آينده فناوري تشخيص چهره

۱۲ تير ۱۳۹۹
۰۹:۲۵:۴۴
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

دستگاه هاي حضور و غياب تحت وب به طور معمول چند روش براي تاييد هويت ارائه مي دهند، كه عبارتند از: رمزعبور، كارت، تشخيص اثرانگشت بيومتريك، تشخيص چهره بيومتريك، تشخيص عنبيه بيومتريك. در ادامه پست امروز انزل وب ابتدا ما نحوه فعال كردن Trusted Face را براي قفل صورت اندرويد آموزش خواهيم داد. حال اگر تنها ورود خودرو برايمان ملاك باشد، مي توان براي كم كردن هزينه ها، بجاي آنتن در قسمت خروجي پاركينگ از لوپ ديتكتور استفاده نمود. شايد بتوان گفت مهم ترين ملاك براي انتخاب روش شناسايي افراد، نوع، شرايط و ساختار محيطي است كه دستگاه حضور و غياب براي آنجا استفاده خواهد شد. دستگاه هاي حضور و غياب با وجود يكسان بودن نقش اصليشان، اما امكانات و ساختارهاي بسيار متفاوتي دارند. برخي از از اين امكانات نقش بسزايي در انتخاب يك دستگاه حضور و غياب مناسب براي يك مجموعه خواهند داشت. اين برنامه در دو نسخه طراحي و ارائه شده است كه بسته به نوع شركت مي توانيد از يكي از اين دو نسخه استفاده نماييد.

اگر باز هم مشكلتان برطرف نشد بايد از راه حل بعدي براي رفع مشكل فيس آيدي آيفون استفاده به عمل آوريد. سيستم هاي حضور و غياب بيومتريك اجازه مي دهند تا شركت ها جايگزيني مناسب براي رمزعبور در نظر بگيرند و در عين حال از راه حلي امن و آسان جهت از بين بردن خطرات رمزعبور بهره برند. همچنين ممكن است در برخي مراكز به دلايل مختلف استفاده از تجهيزات شبكه غيرممكن باشد كه در آن صورت استفاده از حافظه هاي جانبي USB راهكاري كاربردي خواهد بود. يا از نظر ساختار ظاهري و امكانات جانبي نيز تنوع بسيار زيادي در ميان اين دستگاه ها وجود دارد. 4- قابليتهاي جانبي: علاوه بر پارامترهاي اصلي گفته شده در بخش هاي قبل، برخي امكانات جانبي دستگاه هاي حضور و غياب نيز مي توانند در انتخاب آنها تاثيرگذار باشند. گرچه چينيها از انگشت نگاري در اكثر زمينه ها استفاده ميكردند اما محققان بر اين باورند كه آنها از منحصر به فرد بودن شكل هندسي اثر انگشت آگاهي كافي نداشتند. 24. در اين فرم، از ليست روزهاي هفته، روز «سه شنبه» را انتخاب نماييد.

براي انتقال اين اطلاعات از دستگاه به نرم افزار و يا بالعكس روش هاي مختلفي وجود دارد. اين عمل غير قابل برگشت است. سيستم هاي حضور و غياب امروزي جهت حذف خطاهاي زمان هاي ورود و خروج كارمندان بسيار دقيق و كارآمد عمل مي كنند. يك دليل بسيار واضح براي خريد دستگاه حضور و غياب اين است كه نگهداري ساعت ورود و خروج كارمندان و تهيه گزارش آنها به صورت دستي مي تواند براي بخش حقوق و دستمزد بسيار دشوار و وقت گير باشد. در مقالههاي قبلي دانستيم كه چرا مديران به استفاده از دستگاه حضور و غياب روي آوردهاند و اين كه چرا لازم است شما به عنوان مدير و برنامهريز يك سازمان از دستگاههاي حضور و غياب استفاده كنيد. حتي اگر شركت شما از نظر تعداد كاركنان كوچك باشد، در نظر بگيريد كه اگر بخواهيد در آينده نزديك استخدام نيرو داشته باشيد چه مقدار منابع و انرژي بايد صرف پردازش دستي حضور و غياب كارمندان شود.

  • 7 ماه پيش
  • امكان تعريف كاربر سيستم به صورت نامحدود
  • شما به دنبال چه نوع دستگاه حضور و غيابي هستيد ؟
  • 3- استفاده از اثر انگشت جعلي
  • امكان گزارش گيري هم به صورت ماهانه و هم به صورت روزانه
  • 2-ارتباط با سنسور اثر انگشت در دستگاه كابلي
  • انطباق با استفاده از تصاوير متحرك

نتايجي كه از طريق محاسبات دستي و پيگيري كاغذها بودند، اغلب با خطاي محاسباتي مواجه مي شدند به خصوص اينكه احتمال داشت كه يك يا دو عدد از كارت هاي زماني پرسنل را به دليل شلوغي از دست بدهند. همچين از اين قسمت وبسايت ما هم ميتوانيد پرسش و پاسخ را ببينيد هم ميتوانيد مراحل نصب را مطالعه كنيد. مزيت اصلي كه حضور و غياب بيومتريك در احراز هويت سيستم هاي امنيتي ارائه مي كند، اثبات اين است كه حقيقتا چه شخصي در حال تاييد هويت است. دستگاه هاي حضور و غياب بيومتريك يك گزينه بسيار موثر و محبوب براي جلوگيري از تقلب كارمندان هستند. آيا شما با تقلب كردن كارمندان به هنگام ثبت تردد مشكل داريد؟ پوشيدن دستكش به هنگام كار: در بعضي مشاغل كه افراد به هنگام كار مجبور به دست كردن دستكش هاي صنعتي هستند استفاده از دستگاه هاي تشخيص چهره مي تواند در وقت كارمندان به هنگام ثبت تردد صرفه جويي نمايد.

با ورود نسل جديد دستگاههاي حضور و غياب، نظير دستگاههاي حضور و غياب اثر انگشتي و تشخيص چهره و تشخيص عنبيه، تقلب كردن و از زير كار در رفتن روز به روز براي كارمندان سخت و سختتر ميشود. استفاده از سيستم حضور و غياب در ثبت تردد ورود و خروج از تقلب و ايجاد اختلاف عمدي كارمندان جلوگيري مي كند. اين دستگاه حضور و غياب پردازش تردد از جديدترين ورژن الگوريتم تشخيص چهره دنيا استفاده مي كند . اين امر به طور خودكار به مديران اطلاع داده خواهد شد كه مديران مي توانند درخواست آنها را تاييد يا رد نمايند. يك كارمند به راحتي مي تواند ببينند چه شيفت هايي در دسترس هستند، آنها را درخواست كرده و مديريت آن را تاييد مي كند. يك سيستم حضور و غياب، نياز به مرتب سازي كاغذها را حذف مي كند. يكي از بهترين روش هايحضور و غياب، استفاده از سيستم اثر انگشت است. برخي از كسب و كارها پس از گذشت چندين سال استفاده از دستگاه حضور و غياب، تمايل به تعويض دستگاه خود با ساير دستگاههاي حضور و غياب را دارند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

تجربيات شخصي من در مورد بهترين دستگاه ليزر

۱۲ تير ۱۳۹۹
۰۸:۵۵:۴۰
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

اگر بخواهيم در خصوص سيستم حضور و غياب مدرن در مدارس توضيح دهيم نياز اصلي را مي توان بحث نرم افزار حضور و غياب بيان كرد. اگر از هيجان قابليت هاي بي نظير مدل Fara Af 390w جان سالم به در ببريد ، قطعا طراحي لوكس و مدرن اين دستگاه شمارا هيپنوتيزم خواهد كرد . سرويس هاي رايگان پنل پيام كوتاه و هاست و فضاي ميزباني سايت شما با كليه امكانات به صورت هديه پس از سفارش پروزه هر كدام از نرم افزارهاي فاسافتكو براي شما فراهم است . اطلاعيه مهم : پشتيباني رايگان نرم افزارهاي فاسافتكو به مدت يكسال از تاريخ خريد نرم افزار ميباشد و پس از اين مدت سالانه مبلغ 300000 تا 400،000 ريال بابت تمديد پشتيباني نرم افزارها دريافت مي گردد. توجه : پشتيباني تلفني نرم افزارها فقط در ساعات اداري ميباشد و در ساعات غير اداري از طريق بخش پشتيباني سايت و ايجاد تيكت امكان پذير ميباشد . در حقيقت اين عضلات، قويترين عضلات بدن يك زن هستند. انقباض همين عضلات است كه در هنگام زايمان بسيار شديد ميشود و باعث خروج نوزاد و نيز درد زايمان ميگردد. تحويل در محل.كليه باركدهاي چاپي قبل از تحويل توسط باركدخوان تست ميگردد. از آنجا كه اين عضو داراي ديوارة عضلاني است ميتواند منقبض يا منبسط شود.

