سيستم هاي حضور و غياب

۲۳ تير ۱۳۹۹
۰۹:۰۰:۴۶
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

بنجاق : سلام و عرض ادب - انشاءالله با تغييراتي كه صورت گرفته و به زودي اعلام خواهم كرد ، ديگر اين امكان وجود نخواهد داشت ! با سلام خدمت شما همكار عزيز و پاسخي كه در سايت اعلام نموده ايد . با تمام اين تفاسير سرپرست پژوهشگران اعلام كرده است كه اين نرم افزار تنها به شناسايي و تصميم گيري مي كند براي قضاوت نهايي بايد از يك انسان مورد تاييد استفاده نمود. بنجاق : همكار ارجمند ؛ سلام و عرض ادب و احترام - تمام سعي سازمان ثبت و كانون سردفتران و خواست سردفتران درستكار ، قطع كردن دست متخلفين از تخلف و جلوگيري از رفتار ناصواب آنهاست ! برنامه كاملا رشد در استفاده است و به شما اجازه مي دهد تا به سرعت تمام توابع را درك كنيد. بنجاق : سلام و عرض ادب - حق با شماست - اين پيام ديده مي شود لكن مانع از ثبت اثر انگشت نيست !

 

در گذشته زمانهاي اضافهكاري كارمند ممكن بود در سيستم ثبت نشود و كارمند حق و حقوق خود را به طور كامل دريافت نميكرد. 3- نماينده مقيم و نگهبانان در طول مدت قرارداد، حق انجام هيچگونه فعاليت شغلي و اقتصادي نظير پيمانكاري، معامله و غيره را كه به نحوي با كارفرما و محيط تحت قرارداد مرتبط باشد، ندارند . بنجاق : سلام و عرض ادب - تشخيص اينكه فرد مورد نظر اهليت لازم براي انجام معامله را دارد با سردفتر است ! بنجاق : همكار خوبم ، سلام و عرض ادب و خير مقدم - در قسمت پرسش و پاسخ سايت وارد شويد . ابتدا در سايت ثبت نام و سپس اقدام به خريد نماييد . تاريخچه دستگاه حضور وغياب و ماشين ثبت زمان، به اواخر قرن ۱۹ بازميگردد. در دستگاه حضور غياب اثر انگشتي، شما نميتوانيد الگوي اثر انگشت را حدس بزنيد و به جاي كس ديگري، حضور شخص را وارد كنيد.



    • گزارش از مانده و گردش حسابهاي بانكي و صندوق به تفكيك



    • جلوگيري از ثبت تكراري چهره



    • امكان تعريف شيفت ماه مبارك رمضان



    • غيره



    • 2000 عدد اثر انگشت



    • مجهز به پردازنده 2 هسته اي 4 گيگا هرتز



    • تعريف نوع معافيت و وضعيت نظام وظيفه

 



پس از ثبت اثر انگشت در حافظهي انواع دستگاه حضور غياب اثر انگشتي، كارمند هربار كه براي ورود يا خروج اثر انگشت خود را در دستگاه ثبت كند؛ دستگاه اين اثر انگشت را با اثر انگشت ثبت شده مطابقت ميدهد. يكي از رايجترين و پرطرفدارترين دستگاه حضور غياب اثر انگشت در دنيا، دستگاه حضور غياب اثرانگشتي است كه تا به امروز محبوبيت بسياري را در بين مردم به دست آورده است. حال كه دانستيم دستگاه حضور غياب اثر انگشتي چيست و چگونه كار ميكند؛ زمان آن است كه از خود بپرسيم چرا بين مدلهاي مختلف دستگاههاي حضور و غياب، بايد دستگاههاي حضور و غياب اثر انگشتي را انتخاب كنيم؟ برادر ارجمند جناب آقاي جمشيدي با سلام و تقديم احترام شنيدها حاكي از اين است كه برخي همكاران با اين استدلال كه اثر انگشت اخذ شده در جايي ذخيره نمي شود چرا كه اگر با يك شماره ملي اثر انگشت افراد مختلف اخذ شود سيستم هيچ گونه خطايي نميدهد لذا اقدام به اخذ انگشت افراد غير از متعاملين (سند سفيد)مي كنند. كه باعث اعتراض مراجعين به ساير همكاران و بي اعتبار شمردن سيستم شده است. مساله دوم اينكه اثر انگشتي كه براي بار دوم (مثلا سند دوم در دفترخانه اي ديگر)گرفته ميشود آيا مجددا اثر انگشت دوم ذخيره يا اينكه جايگزين اثر انگشت اول مي شود؟ چرا بايد از دستگاههاي حضور و غياب استفاده كنيم؟ اما با روي كار آمدن سيستمهاي حضور و غياب اين مشكل برطرف شد و رضايت شغلي كارمندان بهبود پيدا كرد.

اما با روي كار آمدن خريد دستگاه حضور غياب اثر انگشت، زمان محاسبهي حقوق و دستمزد كاركنان به حداقل رسيد و احتمال خطا در محاسبات نيز به صفر تبديل شد. در صورتي كه در ديگر دستگاههاي حضور و غياب ممكن است بتوانيد گذرواژه و الگو را حدس بزنيد. در اين مرحله در فيلد مربوط به اثر انگشت ، علت عدم اخذ آن را بنويسيد و دكمه ي ثبت را بزنيد . همچنين سنسور اثر انگشت آن ضد تقلب و SilkID است. اين دستگاه حضور و غياب با بدنه صنعتي محكم و همچنين قفل ضد سرقت و سرعت عمل مناسب، در بسياري از مراكز صنعتي و اداري نصب و راه اندازي شده است. اين دستگاه با سنسور نوري ضد خش و ضد تقلب و الگوريتم فوق العاده سريع و قدرتمند امكان تشخيص اثر انگشت فرد بين 10000 اثر انگشت ثبت شده را در كمتر از 1.5 ثانيه در اختيار شما قرار مي دهد. از ديگر امكانات اين دستگاه بايد به قابليت تعريف 10 نمونه اثر انگشت براي هر نفر اشاره داشت.

1. همهي كارمندان بايد اثر انگشت خود را با قرار دادن انگشت در محل حسگر، در حافظهي دستگاه ذخيره كنند. در اين روش به دليل آن كه شخص بايد حتما حضور فيزيكي داشته و اثر انگشت او مطابقت داشته باشد، به جرات مي توان گفت كه مطمئن ترين روش براي دستگاه هاي حضور و غياب است. امروزه همهي سازمانها، براي كنترل ساعات ورود و خروج، درخواست مرخصي و كنترل تردد كارمندان خود، به استفاده از دستگاههاي حضور و غياب روي آوردهاند. زيرا مديران از طريق دستگاه حضور غياب ميتوانند بر تردد پرسنل خود نظارت داشته باشند و زمان ورود و خروج، زمان اضافهكاري و درخواستهاي مرخصي آنها را كنترل كنند. ايرادات و مشكلات دستگاههاي كارتي در اين دستگاهها رفع شده و از تكنولوژي بهتري نسبت به آنها برخوردار است. كداميك از آنها به صورت ناقص و فقط محض نمايش بوده است ؟ Face بيش از ۹۷٪ دقيق است، مي تواند فقط يك تعداد محدودي از چهره ها را در يك زمان جستجو كند. پيام مزبور فقط جنبه ي اعلامي دارد و سردفتر مي تواند عليرغم مغايرت ، اثر انگشت را ثبت نمايد . راه مقابله با اين روش آن است كه همواره اسكنر اثر انگشت را پس از استفاده از آن پاك كنيد.

دوما به دلايلي كه در بالا خدمتتان عرض كرديم: خدمات پس از فروش، نداشتن قابليت ارتقا و توسعهي محصول و تحريمها، گزينهي خريد محصول چيني به كلي منتفي ميگردد. اين دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره قادر است تا 800 الگوي صورت، 1500 اثر انگشت و 2000 كارت را (به طور اختياري) در حافظه خود ذخيره نمايد، گفتني است ظرفيت تردد براي اين محصول 100000 بار تعريف شده است. به طور كلي، خريدن دستگاه حضور غياب اثر انگشتي ارزان براي مديران، صرفهي اقتصادي زيادي دارد. يكي از پرطرفدارترين انواع دستگاههاي حضور و غياب، دستگاه حضور غياب اثر انگشتي است. بدين ترتيب حضور پرسنل در محدوده مجاز اضافه كاري، طبق قوانين، مشمول تشويق خواهند بود. به اين ترتيب محاسبه حقوق و دستمزد براي كاركنان يك مجموعه (به خصوص نيرو هاي نيمه وقت يا پاره وقت) به سادگي امكان پذير شد. بهترين دستگاه حضور و غياب را زماني مي توان انتخاب كرد كه متناسب با مجموعه ي ما باشد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

نرم افزار اكسس كنترل ويسمن

۲۲ تير ۱۳۹۹
۰۱:۳۷:۰۹
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

اولا، چهره هاي مختلف ممكن است بسيار شبيه به نظر برسند، به اين معنا كه هر صورت شامل دو چشم، دو گوش، يك بيني و يك دهان مي باشد، در نتيجه به تفكيك دقيقي نيازمند است. هدف اصلي اين شركت از توليد نرم افزار انبارداري ثبت دقيق گردش كالا و امكان دسترسي به سادهترين و راحتترين شكل ممكن به گزارشات و امكان كنترل دقيق بر گردش كالا است. نرم افزار حضور و غياب «تايمنيكس» جايگزين بسيار خوبي براي دستگاه حضور و غياب(دستگاه ساعتزن) است. واضح است كه اين روش در مقايسه با تشخيص چهره به صورت دو بعدي دقت بسيار بيشتري دارد. ز- افشاي سئوالات آزمون يا تلاش در جهت دستيابي و افشاي آن يا شركت يا معاونت در اين امر قبل يا حين برگزاري آزمون به هر نحو. البته بايد توجه داشت اگر بين كار و تشويق نسبتي مناسب برقرار نباشد، روحيه سعي و تلاش از بين مي رود. ما در اين قسمت تلاش نموده ايم آنچه كه شما از يك دستگاه حضورغياب نياز داريد را به ساده ترين شكل در اختيارتان بگذاريم.

