آموزش فعال سازی امکان تشخیص چهره در ویندوز 10

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۰۸:۳۱:۴۴
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

با سلام ایا اسکن اثر انگشت هم مثل حذف دفتر تا شهریور راه اندازی می شود یا زودتر با تشکر. با سلام پس اگر حذف دفاتر در اخر شهریور انجام می شود بهتر نیست اسکن اثر انگشت تا اخر خرداد در دفاتر نصب شود هم بانک اطلاعاتی زودتر اماده می شود و هم جعل کمتر و هم اسکنر ها امتحان بیشتری پس می دهند؟ سنسور اثر انگشت خازنی نوعی از سنسور های اثر انگشت هستند که بجای استفاده از فناوری اپتیکال و یا فناوری های پیشرفته سنسور های پلیمری از مجموعه از خازن ها برای تشخیص الگو های آثار انگشت استفاده می کند. سلام و ارادت و با ارزوی سال پر خیر و برکت برای جنابعالی و همه ایرانیان. اگر میخواهید یک قفل آویز کوچک با سطح امنیتی بالا داشته باشید، این محصول شیائومی پاسخ قابل قبولی برای این انتظار شما ارائه خواهد داد. اگر به دنبال یک دستگاه ارزان قیمت هستید و تنها میخواهید از تکنولوژی اثر انگشت برای تشخیص هویت کارکنان خود استفاده کنید، از دستگاه Lumidigm M301بهره ببرید. و اینکه آیا اسنکر مورد نظر ثبت قابلیت خروج از دفترخانه را دارد یا فقط در محل دفترخانه قابل استفاده است؟ ضمن سلام و خسته نباشید خدمت همکار گرامی سوالی که داشتم این بود که اثر انگشتی که اخذ می شود مربوط به سیستم آن دفترخانه خواهد بود یا اینکه کلا ثبت در سامانه سراسری می شود و اگر فردی در شهر دیگر سندی انتقال داده در این دفترخانه نیز سیستم با آن اثر انگشت مطابقت خواهد داد ؟



    • از قیمت مناسبی برخوردار است،



    • زنگ هشدار هوشمند



    • 2- Ada Boost



    • مدیریت کتابخانه ها و کتاب ها



    • شناسایی مجرمین دید




مگر اینکه سخت افزار خریداری شده ، از انواع ضعیف آن باشد ! اکثر دستگاه های حضور و غیاب از ترکیب روش های کارت خوان و اثر انگشت استفاده می کنند. ولی ظاهرا استفاده از کارت هوشمند ملی در دفترخانه فعلا در دستور کار نیست . بنجاق : همکار ارجمند ؛ سلام و عرض ادب و احترام - خیر ، منظورم این بود که دوران پایلوت در چند دفترخانه تمام شد و ما کماکان اثر انگشت می گیریم . اما کماکان دفترخانه می تواند در تمام ساعات شبانه روز و ایام تعطیل ، سند تنظیم کند . می دانیم که اخذ شناسه ی یکتا ، مقدمه ی امضاء گرفتن سند است و دفترخانه چرا باید ساعت 8 شب و یا روز تعطیل از مردم امضاء بگیرد ؟ این نرم افزا می تواند یک تصویر کلی از عملکرد کارکنان، مرخصی ها، تعطیلات، زمان کار و حتی مرخصی به دلیلی بیماری را در نظر بگیرد و ارائه دهد.

اختلاف در اثر انگشت به دلیل عواملی چون بیماری های پوستی، سوختگی و عرق وجود دارد. و چون ویزیتورهای اسکنر از هم اکنون به دفاتر اسناد رسمی مراجعه و به بازاریابی مشغولند ، همکاران ارجمند ، اسکنر خریداری نکنند -3- هر نوع اسکنر استاندارد ، می تواند مورد استفاده قرار گیرد ! بنجاق : همکار نازنین ؛ طناز قومسی ؛ جناب آقای عبدوس - سلام و عرض ادب و احترام - جمشیدی و سایت بنچاق ، باید به خودشان ببالند که محل مراجعه ی سروران و همکاران خوبی چون شما باشند . بنجاق : همکار ارجمند ؛ سلام و عرض ادب و احترام - پاسخ سئوالات شما را قبلا در جواب دیگران داده ام - خواهش می کنم مطالعه فرمایید . بنجاق : همکار ارجمند ؛ سلام و عرض ادب و احترام - و خیر مقدم و تبریک ولادت امیرالمومنین (ع) - بله در کارگروه مطرح شده است و نمونه هایی از این اسکنرها ارائه شده است !

بنجاق : همکار ارجمند : سلام و عرص ادب و احترام - حذف دفاتر موجود در دفترخانه منوط و موکول به تنظیم آیین نامه است که در دست اقدام می باشد ! بنجاق : همکار ارجمند ؛ سلام و عرض ادب و احترام - تا این لحظه فقط یک دستگاه اسکنر در دفاتر پایلوت تست شده است که دستگاهی ابتدایی و فاقد امکانات کافی است ! بنجاق : همکار ارجمند : سلام و عرض ادب و احترام و خیر مقدم . با سلام و عرض ادب خدمت همکار گرامی جناب آقای جمشیدی. سلام خدمت استاد محترم جناب آقای جمشیدی با تشکر از زحمات شما میخواستم بپرسم با اجرایی شدن اثر انگشت و حذف دفاتر جاری تکلیف دفتر یاران که قبل حذف دفتر ،دفتر جاری با امضای دفتریار تکمیل و بسته میشد چیست ؟ با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همکار ارجمند زمان تهیه اسکنر توسط دفاتر کی خواهد بود ؟


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.