واژن يكي از اجزاي دستگاه تناسلي زنان- واژن لولهاي عضلاني است كه از فرج در بيرون بدن تا رحم در داخل بدن امتداد دارد.طول واژن ۱۲-۸ سانتيمتر در زنان بالغ است. واژن در سمت داخل بدن به رحم متصل ميشود. در اكثر موارد با اولين ورود آلت مردانه به داخل واژن اين پرده پاره ميشود و براي هميشه از خروجي واژن كنار ميرود. از كاربردهاي ديگر اين اتوماسيون، مكانيزه نمودن پاركينگ جهت بهبود تردد خودروها در پاركينگ دانشگاه مي باشد. اما شما براي ثبت تردد كاركنانتان نيازي به همه اين ابزارها نداريد. دريافته ايم كه تقريبا همه براي برنامه ريزي وظايف گروه ها و كارمندان و يا پست هاي كاري از برنامه كاري استفاده مي كنند. قسمت هاي كاري اين ويژگي را به علت قابل مشاهده بودن و اعتبار اطلاعات آن بسيار مطلوب مي دانند. DS-K1104MK از سري دستگاه هاي كارت زن هايك ويژن است. عرضه و فروش اين دستگاه ، در انواع مختلف توسط شركت افق فرا ويژن با برند OFV در سه مدل تشخيص چهره، اثر انگشتي و كارتي انجام مي گردد. DS-K1102MK از سري دستگاه هاي كارت زن هايك ويژن است.



    • تحقير (Contempt)



    • 1 ماه و 5 روز پيش



    • 5- هك اسكنر از طريق اثر انگشت باقي مانده روي سطح



    • فضاي ذخيرهسازي



    • ثبت حضور غياب با كارت بدون تماس و اثر انگشت



    • كل: 0 ريال




اما امروزه با دستگاه هاي حضورغياب جديد، شما حتما بايد اثر انگشت خود را بر روي دستگاه قرار دهيد تا صحت ورود شما به اداره و يا آن محيط آشكار شود. فناوري سنسور اثر انگشت: كه در حال حاضر سنسورهاي اثر انگشت نوري و سنسورهاي نسل پيشرفته پليمري وجود دارد. اين دستگاه كارت ساعت زني تلفيقي از پردازنده قدرتمند جديد ، سنسور نوري نسل جديد سوپريما و الگوريتم شناسايي و تطبيق بهبود يافته اثرانگشت مي باشد كه كارايي بي همتايي را براي اين دستگاه ارائه مي دهد . ارائه مشاوره در جهت آسانسازي و اتوماتيك كردن كارهاي تكراري و و اجرا و تحويل سريع سوپرژه پيشنهاد شده با تضمين و اموزش . جهت اطلاعات بيشتر با ما تماس بگيريد. آداپتور جهت تامين برق دستگاه مورد استفاده قرار مي گيرد. اين سربرگ از نرم افزار اكسس كنترل ويسمن شامل تب هاي ليست ميهمانان، انتقال ميهمان روي دستگاه، گزارش ترددها، حذف و فعال يا غير فعال كردن كاربر روي دستگاه مي باشد. و گزارش تعداد غيبت ها و تعداد جلسات تشكيل شده گرفته شود ؟ دستگاه تناسلي داخلي از واژن، رحم، لولههاي فالوپ (لولههاي رحمي) و تخمدانها تشكيل شده است.

براي مشاهده قيمت ” ليست قيمت ساعت حضور و غياب ” از تصاوير زير استفاده كنيد . بر اساس نوع غيبت و دليل آن Veritime اين زمان را در برنامه با قوانين دقيق ليست حقوق تطبيق مي دهد تا پرداخت يا عدم پرداخت را مشخص كند. بر اساس قوانيني كه وضع مي كنيد سامانه به طور خودكار قوانين پرداختي آن روز را اعمال ميكند. در پوست بالاي لبهها در پايين شكم ناحية برجستگي عانه وجود دارد كه در حين بلوغ با تجمع چربي زيرپوستي، حالت برجسته پيدا ميكند و در روي آن و نيز در روي لبهاي فرج، موهاي تناسلي شروع به رويش ميكنند. واژن محل قرار گرفتن آلت مردانه در حين رابطة جنسي است و با اعصاب موجود در آن لذت جنسي در حين رابطه جنسي را براي زن بوجود مي آورد. اين دستگاه داراي صفحه نمايش ۳ اينچ رنگي همراه با منوي فارسي و سخنگوي فارسي مي باشد. قابليت چيدن خودكار ليبل ها در صفحه به صورت سطر و ستون . راهنماي شماره زن فاكتور سوپر 21 - اين نرم افزار قابليتهاي بسيار ديگري مانند چينش ليبل در صفحه به صورت خودكار و چاپ ليبل اموال و بليط را نيز داراست .

و چاپ گروهي ليبلها با تعداد از قبل مشخص شده مثلا از يكي 4 تا از ديگري 20 تا و الي اخر . اين نرم افزار جهت چاپ و طراحي انواع ليبل و باركد به صورت گروهي از فايل اكسل خروجي نرم افزارهاي مالي و حسابداري و حتي بدون نياز به فايل اكسل كاربرد دارد. با اين تقويم در نرم افزار زمانگيري خود، مي توانيد رويدادهاي خود را ايجاد كرده و آنها را براي هر فردي يا گروهي خاص از كارمندان تان اعمال كنيد. شناسايي و چهره نگاري از روش هاي مختلفي مي تواند صورت گيرد كه يكي از مهمترين آن ها شناسايي چهره توسط شاهدان و توصيف آن ها مي باشد. داراي ماژول كارت خوان داخلي EM (DS-K1102E/DS-K1102EK) 125 كيلوهرتزي براي كارت هاي EM است. داراي ماژول كارت خوان داخلي EM (DS-K1102E/DS-K1102EK) 125 كيلوهرتزي براي كارتهاي EM است. نكته اصلي اين است كه امروزه تقريبا اكثر شركت هاي توليدكننده دستگاه حضور و غياب به تكنولوژي خاصي دست يافته اند كه هيچكدام از روش هاي جعل و كپي اثر انگشت بر روي آن ها اثر ندارد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

اين دستگاه ها قيمت بالاتري نسبت به بقيه دارند

۱۱ تير ۱۳۹۹
۰۷:۴۹:۱۴
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

دستگاه حضور و غياب UF100 سري جديد همين دستگاه ها با اندازه ي كوچك تر و در ظاهري شكيل مي باشد كه به سري UFace معروف هستند. راه هاي تماس جهت كسب اطلاعات بيشتر درباره نمايندگي دستگاه حضور و غياب مشهد چيست؟ نصب و راه اندازي اين دستگاه بسيار سادهتر از ساير دستگاههاي موجود در بازار است و شما تنها بايد چند پورت يو اس بي را به يكديگر وصل كنيد تا از آنها استفاده كنيد. سيستم، روزهاي كاري موجود در الگوي كاري انتخاب شده را با تقويم گروه كاري پرسنل مورد نظر بررسي مي كند. در اين دستگاه حضور و غياب پس از وارد كردن كد پرسنلي از روي كيبورد دستگاه انگشت را بر روي سنسور قرار داده تا در صورت تطابق با نمونه موجود قبلي از آن شماره كد ساعت تردد ثبت شود. بهره مندي از تكنولوژي روز و طراحي پيشرفته امكان توليد دستگاه حضور و غياب با حافظه ي نامحدود را فراهم آورده است.