 

  • سازگاري با موبايل
  • مديريت مبتني بر باركد
  • آزمايش دياناي
  • درگاه USB
  • پيام خصوصي

جمعيت اين استان طبق سرشماري سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۱۳٬۲۶۷٬۶۳۷ نفر بودهاست كه ۱۲٬۴۵۲٬۲۳۰ در نفاط شهري و ۸۱۴٬۶۹۸ در نقاط روستايي ساكن هستند. ازآنجا كه تجمع رگهاي زير پوست صورت در هر فرد شكل متفاوتي دارد، تمايز رنگ بين نقاط مختلف صورت ثابت ميماند. اين نقاط يك شبكه الاستيكي با نسبتهاي ثابت ميسازد. در كنار هر دستگاه حضور و غياب و كنترل تردد، يك نرم افزار نياز است كه بتوان انواع گزارش را از اطلاعات خام دستگاه گرفت. كه شامل دستگاهي بود كه پس از كشيدن كارت باركدي به آن ورود و خروجها در حافظه سيستم ذخيره ميشدند و پس از تخليه اطلاعات به كامپيوتر توسط نرم افزار مخصوص حضور و غياب پردازش ميشدند. شركت علم وصنعت، توليد كننده انواع ساعت حضوروغياب ،ساعت،،نرم افزار ،ساعت هاي حضور … پس از تكميل ثبت نام استفاده از پشتيباني آنلاين امكان پذير ميباشد. اين سيستم جز زير سيستم هاي نرم افزار هوشمند يكپارچه مديريت منابع انساني مي باشد. اگر ميخواهيد بدانيد براي اتوماسيون و هوشمند سازي باشگاه ورزشي علاوه بر نرم افزار به چه تجهيزات سخت افزاري نياز است، حتما به لينك مربوطه مراجعه فرماييد.

جواهر هوشمند با بهره … محاسبه خودكار قيمت و نمايش جزئيات قطعه طلا يا جواهر مورد نظر مشتري. گروهبندي و دسته بندي كالاها و نمايش درختي كالاها. ترجمه هاي آماده سايت ترجمه فا، به سه دسته ويژه، ارزان و رايگان تقسيم ميشوند. صدور ورود به انبار و خروج از انبار و ثبت آمار تعدادي و ريالي با حفظ طبقه بندي گروه، دسته و كد كالا. گزارشات تعبيه شده در سيستم ورود و خروج اين امكان را براي كاربران فراهم مي نمايند تا بتوانند گزارشات مختلف محاسبه اي، آماري و مقايسه اي را از سيستم دريافت نمايند. • مقبوليت: كه نشان ميدهد در حال حاضر تا چه اندازه سيستمهاي شناسايي بيومتريك براي افراد در زندگي روزمره قابل قبول ميباشد. چه دستگاهي براي مركز شما مناسبتر است ؟ با استفاده هر چه گستردهتر از سيستم هاي كامپيوتري در امور مختلف اداري ، نقش نرمافزار مناسب و بهينه در اين سيستم ها بسيار ضروري بوده و در اين بين سيستم هاي كنترل كاركرد از جايگاه خاصي برخوردار هستند . اين نرم افزار ها بسيار كارآمد مي باشدو مي تواند درمواردي كه نياز به دوركاري و يا كار خارج ازمحيط اداري مي باشدو دسترسي به دستگاه حضور و غياب غيرممكن است بسيار مفيد واقع شود . نرم افزار حضور و غياب پيشرفته با توجه به آخرين تغييرات قوانين اداره كار ايران ساختار يافته و با تغييرات اين قوانين سازگار است و قابليت بروز رساني دارد.

از ديگر امكانات همراه دستگاه EB-142 مي توان به داشتن سخنگوي فارسي، سيستم عامل لينوكس، قابليت تعريف ۱۰ اثر انگشت براي هر نفر و تعريف كليد چهار عملياتي اشاره كرد. از مهمترين ويژگيهاي اين سيستم حضورو غياب ميتوان به كليدهاي برجسته و مقاوم ميكروسوييچي و باطري داخلي اشاره نمود. با امكاني كه در سيستم ورود و خروج قرار داده شده مي توان اطلاعات مربوط به ماموريت ها و مرخصي هاي پرسنل را از سيستم ماموريت و مرخصي دريافت نمود. در روش هاي سنتي كه عموما با دفاتر عظيم حضور و غياب و دفترهاي شرح وقايع روزانه انجام مي شد، كار به كندي انجام مي شد و محاسبه ميزان كاركرد و روزهاي حضور كاركنان در محل كار دشوار مي نمود. تعيين آدرس كالا در مشخصات كالا و نمايش در جستجوي كالا براي دسترسي آسان به محل فيزيكي كالاها. در حقيقت در اين مرحله تصوير خروجي كه بايستي توسط ماژول طبقهبندي كننده براي تعيين هويت و تشخيص چهره مورد استفاده قرار ميگيرد.

دنبال كردن خط ديد چشم و تعيين نژاد ، جنس ، سن و حالت صورت از جمله اين كاربردها هستند كه بعضي از آنها در ارتباط بين انسان و كامپيوتر مفيد هستند. شما مي توانيد از برنامه FaceLock براي قفل كردن برنامه ها، قفل كردن گالري، قفل كردن واتس آپ و فيس بوك خود استفاده كند تا هيچ كس نتواند در اين برنامه هاي شما جاسوسي كند. وارد كردن و خروجي گرفتن اين اطلاعات ساعت هاي كار دستي ثبت داده ها در ليست حقوقي را حفظ مي كند و خطر اشتباه را كاهش مي دهد. گياه پنجانگشت كه داراي خواص ضد سرطاني است، توانايي زيادي براي كاهش سطح تستوسترون و مهار رشد سلولهاي سرطاني پروستات در بدن دارد. با استفاده از امكانات ساده آن, ضمن كاهش هزينه, بهرهوري كسب و كارتان را افزايش دهيد . براي تاييد هويت كاركنان زمان ورود به شركت يا ايجاد دسترسي به بخشهاي مختلف سازمان، يا حتي استفاده از دستگاههاي ديجيتال و تشخيص متهمان فراري و تحت تعقيب از اين نوع سيستمها استفاده ميشود. علاوه بر اين، زمان دقيق كاركرد كاركنان جهت محاسبه دقيق حقوق و اطلاع از ارزشي كه كاركنان براي كارشان قائل بوده اند. پارامترهاي كاركرد كاركنان شامل : ميزان كاركرد ، غيبت ، مرخصي ، مأموريت و اضافه كاري مي باشد كه توسط سيستم حضور و غياب ثبت ومحاسبه مي گردد .

نرم افزار حضور و غياب پيشرفته يك سيستم حضور و غياب حرفه اي با تمامي امكانات نسخه پايه است كه ظرفيت ها و قابلت هاي ويژه اي به آن اضافه شده. نرم افزار حضور و غياب نسخه پايه با توجه به آخرين تغييرات قوانين اداره كار ايران ساختار يافته و با تغييرات اين قوانين سازگار است و قابليت بروز رساني دارد. تمام نسخه هاي نرم افزار انبارداري ميزان داراي امكان كاركرد با دستگاه باركد خوان است. نرم افزار يكپارچه حضور و غياب علم گستر صدف ، امكان كنترل حضور وغياب را از هر نقطه وزماني فراهم مي سازد. با توجه به مشكلات مدارس در زمينه حضوروغياب و كنترل تردد دانش آموزان ، شركت علم گستر صدف اقدام به تجهيز سيستم حضور وغياب در مدارس كرده تا بتواند براي رفع مشكلات مدارس كشور اقدام نمايد. پس در قدم نخست به طور كامل لبه فوقاني صفحه نمايش آيفون خود و نوار مشكي رنگي كه در اين بخش واقع شده را تميز كنيد و سپس دوباره عملكرد فيس آيدي را بررسي نماييد. پس در صورتيكه چنين حساسيتي را داريد گزينه اثرانگشتي پيشنهاد مي گردد .


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

تشخيص چهره چيست و چگونه عمل مي كند-قسمت سوم

۲۲ تير ۱۳۹۹
۱۱:۴۰:۵۲
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

اين امر باعث ميشود تا محاسبه حقوق بدون خطا صورت گيرد چرا كه ساعات كاري، اضافه كاريها و كسر خدمتها با دقت بالا ثبت شدهاند. همچنين اين شركت براي شركتهايي كه نرم افزار حقوق و دستمزد ندارند نيز نرم افزاري تهيه كرده و همراه دستگاه ها به مشتريان خود ارائه مي كند. كليه مشتريان گرامي مي توانند جهت اطلاعات بيشتر در خصوص چاپ كارت هوشمند كليك نمايند. همچنين دوربين Infra-red جهت تشخيص در محل هاي تاريك در اين دستگاه تعبيه شده است. سرعت تشخيص، دقت و امنيت بالاي اين دستگاه از ويژگي هاي كليدي آن است. برخورداري از كارت خوان دوگانه، حافظه داخلي با ظرفيت بالا و موارد ديگر از ويژگي هاي سخت افزاري و نرم افزاري ساعت حضور و غياب تشخيص چهره AC7000 هستند كه در مجموع باعث بهبود فوق العاده عملكرد دستگاه مي شوند. همچنين قابليت كاركرد در سيستم هاي كنترل دسترسي (Access Control)، قابليت اتصال بر روي سيستم هشدار حريق و بسياري موارد ديگر كه امر كنترل تردد و حضور و غياب را سرعت بدهد، در كارت ساعت AC7000 موجود است.



