دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره RF900

۲۴ خرداد ۱۳۹۹
۰۲:۴۹:۴۴
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

… انواع ماشین آلات ارزان قیمت تولیدی ماشین آلات تولید پیچ mdf دستگاه . البته قبل از تولید چنین نرم افزاری از قابلیت تشخیص چهره برای دستگاه های حضور و غیاب مانند دستگاه حضور و غیاب زد کی تی iFace 702 برای شناسایی استفاده می کردند. برای شناسایی افراد به این روش ویژگیهای کلیدی چهره مانند چشمها انحنای لب یا نوک بینی ثبت میشود. اگر بخواهیم یک دسته بندی کلی در رابطه با انواع روش های حضور و غیاب داشته باشیم، روش های حضور و غیاب را می توان به دو دسته سنتی و مدرن تقسیم بندی نمود. نوشیدن دمنوش گیاه پنجانگشت به صورت منظم میتواند به کاهش خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطانها مانند سرطان پستان، رودهی بزرگ و تخمدان کمک کند. دمنوش گیاه دارویی پنجانگشت به کاهش حملات صرع کمک میکند، و این یکی از تواناییهای فوقالعاده و خواص درمانی شگفتانگیز این گیاه است. مشخصات کاملتر نرم افزار حضور و غیاب پیشرفته و قیاس با نسخه های دیگر در جدول زیر آمده است . سیستم ورود و خروج قابلیت محاسبه اتوماتیک کارکردها و غیبت ها را دارا می باشد از قابلیت های دیگر سیستم ورود و خروج امکان مدیریت دستی اطلاعات برای مدیران سیستم و ارسال اطلاعات به سیستم کارتابل الکترونیکی می باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد انواع این سیستم ها با بخش فروش دی سی ای کالا تماس حاصل نمایید. دستگاه حضور و غیاب توتکو مدل TTA-28771 دارای قابلیت های تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت … سیستم حضوروغیاب،قیمت فروش و خرید بهترین و ارزانترین دستگاه ورودوخروج و ساعت زنی افراد و کارکنان با ریدر اثرانگشتی کارتی و رمز عبور تبریز. نرم افزار حضور و غیاب پیشرفته یک سیستم حضور و غیاب حرفه ای با تمامی امکانات نسخه پایه است که ظرفیت ها و قابلت های ویژه ای به آن اضافه شده. با امکانی که در سیستم ورود و خروج قرار داده شده می توان اطلاعات مربوط به ماموریت ها و مرخصی های پرسنل را از سیستم ماموریت و مرخصی دریافت نمود. گزارشات تعبیه شده در سیستم ورود و خروج این امکان را برای کاربران فراهم می نمایند تا بتوانند گزارشات مختلف محاسبه ای، آماری و مقایسه ای را از سیستم دریافت نمایند.

 

در حقیقت در این مرحله تصویر خروجی که بایستی توسط ماژول طبقهبندی کننده برای تعیین هویت و تشخیص چهره مورد استفاده قرار میگیرد. سپس تصویر بدست آمده تحت فرایندهای محاسباتی و عملیاتی پیچیده برای استخراج اطلاعات مربوط به ویژگیهای سطحی چهره و تجزیه اطلاعات کلی تصویر قرار میگیرد. نرم افزار حضور و غیاب فوق صرفه جویی در زمان قابل توجهی را برای صاحبان مشاغل و مدیران امور انسانی و مالی جهت محاسبه ساعت حضور و غیاب پرسنل بدنبال خواهد داشت . سیستمهای کارتی از لحاظ هزینه مناسب و مقرون به صرفه هستند و سرعت بالایی جهت ثبت تردد دارند. همچنین صرفه جویی زیادی در زمان برای محاسبات حقوق پرسنل می شد. با استفاده از یک سیستم حضور و غیاب بیومتریک کارکنان از طریق اثرانگشت یا چهره ساعت ورود و خروج خود را ثبت می کنند، که روشی مطمئن و دقیق برای پیگیری حضور در سازمان فراهم می کند. به این صورت که هر فرد یک رمز ورود مخصوص به خود داشته باشد که با ورود آن دستگاه اسکنر اثر انگشت بتواند آن را تشخیص دهد. ۲- ماژول مخصوص تشخیص و استخراج اطلاعات: تصاویر بدست آمده توسط این ماژول در ابتدا ارزیابی محتوایی شده و دادههای نامربوط ازقبیل پس زمینه، موها و گردن و شانه و غیره حذف و تنها محتوای ناحیه چهره را شناسایی میکند. در گذشته برای حفظ امنیت اطلاعات کارکنان و کنترل حضور و غیاب آن ها از کارت های اعتباری مخصوص استفاده می شد.



    • ثبت ساعت ورود و خروج



    • نمایش اطلاعات تمام خودرو ها در لیست باکس



    • گزینه Touch ID & Security را انتخاب کنید



    • امکان دور زدن آن بسیار ساده است



    • شارژ دهی باتری برای زمان استفاده معمولی : 1 روز



    • 4دستگاه حضور و غیاب پیشگامان ماندگار مدل Atlas-1



    • صفحه نمایش 1.56 اینچی با رزولیشن 240 در 240 پیکسل



    • شناسایی از طریق صدا

 



با استفاده هر چه گستردهتر از سیستم های کامپیوتری در امور مختلف اداری ، نقش نرمافزار مناسب و بهینه در این سیستم ها بسیار ضروری بوده و در این بین سیستم های کنترل کارکرد از جایگاه خاصی برخوردار هستند . وقتی که بلستوسیست با پوشش آندومتر روبرو می شود، هورمون ها تغییر می کنند تا بلستوسیست بتواند به دیوار رحم متصل شود. ابتدا فلش خود را به پورت USB در سمت راست دستگاه متصل کنید سپس برای ورود به صفحه اصلی آیکن سمت راست روی LCD دستگاه را لمس کنید. در راهکار پیشنهادی کارکرد مربوط به هر پرسنل بر اساس ورود و خروج ها، ماموریت ها، مرخصی ها، نوع پرسنل و گروه های کاری مشخص می گردد. در این روش همانطور که در قبل ذکر شده است، با استفاده از اطلاعات جی پی اس می توان دریافت که فرد مذکور آیا دقیقا در مکان مشخص شده حضور دارد یا خیر؟


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.