لذا اعلام قيمت دقيق هر دستگاه حضور و غياب، از سوي توليد كننده براي مصرف كنندگان عزيز امري ناشدني است. نياز به حضور در محل: امكان كنترل كارمند در خانه و يا دفتري دور از شركت وجود ندارد. كاهش هدر دادن زمان: هرساله مقداري از ساعات كاري يك شركت از دست مي دهند كارمندان حداقل ۲۰ دقيقه در روز را بدون فعاليت هدر مي دهند. اين دستگاه داراي دو مخزن جهت انبار مصالح و يا سنگ و آجر هاي دو رنگي مي باشد و در يك شيفت كاري مي تواند 200 متر مربع سنگفرش را بسازد. نرم افزار حضور و غياب رايگان فراتكنو محدوديتي در تعداد تعريف شيفت و كارمند ندارد و شما هر تعداد پرسنل و الگوي اداري ثابت را مي توانيد روي آن تعريف كنيد. 2-3 شيفت: به ساعات كاري پرسنل كه در آن ساعات ،موظف به حضور در سازمان مي باشد شيفت مي گويند. دستگاه حضور و غياب چيست؟ دستگاه حضور و غياب ZK مدل FP308 قابليت ذخيره ۵۰۰ اثر انگشت ، ۵۰۰۰۰ ركورد تردد را داراست و قادر است بدون نياز به اتصال به كامپيوتر تمام اين امور را مديريت نمايد. سنسور شناسايي اثر انگشت دستگاه حضور و غياب ZK مدل FP308 در رده خود قوي و ضد خش و ضد دشارژ الكترو استاتيكي مي باشد كه در كمتر از يك ثانيه اثر انگشت فرد را شناسايي مي كند. پس از انجام پروسه ي خريد و تكميل فرآيند آن، كمتر از 72 ساعت محصول خريداري شده را درب منزل خود تحويل مي گيريد و مي توانيد از آن استفاده كنيد.

 

  • قابليت ثبت سرويس هاي مختلف جهت محاسبه تأخير سرويس
  • تعريف انوع مرخصي و ماموريت
  • قابليت ذخيره سازي 3000 چهره
  • 100 زدن شيمي كنكور 97 ، با 4 ماه مطالعه
  • امكان مشاهده تردد و كاركرد
  • محدوده مجاز اضافه كار آخر وقت از ساعت 12:00 تا ساعت 18:00
  • امكان شخصيسازي
  • وجود خط تلفن ثابت در دفتر مركزي و شعب

براساس سرشماري عمومي نفوس و مسكن سال ۱۳۹۵ اين شهر با ۳٬۰۰۱٬۱۸۴ تن جمعيت، دومين شهر پرجمعيت ايران پس از تهران است. مشهد با ۳۵۱ كيلومتر مربع مساحت، دومين شهر پهناور ايران بعد از تهران است. اين شهر در ميان سالهاي ۱۰۵۰ تا ۱۷۲۲ ميلادي به ويژه در قرن شانزدهم ميلادي در ميان حكومت صفويان هنگامي كه براي دومين بار (پس از دوران سلجوقيان) پايتخت ايران شد، رونق فراواني گرفت. از اين رو براي خريد مي توانيد از شركت و سايت قسطي كلاب كمك بگيريد و در اسرع وقت بدون پس انداز خريد خود را انجام دهيد. داراي گارانتي و خدمات پس از فروش ارائه خواهد شد. شرايط فروش اقساطي ليبل زن بدين صورت است كه هزينه ي خريد اين دستگاه را در اقساط 12 ماهه پرداخت خواهيد كرد. فرم دهنده فلافل و آماده سازي براي سرخ كردن آن در اين دستگاه فلافل زن انجام مي پذيرد. مشهد كلانشهري در شمال شرقي ايران و مركز استان خراسان رضوي است.

تراكم جمعيت در مشهد بيش از نه هزار تن در هر كيلومتر مربع است. به اين منظور كه اگر به هر علتي امكان استفاده از يكي از انگشتان وجود نداشته باشد، انگشت جايگزيني براي استفاده خواهد بود و همين امر حضور و غياب را تسهيل مي بخشد. دستگاه حضور غياب تشخيص چهره، اثر انگشت و كارت G3 PLUS يكي از اين دستگاه هاست. اما معروفترين و پر استفاده ترين اين روش ها استفاده از اثر انگشت، تشخيص چهره، كارت و رمز مي باشد. اين دستگاه ها ممكن است گران قيمت باشند؛ اما ليبل زن دستي براي مكان هايي كه حجم كاري كمتري دارند مانند انبارها و كارگاه هاي كوچك مناسب است. يكي ديگر از مزاياي فروش اقساطي ليبل زن در قسطي كلاب، امكان خريد به صورت غير حضوري است. فروش اقساطي ليبل زن براي افرادي كه مي خواهند يك دستگاه ليبل زن جديد جايگزين دستگاههاي فرسوده يا قديمي خود كنند نيز مناسب است. انواع چاپي و پرينت، جوهر افشان و ليزري هر كدام مي تواند مزايا و معايبي داشته باشد كه كاربر بر اساس نياز كاري خود يا هزينه اي كه مي تواند پرداخت كند يك مدل مناسب را خريداري مي كند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

راهنماي نرم افزار حضور غياب اثر انگشتي

۱۱ تير ۱۳۹۹
۰۶:۲۴:۳۱
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

DS-K1102MK از سري دستگاه هاي كارت زن هايك ويژن است. DS-K1104MK از سري دستگاه هاي كارت زن هايك ويژن است. دستگاه كنترل تردد بايوتايم نيز همچون دستگاه حضور و غياب آن امكاناتي متنوع را در قالب دستگاهي جهت كنترل دسترسي افراد در اختيار مي گذارد. اما به عقيده من اگر به دنبال امنيت ويژه هستيد، هيچگاه از اين روش هاي بيومتريك براي احراز هويت و دسترسي به اطلاعات خود به تنهايي نبايد استفاده كنيد. من اساسا از شما ميخواهم كه بنشينيد فكر كنيد و تعريف يك جامعه پيشرفته را براي من توضيح دهيد. به عنوان مثال، شما ميتوانيد در اين وبسايت از چهار عكس به طور همزمان براي جستجوي چهره جنيفر انيستون استفاده كنيد. همچنين خونهاي قاعدگي از اين طريق از رحم به بيرون بدن ميآيد. واژن يكي از اجزاي دستگاه تناسلي زنان- واژن لولهاي عضلاني است كه از فرج در بيرون بدن تا رحم در داخل بدن امتداد دارد.طول واژن ۱۲-۸ سانتيمتر در زنان بالغ است. در حقيقت اين عضلات، قويترين عضلات بدن يك زن هستند. انقباض همين عضلات است كه در هنگام زايمان بسيار شديد ميشود و باعث خروج نوزاد و نيز درد زايمان ميگردد.

  • برند دوربين مدار بسته
  • با كليلك بر روي دكمه گزارش , گزارش مورد نظر باز ميشود
  • سه شنبه- استراحت از ساعت 13:00 تا ساعت 14:00
  • 7-3. مرخصي بدونحقوق
  • كل: 0 ريال

نصب برنامه ها نياز به توضيحي ندارد فقط هنگام نصب برنامه Tak Hozoor Admin روي سيستم مدير شما بايد رمز عبور را با ارسال درخواست پيامكي دريافت كنيد و برنامه را نصب كنيد. همين خصوصيت باعث ميشود كه واژن بتواند يك جسم به باريكي تامپون تا يك نوزاد هنگام تولد را در درون خود جاي دهد. دستگاه حضور و غياب همچنين بايد روزهايي كه به طور غير منتظره مجددا برنامه ريزي مي كنيد را اداره كند. همه بايد رويدادهاي بخش خود را - تعطيلات، مرخصي ها، حوادث، تاخير، خروج زودتر - كه بر برنامه و حقوق كارمندان تاثير مي گذارد، مديريت كنند. ا سلام به همه دوستان خوبم خرسندم كه به اطلاع برسانم آفزودني جديد براي اسفاده از فايل اكسل در باركد ساز 5 آماده و در سايت قرار گرفت. دريافته ايم كه تقريبا همه براي برنامه ريزي وظايف گروه ها و كارمندان و يا پست هاي كاري از برنامه كاري استفاده مي كنند.

 

بعضي قسمت ها نيز مي خواهند منعطف تر باشند و به كارمندهاي شان اجازه مي دهند از كامپيوترهاي خود ثبت ساعت كنند و نه از ورودي ثبت ساعت. به سرعت مي توانيد ببينيد چه كسي سر كار خود نيست، چه كسي طبق غيبت برنامه ريزي شده بيرون است، و چه كسي اكنون ساعت ورود يا خروج زده است. اين ويژگي بسيار جالب و جذاب است و اگر سخت افزارر مذكور را داريد مي توانيد از اسكن چهره براي ورود استفاده كنيد. اگر نيست، چه امكاناتي نياز هست تا اين فرايند سه بعدي شود؟ و چاپ گروهي ليبلها با تعداد از قبل مشخص شده مثلا از يكي 4 تا از ديگري 20 تا و الي اخر . نرم افزار شماره زن فاكتور فاسافتكو توليد كننده سفارشي سازي انواع نرم افزارهاي تخصصي فارسيشماره زن فاكتور ليبل ساز باركد زن چاپ كارت با زبان فارسي و محيط تصويري .بدون نياز به دانش كامپيوتري .