    • ثبت موجه بودن غيبت



    • نگهداري اطلاعات اساتيد



    • امكان تعريف كاربر سيستم به صورت نامحدود



    • دستگاه هاي حضور و غياب اثر انگشتي




چرا كه همزمان با اين پيشرفت ها، بحث امنيت در سازمان ها به مورد بسيار جدي تري از ديگر موارد تبديل شد. اما رفته رفته با پيشرفت تكنولوژي، منابع انساني در سازمان ها مفهوم عميق تر و گسترده تري يافت و در نهايت نياز به يك اتوماسيون كنترل تردد در هر سازماني حس شد. همچنين وضعيت، نوع و تعداد تصاويري كه از يك شخص در دسترس است مي تواند عوامل مهم ديگري در گروه بندي باشند. اين تفاوت ها مي توانند در زمينه كيفيت تصوير، ميزان در هم ريختگي پشت زمينه، تغييرات تصاويري كه بايد تشخيص داده شود، در دسترس بودن يك معيار خوب براي تشخيص يا مطابقت تصاوير موجود با تصوير مورد نظر باشند. در بحث حضور و غياب باشگاهي نكته ي اولي كه وجود دارد اين است كه نرم افزار بتواند از تعداد مانده جلسات افراد بعد از هر بار ورود به باشگاه يك جلسه را كم كند.

داده هاي تردد و عملكرد پرسنل در سامانه حضور و غياب آنلاين بايد فقط و فقط در دسترس افراد مجاز قرار گيرد و امكان هيچ گونه تقلب و يا دستكاري در داده هاي اين سامانه تحت وب وجود نداشته باشد. اين ساعت حضور و غياب داراي دوربين مادون قرمز براي استفاده در محيط هاي كم نور و همچنين سنسور اثر انگشت نوري است. و يا در محيط هايي كه امكان انتقال بيماري از طريق تماس با سنسور اثر انگشت وجود دارد نظير بيمارستان ها و محيط هاي درماني از ساعت هاي حضور غياب تشخيص چهره مي توان استفاده كرد. Facestation2 اگر در روبروي نور مستقيم خورشيد نصب نشود، مي­ تواند در تمامي محيط هاي داخلي و خارجي بدون وقفه به تشخيص چهره بپردازد. مدل هاي UFace برند ZK نيز مانند ديگر مدل ها داراي روش هاي تشخيص كارت، اثر انگشت و تشخيص چهره هستند كه مي­ توان بصورت همزمان و دوگانه و يا بصورت مجزا و تكي از آن ها استفاده كرد.

در نتيجه استفاده از يك ساعت حضور و غياب مانند اين مدل كه كارآيي بالايي داشته باشد، بسيار منطقي است. بنابراين امكانات متنوعي به مانند دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره به دستگاه هاي حضور و غياب افزوده شد تا سرعت، دقت و راحتي بيشتري براي افراد و سازمان ها ارايه شود. بنابراين ، سيستم هاي حضورو غياب اثر انگشتي به دليل رديابي نمودار حضور و غياب كاركنان ، در دنياي تجارت امروز محبوبيت زيادي كسب كرده اند. بنابراين اگر قصد خريد چنين دستگاههايي را داريد، دقت و بررسي بيشتري نمائيد و سعي كنيد از خريداران قبلي اين دستگاهها استعلام بگيريد. يكاين دستگاه علاوه بر ارتباط با استفاده از شبكه قابليت تخليه با USB را دارا مي باشد از ديگر مزيت هاي اين دستگاه قيمت مناسب و كارايي بالاي آن مي باشد. اين دستگاه قابليت تشخيص چهره در تاريكي توسط دوربين IR LED را دارد كه از ويژگي هاي بسيار كاربردي آن است. قابليت ايجاد پيام هاي صوتي و انگليسي مختلف نيز وجود دارد. از طرفي مشكلي كه در دستگاه حضور و غياب بيومتريك وجود داشت، سطح امنيت آن ها بود.

از آنجايي كه در اين اماكن تعداد پرسنل زياد است، كنترل تردد دشوار و زمان بر خواهد بود. هر چه تعداد اين ماژولها بالا برود قيمت آنها نيز افزايش پيدا ميكند. ظرفيت كارت حافظه آن نيز بسيار بالا بوده و تمامي نيازهاي هر سازماني را برآورده مي­كند. صفحه نمايش آن ۳ اينچي بوده و باتري داراي ظرفيت ۲۰۰۰ ميلي آمپر براي استفاده در هنگام قطعي برق موجود است. تمامي اين مدل ها با توجه به امكانات و قيمتي كه دارند، ارزش خريد بالايي در بين ديگر محصولات تشخيص چهره از خود نشان مي­ دهند كه قابل توجه است. از ديگر امكانات عالي AC7000 مي­ توان به صفحه نمايش ال سي دي ۵ اينچي و رنگي آن اشاره كرد كه بسيار كاربرپسند است. مجهز به سي پي يو Multi-Bio CPU 800 MHz است كه عمل شناسايي اثرانگشت - كارت- تشخيص چهره را با سرعتي كمتر از ۱ ثانيه انجام مي دهد.

سپس تصوير حاصل به نام تصوير probe با تصوير چهره مقايسه و در مدت زمان بسيار كوتاهي شناسايي انجام مي شود. در اين روش براي هر پيكسل تصوير نهايي دو بعدي، يك آنتن در نظر گرفته شده كه ميتواند اندكي از سطح پوست فراتر رفته و دادههاي داخلي آن را نيز رصد كند. مشاهده و ثبت زمان فعاليت كاركنان به صورت خودكار، يك راه حل ايده آل براي هر كسب و كاري مي باشد. ثبت اين ركوردها از دستگاه حضور غياب ميتواند توسط پورت شبكه يا سريال و usb و يا فلش به سيستم انتقال داده شود . مثلاً ممكن است يك خريدار به دنبال قيمت دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي ارزان باشد، اما در نهايت به چند برند خاص خواهد رسيد كه ميتواند از بين آنها يك مورد را انتخاب كند. علاوه بر اين، لبخند، گونههاي پف كرده يا هر ژست خاص ديگر ميتواند قويترين تشخيص دهندههاي چهره را هم در اندازه گيري المانهاي صورتتان دچار مشكل كند. قابليت اتصال به قفل الكتريكي، سنسور درب، آژير و كليد خروج و پشتيباني از زبان فارسي هم وجود دارد. درست مثل قفل هاي فيزيكي كه داراي شاه كليد هايي هستند كه مي توانند هر قفلي را باز كنند، اسكنرهاي اثر انگشت هم داراي چيزي به نام Masterprints هستند. اين روش، روشي قابل اعتماد و مقرون به صرفه بوده و براي اسكن سطوح وسيع (مثل اسكن چندين اثر انگشت با هم) كاربرد بهتري دارد. قابليت اتصال به سيستم VoIP هم تعبيه شده است كه باعث بهبود كيفيت صداي دستگاه مي شود.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

فوايد استفاده از گيت ورود و خروج در باشگاه

۲۲ تير ۱۳۹۹
۰۹:۳۰:۰۶
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

اين تفاوت ها مي توانند در زمينه كيفيت تصوير، ميزان در هم ريختگي پشت زمينه، تغييرات تصاويري كه بايد تشخيص داده شود، در دسترس بودن يك معيار خوب براي تشخيص يا مطابقت تصاوير موجود با تصوير مورد نظر باشند. پس از پر شدن حافظه دستگاه بايد تمامي اين داده ها را كه شامل اطلاعات تردد پرسنل است را حذف كرد تا دستگاه كار خود را از سر بگيرد. اگر سازماني به دليل ارزان بودن اين دستگاه را خريداري نمايد و پس از مدتي به تعداد بالاي ۱۰۰۰ نفر پرسنل برسد، ديگر نمي تواند براي پرسنل جديد از اين دستگاه استفاده نمايد. اگر از او قدرداني نشود، قهر نميكند چون او با انگيزهاي مستقل و دروني خوب كار ميكند و براي اينكه خوب كار ميكند، نيازي به تشويق ندارد. اما امروزه با دستگاه هاي حضورغياب جديد، شما حتما بايد اثر انگشت خود را بر روي دستگاه قرار دهيد تا صحت ورود شما به اداره و يا آن محيط آشكار شود. به طور كلي نور محيط كار معمولي بين ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰ لوكس است، پس بايد دستگاهي را انتخاب كرد كه توانايي شدت نور بالاي ۸۰۰۰ لوكس را داشته باشد. 29. در اين فرم، از ليست روزهاي هفته، روز «سه شنبه» را انتخاب نماييد.



