سیستم های حضور و غیاب

۲۳ تیر ۱۳۹۹
۰۹:۰۰:۴۶
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

بنجاق : سلام و عرض ادب - انشاءالله با تغییراتی که صورت گرفته و به زودی اعلام خواهم کرد ، دیگر این امکان وجود نخواهد داشت ! با سلام خدمت شما همکار عزیز و پاسخی که در سایت اعلام نموده اید . با تمام این تفاسیر سرپرست پژوهشگران اعلام کرده است که این نرم افزار تنها به شناسایی و تصمیم گیری می کند برای قضاوت نهایی باید از یک انسان مورد تایید استفاده نمود. بنجاق : همکار ارجمند ؛ سلام و عرض ادب و احترام - تمام سعی سازمان ثبت و کانون سردفتران و خواست سردفتران درستکار ، قطع کردن دست متخلفین از تخلف و جلوگیری از رفتار ناصواب آنهاست ! برنامه کاملا رشد در استفاده است و به شما اجازه می دهد تا به سرعت تمام توابع را درک کنید. بنجاق : سلام و عرض ادب - حق با شماست - این پیام دیده می شود لکن مانع از ثبت اثر انگشت نیست !

 

در گذشته زمانهای اضافهکاری کارمند ممکن بود در سیستم ثبت نشود و کارمند حق و حقوق خود را به طور کامل دریافت نمیکرد. 3- نماینده مقیم و نگهبانان در طول مدت قرارداد، حق انجام هیچگونه فعالیت شغلی و اقتصادی نظیر پیمانکاری، معامله و غیره را که به نحوی با کارفرما و محیط تحت قرارداد مرتبط باشد، ندارند . بنجاق : سلام و عرض ادب - تشخیص اینکه فرد مورد نظر اهلیت لازم برای انجام معامله را دارد با سردفتر است ! بنجاق : همکار خوبم ، سلام و عرض ادب و خیر مقدم - در قسمت پرسش و پاسخ سایت وارد شوید . ابتدا در سایت ثبت نام و سپس اقدام به خرید نمایید . تاریخچه دستگاه حضور وغیاب و ماشین ثبت زمان، به اواخر قرن ۱۹ بازمیگردد. در دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، شما نمیتوانید الگوی اثر انگشت را حدس بزنید و به جای کس دیگری، حضور شخص را وارد کنید.



    • گزارش از مانده و گردش حسابهای بانکی و صندوق به تفکیک



    • جلوگیری از ثبت تکراری چهره



    • امکان تعریف شیفت ماه مبارک رمضان



    • غیره



    • 2000 عدد اثر انگشت



    • مجهز به پردازنده 2 هسته ای 4 گیگا هرتز



    • تعریف نوع معافیت و وضعیت نظام وظیفه

 



پس از ثبت اثر انگشت در حافظهی انواع دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، کارمند هربار که برای ورود یا خروج اثر انگشت خود را در دستگاه ثبت کند؛ دستگاه این اثر انگشت را با اثر انگشت ثبت شده مطابقت میدهد. یکی از رایجترین و پرطرفدارترین دستگاه حضور غیاب اثر انگشت در دنیا، دستگاه حضور غیاب اثرانگشتی است که تا به امروز محبوبیت بسیاری را در بین مردم به دست آورده است. حال که دانستیم دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی چیست و چگونه کار میکند؛ زمان آن است که از خود بپرسیم چرا بین مدلهای مختلف دستگاههای حضور و غیاب، باید دستگاههای حضور و غیاب اثر انگشتی را انتخاب کنیم؟ برادر ارجمند جناب آقای جمشیدی با سلام و تقدیم احترام شنیدها حاکی از این است که برخی همکاران با این استدلال که اثر انگشت اخذ شده در جایی ذخیره نمی شود چرا که اگر با یک شماره ملی اثر انگشت افراد مختلف اخذ شود سیستم هیچ گونه خطایی نمیدهد لذا اقدام به اخذ انگشت افراد غیر از متعاملین (سند سفید)می کنند. که باعث اعتراض مراجعین به سایر همکاران و بی اعتبار شمردن سیستم شده است. مساله دوم اینکه اثر انگشتی که برای بار دوم (مثلا سند دوم در دفترخانه ای دیگر)گرفته میشود آیا مجددا اثر انگشت دوم ذخیره یا اینکه جایگزین اثر انگشت اول می شود؟ چرا باید از دستگاههای حضور و غیاب استفاده کنیم؟ اما با روی کار آمدن سیستمهای حضور و غیاب این مشکل برطرف شد و رضایت شغلی کارمندان بهبود پیدا کرد.