استفاده از نرم افزار حضور و غياب مدرسه به عنوان يك راهكار جديد جهت تشويق دانش آموزان به رفت و آمد منظم و حضور به موقع در مدارس، مورد توجه مديران مدارس قرار گرفته است. ۵- در طي جلسات هر زمان موها رشد كردند فقط با تيغ آنها را بتراشيد وبه هيچ عنوان از بند، موچين و اپيلاسيون استفاده نكنيد. با انتخاب گزينه «هفتگي»، هفت روز هفته به عنوان روزهاي كاري در الگوي كاري مورد نظر نمايش داده مي شود. اين برنامه ها ممكن است شامل همان ساعت كاري هر روزه، يا ساعات متفاوتي در روزهاي گوناگون هفته باشند. به اين معنا كه هر قسمت نبايد وارد رويدادهاي هر كارمند شود و كارمند نيازي به اطلاع دادن غيبت آن روز خود ندارد. در اين قسمت بر اساس دسته بندي نرم افزارهاي مورد نظر خود را ميتوانيد انتخاب و سفارش دهيد . اگر امكانات خاصي را در نرم افزارهاي ما نياز داريد كه در حال حاضر موجود نيست ميتوانيد آ«را سفارش داده و ما به بهترين نحو امكانات درخواستي شما را به نرم افزار مربوطه اضافه ميكنيم.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

خواص گياه پنج انگشت: ۱۷ فايده دارويي پنج انگشت براي سلامتي و درمان

۱۱ تير ۱۳۹۹
۰۴:۴۰:۰۳
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

توجه داشته باشيد كه در اينجا با استفاده از تابع rectangle از كتابخانه OpenCV عمليات رسم را روي تصوير اصلي (رنگي) انجام ميدهيم. حال با استفاده از مشخصات مكاني چهرهها نسبت به تصوير اصلي، مستطيلهايي دور آنها رسم ميكنيم تا مشخص شود كه اين تشخيصها درست بودهاند يا خير. يكي از نكاتي كه حتما بايد به آن توجه داشته باشيد انتخاب درست برند دوربين مدار بسته مي باشد. بسياري از افراد اين كار را درست نمي دانند كه تصاوير آن ها در پايگاه داده دوربين ثبت شود. شما علاوه بر ثبت حضور پرسنل مي توانيد پرداخت يا عدم پرداخت حقوق هر ماه را تعيين كنيد كه بصورت اتوماتيك وضعيت مالي آن درگزارشات نشان داده مي شود. علاوه بر اين يك هكر ممكن است حتي به كپي كردن اثر انگشت نيازي نداشته باشد. بسياري از مردم بر اين معتقدند كه استفاده از اين مدل دوربين هاي مدار بسته وارد شدن به حريم خصوصي آن ها مي باشد. يكي از موضوعاتي كه در مورد استفاده از دوربين هاي مدار بسته با قابليت تشخيص چهره وجود دارد حفظ حريم خصوصي مي باشد.

  1. گزارشگيري آنلاين از فيش و حكم
  2. دستگاه اثر انگشتي
  3. امكان محاسبه اضافه كار اول وقت
  4. امكان موجه كردن تاخير و غيبت
  5. 6- سنسور تشخيص فركانس راديويي (RF)

دوربين هاي مدار بسته كه قابليت تشخيص چهره دارند بسيار محبوب و پر فروش مي باشند. قابليت تشخيص چهره يكي از مهم ترين ويژگي هايي مي باشد كه هر دوربين مدار بسته بايد آن را داشته باشد. بهترين متد براي قابليت تشخيص چهره چيست؟ با استفاده از اين امكان، كاربران مي توانند با اسكن كردن چشم هاي خود، از يك متد امنيتي بسيار امن استفاده نمايند. و با متد waitKey منتظر ميمانيم تا كاربر كليدي را فشار دهد. امروزه دستگاههاي حضور و غياب براي كنترل و مونيتور كامل و موثر رفت و آمد پرسنل، از ملزومات شركتها و سازمانها و موسساتي كه با تعدادي پرسنل سر و كار دارند. سيستم حضور و غياب انواع مختلفي دارد كه امروزه در كشور ما تقريبا از چند نوع آن بيشتر از سايرين استفاده ميشود و كارآيي مفيدي دارند. در ادامه پست امروز انزل وب ابتدا ما نحوه فعال كردن Trusted Face را براي قفل صورت اندرويد آموزش خواهيم داد. براي فعال كردن Trusted Face و باز كردن دستگاه اندرويد با استفاده از تشخيص چهره، بايد وارد تنظيمات امنيتي گوشي خود شويد.

روي گزينه FILE كليك مي كنيم تا فايل هاي زير باز شود . گزينه Reset all Content & Settings را انتخاب كنيد. حالا به Settings دستگاه اندرويد خود برويد. در قسمت Trusted Face از تنظيمات امنيتي خود روي Improve face-matching تپ كنيد. در حالي كه اين قابليت يكي از امن ترين امكانات امنيتي موجود در گوشي هاي هوشمند است، ممكن است سرعت آن به اندازه ي اثر انگشت يا ساير متدهاي امنيتي نباشد. همچنين، به لطف وجود قابليت Rise To Wake در گوشي هاي جديد اپل، شما براي روشن كردن صفحه ي نمايش و استفاده از اين قابليت نياز به فشردن هيچ دكمه اي نداريد. حال با استفاده از تابع imshow تصوير نهايي را نمايش ميدهيم. در نهايت اين تابع يك ليست از مشخصات مكاني چهرههاي موجود در تصوير را برميگرداند. اين تابع درواقع بخش كليدي برنامه ما ميباشد كه عمليات تشخيص چهره را انجام ميدهد. معلمان ما بعد از شروع هركلاس درس با باز كردن اپليكيشن مديريت داياموز و مشاهده ليست دانش آموزان كلاس، براساس تاريخ روز تاخير و غيبت آنها را ثبت مي كنند. اگر مي خواهيد قفل گوشي خود را به وسيله چهره خود باز كنيد و امنيت گوشي تان را بالا ببريد بايد قفل صورت را در دستگاه اندرويدي خود فعال كنيد. دليل اين امر اين است كه افرادي كه با شما شباهت دارند ممكن است به گوشي شما وارد شوند.

ويژگي جالب بعدي PicTriev مقايسه ميزان شباهت چهرههاست. جالب تر اينكه تفاوت قيمت لوازم اصل دستگاه با لوازم مصرفي فيك و چيني گاهي بين ۵ تا ۱۰ برابر است. همانطور كه در ابتداي مقاله گفتهشد، ممكن است چهرهها در جايگاههاي مختلفي درون تصوير قرار بگيرند كه اين امر گاهي سبب بروز خطا ميشود. همانطور كه انتظار مي رفت اكثر سيستم هاي تشخيص چهره از تصاوير دو بعدي استفاده مي كنند. همانطور كه در تصاوير ديجيتالي يا اسكن شده استاندارد ضبط شده است. كتابخانه OpenCV فقط قادر به تشخيص اشياء در تصاوير سياه سفيد ميباشد پس در خط دوم تصوير رنگي را به تصوير سياه و سفيد تبديل ميكنيم. دستگاه حضور و غياب فقط ترددهاي كاركنان را ثبت مي كند. مشاهده ميكنيد كه خطا رفع شده و فقط چهرهها انتخاب شدهاند. تصاويري كه توسط اين دوربين مدار بسته براي شما ثبت مي شود مي توانند به عنوان مدرك مورد استفاده قرار بگيرند. در هنگام ورود خودرو يك كارت به سرنشين داده شده و با ثبت زمان ورود، راهبند براي باز كردن مسير تردد بالا مي رود.