    • پنجشنبه- موظفي از ساعت 8:00 تا ساعت 12:00



    • با اجراي فايل Setup ، برنامه را نصب كنيد



    • 1 ماه و 7 روز پيش



    • از درج ديدگاه هاي تكراري پرهيز نماييد



    • ايجاد يك فايل اكسل براي اطلاعات كاركنان



    • كنترل مانده مرخصي و تعيين شرايط انتقال در دوره و سال



    • 2دستگاه حضور و غياب فراافزار مدل FARA AF_100




همچنين مي توانند تقلب در حضور و غياب را كاهش دهند، امنيت را افزايش دهند، شفافيت كار را حفظ كنند. در مجموعه هاي كاري مختلف حضور و غياب به عنوان روشي براي افزايش بازده كاري و جلوگيري از تاخير ورود كارمندان به محل كار صورت مي گيرد. Yurii Holuzynets مديرعامل شركتRiddletag اظهار داشت: استفاده از دستگاه هاي تشخيص چهره سبب مي شود تا مسافران به عبور از گيت ها سرعت بخشيده و همچنين از كلاهبرداري مالي جلوگيري كنند. اما از آنجا كه روي ليزر موهاي زائد حساسيت زيادي داشتم و نميخواستم كه هزينه ي الكي بدهم، تصميم گرفتم تا قبل از هر چيزي در مورد دستگاه ليزر و بهترين مركز ليزر موهاي زائد در تهران تحقيق كنم. اين مسئله بارها و بارها توسط كاربران زيادي كه از نوكيا ۶٫۱ پلاس استفاده ميكردند، مطرح شد. 1. زوميت تابع قوانين كشور است، لطفا هنگام مطرح كردن ديدگاه خود، به قوانين جمهوري اسلامي ايران احترام بگذاريد و از قرار دادن مطالب و تصاوير خلاف قانون جداْ خودداري كنيد.2. در بريتانيا هيچ قانون خاصي وجود ندارد كه اختيار استفاده از تشخيص چهره را به پليس بدهد و هيچ سياست دولتي درباره استفاده از آن وجود ندارد.

 

بعلاوه اين اطمينان براي پرسنل حاصل مي شود كه به هيچ عنوان حقي از آنها ضايع نشده و كليه حسابرسي ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سيستم صورت مي گيرد. چگونه اثر انگشت را در دستگاه ثبت كنيم ؟ فقط كافي است مراحل نصب را تا انتها ادامه بديد. در هنگام قطع جريان برق ، باطري قابل شارژ تا حدود ۵ ساعت امكان استفاده از دستگاه را فراهم مي كند. در نهايت با توجه به اولويت هاي خود مانند سرعت تشخيص بالا، امكانات كامل و مجهز بودن، الگوريتم هاي تشخيص قوي و مواردي از اين قبيل، مي­ توانيد گزينه مورد نظر خود را انتخاب نماييد. اين دستگاه حضور و غياب براي سازمان ها و شركت هاي بزرگ انتخاب خوبي به حساب مي ايد. جهت اطلاع از آخرين اخبار شركت و محصولات در كانال تلگرام افق عضو شويد. كمپاني سامسونگ دو سال پيش براي اولين بار از اين قابليت رونمايي كرد. اين دستگاه حضور و غياب قابليت نمايش پيام هاي عمومي و شخصي و اسلايدر را هم دارا مي باشد.

با خريد هر يك از دستگاه هاي حضور و غياب از وبسايت دياكالا , نرم افزار حضور و غياب نسخه پايه را به صورت رايگان از دياكالا هديه بگيريد . اين دستگاه از نظر ظاهري بسار زيبا طراحي شده و از اسقامت بالايي برخوردار هست ، بخشي از دستگاه از متال و بخشي از طلق مي باشد ، كليه پورت هاي ارتباطي در اين دستگاه وجود دارد. مشكل بانك اطلاعاتي نرم افزار حضور و غياب براي مواقعي هست sql server بر روي سيستم شما نصب نشده است. اولين دوربين مدار بسته كه در اين قسمت براي شما معرفي مي كنيم دوربين مدار بسته Nest Hello مي باشد. همچنين دوربين Infra-red جهت تشخيص در محل هاي تاريك در اين دستگاه تعبيه شده است. با توجه به جنس تفلون و طراحي ويژه دستگاه، گوشت به دستگاه نميچسبد و كبابي يكدست و هم وزن خواهيد داشت. اين دستگاه با داشتن امكاناتي چون كارت - تشخيص چهره، اين دستگاه را به سخت افزاري منحصر به فرد تبديل ساخته است. اين دستگاه داراي دو دوربين ديد در شب با كيفيت بالاست كه تصاوير شما را در خود ذخيره كرده و بر اساس فاصله دو چشم كمتر از 1 ثانيه شما را شناسايي مي كند. يكي از مزاياي مهم و چشمگير دستگاه اين است كه كمتر از نيم ثانيه اثر انگشت فرد مربوطه را شناسايي و تشخيص مي دهد كه اين نشان از سرعت بالاي اين دستگاه بوده است. مجهز به سي پي يو Multi-Bio CPU 800 MHz است كه عمل شناسايي اثرانگشت - كارت- تشخيص چهره را با سرعتي كمتر از ۱ ثانيه انجام مي دهد.

البته دقت كنيد كه سخت گيري را خيلي بيش از حد شديد نكنيد تا كارمند شما از كار زده شود و بيش از اندازه تحت فشار باشد. گارانتي واقعي به شما اين اعتماد را ميدهد كه آيا شما يك دستگاه با كيفيت با قيمت مناسب و طول عمر بالا خريداري كرده ايد يا خير ! پس قبل از خريد دستگاه حضور و غياب علاوه بر قيمت به عواملي چون گارانتي و خدمات پس از فروش توجه ويژه اي داشته باشيد. در اين صفحه خلاصه اي از ويژگي هاي هر دستگاه (برند ويردي) را مي توانيد مطالعه نماييد. اكنون نوبت نصب درايور مربوط به دستگاه خريداري شده است كه مي توانيد درايور آن را از طريق اين صفحه دريافت كنيد. اين دوربين مدار بسته نيز قابليت تشخيص چهره دارد و شما به راحتي مي توانيد از اين دوربين مدار بسته استفاده كنيد. مجموعه بتن سرمد مي تواند در رابطه با دستگاه جدول وت به شما اطلاعات دقيق تري را برساند.

در ابتدا براي نصب درايور واسط (ميان افزار) دستگاه اخذ اثر انگشت در سامانه ثبت الكترونيك اسناد (ثبت آني) ، فايل FingerPrintMiddlewareSetup را از صفحه زير دريافت كنيد. پس از دريافت اين فايل ، روي آن كليك كنيد. پس از دريافت درايور مربوطه ، آن را به كمك برنامه WinRAR از حالت فشرده خارج كرده و سپس با اجرا كردن آن ، درايور مربوطه را نصب كنيد. فروش ابزار، قيمت خريد RBC411 علف زن موتوري 40سي سي از فروشگاه ابزار آلات … كردن در ظرفي جداگانه تركيب شود و پس ا استفاده بنزين دستگاه تخليه گردد. اين دستگاه علاوه بر ثبت ورود و خروج پرسنل قابليت باز كردن درب را نيز دارد. بسياري از اوقات، ما ميتوانيم اشتها و ولع خوردن را بعد از هر وعدهي غذايي كنترل كنيم. يكي از محصولات حضور و غياب مهرپردازش سيستم تشخيص چهره-28513 مي باشد. دستگاه حضور غياب تشخيص چهره RF800 داراي دو سنسور تخصصي براي شناسايي اثر انگشت دارد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

دانلود نرم افزار FBI FACES چهرهسازي و تشخيص چهره

۲۲ تير ۱۳۹۹
۰۸:۴۲:۲۸
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

اين سنسور ها اين امكان را مي دهند كه بتوانيد رزولوشن هاي مختلف را براي شناسايي تصوير بكار ببريد تا بتوانيد دقت اين سنسور را در نيازها مختلف بالا ببريد. سيستم هاي حضور و غياب، اغلب مجهز به سنسور اثر انگشت، سنسور تشخيص چهره و حسگر عنبيه چشم هستند و بعضا مي توانند تا چند هزار اطلاعات پرسنل را در آنها ثبت كنند. فرض كنيد موقعيت نسبي دماغ با چشم ها در مجموعه تصاوير ديتابيس با درصد خطا يا drift مشخصي ثابت است. فرض كنيد ميخواهيم ويژگيهاي مستطيلي را در يك پيكسل مفروض با مختصات x و y محاسبه كنيم. در بخش داشبور اين برنامه مي توان نماي فوري از درخواست ها براي مرخصي و كاركنان در حال اضافه كاري يا نزديك به زمان اضافه كاري را مشاهده كرد. فيس آيدي يا همان FACE ID قابليت تشخيص چهره اختصاصي و پيشرفتهاي است كه شركت اپل آن را ارائه كرده و از زمان معرفي آيفون ايكس (iPhone X) آن را به جايگزيني براي تاچ آيدي (Touch ID) تبديل كرده است. استفاده از اين تكنيك همزمان با ساخته شدن سنسورهاي سه بعدي پيشرفته كه ميتوانند دقت بالاتري را در ثبت تصاوير سه بعدي ارائه نمايند به طور فزاينده اي افزايش پيدا كرده است. اين كارت ساعتزني ميتواند اين آثار منفي را به دنبال داشته باشد كه تمام فعاليتهاي كارمندان يك محيط را كاسبكارانه كرده و انگيزهها را بر اساس جزا و پاداش تنظيم كند.

پس در قدم نخست به طور كامل لبه فوقاني صفحه نمايش آيفون خود و نوار مشكي رنگي كه در اين بخش واقع شده را تميز كنيد و سپس دوباره عملكرد فيس آيدي را بررسي نماييد. بدين معني كه اين نوع تصوير برداري در تاريكي كاربرد ندارند و در نور هاي كم نيز زياد قابل اعتماد نيستند. براي آنكه همه مجموعه ها حتي مجموعه هاي كوچك با تعداد پرسنل كم بدون صرف هزينه بتوانند از امكانات نرم افزارهاي حضور و غياب استفاده كنند، نسخه رايگان ويندوزي اين نرم افزارها نيز به بازار عرضه شد. خب. حالا ميخواهي حقوقش را سر ماه كم كني كم نكن فعلاً، بگذار باشد. رمز عبورتان را وارد كنيد. توسط اين نرم افزار اكسس كنترل در يك بازه زماني و تاريخي خاص كه از طرف مدير مشخص مي شود، شخص مجاز است تا وارد محل هاي مجهز به دستگاه هاي كنترل تردد شود. با استفاده از Action Unit­هايي (توضيح در صفحه آخر) كه از چهره استخراج مي­شود و يادگيري ماشين همه منظوره General Purpose، Machin Learning دقت تشخيص چهره را مي توان افزايش داد. گزينه Reset Face ID را لمس كنيد. يكي از مشكلاتي كه در برخي مواقع كاربران آيفون هاي جديدتر اپل با آن رو به رو ميشوند مربوط به درست عمل نكردن فيس آيدي (Face ID) يا تشخيص چهره ميشود.

