ممکن است نوسانات برقی حاصل از این وسایل به دستگاه حضور و غیاب آسیب وارد نماید. سیستم حضور غیاب مزایای بسیاری در اختیار سازمان ها قرار می دهد که به عنوان یک کارفرما قادر به کنترل کامل کارکنان خود می باشند. این ویژگی ها که برای هر دو طرف کارفرما و کارکنان مزیت به شمار می آید، با افزایش اعتماد، دقت و صحت پرداخت دستمزد به بهبود بهره وری سازمان کمک می کند. برای مثال در پی افزایش قیمت دلار و نوسانات شدید آن در سال اخیر، قیمت ساعت حضور و غیاب نیز افزایش قابل توجهی داشت. با توجه به افزایش قیمت دستگاه حضور و غیاب در پی افزایش قیمت دلار، حس محافظه کاری شرکت ها و سازمان ها در انتخاب و خرید دستگاه حضور و غیاب نسبت به قبل بیشتر شده است.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.