در اين مرحله گوشي شما اخطار مي دهد كه استفاده از چهره براي باز كردن قفل با استفاده از پين امن نيست. گوشي iPhone X نخستين گوشي كمپاني اپل بود كه در آن از سيستم تشخيص چهره استفاده شده بود. درواقع مهندسان شركت تلاش كردند تا تشخيص مواردي همچون خون، زخم، سلاح، آسيب به خود، جسد و موارد توهينآميز جنسي را به سيستم اضافه كنند. سيستم كنترل دسترسي و كنترل تردد شركت پردازنده پارس. زيرا سازندگان اين دستگاهها سنسورهاي دستگاه را هوشمند كرده و به سيستم اسكنر بافت زنده تبديل كردهاند. در اين بخش از نرم افزار بعد از انتخاب هر فرد بايد بتوان بازه زماني مورد نظر براي درج مأموريت و يا مرخصي را براي وي انتخاب نمود. براي حل اين مشكل پارامتر scaleFactor را به مقدار 1.35 تغيير ميدهيم. سرعت تشخيص اين دستگاه كمتر از يك ثانيه است و دستگاه مي تواند هزار چهره و ده هزار كارت را در حافظه خود نگه دارد.

از جمله مزيت هاي اين الگوريتم ها عبارت است از سرعت بالا و سادگي نسبي در پياده سازي آنها. 3. الگوريتم تشخيص چهره از حركت پنچرهاي براي تشخيص استفاده ميكند. براي اطلاع از تفاوت ها و مزاياي اين مدل و مقايسه آن با ساير محصولات، مي توانيد ادامه اين پست را بخوانيد. زيرا در هنگام تبديل عكس رنگي به سياه سفيد، ابعاد آن تغييري پيدا نميكند و در نتيجه مشخصات مكاني چهره نيز ثابت ميماند. اگر شما ويژگي Trusted Face را در دستگاه اندرويد خود نداريد مي توانيد از اپليكيشن هاي قفل تشخيص چهره استفاده كنيد. با داشتن يك منبع مناسب و معقول از عكس ها، اين ويژگي بايد براي بازكردن قفل تلفن با چهره شما به خوبي كار كند. براي نمونه، در محيط هايي با شرايط نوري متفاوت، اين قابليت مي تواند عملكرد مناسبي از خود داشته باشد در حالي كه اسكن چهره با مشكلات زيادي در اين شرايط روبرو مي شود. قابليت تشخيص چهره گوشي هاي اپل به مراتب عملكرد بهتري از گوشي هاي اندرويدي را دارد. براي نمونه، استفاده از سيستم تشخيص چهره گوشي هاي ال جي بسيار ساده و سريع است. در اين مثال ها به سادگي لزوم استفاده از سيستم اتوماسيون كنترل تردد ارباب رجوع روشن خواهد شد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

دستگاه فلافل زن روميزي 3600تايي

۱۱ تير ۱۳۹۹
۰۳:۳۶:۱۸
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

عملكرد برنامه به اين صورت است كه، يك واحد صنفي تعريف ميشود كه اين واحد صنفي ممكن است 1 تا n تا شعبه داشته باشد. اين عدم تطابق اغلب وجود داشته است. براي يك شيء مانند چهره، ممكن است شما 6000 يا تعداد بيشتري از طبقهبنديها داشته باشيد كه هركدام از آنها براي تشخيص داده شدن بايد با قالب يك چهره همخواني داشتهباشند (كه خطاهايي در اين همخواني هم وجود دارد). تصاوير تهيه شده مي توانند سه بعدي نيز باشند اين شيوه بسيار پركاربردتر از بقيه متدهاست. در خط اول با استفاده از تابع imread، فايل عكس مورد نظر را بارگذاري كرده و در قالب يك ماتريس 3 بعدي داخل متغيير image قرار ميدهيم. همانطور كه گفتيم بيشتر دوربينها براي تشخيص چهره از تصاوير دو بعدي استفاده ميكنند اما برخي ديگر به سراغ تصاوير سه بعدي رفتهاند. 2. گاه ممكن است يك چهره در تصوير نزديكتر از ديگر چهرهها درون تصوير باشد و بزرگتر بنظر برسد؛ scaleFactor معياري براي متعادل كردن اين اختلاف اندازه است. از ديگر فوايد استفاده از اين سيستم ها علاوه بر اطمينان و كنترل ورود و خروج كاركنان به افزايش ميزان دقت كاركنان و افزايش انگيزه آنان ميتوان اشاره كرد. سرعت بالاي كارت خواني با توجه به دستگاه استفاده شده و برنامه نويسي قدرتمند كه در مدت زمان 2 دقيقه قادر به خواندن 400 كارت هوشمند مي باشد در اين پروژه نقش اساسي دارد.

در دستگاه هاي حضور و غياب به وسيله كارت هوشمند و يا پسورد احتمال گم كردن كارت يا رمز يكي از معضلات اساسي يود. براي معرفي بيشتر دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي مدل EB-142 مي توانيم به داشتن قابليت ثبت ۳۰۰۰ اثر انگشت، ۳۰۰۰ كارت، با پردازشگر ۳۳۶mH و سرعت تشخيص كمتر از يك ثانيه آن اشاره كنيم. ما در اين مطلب براي شما مزاياي استفاده از دوربين هاي مدار بسته اي كه قابليت تشخيص چهره را دارند معرفي مي كنيم. ميتوان OpenCV را به عنوان معروفترين كتابخانه در حوزه بينايي ماشين (Computer Vision) معرفي كرد. توجه داشته باشيد كه در اينجا با استفاده از تابع rectangle از كتابخانه OpenCV عمليات رسم را روي تصوير اصلي (رنگي) انجام ميدهيم. برنامه به اشتباه دو بخش از تصوير را به عنوان چهره شناسايي كردهاست. الان فيلمهاي سينمايي ما بايد در جهت نقد آثار مخرب تمدن غرب باشد؛ به ويژه آن بخش خوب غرب.

به نظر محققان، چشم ها و مغز ما ارتباط بسيار پيچيده اي دارند و همه چيزي كه ما مي بينيم قبل از رسيدن به مغز از ميليون ها فتوگرامتر photoreceptor رد مي شوند. دستگاه حضور و غياب باركدي :اين دستگاه حضور و غياب ساده ترين مدل از دستگاههاي حضور و غياب مي باشد وجهت مراكزي كه تعداد پرسنل كمي دارند مورد استفاده قرار مي گيرد. اين دوربين ها به صورت هوشمند مي باشند و مي توانند تصاوير افراد را حتي با عينك يا ريش نيز در حافظه خود نگه دارند. توجه داشته باشيد كه تشخيص چهره تا حدي به كيفيت دوربين شما بستگي دارد. شناسايي و چهره نگاري از روشهاي مختلفي مي تواند صورت گيرد كه يكي از مهمترين آن ها شناسايي چهره توسط شاهدان و توصيف آن ها مي باشد. سپس تصوير حاصل به نام تصوير probe با تصوير چهره مقايسه و در مدت زمان بسيار كوتاهي شناسايي انجام مي شود.

  • 3- دستگاه ساعت زني و حضور و غياب با تكنولوژي تشخيص چهره
  • كاركرد كاربران در محيط شبكه به صورت همزمان
  • ديدگاه هاي فينگليش تاييد نخواهند شد
  • قابليت ثبت سرويس هاي مختلف جهت محاسبه تأخير سرويس
  • نگهداري آرشيو كاملي از ورود و خروج پرسنل
  • قيمت سيستم حضور و غياب دينگ مناسب و اقتصادي است
  • امكان صدور گزارش وضعيت مانده مرخصي در پايان سال
  • مجهز به سيستم عامل لينوكس

حال تصوير ديگري را تست ميكنيم. الگوريتمهاي بكار گرفته شده قادر هستند تا عمليات پيچيده تشخيص چهره را به هزاران عمل كوچكتر و باينري تقسيم كنند؛ سپس حل هر يك از اين اعمال كوچك، بسيار سادهتر ميشود. يك ايده خوب براي انجام اين كار اين است كه صورت خود را در شرايط تاريك قرار دهيد، اگر تمايل به استفاده از عينك داريد حتما بزنيد، يا بعد از اصلاح موي سر و صورت از خود عكس بگيريد. ۳-سوما قادر باشد تا با تشخيش خصوصيات يگانه در صورت ،مانند اينكه مثلا بگويد چشم هايش چقدر درشت و درازي صورتش چقدر است. و اينكه چقدر زياد از ليزر موهاي زائد زير بغل خودش، نتيجه ي مثبت گرفته است. به اين دليل كه ساختار چهره بسيار پيچيده است و هيچ مثالي وجود ندارد كه به وضوح، يافت شدن يا نشدن چهره در يك تصوير را اطلاع دهد. يكي از دستگاه هاي حضور و غياب تايگر تايگر با فناوري جديد و تكنولوژي به روز اين دستگاه حضور و غياب مي باشد. براي فعال كردن Trusted Face و باز كردن دستگاه اندرويد با استفاده از تشخيص چهره، بايد وارد تنظيمات امنيتي گوشي خود شويد.