  1. و همچنين بهره گيري از single sign on
  2. يكپارچه با نرم افزار اتوماسيون تغذيه
  3. كارتخوان EM 125 KHz
  4. محيط تصويري طراحي
  5. كابل شارژ
  6. قابليت تغيير زبان و تقويم سيستم

اما در آينده احتمالا شاهد بهره گيري از تكنولوژي سونار (فاصلهيابي صوتي) براي خلق تصاوير سه بعدي چهره در محيط هاي مختلف خواهيم بود و در كنار آن احتمالا راهي براي پردازش سريعتر داده هاي چهره به كار برده شود. يعني ما ميتوانيم در برخي از محيط كارها فرهنگي را حاكم كنيم كه نيازي به كارت ساعت زدن نباشد. نرم افزارهاي موبايلي حضور و غياب بيشتر براي مشاغلي كه ايجاب مي كنند كارمند در محيط بيرون از اداراه حضور داشته باشد، استفاده مي شوند. البته محققان در تلاشند تا از تكنولوژي سونار براي تشخيص چهره استفاده كنند كه ديگر اين مشكل را پيش رو نخواهد داشت. بعد از اضافه كردن تصاوير به دوربين مدار بسته، دوربين هاي مدار بسته مي توانند تصاوير را با چهره افرادي كه در تصوير مي بينند مطابقت دهند. بدين ترتيب تنظيمات فيس آيدي آيفون كاملا از بين رفته و اصطلاحا ريست ميشوند. اصولا اشياي گرم از خود به ميزان قابل قبولي اشعه مادون قرمز ساطع مي كنند و بدين ترتيب دوربين هاي حرارتي مي تواند آنها را تشخيص دهند. در جواب بايد بگوييم كه سنسور حرارتي اشعه هاي مادون قرمز را پرتاب نمي كند، بلكه اشعه هاي ساطع شده از سطح پوست فرد را تشخيص مي دهد. عكس هاي چندگانه نياز است : دوربين حرارتي چند تصوير مختلف از سوژه مورد نظر ثبت مي كند كه هر عكس حاوي طيف هاي مختلف از اشعه هاي ساطع شده مي باشد. سوژه ها شناسايي مي شوند:در نهايت تصاوير ثبت شده با هم ادغام مي شوند و با پايگاه داده تصاوير مقايسه شده و با اين كار تصاوير شناسايي مي شوند.

روش هاي مختلفي براي شناسايي چهره با تصور برداري حرارتي وجود دارد كه بعضي از آن ها تكنيك هاي پيچيده اي هستند. عدم تشخيص چهره كاربر و بروز اخطار در عملكرد فيس آيدي متاسفانه يكي از مشكلاتي است كه برخي كاربران آيفون ها گاه و بي گاه با آن رو به رو ميشوند. شايد دو سال قبل تصور استفاده از چهره براي باز كردن قفل گوشي را در فيلمهاي علمي - تخيلي داشتيم اما اكنون اين تكنولوژي با سرعت بسيار بالايي به سمت جلو در حركت است. مدير پس از دريافت درخواست هر كجا كه باشد با اشاره اي مي تواند تأييد يا رد اين مسئله را به كاركنان اطلاع دهد و بدين شكل رسيدگي به درخواست هاي كاركنان بسيار آسان خواهد شد. مبناي عملكرد دسته ديگري از اين الگوريتم ها مقايسه تنها برخي از مشخصات چهره با تصاوير موجود در ديتابيس است. استفاده از Facial ID به دليل حجم كم، امنيت بالا و قابليت ويرايش بر روي سيستمهاي ديگر، در سازمانهاي پليسي و جنايي بسيار رايج است. شايد بتوان گفت در حال حاضر در دنيا يكي از جذاب ترين بخش هاي پردازش تصوير، كاربرد تشخص چهره يا Face Recognition است. دستگاه حضور و غياب WL20 از جديدترين و ساده ترين تكنولوژي براي شناسايي اثرانگشت مي باشد.

تشخيص چهره حوزهاي با كاربري روزافزون در زندگي روزمره ما به شمار ميرود و از فناوري تشخيص چهره در گوشي هوشمند و همچنين اپليكيشنهاي همراه استفادههاي زيادي ميشود. در حالي كه اكثر برنامه هاي تشخيص چهره از تصاوير دو بعدي استفاده مي كنند، استفاده از تصاوير سه بعدي نيز چندان عجيب نيست. كثيف بودن محل تعبيه اين سنسور و وجود گرد و غبار زياد در اين بخش ميتواند از عوامل ايجاد اختلال در عملكرد فيس آيدي آيفون باشد. هر فرد كارت مخصوص به خود را داشت كه با وارد كردن كارت درون دستگاه و فشردن اهرمي كه براي چاپ ساعت تردد بر روي آن تعبيه شده بود ساعت تردد خود را به ثبت مي­ رساند. پسورد آيفون خود را وارد كنيد. اما بعضي روش هاي ساده را با شما در ميان مي گذاريم. آپديت نبودن سيستم عامل iOS آيفون شما هم ميتواند منجر به بروز اختلال در عملكرد فيس آيدي شود. گزينه Download & Install را انتخاب كنيد و منتظر باشيد تا دانلود و نصب آپديت انجام شود. بعد از اينكه آپديت انجام شد، آيفونتان به طور خودكار ريستارت ميشود. از اين بين طيف هاي بلند حاوي اطلاعات بيشتري از جزئيات چهره مي باشند.

 


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

سيستم كارت زني

۲۱ تير ۱۳۹۹
۰۶:۴۲:۲۱
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

حسگر اثر انگشت لپ تاپ نيز چيزي كاملاً شبيه به همين قابليتي است كه در گوشيهاي تلفن همراه به كاررفته است. به عنوان مثال، كلاه به سر گذاشتن ميتواند شما را جوانتر از چيزي كه هستيد نمايش دهد يا گذاشتن عينك باعث افزايش سن شما خواهد شد. دوم، انشعاب كه با يك ديسك بزرگتر انجام ميشود تا مناطق مجاور را دوباره مرتب كرده و خطوط آنها را صاف شود. ايجاد اثر انگشت يك صفت ارثي- محيطي است كه هر عامل قبل از تولد ميتواند بر آن اثر گذارد مانند فشارهاي روحي و رواني بر مادر و حتي كمي تفاوت در درازاي بند ناف باعث تغيير خطوط سرانگشت ميشود. ساختار منعطف و ماژولار نرم افزار حضور غياب كسرا با قابليت شخصي سازي، اين سيستم را براي كسب و كار با هر تعداد كارمند مناسب مي سازد. همچنين امكان حذف كاربر از روي دستگاه توسط نرم افزار در اين بخش امكان پذير مي باشد.

خوشبختانه فعالسازي فينگر پرينت لپ تاپ چندان دشوار نيست و با اندك تغييراتي در تنظيمات و نرم افزار دستگاه صورت مي پذيرد. اين طرح از اواسط سال ۹۳ به صورت رسمي كليد خورده و با استفاده از نرم افزار تهيه شده توسط تيم توانمند سازمان ثبت، با برخي سخت افزار هاي مختلف موجود در بازار به صورت اوليه همخوان گرديد. دستگاه حضور و غياب uFace 102 داراي صفحه نمايش دستگاه رنگي با صفحه كليد مجزا و بسيار كاربردي مي باشد. صفحه نمايش آن رنگي است و بصورت لمسي مي باشد، و كليه تنظيمات آن بر روي صفحه نمايش قابل انجام مي باشد. فناوري حسگر اثر انگشت لپ تاپ سبب ميگردد تا اگر فردي قصد سرقت اطلاعات كاربر را داشته باشد، موفق به اين كار نشود و يا حداقل اين كار براي او بسيار شود. لپ تاپ مجهز به اين فناوري، با استفاده از يك سخت افزار و يك نرم افزار خاص، انگشت يا انگشتان دست شما را اسكن نموده و در حافظه خود ذخيره مي كند.



    • ورق گالوانيزه



    • شناخت مدلهاي مختلف در بازار



    • قابليت پشتيباني(۸Pin : C4,C8 Supportted)



    • دستگاه هاي حضور و غياب كارت خوان



    • پس از انخاب شخص , دكمه اثر انگشت را كليك نماييد



    • (اثر انگشت)




كاربر گرامي در 15 روز گذشته هيچ فروشگاهي روي كالاي نرم افزار حضور و غياب جهان گستر نسخه Professional قيمت گذاري نكرده است. دستگاه اثر انگشت از تكنولوژي هاي به روز دنياست كه به سرعت فراگير شد. سلام ما يك برنامه داريم واسه دفتر اسناد كه يك دستگاه اثر انگشت داره مشكل اينجاست كه اين برنامه اثر انگشت را مستقيم از دستگاه ميخونه ولي ما ميخوايم مثلا اثر انگشت يك نفر را ذخيره كنيم بعد از مثلا يك ماه بهش بديم راه حلي چيزي نياز هست؟ ما يك نسخه سبكتر از آن را كه تنها چهره را تشخيص ميدهد را پيادهسازي كردهايم. همه ما روي انگشتان خود يك طراحي منحصر به فرد داريم. اسكنر/كارت خوان FS82، اسكنر اثر انگشت FS80 و كارت خوان هوشمند ISO را در يك دستگاه جمع كرده است. اين ريدر ممكن است يك دستگاه كارت خوان يا يك سنسور تشخيص اثر انگشت و يا حتي يك صفحه ورود پسورد باشد. در اين حالت تشخيص جزييات چهره ها و حتي نوشته هاي روي كاغذ ها هم ممكن خواهد بود.

