بانک توسعه تعاون

۱۹ فروردین ۱۳۹۹
۰۲:۴۸:۵۴
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مطلب برای شما تعدادی از دوربین های مداربسته با قابلیت تشخیص چهره را معرفی کردیم و ویژگی هر یک از دوربین ها را برای شرح دادیم. نرم افزار نسخه استاندارد که به صورت کاملا رایگان روی بسته های دستگاه در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد قابلیت تعریف شیفت های ثابت اداری به تعداد نامحدود را داراست. این دوربین معمولا در جلوی در به عنوان زنگ قرار می گیرد. دوربین مدار بسته ای که در تصویر زیر مشاهده می کنید می تواند تصاویری با کیفیت 1080 در اختیار شما قرار دهد. در ادامه مطلب برای شما چند مدل دیگر از دوربین های مدار بسته با قابلیت تشخیص چهره را معرفی می کنیم و ویژگی های این دوربین ها را برای شما توضیح می دهیم. در مطلب قبلی برای شما تعدادی از بهترین دوربین های مدار بسته با قابلیت تشخیص چهره را معرفی کردیم. این دوربین می تواند بهترین تصاویر را در اختیار شما قرار دهد. از جمله نکاتی که در دستگاه حضور و غیاب نانو واچ در مسیر توسعه قرار گرفته است، امکان بهره برداری در چند شرکت متنوع می باشد.

  1. زنان زیر 25 سال، 86٪ احتمال برای باردار شدن دارند
  2. امکان ثبت خبر با ویژگی تاریخ اعمال و انقضا نمایش خبر
  3. گزینه های یکپارچه سازی
  4. قابلیت رزرو غذا از طریق اینترنت
  5. توضیحات پشت کارت

در سازمانهای با پرسنل زیاد و یا جهت سهولت بیشتر می توان با بهره گیری از سنسور اثر انگشت مجزا ، اثر انگشتها را در رایانه تعریف نموده و در زمان دلخواه به دستگاه انتقال داد. به این صورت با بهره گیری از فضای ابری می توان دسترسی بسیار سریع تر و مطمئن تری به اطلاعات کسب و کار و کارمندان ایجاد نمود. در فایل راهنما اگر دقت کنید نوشته شده که باید فایل را با نگه داشتن کلید شیفت باز کنید تا بتونید به امکانات دیزاین دسترسی داشته باشید و در طرح و ساختارش تغییر ایجاد کنید. اگر تعداد کارکنان شما زیاد است ( بالای 200 نفر) بهتر است از اسکنر اثر انگشت و تشخیص چهره بهمراه کارت در کنار هم استفاده کنید تا به مرور زمان به مشکل برنخورید. برای کارکنان بخش فروش دیاکالا مایه افتخار است که بتوانند خدمتی به ساکنین کرج ارائه دهند. برای این منظور همیشه لازم بود شخصی اقدام به نوشتن وقایع و ثبت ورود و خروج کارکنان نماید.

فراخوانی اطلاعات یا رکوردهای ورود و خروج پرسنل معمولا از طریق شبکه یا USB از دستگاه حضور غیاب قابل استخراج می باشد. فناوری استفاده شده در دستگاه های حضور غیاب سبب تولید انواع مختلفی از این دستگاه ها شده اند که هر کدام برای شرایط خاصی مناسب تر می باشند. • تعریف انواع احکام حضور و غیاب و مشخص نمودن نوع آن و فرمول محاسبه ساعات کارکرد ، کسرکاری ، اضافه کاری ، تعطیل کاری ، شب کاری ، ماموریت ، مرخصی و نوبت کاری. دید در شب این دوربین نیز می تواند تصاویر خوبی را ثبت کند. روی Improve Recognition کلیک کنید تا اسکن های دیگری را اضافه نمایید یا این پروسه را کنسل کنید. شما می توانید با خرید پکیج دوربین مداربسته تا اندازه زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این ویژگی برای شرکت هایی که در چندین محل متفاوت فعالیت خود را ادامه می دهند، بسیار کارآمد و مطلوب خواهد شد. قدم دوم: مشخصه های یک نرم افزار حضور و غیاب کارآمد چیست؟ برای پاسخ به سوالات مطرح شده در قسمت مقدمه مقاله اولین قدم شناسایی نیازهای شماست. با اینحال همین نرم افزار جوابگوی نیازهای بیشتر شرکتهای کوچک است.

شما باید نیازهای خود را از یک نرم افزار حضوروغیاب برشمارید سپس با دقت انتخاب و اقدام به خرید کنید. دوربین های امنیتی و هوشمند در مدل ها و طرح های متنوعی وجود دارند و شما با توجه به سلیقه و بودجه خود می توانید یکی از دوربین ها را برای خود انتخاب کنید. برای این منظور یکی از بهترین ایده ها، استفاده از یک سیستم حضور و غیاب فراگیر است که بتواند در خارج از محیط سازمان نیز وظایف خود را به انجام رساند. یکی از بهترین مزیت های استفاده از سیستم های حضور و غیاب نرم افزاری، توانایی ثبت دقیق ساعات کاری پرسنل پاره وقت و یا دورکار می باشد. دوربین مدار بسته Netatmo Welcome یکی دیگر از دوربین های مدار بسته با قابلیت تشخیص چهره می باشد که طراحی زیبا و خاصی دارد. این دوربین مدار بسته می تواند تصاویری با کیفیت 1080 برای شما ثبت کند. آخرین دوربین مدار بسته که در این مطلب برای شما معرفی می کنیم دوربین مدار بسته Tend Secure Lynx می باشد. این دوربین مدار بسته می تواند چهره افراد را تشخیص دهد و چهره فرد را به گوشی همراه شما ارسال کند. این نرم افزار فوق العاده قابلیت نصب بر روی دو ویندوز محبوب ویستا و سون را دارد. از دیگر قابلیت های آن امکان تخلیه اطلاعات از طریق USB و شبکه است.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.