در ادامه پست امروز انزل وب ابتدا ما نحوه فعال كردن Trusted Face را براي قفل صورت اندرويد آموزش خواهيم داد. 1. اولين پارامتر متغيير gray يا همان تصوير سياه سفيد ما ميباشد. براي حل اين مشكل پارامتر scaleFactor را به مقدار 1.35 تغيير ميدهيم. پارامتر minNeighbors تعيين ميكند كه در عمليات تشخيص، به چند پنجره نزديك پنجره اصلي توجه شود. حال پس ازش ناسا ي يا وليه ، فرد درهنگام ورود انگشت خود را به دستگاه نزديك كرده و دستگاه اثر انگشتر اباا ثرا نگشت ثبت شده در پايگاه داده ، مطابقت ميدهد . اين سنسور، تصويري آپتيكال از اثرانگشت را برداشت كرده و توسط الگوريتم هاي شناسايي، الگوي اثرانگشت فرد را شناسايي و با اثرانگشت هاي ذخيره شده در پايگاه داده خود تطبيق داده تا شناسايي فرد انجام پذيرد. اگر دوربين مدار بسته نتواند تصوير را با چهره فرد تطبيق دهد براي شما هشدار ارسال مي شود. شما مي توانيد تصاوير افراد را به پايگاه داده دوربين مدار بسته اضافه كنيد تا در صورت ديدن فردي غير آشنا به شما هشدار دهد. دليل اين امر اين است كه افرادي كه با شما شباهت دارند ممكن است به گوشي شما وارد شوند. اين دوربين هاي مدار بسته در مقايسه با ساير دوربين هايي كه وجود دارند هزينه نسبتا بالايي دارند و شما براي خريد آن بايد بودجه زيادي داشته باشيد. بسياري از مردم بر اين معتقدند كه استفاده از اين مدل دوربين هاي مدار بسته وارد شدن به حريم خصوصي آن ها مي باشد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

روش هاي ثبت ساعت حضور و غياب در دستگاه حضور و غياب

۱۱ تير ۱۳۹۹
۰۲:۴۲:۵۳
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

سپس اپراتور بايد سيستم را به گونهاي تنظيم ميكرد كه بتواند نوسانها، چرخش و خم شدن سر سوژه را در نظر بگيرد. در مرحلهي بعد سيستم از اين نقاط براي محاسبه و ثبت فاصلهي نشانهها روي چهرهي سوژه استفاده ميكرد. براي پردازش نيازمند ثبت همزمان اطلاعات مرئي و حرارتي هستيم. نيازمند كاليبراسيون است. دماي موضعي و سطح فعاليت ممكن است مشخصه هاي حرارتي را تغيير دهند. به طور مشابه با جويدن لثه ها گرم شدن ناحيه چانه ثبت گرديد و در نهايت با اعمال مقداري فشار كاهش دماي جزئي در ناحيه بيني ديده شده. ساعت حضور و غياب ARAS T۷ مجهز به اين تكنولوژي و سيستم عامل لينوكس و دوربين داخلي و با امكان نامحدود ثبت تردد و ذخيره عكس در حافظه ي داخلي و در رديف مدرنترين محصولات جهاني مي باشد. اين به شما اين امكان را مي دهد كه از يك هك كردن با يك عكس محافظت كنيد.

  • امكان نمايش پيامهاي شخصي، عمومي و اسلايد
  • 3-1 ماموريت هوايي
  • مجهز به دوربين مخفي در داخل دستگاه (نامحسوس)
  • ساختار ماژولار

اين را مي توان به راحتي با استفاده از عكس ها دور زد. براي اينكه چهره ها را درون يك تصوير تشخيص دهيم ابتدا عكس را سياه و سفيد مي كنيم چون درين مورد هيچ نيازي به داده هاي مربوط به رنگ نداريم . بعلاوه اين اطمينان براي پرسنل حاصل مي شود كه به هيچ عنوان حقي از آنها ضايع نشده و كليه حسابرسي ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سيستم صورت مي گيرد. نام تبريز در كتابها و اسناد تاريخي، تحت نامهاي مختلفي نظير «تيرازيس»، «تبريزيس» و «تبريز» به ثبت رسيدهاست. فقط كافي است صورت خود را جلوي دوربين متصل به كامپيوتر بگيريد تا نرم افزار با تشخيص چهره شما، وارد ويندوز شود. اين دستگاه تمام پورتهاي ارتباطي با كامپيوتر را دارا مي باشد و الگوريتم شناسايي اثر انگشت آن با هوش مصنوعي بوده اين دستگاه به پرفروش ترين دستگاه شركت تبديل شود. نرم افزار Luxand Blink با سرعت هرچه تمام تر چهره شما را از طريق وبكم كامپيوترتان شناسايي مي كند و اجازه ورود به سيستم را به شما خواهد داد.

دستگاه حضور غياب پيشگامان مدل 4منظوره سي تو شامل ورود و خروج پرسنل، درب باز كن، خروج جهت صرف غذا، كارتخوان مي باشد. ادارات و سازمان ها در ساعات كاري مشخص بر روي ارباب رجوع ها باز ميباشند. به طور كلي اين روش براي سازمان هاي فوق امنيتي مي تواند كاربرد داشته باشد. فقط چهره همه افرادي را كه به طور منظم از رايانه شما استفاده مي كنند، ثبت كنيد. يك دوربين حرارتي چندين عكس از سطوح ثبت ميكند. تشخيص چهره / Facial Recognition فناوري است كه ميتواند اشخاص را از روي تصوير يا عكس ديجيتالي يا ويديوي آنها تشخيص بدهد. در روش هاي بومي براي تغيير چهره جاعلان روش هاي مختلف استفاده مي كنند ، يكي استفاده از يك عكس در ابعاد واقعي از صورت فردي است كه اجازه دسترسي دارد. توسعه يك مدل محاسباتي براي تشخيص چهره كاملا دشوار است و دليل آن پيچيدگي چهره ها و ساختار چندبعدي بينايي است.

از سال ۲۰۱۲ و با ارائه شبكه AlexNet و به دنبال آن مطرح شدن شبكه هاي عميق، ورق برگشت. دقت كنيد زوميت، وبسايتي عمومي است و افراد با سطوح دانش مختلف ديدگاههاي خود را مطرح ميكنند. هالورسن، اين اظهارات را در ماه نوامبر و در نشست مربوط به "سرويسهاي وب آمازون"(AWS) مطرح كرد و توضيح داد كه چگونه اف.بي.آي قصد دارد از پلتفرمهاي آمازون براي بررسيهاي ضد تروريسم استفاده كند. در سال 2017 و در ماجراي كشتار جمعي در لاسوگاس كه توسط "استفان پادوك"(Stephen Paddock) صورت گرفت، اين سازمان دادههاي ارزشمند بسياري را جمعآوري كرد كه بسياري از آنها، فيلمهاي ضبط شده با تلفنهاي همراه و دوربينهاي نظارتي بودند. اين دسته از دوربين مدار بسته ها در تشخيص و شناسايي چهره افراد در حال تردد در مجموعه ها و سازمان هاي بزرگ و مهم بسيار كاربرد دارند. امروزه شناسايي و ثبت ورود و خروج پرسنل در محل كار با استفاده از ساعت هاي حضور و غياب بيولوژيكي (نظير اثر انگشت ، تشخيص چهره ، اسكن عنبيه چشم ، الگوهاي كف دست) و همچنين دستگاه هاي حضور و غياب كارتي بدون تماس صورت مي پذيرد. اما درميان اين همه تنوع از دستگاههاي حضور و غياب چه دستگاهي براي سازمان شما مناسب است؟


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

حضور و غياب تحت وب :