بدون اين اطلاعات اين نشانه ها و علامت هاي به دست آمده و مشخص كارآمد نخواهند بود . بدين معني كه شما انگشت خود را بر روي سنسور قرار داده و دستگاه پستي و بلنديهاي پوست شما را به صورت دو بعدي اسكن ميكند، بدون اينكه نياز به حركت دست روي حسگر باشد. اشاره كرد.LF10 از اسكنرهاي اثر انگشت در اين زمينه ميباشد كه در ادامه به بررسي تخصصي آن خواهيم پرداخت. كارشناسان فروش اين شركت، خدمات مشاوره رايگان را در زمينه دوربين مدار بسته به شما ارائه مي دهند. دستگاه FaceStation 2 با يك ساختار ارگونوميك خاص به گونه اي طراحي شده است كه عملكرد استثنايي بي نظيري را براي استفاده به عنوان كنترل تردد و حضور و غياب در مجموعه هاي بزرگ و كوچك ارائه مي كند . اثر انگشت ثبت شده مي تواند بر روي كارت هوشمند(كه توسط كاربر حمل مي شود)ذخيره شود تا با اثر انگشت زنده اي كه در زمان تشخيص هويت توسط اسكنر اثر انگشت گرفته شده مقايسه(match)شود. اگر هيچ يك از روش هاي قبلي مشكل Face ID آيفون شما را برطرف نكردند بايد از آخرين روش نرم افزاري موجود استفاده كنيد كه مربوط به ريست فكتوري ميشود. آدرس هاي وب و ايميل به صورت اتوماتيك به لينك تبديل مي شوند. تصوير اثر انگشت هرگز نبايد از منطقه امن گوشي خارج شده و يا به هيچ سروري منتقل شود.

بعد از اين كه مسائل اوليه رو راجع به دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي فهميديم؛ حالا نوبت اينه كه بدونيم دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي چجوري كار ميكنه! دستگاه حضور و غياب كه در چند مدل حضور و غياب كارتي ، حضوروغياب اثر انگشتي ، حضور غياب دوربين دار و حضور غياب تشخيص چهره مي باشد. مقايسه چمن زن برقي … دستگاه چمن زن دستي بهكو مدل BI-AM201816 3.0از 3 رايبه زودي. ۱ مطلب با كلمهي كليدي «دستگاه كامل پيكسل زن» ثبت شده است - چاپ پيكسل ، جعبه شيريني، … براي دريافت ليست قيمت با واحد سفارشات هاوين تماس بگيريد. سازمان مورد نظر را از ليست ارائه شده انتخاب نماييد. اما آيا به نظر شما، باز شدن قفل گوشي با تشخيص چهره دوبعدي ايمن هست؟ اين نوع از اسكنرها، نسل جديدي از حسگرهاي اثر انگشت هستند كه اگر كارايي مورد نظر را داشته باشند، در آينده ميتوانند جايگزين اسكنرهاي خازني شوند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

معرفي ساعت حضور و غياب AC2020 Plus

۱۴ تير ۱۳۹۹
۰۴:۲۳:۴۶
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

1, استفاده از زبان سايه زني سطح بالا (HLSL) جهت نوشتن برنامه براي ورتكس و پيكسل شيدر …. از تايپ و ترجمه گرفته تا طراحي گرافيكي، برنامه نويسي و پياده سازي سيستم هاي بزرگ. اين دستگاه ها هزينه خريد و تعميرات بيشتري نسبت به دستگاه هاي رمزي و كارتي دارند. 4 ژوئن 2018 … دستگاه نشان و پيكسل. 18 آوريل 2018 … دستگاه پيكسل زن دستيپ - - خدمات طراحي ، چاپ و بسته بندي هاوين. آخرين قيمت ، خريد و فروش انواع دستگاه چك پرينتر اليوتي فر جولي مارك مكس مهر تالي داسكام استار. برچسب ها : دستگاه چاپ و برش ميماكي قيمت دستگاه چاپ و برش ميماكي شرايط فروش دستگاه چاپ و برش … كارگاه تبليغات هنر مشاوره l طراحي گرافيك l چاپ عرضه كننده انواع پيكسل …. براي آنكه همه مجموعه ها حتي مجموعه هاي كوچك با تعداد پرسنل كم بدون صرف هزينه بتوانند از امكانات نرم افزارهاي حضور و غياب استفاده كنند، نسخه رايگان ويندوزي اين نرم افزارها نيز به بازار عرضه شد.

از قابليت هاي ديگر اين سنسور، مجهز بودن به نرم افزار بروز رساني اثر انگشت جهت update بانك اثر انگشت بر روي سنسور، با تغييرات تدريجي اثر انگشت افراد است. چاپ پيكسل در دو نوع تمام … فلزي و فلزي - پلاستيكي دستگاه پيكسل زن با قابليت تعويض … قالب و … تغيير سايز پيكسل همراه با قيمت دستگاه . براي استفاده از هر نوع دستگاه حضور و غياب, كاربر نياز به يك رابط نرم افزاري دارد كه بتواند از تمامي قابليت هاي يك سيستم حضور و غياب يا حقوق و دستمزد بهره مند شود. تذكر: بكارگيري دستگاه هاي بي سيم صرفاً در محدوده حفاظتي ايستگاه مجاز بوده و استفاده از آنها در خارج محدوده ممنوع مي باشد. استفاده از اين دستگاه ها و نرم افزارها به گونه اي است كه امروزه دستگاه حضور و غياب اساسا تبديل به تنها مانع ورود و خروج افراد به داخل و خارج سازمان شده است. با ورود نسل جديد دستگاههاي حضور و غياب، نظير دستگاههاي حضور و غياب اثر انگشتي و تشخيص چهره و تشخيص عنبيه، تقلب كردن و از زير كار در رفتن روز به روز براي كارمندان سخت و سختتر ميشود. حساب كنيد وارد كردن اطلاعات چقدر طول ميكشه ! بند 4- در صورتي كه تأخير در انجام تعهدات بيش از دو هفته به طول انجامد٬ دو درصد از كل مبلغ قرارداد به عنوان جريمه از صورتحسابها يا ساير مطالبات پيمانكار به نفع كارفرما كسر مي گردد.

البته تعداد زيادي از روش ها براي كشف ريزه هاي اثر انگشت وجود دارد در بيشتر اين روش ها تصاوير سياه و سفيد (سطح خاكستري) اثر انگشت را به يك تصوير باينري (دو سطحي) تبديل مي كند. اگر چه به نظر مي رسد انسان چهره را در صحنه هاي شلوغ نسبتا آسان تشخيص مي دهد، اما تشخيص چهره با دستگاه به دلايل مختلفي مشكل تر مي باشد. دستگاههاي تشخيص چهره بيشتر براي مكانهايي كه به صورت كارگري -توليدي -كارخانجات كه اثر انگشت پرسنل به دليل كارهاي سخت از بين رفته مورد استفاده قرار مي گيرد. اين موضوع باعث مي شود كه پس از تغييررات چهره نظير استفاده از عينك، تغيير آرايش ريش و صورت بدون هيچ گونه مشكلي شناسايي چهره انجام گيرد. مشاهده آنلاين تردد پرسنل باعث افزايش دقت در كنترل تردد مي شود. براساس نتايج پژوهشي جديد، رژيم غذايي سرشار از گوشت موجب افزايش خطر بروز بيماري قلبيعروقي ميشود.

  • قابليت تشخيص ورود و خروج به محدوده تعيين شده
  • كاهش هزينههاي بي مورد
  • آموزش نصب عمومي دستگاه و ارتباط آن با كامپيوتر سرور
  • امكان مديريت كاركرد و قوانين

اگر تعداد كارمندانتان روزبهروز در حال افزايش است بدون شك كنترل ورود و خروج، زمان تردد و كنترل دسترسيها آسان نخواهد بود و بخش منابع انساني و مديريت نيروها را با مشكل مواجه خواهد كرد. در حال حاضر جهت كنترل تردد ورود و خروج پرسنل از ساعت حضور و غياب كارتي ، تشخيص چهره و اثر انگشت استفاده مي شود. استفاده از تكنولوژي مادون قرمز براي تشخيص اثر انگشت و بهره بردن از يك الگوريتم پيشرفته براي شناسايي افراد، مهمترين و اصليترين ويژگيهاي اين دستگاه است. انواع پيكسل خام و محصولات خام پيكسل از قبيل ، دستگاه / كاتر/ قالب/ و…. انواع دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي , دستگاه حضور و غياب چهره , دستگاه حضور و غياب كارت نمايندگي دستگاه حضور و غياب , قيمت دستگاه حضور و غياب در دياكالا. Encuentra este Pin y muchos … دستگاه پيكسل زن. Encuentra este Pin y … پيكسل 12 فروردين ، سفارش انواع پيكسل به صورت خام با نازلترين قيمت. ۳- ساعت حضور و غياب كارتي و اثرانگشتي: اين ساعت ها شامل انواع كارتها ميباشد كه پس از كارت زني انگشت نمونه برداري شده را روي سنسور قرار ميدهند تا مطابقت داده شده و زمان ثبت شود.