اما با روی کار آمدن خرید دستگاه حضور غیاب اثر انگشت، زمان محاسبهی حقوق و دستمزد کارکنان به حداقل رسید و احتمال خطا در محاسبات نیز به صفر تبدیل شد. در صورتی که در دیگر دستگاههای حضور و غیاب ممکن است بتوانید گذرواژه و الگو را حدس بزنید. در این مرحله در فیلد مربوط به اثر انگشت ، علت عدم اخذ آن را بنویسید و دکمه ی ثبت را بزنید . همچنین سنسور اثر انگشت آن ضد تقلب و SilkID است. این دستگاه حضور و غیاب با بدنه صنعتی محکم و همچنین قفل ضد سرقت و سرعت عمل مناسب، در بسیاری از مراکز صنعتی و اداری نصب و راه اندازی شده است. این دستگاه با سنسور نوری ضد خش و ضد تقلب و الگوریتم فوق العاده سریع و قدرتمند امکان تشخیص اثر انگشت فرد بین 10000 اثر انگشت ثبت شده را در کمتر از 1.5 ثانیه در اختیار شما قرار می دهد. از دیگر امکانات این دستگاه باید به قابلیت تعریف 10 نمونه اثر انگشت برای هر نفر اشاره داشت.

1. همهی کارمندان باید اثر انگشت خود را با قرار دادن انگشت در محل حسگر، در حافظهی دستگاه ذخیره کنند. در این روش به دلیل آن که شخص باید حتما حضور فیزیکی داشته و اثر انگشت او مطابقت داشته باشد، به جرات می توان گفت که مطمئن ترین روش برای دستگاه های حضور و غیاب است. امروزه همهی سازمانها، برای کنترل ساعات ورود و خروج، درخواست مرخصی و کنترل تردد کارمندان خود، به استفاده از دستگاههای حضور و غیاب روی آوردهاند. زیرا مدیران از طریق دستگاه حضور غیاب میتوانند بر تردد پرسنل خود نظارت داشته باشند و زمان ورود و خروج، زمان اضافهکاری و درخواستهای مرخصی آنها را کنترل کنند. ایرادات و مشکلات دستگاههای کارتی در این دستگاهها رفع شده و از تکنولوژی بهتری نسبت به آنها برخوردار است. کدامیک از آنها به صورت ناقص و فقط محض نمایش بوده است ؟ Face بیش از ۹۷٪ دقیق است، می تواند فقط یک تعداد محدودی از چهره ها را در یک زمان جستجو کند. پیام مزبور فقط جنبه ی اعلامی دارد و سردفتر می تواند علیرغم مغایرت ، اثر انگشت را ثبت نماید . راه مقابله با این روش آن است که همواره اسکنر اثر انگشت را پس از استفاده از آن پاک کنید.

دوما به دلایلی که در بالا خدمتتان عرض کردیم: خدمات پس از فروش، نداشتن قابلیت ارتقا و توسعهی محصول و تحریمها، گزینهی خرید محصول چینی به کلی منتفی میگردد. این دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره قادر است تا 800 الگوی صورت، 1500 اثر انگشت و 2000 کارت را (به طور اختیاری) در حافظه خود ذخیره نماید، گفتنی است ظرفیت تردد برای این محصول 100000 بار تعریف شده است. به طور کلی، خریدن دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی ارزان برای مدیران، صرفهی اقتصادی زیادی دارد. یکی از پرطرفدارترین انواع دستگاههای حضور و غیاب، دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی است. بدین ترتیب حضور پرسنل در محدوده مجاز اضافه کاری، طبق قوانین، مشمول تشویق خواهند بود. به این ترتیب محاسبه حقوق و دستمزد برای کارکنان یک مجموعه (به خصوص نیرو های نیمه وقت یا پاره وقت) به سادگی امکان پذیر شد. بهترین دستگاه حضور و غیاب را زمانی می توان انتخاب کرد که متناسب با مجموعه ی ما باشد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.