تشخیص هویت بیومتریک از روی چهره

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱۲:۴۹:۲۹
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

8-1- نماینده کارفرما متعهد است در پایان هر ماه براساس صورت وضعیت اعلام شده از طرف پیمانکار پس از تأیید ناظر و عدم مغایرت با تعهدات پیمانکار نسبت به پرداخت آن اقدام نماید. تبصره2: در صورت عدم خرید لباس مورد نیاز٬ با درخواست ناظر، لباس نیروهای تحت امر توسط کارفرما خریداری و از صورت وضعیت پیمانکار کسر خواهد شد. این عینکها مجهز به یک دوربین ظریف ۸ مگاپیکسلی هستند که چهره رهگذران را اسکن میکنند و در صورت وجود تطبیق با دیتابیسی متشکل از یک میلیون انسان، به فردی که آن را پوشیده هشدار میدهند. چگونه اثر انگشت خود را به عنوان اثر انگشت قابل اعتماد در آیفون ثبت کنیم؟ در این مقاله قصد داریم که به آموزش جامع نحوه استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID) بپردازیم. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه رفع مشکل عملکرد اسکنر انگشت (Touch ID) آیفون و آیپدهای اپل بپردازیم.

انگشتی که تمایل دارید مشخصات آن برای آیفون به عنوان انگشت قابل اعتماد تعریف شود را بر روی تاچ آیدی (Touch ID) قرار دهید و به آرامی آن را لمس کنید. افزایش شدید استفاده از اسکنر اثر انگشت در گجتهای شخصی همچون گوشی های هوشمند طی سالهای اخیر، سبب شده هکرها، به ابداع روشهای جدیدی برای هک اسکنر اثر انگشت روی بیاورند. از این به بعد، در هر مرتبه تلاش برای احراز هویت، حافظه اسکنر که احتمالا حاوی تعداد بسیار زیادی عکس از اثر انگشتهای افراد مختلف است، مورد بررسی قرار میگیرد. از قابلیت هایی است که میتوانید بر اساس نیاز خود آن را خریداری کنید.باتری داخلی برای محیط هایی مشکلات قطعی برق وجود دارد توصیه میشود. انگشت خود را از روی تاچ آیدی (Touch ID) بردارید و این عمل را چندین بار تکرار کنید. چگونه موارد عملکرد سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID) آن را مشخص کنیم؟ این نرم افزارها اطلاعات جمع آوری شده از دستگاه ها را به سرعت با اطلاعات موجود در پایگاه داده خود مطابقت داده و نتیجه را نشان می دهند. ندارد. همچنین ویژگی اتصال به LCD بزرگ مدارس جهت نمایش گرافیکی و بسیار زیبای مشخصات دانش آموزان و پرسنل در سالن از ابداعات این شرکت جهت ایجاد هیجان و انگیزه در دانش آموزان جهت استفاده از این اتوماسیون می باشد.



    • ویژگی های ادامه حسابرسی



    • تعیین رطوبت نهایی مورد دلخواه



    • تعریف گروه های کاری ، تقویم ، شیفت های متفاوت



    • 98 - 97 - 96 - 09120339195



    • قابلیت تشخیص ورود و خروج به محدوده تعیین شده




دستگاه کارت ساعت زنی با حفظ دقیق سوابق کاری کارکنان از ایجاد مشکلات قانونی جلوگیری می کند. فناوری بیومتریک به ردیابی دقیق وقت و حضور کارمندان کمک می کند، که می تواند از مشکلات سرقت زمان مانند ورود زود هنگام، عزیمت زود هنگام و اضافه کاری غیرمجاز جلوگیری کند. بهطور مثال در گوشیای مانند آیفون اطلاعات چهره شما در برنامهها ذخیره میشود اگرچه اپل ادعا میکند که اطلاعات چهره کاربر رمزگذاری شده هستند. دسته اول الگوریتم هایی که در گروه قرار میگیرند مبنای عملکرد آنها مقایسه مشخصاتی مانند موقعیت، اندازه و شکل اجزای صورت مانند چشم ها، بینی، دماغ و… با مشخصات ثبت شده در دیتابیس است. با استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون میتوانید مشخصات منحصر به فرد انگشت خود را برای دستگاه ثبت کنید و به این صورت تنها با قرار دادن انگشت خود بر روی تاچ آیدی (Touch ID) محصول از قفل صفحه نمایش آن عبور کنید. البته سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID) آن، قابلیتهای دیگری را هم در اختیار کاربران قرار میدهد که در ادامه و بخشهای بعدی این مقاله با آنها آشنا میشوید. آیفونهای اپل این اجازه را به کاربر میدهند تا 5 اثر انگشت مختلف را به عنوان اثر انگشت های قابل اعتماد برای دستگاه ثبت کنند. اما چگونه میتوانیم این عمل را انجام دهیم؟

برای مثال به آنها میگویید اگر تا ۸.۱۵ خود را به اداره برسانید مشکلی ندارد اما اگر ۸.۱۶ دقیقه به اداره برسید برای شما در سیستم، تاخیر لحاظ میشود. همچنین به راحتی می توانید هر فایل یا فولدری را که مایل هستید رمزگذاری نموده و شرایطی را فراهم آورید که تنها با تشخیص اثرانگشت شما محتویات آن فایل یا فولدر قابل استفاده باشند . قفل چهره به شما اجازه می دهد تا تنها با فشار دادن دکمه پاور قفل گوشی خود را باز کنید. قیمت مناسب این دستگاه در کنار کیفیت بالای آن این دستگاه را به یکی از محصولات پر فروش در زمینه تشخیص چهره بدل کرده است. برخی اسکنرها به صورت عمقی اثر انگشت را آنالیز نکرده و به همین دلیل زمینه سواستفاده را برای هکرها فراهم میکنند. همانند قفلهای عادی، که با استفاده از مستر کی (شاه کلید) میتوان آنها را باز کرد، برای اسکنرهای اثر انگشت نیز چیزی مشابه تحت عنوان مسترپرینت وجود دارد. روی سنسورهای امنیتی، چیزی تحت عنوان False Acceptance Rate یا FAR درج میشود. حال سوال اینجاست که چگونه میتوانیم بفهمیم که هر اثر انگشت مربوط به کدام انگشتمان میشود؟ این موضوع نشان میدهد انگشتی که بر روی تاچ آیدی (Touch ID) قرار دادید مربوط به کدام اثر انگشت موجود در لیست میشود. حال لبههای انگشت مورد نظرتان را به آرامی بر روی تاچ آیدی (Touch ID) آیفون قرار دهید و بردارید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.