تردد اين افراد دربرگيرنده دو بخش كلي ثبت و كنترل تردد و محاسبات كاركرد است. امروزه با پيشرفت تكنولوژي در دنياي ديجيتال شركت هاي بزرگ و كوچك، سازمان ها و دولت ها و همچنين ادارات به استفاده از دستگاه ها و نرم افزارهاي حضور و غياب روي آورده اند، اما سؤال اينجاست كه در خصوص مواردي كه پرسنل و كارمندان بيرون از اداره و سازمان و يا شركت مشغول به كار هستند چگونه مي توان ساعات كاري پرسنل را كنترل نمود؟ گفتني است قيمت اين محصول بسته به مواردي چون: ظرفيت، قدرت پردازنده، نوع سنسور، تجهيزات جانبي و… برآورد ميشود. اگر اين اطلاعات براي شما جذاب است، ساير ويژگيهاي اين محصول را در بخش محصولات ما مطالعه كنيد. براي يك شركت و يك سازمان قرار است يك بار هزينه كنيد به همين دليل سعي داشته باشيد محصول با كيفيت بخريد كه در سال هاي بعد گرفتار مشكلات خرابي آن نگرديد.

در مرحله پس از سفارشي سازي آموزش هاي نهايي به انفرادي گروهي به كاربران داده مي شود و با حصول اطمينان از رضايت مشتري نرم افزار تحويل نهايي مي گردد. نماينده كارفرما متعهد است كليه ساختمانها٬ دربهاي ورودي و مابقي قسمتهاي مشخص را با امكانات موجود در زمان آنها طي صورتجلسه اي به پيمانكار تحويل داده و پيمانكار نيز متعهد به نگهداري و حفاظت آنها مي باشد. 26- پيمانكار در انجام كار نبايد از وسيله يا روشي استفاده نمايد كه به محيط زيست و حيوانات اهلي و وحشي مناطق تحت حفاظت صدمه وارد نمايد . تبصره 8 : با توجه به حجمي بودن قرارداد، پيمانكار موظف است كليه احجام اضافي كار را بررسي و محاسبه نموده و مبالغ مربوطه را در آناليز قيمت خود لحاظ نمايد. 9-8- پيمانكار متعهد مي گردد كه قبلاً تمام شرايط و حساسيت هاي محيطي و كاري را به افراد متقاضي كار اعلام نموده و پس از آن اقدام به بكارگيري آنها نمايد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

دستگاه حضور و غياب ST-Shine

۱۴ تير ۱۳۹۹
۰۲:۳۸:۱۲
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

در ابتدا اين شبكه عملكرد ضعيفي دارد اما اگر اين كار چندين بار انجام شود، كم كم بهبود پيدا كرده و در زمينه مكانيابي چهره در تصوير مهارت پيدا ميكند. عدم تشخيص چهره كاربر و بروز اخطار در عملكرد فيس آيدي متاسفانه يكي از مشكلاتي است كه برخي كاربران آيفون ها گاه و بي گاه با آن رو به رو ميشوند. كارت هوشمند يكي از روش هاي مناسب براي ثبت زمان ورود و خروج افراد (حضور و غياب) مي باشد. شناسايي افراد ناشناس: هنگامي كه يك سازمان (به عنوان مثال اداره پليس) مي خواهد چهره اي را شناسايي كند، از الگوريتم هايي براي مقايسه آن چهره با پايگاه داده اي از چهره ها استفاده مي كند. براي اين منظور يكي از بهترين ايده ها، استفاده از يك سيستم حضور و غياب فراگير است كه بتواند در خارج از محيط سازمان نيز وظايف خود را به انجام رساند. دوربين هاي امنيتي و هوشمند در مدل ها و طرح هاي متنوعي وجود دارند و شما با توجه به سليقه و بودجه خود مي توانيد يكي از دوربين ها را براي خود انتخاب كنيد. دستگاه حضوروغياب مدل BS101 داراي صفحه نمايش رنگي بوده و نيز سنسور اثر انگشت دستگاه، ضد خش، اوپتيك مي باشد. براي استفاده از سامانه … دستگاه حضور وغياب آنلاين; مدل كارتي و اثر انگشتي; داراي باطري بك آپ.

نوع تشخيص و ثبت ورود و خروج پرسنل در دستگاه از سه طريق اثرانگشت ، كارت و رمز و يا تركيب اين حالات امكان پذير است. آمازون نيز نسبت به نتيجهگيري اتحاديهي آزاديهاي مدني آمريكا سكوت نكرد و در بيانيهاي در مورد نرمافزار تشخيص چهره توضيح داد و اضافه نمود كه بهدنبال راهكارهايي براي بهبود و توسعهي فرآيند تشخيص چهره است. بنابراين كاربران مربوطه بايد دقت لازم را در اين مورد معمول دارند. البته دقت كنيد كه سخت گيري را خيلي بيش از حد شديد نكنيد تا كارمند شما از كار زده شود و بيش از اندازه تحت فشار باشد. در چهره نگاري ويژگي هايي كه با گذشت زمان به طور قابل ملاحظه اي تغيير نمي كنند، اندازه گيري مي شوند. اين سيستم مدرن امروزي با بهره گيري از روش هاي كارآمد با هدف ثبت تردد مي تواند براي هر سازماني يك فضاي مطمئن ايجاد كند. به هر صورت در دنياي امروز كه همه چيز رنگ و بوي نرم افزاري بر خودش گرفته است، بهره مندي از يك دستگاه حضور و غياب ارزان و نرم افزاري، يك امر مدرن و رو به جلو خواهد بود.



    • ترسيدن (Fearful)



    • 5 ماه پيش



    • نرخ عدم پذيرش اشتباه



    • مجهز به دوربين 480*640 پيكسل



    • حداكثر تعداد كاربراني كه پشتيباني مي كند



    • تعريف اثرانگشت و شماره پرسنلي



    • بهره گيري از سنسور قدرتمند BioID




قسمت سخت افزاري كه شامل دستگاه هاي حضور و غياب مي شوند كه بخش ثبت تردد پرسنل شما را صرفا برعهده دارند و وظيفه آنها منوط به ثبت تردد پرسنل شماست. اما به طور كلي، هرچه تعداد اين سخت افزارها در دستگاه بيشتر باشد، قيمتدستگاه حضور و غياب نيز بيشتر خواهد بود. دوربين داخلي دستگاه نيز مي تواند تصوير پرسنل را به هنگام ورود يا خروج ثبت و ذخيره نمايد. يعني ما يك عكس را به صورت يك بردار سطري يا ستوني با nm مولفه در نظر مي گيريم. يكي از راههايي كه براي اين كار وجود دارد اين است كه بردار وزنهاي عكس ورودي را با بردار وزنهاي عكسهايي كه قبلاً به سيستم آموزش داده شده بودند مقايسه كنيم. دستگاه حضور و غياب F400 يكي از محبوب ترين دستگاه هاي شركت فراتكنو مي باشد. دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره وينا مدلUFACE102 با قابليت تشخيص چهره، اثرانگشت و همچنين كارت قادر به ثبت ۱۵۰۰ چهره و ۲,۰۰۰ اثرانگشت و ۱۰,۰۰۰ كارت با ۱۰۰,۰۰۰ ركورد جهت ثبت ترددها را در خود دارد . اخبار خوبي براي كساني كه از ويژگي تشخيص چهره لذت مي برند وجود دارد. شما مي توانيد يك پايگاه داده براي دوربين خود ايجاد كنيد. نرم افزار كنترل دسترسي ويسمن يك راهكار امنيت سازماني يكپارچه است. كارمندكنترل نام نرم افزار مديريت كارمندان ايراني است كه بسته اي كامل براي يك مدير است تا بتواند به سادگي و به طور دقيق كارمندان شركت خود را كنترل كند. دستگاه حضور و غياب نانو واچ مي تواند عرصه هاي جديدي از مديريت را براي هر سازماني به ارمغان آورد.

براي مشاهده تاييديه FDA دستگاه جنتل مكس پرو كليك كنيد. حسگر تشخيص چهره هواوي ميت ۲۰ پرو بهسادگي فريب ميخورد بهنظر ميرسد كه حسگر سهبعدي تشخيص چهرهي هواوي ميت ۲۰ پرو بهسادگي هرچه تمامتر فريب ميخورد و از امنيت بالايي برخوردار نيست. اين شركت در سال ۱۹۹۸ موفق به توليد دستگاههاي شناسايي اثر انگشت به صورت تجاري شد و در حال حاضر يكي از بزرگترين شركتهاي فعال در حوزه اسكن اثر انگشت و تشخيص هويت است. يكي از بهترين مزيت هاي استفاده از سيستم هاي حضور و غياب نرم افزاري، توانايي ثبت دقيق ساعات كاري پرسنل پاره وقت و يا دوركار مي باشد. نانو واچ يكي از بهترين هاي بازار در امر سيستم هاي حضور و غياب نرم افزاري مي باشد. يكي از نارضايتي هاي عمده مشتريان از شركتهاي حضور و غياب، گلايه از برخورد نامناسب كاركنان بخش پشتيباني است. داشتن بهترين دستگاه حضور و غياب بدون دريافت خدمات پشتيباني مناسب ، به مرور افزايش مشكلات سيستم حضور و غياب و ايجاد نارضايتي مشتري را در پي خواهد داشت. اين دستگاه مناسب براي ادارات، ارگان هاي دولتي و خصوصي است. بيشتر شركتها دستگاه خود را يكسال گارانتي مي كنند كه در صورت بروز مشكل براي دستگاه حضور و غياب ، شركت گارانتي كننده موظف است مشكل دستگاه را مرتفع نمايد. اين دستگاه حضور و غياب مجهز به پردازنده 32 بيتي سامسونگ و سازگار با انواع شرايط اب و هوايي نيز ميباشد. در اين تكنولوژي ماشينها با هم حرف ميزنند و انسانهاي متصل به اينترنت بر آنها نظارت دارند، كارهايشان را تحليل ميكنند و با توجه به نتيجهٔ پردازش اين ابردادهها عكسالعمل نشان ميدهند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

پكيج جديد شيك رنك ورودي گوگل پلكاني

۱۲ تير ۱۳۹۹
۰۹:۱۶:۵۴
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)
مژده سامانه شيك رنك به سئو كاران :
 
خرسنديم بار دگر با آغاز پكيجي جديد و كاربردي به نياز هاي روز سئو كاران پاسخ مثبت دهيم .
 
