دستگاه حضور و غیاب پیشگامان

۶ مرداد ۱۳۹۹
۰۹:۲۹:۴۹
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

باید یک سطح بین پشته ها و نقطه تقاطع را اندازه گیری کرده و یک کد دیجیتالی منحصر به فرد را ایجاد کند ، که توسط الگوریتم ایجاد شده است. هرگاه اسکن انجام شود ، چاپ دیجیتالی بدست آمده برای ویژگیهای خاص به نام (minutiae) اسکن می شود ، جایی که خطوط اثر انگشت به دو دسته تقسیم می شوند و الگوریتم فاصله بین زاویه ها را اندازه می گیرد. بررسی کنید که امکان استفاده از کدام یک از موارد ذکر شده در محل شرکت شما ، آسانتر است و آیا دستگاه حضور و غیاب مورد نظر ، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد؟ با استفاده از اپلیکیشن نرم افزار حضور و غیاب کارکنان می­ توانند از نگرانی های مربوط به بی نظمی، وابستگی به دستگاه های کنترل تردد، نگهداری کارت های حضور و غیاب و موارد مشابه رهایی یابند. این نوع نرم افزارها، ساعت کار کارکنان را ثبت می کنند، حضور و غیاب را کنترل می کنند، برنامه ریزی، سرعت بخشیدن در انجام کار ها و پرداخت حقوق را ساده می کنند. این روزها ، بسیاری از رایانه ها ، تلفن ها ، برنامه های بانک های بزرگت مانند بانک مرکزی ، از تصدیق اثر انگشت برای دستیابی به کنترل دسترسی استفاده می کنند. ۸- تصدیق هویت، در تصدیق هویت مشخصه یک فرد به پایگاه اطلاعات ارسال می شود و هدف بررسی آن به منظور تصدیق هویت آن فرد می باشد که پاسخ سیستم الزاماً مثبت و یا منفی است.

دیگر مزیت مثبت آن است که این سیستمها همهی نیازهای زمانی شما (حضور و غیاب کارمندان، پرداختهای بر اساس زمان کاری و برنامه های زمانبندی) را در یک برنامه مدیریت میکند. ● ثبت زمانها بصورت دقیق: بهترین سیستمهای زمان و حضور و غیاب تضمین میکند که کارفرمایان هزینههای کار واقعی در زمان و نه ساعات زمانبندی شده برای کار را به کارکنان خود پرداخت میکنند. به این معنی که ما از هر فرد, چند عکس مختلف به سیستم بدهیم و سیستم فضای چهره را با استفاده از این عکس ها ایجاد کند. یعنی ما به تعداد عکسهایی که سیستم با آن تمرین داده شده اند, ϵ داریم. خدمات پس از فروش شرکت ما بسیار مناسب و جهت بالا بردن سطح کیفی محصولات می باشد. از راهکارهای موجود جهت مرتفع نمودن مشکلات مذکور ، بهره گیری از یک نرم افزار حضور و غیاب اتوماتیک می باشد که مسئولیت بزرگی را از دوش مسئولین بردارد. کار این دستگاه همانند کارت مترو می باشد ،با این تفاوت که شما به جای کارت به مشتری هایVIP خود tag مدل جاکلیدی می دهید که دررنگ های مختلف موجود میباشد .

  • قابلیت شناسایی کف دست تا ۶۰۰ الگو
  • تعمیر دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره
  • 5- پارامتر های عمومی
  • باتری BACKUP با قابلیت 3 ساعت کار مداوم و 12 ساعت Stand By
  • سیستم محافظ قفل شدن زمان
  • اولین ساعت حضور و غیاب کاملا فارسی PW 1000
  • قابلیت یکپارچه سازی و مدیریت پرداخت ها

بنابراین یک هکر می توانست با استفاده از این پسورد به راحتی به اطلاعات موجود در اسکنر اثر انگشت دست پیدا کند. برای گرفتن تصویر کامل اثر انگشت ،باید یک یا چند بار انگشت را بر روی اسکنر فشار دهید. بنابراین هنگام انتخاب دستگاه حضور و غیاب باید ظرفیت و سرعت پردازش دستگاه حضور و غیاب مورد نظر را با تعدا پرسنل مجموعه خود مقایسه کرده و گزینه مناسب را انتخاب نمایید. شاخصه های دیگری که در انتخاب بهترین نرم افزار حضور و غیاب باید مد نظر گرفته شود نحوه ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرم افزارهای حضور و غیاب می باشد. برنامه ریزی این سیستم از طریق کی پد های کارت خوان ها یا توسط کامپیوترهای قابل حمل و نقل و برداشت اطلاعات آن از طریق ارتباط مستقیم یا پرینتر عملی می باشد. این دستگاه نه تنها با تمرکز بر مدیریت زمان بلکه با روش های ارتباطی مدرن مانند TCP / IP، USB میزبان، USB مشتری، Wi-Fi می تواند یک ارتباط راحت در هر زمان در هر نقطه را درک کند. بدین ترتیب طبق شکل 7، با هربار کلیک دکمه «تکرار» یک کپی از چیدمان انواع بازه کاری روز «شنبه» به روز بعد تخصیص می یابد.

در این حالت ممکن است موظفی پرسنل، مانند الگوی کاری نگهبانان، در یک روز تقویمی شروع شده و به روز تقویمی دیگر خاتمه یابد. توصیه می شود هنگام بررسی یادداشت الگوی کاری مورد نظر سازمان خود به انواع بازه کاری که در روزهای مختلف تکرار شده است توجه نمایید. این کارت ها به صورت جدولی از روزهای یک ماه بودند که هر روز خود به دو بخش برای ثبت ورود و خروج تقسیم شده بود. اگر همه پرسنل شما در همه روزهای کاری ثبت تردد کنند، تعداد ترددهای ثبت شده در یک روز حداقل 1000 تردد (حداقل یک ورود و یک خروج) خواهد بود و حافظه دستگاه ظرف مدت 10 روز پر خواهد شد. با گفتن این موضوع ، بسیاری از مردم با نصب دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی به دلیل اینکه در اصل برای حوزه ای از ادارات ای کشف جرم بود ، مقاومت میکنند. با گسترش صنایع و شرکتها، موضوع مدیریت منابع انسانی و مدیریت تردد پرسنل به دغدغه اصلی هر شرکت و سازمانی چه کوچک و چه بزرگ تبدیل شده است. این شرکت به عنوان ارائه دهنده سنسورهای اثر انگشت به صنایع و مشتریان مختلف است که کمپانیهای مختلف شامل سخت افزارها، پیمانکاران آژانسهای دولتی، تأمین کنندگان پایگاههای داده و تولیدکنندگان لباسهای تجاری از محصولات این برند استفاده میکنند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.