۹ تير ۱۳۹۹
۰۴:۱۵:۳۳
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

اين دستگاه ها به صورت كارتي ، تشخيص چهره و يا اثر انگشت شخص را شناسايي و اجازه تردد را مي دهند و مشاهده كاهش شارژ ورزشكاران در برخي از مدل هاي حضور و غياب باشگاهي امكان پذير است . متداول ترين سيستم كنترل حضور و غياب پرسنل، ساعت هاي كارتزني مي باشدكه بيش از يك دهه قبل عرضه گرديده است. دستگاه pw1700 حاصل بيش از ربع قرن تجربه طراحي دستگاه حضور و غياب در شركت دنياي پردازش مي باشد. نرم افزار حضور و غياب تحت وب ويمسن امكانات فراواني را در اختيار مديران و پرسنل قرار مي دهد. در واقع دستگاه هاي حضور و غياب ارائه شده در ايران عموما محصولات شركت هاي ZKTeco ، Virdi ، Suprema و يا FingerTec مي باشند كه مشخصات دقيق اين دستگاه ها در وب سايت هر شركت قابل دسترسي است. امروز از وب سايت فراتكنو در خدمت شما هستيم تا ۵ ويژگي مهم را براي يك مدير موفق در بهبود مجموعه مي تواند موثر باشد را با هم بررسي كنيم. اين كمك مي كند تا داده ها به صورت يكپارچه بين برنامه ها انتقال داشته باشد و در نتيجه يك فرآيند پرداخت موثر داشته باشيد. راستي و صداقت مدير باعث گسترش روابط زيردستان با وي و برخورد صميمي و در نتيجه مديريت اثربخش مي شود. وي افزود: بلافاصله مأموران سازمان آتش نشاني شهر تهران از يك ايستگاه به همراه تجهيزات لازم به محل وقوع حادثه واقع در مسير شرق به غرب خاوران اعزام شدند.

  • وارد كردن اطلاعات مربوط به كاركنان
  • "Understanding the Conception Process." How Stuff Works. N.p., 17 Feb. 2011. Web. 5 Feb. 2017
  • استخراج خصيصه
  • نرم افزار گزارشات آماري دانش آموزان
  • جنس متريال مصرفي
  • كه ممكن است ويتامين ها و مواد معدني باشند
  • مشخصات افراد
  • 4 كليد (ورود ، خروج ، مرخصي ، ماموريت)

تشخيص صحت وسقم جهات ادعائي شاغل بعهده رئيس اداره است كه در صورتي كه صحت ادعا تصديق شود؛ غيبت شاغل، جزو مرخصي استحقاقي يا استعلاجي وي محسوب و حكم لازم در اين مورد صادر خواهد شد. كسي كه مديريت يك اداره ، مجموعه و يا مدرسه را به عهده دارد بايد تمامي صفات ممتاز و نكات مثبت را نسبت به ساير افراد داشته باشد. دستگاه هاي حضور و غياب هميشه در مكان ثابتي قرار گرفته و از اين رو توانايي جابجايي براي مشاغلي كه عمدتا محل انجام آن در محيط بيرون از اداره مي باشد، مشكل خواهد بود. از عوامل بسيار مهم و تأثيرگذار در انتخاب يك سامانه حضور و غياب كاربردي مي باشند. گاهي با يك ارزيابي متوجه مي شويم كه مسير اشتباه است و يا با يك اصلاح كوچك سود دهي كشور بسيار بالاتر مي رود. تِهْران (دربارهٔ اين پرونده آوا راهنما·اطلاعات) بزرگترين شهر و پايتخت ايران، مركز استان تهران و شهرستان تهران است. براي كاركنان بخش فروش دياكالا مايه افتخار است كه بتوانند خدمتي به ساكنين تهران ارائه دهند. دياكالا بزرگترين فروشگاه اينترنتي تجهيزات حفاظتي و الكترونيكي در ايران و داراي برد نمايندگي از برترين سازندگان بوده و مفتخر به همكاري با نمايندگان فعال , فروشندگان و برنامه نويسان در صنف دستگاه حضور و غياب تهران است . قيمت دستگاه حضور و غياب با توجه به آپشن هايي كه اين دستگاه در اختيار كاربران قرار مي دهد متفاوت است. بعد از طراحي جانمايي دوربين ها و سرور توسط كارشناسان دياكالا , ليست اقلام مورد نياز جهت اجراي سيستم دوربين مداربسته به همراه برآورد قيمت در قالب پيش فاكتور به شما ارائه خواهد شد .

 

تمام افراد از آخرين نسخه موجود روي سرور استفاده مي كنند و نگراني در مورد اينكه هر كدام از آخرين نسخه استفاده مي كنند يا نه وجود ندارد. همچنين دقت نماييد چنانچه در زمان خريد، نسخه رايگان نرم افزاري برايتان ارائه مي گردد، بررسي نماييد كه تمامي امكانات مورد نيازتان را دارا باشد. اين برنامه در دو نسخه طراحي و ارائه شده است كه بسته به نوع شركت مي توانيد از يكي از اين دو نسخه استفاده نماييد. ممكن است ايميل ارسالي به پوشه اسپم يا Bulk ايميل شما ارسال شده باشد. با توجه به آنچه تا اينجا گفته شد و مشابه بودن نقش اصلي دستگاه هاي حضور و غياب، انتخاب نرم افزاري مناسب و منطبق با نيازهاي مجموعه و همچنين خدمات پشتيباني شركت ارائه دهنده، ارجحيت مي يابد. دو عامل اصلي و تعيين كننده قيمت دستگاه حضور و غياب مي باشد. علت اختلاف قيمت دستگاههاي ارائه شده در بازار چيست ؟ با توجه به تنوع دستگاه هاي موجود در بازار، اين محصول با قيمت هاي متنوعي نيز ارائه مي گردد كه ارائه دهندگان آن نيز دلايل مختلفي را جهت اين اختلاف قيمت ها اعلام مي دارند.

مقياس: از اختلاف فشاري كه فرد در هر بار اخذ اثر انگشت به سطح دستگاه يا كاغذ وارد مي كند ناشي مي شود. با توجه به آنچه گفته شد، بررسي دقيق تر در مورد شكرت هايي كه ادعاي توليد اين دستگاه ها را دارند الزامي مي باشد. دغدغه سازمان ها و شركت ها چيست؟ اين دستگاه از زماني كه تهيه و ساخته شده توانسته است نقش مكملي براي مديريت يك شركت يا يك سازمان باشد. اگرچه حذف قابليتهاي نرم افزاري در بيشتر مواقع خوشايند نيست، اما داستان تشخيص چهره متفاوت است. دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره تايگر با تعيين هويت چندگانه : چهره ، اثر انگشت ، كارت بدون تماسRFID و … T-38304 شناسايي كف دست، اثر انگشتي و كارتي. ظرفيت تعريف كارت در دستگاه حضور و غياب UFace202 برابر با ۱۰۰۰۰ كارت است. ابعاد و وزن دستگاه حضور غياب مدل UFace202 برابر با ۵٫۱۱۲ × ۵٫۱۶۴ × ۷٫۱۹۳ ميلي متر و ۶ كيلوگرم است.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

نرم افزار حضور و غياب ارزان

۹ تير ۱۳۹۹
۰۳:۳۵:۰۰
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

اين مدل ها بيشتر براي كسب و كارهايي كه حساسيت زيادي روي تردد ها ندارند مناسب است زيرا امكان دارد كارمند ها از كارت يكديگر استفاده نمايند. هرچند كه قراردهي صحيح انگشت بر روي سنسور نيز به شناسايي آن كمك شاياني مي كند. نصب اين ديتابيس دردسرهاي خاص خودش را دارد و در بسياري از موارد نصب آن مشكلات زيادي را براي كاربران ايجاد مي كند. با نصب دستگاه حضور و غياب كه براي همين منظور طراحي شدهاند در ادارت و شركت ها, كارمندان در هنگام ورود. تنظيمات اين دستگاه ها با نرم افزار اختصاصي هر شركت صورت مي گيرد كه به كامپيوتر نصب شده و دستگاه حضور و غياب را قابل تنظيم مي سازد. طبيعتاً اين امكان از طريق وب ميسر است و يكي از چيزهايي است كه در صورتي كه چنين نيازي وجود داشته باشد، گزينه ي ديگري به جز نرم افزار تحت وب نبايد انتخاب شود. در ابتداي پيدايش دستگاه كنترل تردد پرسنل, با وجود اين كه شرايط بسيار مساعدي نسبت به شيوه هاي سنتي در پي دارد. دستگاه هاي كارتي: اين مدلها براي شناسايي از كارت صادر شده براي فرد استفاده مي كنند.