سرويس جديد و كامل و كاربردي ديگر از مجموعه شيك رنك براي اولين بار در تيرماه 99 معرفي ميگردد پكيج فوق عبارت است از : پكيج ورودي گوگل تركيبي و پلكاني اين سرويس كاربردي كامل و جديد تيم شيك رنك جهت بهرمندي مديران سايت ها به خدمات سامانه شيك رنك اضافه و هم اكنون در لينك موجود در انتهاي همين مطلب قابل مشاهده مي باشد .
 
ورودي گوگل تركيبي و پلكاني همانطور كه از اسم آن پيداست تركيبي از انواع مختلف ورودي گوگل از جمله : ورودي گوگل با IP هاي ايراني و خارجي - ورودي گوگل از انواع ديوايس ها و سيستم عامل هاي مختلف مانند موبايل و دسكتاپ و.. مي باشد .
 
و قابليت هاي حرفه اي يعني پلكاني در ورودي گوگل
در پكيج هاي 30 روزه ورودي گوگل تركيبي و پلكاني بلفرض مثال (پكيج شماره 2 با 6,000 ورودي گوگل) را انتخاب كرده باشيد پكيج در 3 مرحله 10 روزه زير تقسيم و اجرا مي شود .
 
1000 ورودي گوگل در مرحله اول
10 روز اول روزانه 100 ورودي گوگل روزانه به سايت ارسال مي گردد .
 
2000 ورودي گوگل در مرحله دوم :
10 روز دوم روزانه 200 ورودي گوگل روزانه به سايت ارسال مي گردد .
 
3000 ورودي گوگل در مرحله سوم :
10 روز سوم روزانه 300 ورودي گوگل روزانه به سايت ارسال مي گردد .
 
مهم ترين ويژگي هايي كه پكيج ورودي گوگل تركيبي و پلكاني را متمايز كرده است:
 
- واكنش انساني و كاملا طبيعي IP ها در سايت
واكنش انساني از جمله كليك در سايت و بازديد از صفحات داخلي و تايم.. طبيعي بودن IP ها ورودي گوگل در اين پكيج را متمايز نموده است .
 
- تايم متغير زمان ماندگاري حداقل 150 ثانيه هر IP و ترافيك ارسالي در سايت
حداقل زمان بازديد هر يوزر و IP از سايت 150 ثانيه و حداكثر 200 ثانيه متغير مي باشد
 
- قابليت پلكاني و عدم ريسك هاي منفي براي سايت
در برخي مواقع دريافت ناگهاني ترافيك نتيجه عكس براي برخي از سايت ها دارد در اين پكيج با توجه به قابليت ارسال ترافيك بصورت پلكاني (پله به پله) هيچ گونه ريسكي براي هيچ سايتي ندارد.
 
- تركيبي و يونيك بودن IP ها و ترافيك ارسالي
تركيبي و يونيك بودن نوع IP ها و تكراري نبودن آنها - حتي تكراري نبودن ديواس IP ها و سيستم عامل (اندرويد - دسكتاپ و...) - متفاوت بودن مرورگر IP ها (فايرفاكس- كروم و...) - متغير بودن موقعيت جغرافيايي متفاوت IP ها (ايراني - خارجي) به طبيعي بودن و كيفيت و بازدهي ورودي گوگل و حتي افزايش اعتبار و شهرت URL از تمايز مهم آنهاست .
 
- تايم هوشمند ارسال ها و تقسيم كليه ترافيك در 24 ساعت شبانه روز
ارسال ناگهاني و يكجا ترافيك خريداري شده علاوه بر فشار سروري و مصرف زياد پهناي باند باعث افت ناگهاني رتبه گوگل سايت و رنك الكسا و حذف ايندكس هاي گوگل در برخي از سايت ها خواهد شد براي جلوگيري و پيشگيري احتمالي در اين پكيج كليه ترافيك را در 24 ساعت شبانه روز تقسيم كرده ايم .
 
پكيج ورودي گوگل تركيبي و پلكاني قابليت هايي تقريبا مشابه اي نسبت به ترافيك دريافتي از تبليغات گوگل ادوردز دارند اين نوع ورودي گوگل همانطور كه كيفيت بالاتري در مقايسه با ديگر پكيج هاي ورودي گوگل دارند قيمت بالاتري نيز نسبت به ساير پكيج هاي ورودي هاي گوگل دارند .
 
ساير مزاياي بارز خريد ورودي گوگل پلكاني را در لينك سفارش زير مشاهده بفرماييد :

اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

انواع الگوريتم هاي تشخيص چهره

۱۲ تير ۱۳۹۹
۱۰:۴۷:۰۶
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

آيا اين معناي پيشرفت يك جامعه است؟ البته فاصله گرفتن نه به معناي اينكه آن ضوابط را بهعنوان حداقل رعايت نكند، بلكه به اين معنا كه فضاي رفتاري خودش را تحت حاكميت آن ضوابط قرار ندهد و آن را تحت حاكميت ارزشهاي اخلاقي قرار دهد. به علاوه پشتيباني دستگاه از زبان فارسي و راهنماي صوتي فارسي، آن را به گزينه بسيار مناسبي براي استفاده از مجموعه ها و سازمان هاي درون كشور تبديل كرده است. بخش نرم افزاري موظف است با دريافت ترددهاي پرسنل از حافظه دستگاه و پردازش آن ها مطابق با شيفت كاري سازمان گزارش كاركرد پرسنل را صادر نمايد. تشخيص چهره در متلب از وب كم Webcam و ويدئو عنوان پروژه اي است كه در اين پست به آن پرداخته ايم كه در رابطه با پردازش تصوير image processing در متلب مي باشد. در اين پست مي خواهيم در مورد آشنايي با يك دستگاه حضور و غياب ارزان براي كساني كه قصد خريد دارند مواردي را توضيح دهيم.

ارسال ديدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نيست. با وجود اينكه، آناليز DNA به امري عادي در تحقيقات جنايي تبديل شده است، كاربرد قابل توجهي آن در سيستمهاي امنيتي بيومتريك با توجه به هزينه و زمان مورد نياز براي مقايسه توالي نمونه DNA، يافت نشده است. در هر مجموعه اي علاوه برشاغلين آن مجموعه امكان مراجعه افراد غير عضو به آن مكان نيز وجود دارد. دوربين دوم نيز دوربيني معمولي است كه به منظور نمايش عكس فرد روي صفحه نمايش كاربرد دارد. كاربر گرامي شما مي توانيد قيمت و ويژگي انواع دستگاه هاي كنترل دسترسي zkteco را در اين صفحه مشاهده نماييد . اگر از محصولات zkteco استفاده ميكنيد پيشنهاد ميكنيم ويديو هاي آموزشي مرتبط با دستگاه را در اين صفحه مشاهده نماييد . لذا تمامي مدل هاي دستگاه حضور و غياب zkteco به صورت تك فروشي نيز به مشتريان و همكاران محترم ارائه ميگردد. در خريد دستگاه حضور و غياب سعي كنيد به صورت اصولي براي از نكات را در نظر داشته باشيد. قيمت براي شما : 0 ريال … دستگاه حضور غياب مدل UF100 كمپاني zktecho يكي از بهترين دستگاه هاي اثر انگشتي شركت ايمن تصوير پاسارگاد ميباشد. بالطبع مهمترين بخش يك دستگاه حضور و غياب، ابزار ثبت تردد مي باشد.

  • داراي خصوصيت تصوير اثر انگشت زنده(LFD) مي باشد
  • 4 كليد (ورود ، خروج ، مرخصي ، ماموريت)
  • Easy Clocking
  • قابليت ارسال خودكار داده هاي تردد به سرور (Push)
  • تردد آسان در زمان حضور و غياب كارمندان
  • ثبت نام آنلاين
  • گزينه Touch ID & Security را انتخاب كنيد
  • تشخيص كاربر با لمس سنسور در كمتر از 1 ثانيه

دستگاه حضور و غياب C2طراحي شده براي مديريت تردد پرسنل در كسب و كار هاي كوچك تا بزرگ است. شما با نرم افزار حضور و غياب داراي سوابق الكترونيكي تمامي كارمدان خود براي هميشه خواهيد بود . خواندن مصاحبه پنجره با حجت الاسلام پناهيان به تمام موافقان و مخالفان وي توصيه ميشود. او بر اين اعتقاد است كه مخاطب ايشان تنها زماني ميتواند او را بهدرستي بفهمد (ويا احيانا بهدرستي نقد كند) كه متوجه باشد در حال تعامل با كدام پناهيان است. 2 ژانويه 2018 … كاربر با نزديك كردن كارت به دستگاه ورود و خروج هويت خود را تاييد ميكند. قيمت هر سهم بانك …. فطرت انسانها و جذابيت و عقلانيت دين -كه هر كس با آن ارتباط برقرار ميكند، نميتواند از كنارش به سادگي رد شود- عوامل رشد فرهنگي و معنوي ما هستند و گرنه كار شايستهاي صورت نگرفته است. دنبال كردن خط ديد چشم و تعيين نژاد ، جنس ، سن و حالت صورت از جمله اين كاربردها هستند كه بعضي از آنها در ارتباط بين انسان و كامپيوتر مفيد هستند. به نظر محققان، چشم ها و مغز ما ارتباط بسيار پيچيده اي دارند و همه چيزي كه ما مي بينيم قبل از رسيدن به مغز از ميليون ها فتوگرامتر photoreceptor رد مي شوند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غياب است.