دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی رادن

۳ مرداد ۱۳۹۹
۰۳:۲۶:۱۶
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

اینجوری یک مقدار ازش ایثار بخواهی دیگر نمیتوانی ازش ایثار بخواهی، وجدان بخواهی وجدان هم پر، دیگر آمده ده سال توی کارخانۀ شما کار کرده وجدان دیگر باقی نمانده. ارتباط این مدل با کامپیوتر و قابلیت تخلیه اطلاعات از طریق USB، از دیگر امکانات این دستگاه می باشد و دسترسی به اطلاعات موجود در دستگاه و تخلیه ترددهای ثبت شده را به آسانی میسر می سازد. بعضی قسمت ها نیز از ایمیل برای یادآوری دوره حقوق به مدیران خود استفاده می کنند، و بعضی دیگر گزینه های واگذاری دیجیتال برای حذف کاغذ بازی های غیر ضروری را به کار می برند. جهت تعریف الگوی کاری دوره ای در یخش «طول دوره الگوی کاری»، گزینه «دوره ای» را انتخاب نمایید. این گزینه مربوط به تنظیمات فراخوانی می باشد و بطور پیش فرض تنظیم شده است و نیازی به تغییر ندارد . در برنامه حضور و غیاب رایگان فراتکنو یک گزینه تحت عنوان ارسال به حقوق و دستمزد تعبیه شده تا شما بتوانید ریز کارکر پرسنل را به برنامه حقوق دستمزد ارسال کنید تا بتوانید حقوق افراد را نیز محاسبه کنید.

این سیستم برای پرسنل نیز قابل استفاده می باشد که SMS ورود و خروج و تاخیر آنها به موبایل مدیریت اتوماتیک ارسال می گردد. به طور مثال، نوع کارتخوان داخل دستگاه می تواند تغییر پیدا کند و بسته به نیاز مشتری، Mifare ،RFID یا هر نوعی که نیاز مشتری باشد، روی آن قرار گیرد. جهت امنیت پس از عملیات لاگین یک توکن در اختیار اپلیکیشن قرار می گیرد و سایر درخواست های اپلیکیشن از سرویس همراه با ارسال توکن انجام می پذیرد. مورد استفاده قرار گیرد. برای بیش از بیست سال، تشخیص چهره انسان مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است. راندمان بسیار بالای این سیستم در تشخیص موارد مشکوک و همچنین استفاده از الگوریتم های پیشرفته و هوشمند برای جلوگیری از بروز خطا در تشخیص، یکی از بزرگترین مزایای این سیستم می باشد. پشت دوربین یک صفحه نمایش رنگی با کیفیت و وضوح بالا جهت نمایش چهره افراد، اطلاعات هر کدام و همچنین نمایش مانیتورینگ هم زمان، قرار دارد. به علاوه، AC2100 plus به­ عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی هم عمل می کند؛ چرا که مجهز به کارت خوان بدون تماس است و می تواند از طریق کارت نیز حضور و غیاب افراد را انجام دهد. دستگاه حضور و غیاب ST-Shine یک دستگاه کنترل حضور و غیاب پرسنل است که با … بر امکانات و قابلیت های زیاد، از کیفیت بالا و قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

  1. 1 . Settings را باز کنید و گزینه Accounts را انتخاب کنید
  2. سطوح مختلف دسترسی کاربران سیستم
  3. زنان زیر 25 سال، 86٪ احتمال برای باردار شدن دارند
  4. گروهبندی و دسته بندی کالاها و نمایش درختی کالاها

تنها در چند سال گذشته به علت لایحه مراقبت های مقرون به صرفه و فشارهای مالی و تاکید بر بهبود بهره وری در کار این میزان افزایش یافته است. در گذشته تکنولوژی های مشابه ، که توسط PC ها کنترل می شدند، بسیار گران بودند. البته تکنولوژی تشخیص اثر انگشت تقلبی آن منحصر به فرد است؛ طوری که می تواند انواع اثر انگشت تقلبی مانند کاغذ، لاستیک، پرده نازک غشایی، سیلیکون و ژلاتین را تشخیص دهد. ساعت حضور و غیاب اثر انگشتی AC2100 plus مانند اکثر محصولات ویردی، برای شناسایی هویت کاربران از اثر انگشت آنها استفاده می کند. در صورتی که تمایل به روش های سیمی ندارید، میتوانید از دستگاه هایی که قابلیت اتصال به شبکه های بیسیم مانند وای فای را دارند خریداری کنید. دستگاه حضور و غیاب مدل F300 یکی از بهترین، پرفروش ترین و محبوب ترین دستگاه های شرکت فراتکنو می باشد. این مدل مراکز کنترل یا دستگاه حضور و غیاب (یا کارت خوان ها) به تنهایی و بدون نیاز به نرم افزار مرکزی، فرامین لازم را دریافت و یا صادر می نمایند. برای رسیدن به این هدف، بسیاری از قسمت های کاری با سامانه مدیریت حضور و غیاب از برگه زمانبندی و مرور آن و فرآیند تصدیق این برگه ها استفاده می کنند. با گفتن این موضوع ، بسیاری از مردم با نصب دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی به دلیل اینکه در اصل برای حوزه ای از ادارات ای کشف جرم بود ، مقاومت میکنند. ساعت حضور و غیاب AC2100 plus از محصولات بیومتریک شرکت ویردی (Virdi) است.

زمان پاسخ دهی دستگاه به کاربر نیز زیر ۱ ثانیه است که این یکی از مزیت های تمام محصولات ویردی است. برخلاف دوربین های معمولی ، دوربین های حرارتی می توانند تصاویر را حتی در شرایط کم نور و شب بدون استفاده از فلاش ضبط کنند. خوب پس بخشها چگونه از دستگاه حضور و غیاب خود استفاده می کنند؟ علاوه بر این دو ویژگی که این دستگاه به خصوص، تشخیص ۱۰۰۰ چهره به صورت دقیق و در نور کم نیز از خصوصیت های فوق العاده ی این محصول می باشد. اکسس کنترل تردد تشخیص چهره Nitgen T9 علاوه بر شناسایی تشخیص چهره، قابلیت شناسایی پرسنل به وسیله اثر انگشت ،رمز ، کارت هوشمند را دارا است. علاوه بر فعالیت ها و تلاش های دولت ها جهت شناسایی تروریست ها و خلافکاران استفاده از سیستم های تشخیص چهره در امور مالی و خرید و فروش نیز میسر است. از طرفی در مدارس نیز ، نظارت و کنترل سخت و پرزحمت بر رفت و آمد دانش آموزان به ویژه در حجم بالا ، از معضلاتی است که معاونین را همیشه درگیر خود نموده است. این دستگاه دارای سنسور نوری ضد خش و ضد تقلب با قابلیت تشخیص اثر انگشت در کمتر از یک ثانیه می باشد. نکته: موضوعی که باید حتما به آن اشاره داشته باشیم این است که دستگاه حضور و غیاب کارتی با توجه به قابلیتها و امکانات کم و نیز خطاها و مشکلاتی که دارد در سالهای اخیر کمتر مورد توجه قرار میگیرد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.