    • مرخصيها را مديريت كند



    • نرم افزار



    • حداكثر تعداد كاربراني كه پشتيباني مي كند



    • 10-4 - محل اقامت



    • مجهز به سيستم Auto IRIS



    • امكان ثبت انواع مرخصي



دو نقطه ضعف عمده اين دستگاهها ، احتمال گم شدن يا فراموش كردن كارت و سوء استفاده از كارت (ثبت كارت توسط شخص ديگر ) مي باشد. ارتباط TCP/IP اين مدل با كامپيوتر، علاوه بر استاندارد بودن، اين اطمينان را به شما مي دهد كه مبادله اطلاعات بين كامپيوتر و دستگاه حضور و غياب، به سادگي و طي چند ثانيه انجام خواهد شد. البته خريد دستگاه حضور غياب مستلزم رعايت نكاتي است كه در ادامه به آنها اشاره خواهيم كرد. پس از ذخيره كارت بانك و انتخاب آن از منوي بالاي صفحه تنها با وارد نمودن رمز دوم كارت ميتوان موجودي كارت را مشاهده كرد. نكته: براي تنظيمات ذيل، شما ميتوانيد اين پنجره را ببنديد و به صفحه اصلي نرم افزار برويد. صفحه نمايش رنگي 3 اينچ اين مدل، امكان نمايش تصاوير از جمله تصوير اثر انگشت و نتيجه تطبيق را، با وضوح بيشتري در اختيار شما قرار مي دهد.

از ويژگيهاي اين مدل، امكان نصب ماژول شبكه بيسيم (Wifi) مي باشد. از ويژگيهاي اين مدل، امكان نصب ماژول شبكه بيسيم (Wifi) مي باشد. ابتدا مدير سامانه، اپليكيشن دينگ را در گوشي هوشمند خود نصب و فعال سازي مي كند و سپس به تعريف كليه كارمندان در سامانه مي پردازد. هر چه سامانه حضور و غياب حاكم بر نرم افزاردستگاه حضور غياب از ساختار بهينه تر، دقيق تر و سريع تري برخوردار باشد، مي تواند فضاي كارآمدتري به جهت برنامه ريزي نيروي انساني توليد كند. نرم افزار و دستگاه حضور و غياب، دست سازمان هاي كوچك و بزرگ، چه صنعتي و يا اداري و حتي خدماتي را در رسيدن به يك برنامه ي جامع و كارآمد نيروي انساني باز مي كند. اين نرم افزار ها داراي مدل هاي مختلف تحت وب، شبكه و… مي باشد كه هر كدام داراي آپشن هاي مختلفي نيز مي باشند. در مقايسه با ساير دوربين هايي كه قابليت تشخيص چهره دارند اين دوربين از طراحي ساده اي برخوردار مي باشد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

حضور و غياب

۹ تير ۱۳۹۹
۰۲:۴۲:۴۴
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

را داشته باشند به همين دليل در خريد اين محصول قبل از آنكه به قيمت دستگاه حضور و غياب توجه كنيد. آخرين روش كه در اين مقاله براي تشخيص چهره بررسي ميكنيم مبتني بر شبكههاي عصبي كانولوشني (CNN) است. اين دستگاه مي تواند تا 5000 اثر انگشت و 3000 چهره را در حافظه خود ذخيره كرده و تا 100.000 تردد را ثبت نمايد. با استفاده از دستگاه حضور غياب دوربين دار Nitgen Nac 5000 مي توان با هزينه كم بالاترين امنيت را به وجود آورد. تشخيص چهره در دوربين هاي مداربسته چگونه عمل مي كند ؟ منابع لازم براي تطبيق چهره بين سرور و دوربينها تقسيم شده كه به سرور اين امكان را مي دهد كه همزمان با ۲۰ دوربين كار كند. همچنين توجه داشته باشيم كه در حذف پس زمينه ، ماژول پيش - پردازش بايستي قادر به تعيين محدوده ي چهره باشد. امكان خروج جهت صرف غذا وبرگشت از صرف غذا بصورت پيش فرض در اين دستگاه نهادينه شده وپرسنل مي توانند در فرجه تعيين شده جهت صرف غذا از محل كار خارج شده وقبل از پايان فرجه به محل كار برگردند.

 

در كنار موارد بالا به اين نكته دقت كنيد كه از ابزار ها براي مديريت مجموعه خود استفاده كنيد. دقت فرماييد كرم زينك را به نسبت يك سوم كرم هاي ديگر استفاده نماييد. در واقع عملكرد آن مانند عملكرد يك دستگاه فتوكپي است. آخرين تفكرات در اين رابطه اين است كه اين مايع نوعي ديگر از ادرار است كه با تحريك جنسي تغييرات شيميايي در آن رخ مي دهد. اميدوارم اين مطلب نيز براي شما مفيد واقع شود و با بكار گيري اين موارد به پيشرفت روز افزون مجموعه و شركت خود كمك كنيد. كسي كه مديريت يك اداره ، مجموعه و يا مدرسه را به عهده دارد بايد تمامي صفات ممتاز و نكات مثبت را نسبت به ساير افراد داشته باشد. يكي از مواردي كه بايد قابل توجه باشد صداقت با كارمندان و راستگويي مي باشد. پذيرا بودن و خلوص از مهم ترين مواردي است كه اغلب زيردستان از آن تقدير مي كنند و دوست دارند كه مدير آنان داراي اين دو ويژگي باشد.

 

در همه ي تمدن هاي بشري در طول زمان هاي مختلف اين يك اصل پذيرفته شده است كه مردم يك مدير سالم، درستكار، راستگوي و پاي بند به قانون را مي پسندند. چگونه يك سيستم حضور و غياب را در تهران سفارش دهم؟ براي كاركنان بخش فروش دياكالا مايه افتخار است كه بتوانند خدمتي به ساكنين تهران ارائه دهند. جهت استفاده از خدمات پشتيباني ترجيحا كامپيوتري كه نرم افزار روي آن نصب شده، به اينترنت متصل باشد كه كارشناسان واحد پشتيباني بتوانند در صورت نياز متصل شده و راهنمايي كنند. اندازه مناسب دستگاه، آن را براي نصب در محيط هاي اداري و روي گيت تردد مناسب كرده است. براي استفاده از چنين ابزارهايي هيچ نرم افزاري جهت نصب در اختيار مشتري قرار نمي­ گيرد و تنها از طريق اينترنت و وب مي ­توان به آن ها دسترسي پيدا كرد. ابتدا سعي كنيد تشخيص دهيد آن دستگاه ياد شده ويژگي هاي مورد نياز و اصلي را دارا است. اما مهم ترين دليل اين اختلاف قيمت، قيمت اصلي دستگاه ها در بازار جهاني مي باشد.



    • درگاه RS232 / RS485



    • اعلام لغو كلاس



    • قفل الكترونيكي آنلاين و آفلاين | Electronic Online And Offline Lock



    • 0 جواب ميانگين بازديد روزانه 0.4168 بازديد



    • توانايي چند زبانه بودن صفحه نمايشگر لمسي

 



به طور خلاصه مي توان گفت PW1700 يكي از زيباترين دستگاه هاي موجود در بازار و با كارايي مناسب مي باشد. علت اختلاف قيمت دستگاههاي ارائه شده در بازار چيست ؟ قيمت دستگاه حضور و غياب را عوامل مختلفي تحت كنترل دارد. همكاران ما شما را در جريان آخرين قيمت هاي و موجودي دستگاه هاي حضور و غياب خواهند گذاشت . با توجه به تنوع دستگاه هاي موجود در بازار، اين محصول با قيمت هاي متنوعي نيز ارائه مي گردد كه ارائه دهندگان آن نيز دلايل مختلفي را جهت اين اختلاف قيمت ها اعلام مي دارند. تشخيص چهرهي مورد استفاده در فيلتر اينستاگرام بسيار ساده است و ميتوان گفت فرآيند آن عملا آسيبي به افراد نميرساند. در اين سيستم هاي كنترل ورود و خروج ثبت زمان ورود و خروج افراد به صورت مكانيزه و با استفاده از انواع دستگاه ورود و خروج صورت ميپذيرفت. جمعيت اين استان طبق سرشماري سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۱۳٬۲۶۷٬۶۳۷ نفر بودهاست كه ۱۲٬۴۵۲٬۲۳۰ در نفاط شهري و ۸۱۴٬۶۹۸ در نقاط روستايي ساكن هستند. ادارات و سازمان ها در ساعات كاري مشخص بر روي ارباب رجوع ها باز ميباشند. طي سالهاي اخير وبا توجه به ارزاني و دردسترس بودن وسايل و تجهيزات مربوط به خوانش و ثبت اثر انگشت، تقريباً در همه گروههاي كاري از آن استفاده ميشود.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غياب است.