نظم تمدن غرب نامشروع است / کارت ساعتزنی کسی را برای زندگی جهادی تربیت

۲۵ خرداد ۱۳۹۹
۰۸:۲۳:۰۸
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

بطور کلی، استفاده از روش های احراز هویت مبتنی بر ویژگی های بیومتریک، در مقایسه با سایر روش های مرسوم همانند استفاده از نیروی انسانی، درصد خطای بسیار پایین و یا حتی صفر دارد. نرم افزار حضور و غیاب تحت وب نرم افزاری جامع و کامل مبتنی بر وب است که برای کارکرد نیاز به اینترنت دارد و امکانات فراوانی را در اختیار مدیران و پرسنل هر مجموعه قرار می دهد. حذف مکاتبات رایج بین پرسنل و مدیران با استفاده از روش سنتی استفاده از کاغذ وطبیعتا صرفه جوئی در زمان و هزینه . شناسایی هویت با استفاده از اثر انگشت با وجود تمام کمی و کاستی های آن از قابل اعتماد ترین روش های شناسایی افراد است . سرعت شناسایی اسکنر ضد خش و ضد شوک الکترواستاتیک این دستگاه کمتر از یک ثانیه بوده و کمترین درصد خطا را در بین دیگر دستگاه ها دارا می باشد . بر خلاف سیستمهای قدیمی، در این دستگاه از تکنولوژی LES استفاده میشود که هم سرعت اسکن را بالاتر برده و هم دقت تشخیص هویت را افزایش میدهد.

قابلیتهای این دستگاهها در موارد مختلفی خلاصه میشود که توانایی آنها در ثبت زمان ورود و خروج کارکنان را نشان میدهد. بنابراین به عنوان یک عامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه حضور و غیاب میتوان به توانایی دستگاه در احراز هویت چند نفر اشاره کرد که انعطاف پذیری آن در شرایط مختلف را نشان میدهد. البته کتابخانه نیازمند این است که متناسب با نیازهای سازمان، یک رابط کاربری برای آن نوشته شود و لذا عمده مشتریان کتابخانه، شرکتهای نرم افزاری خواهند بود که سیستمهای اتوماسیون سازمانها و ادارات را نوشته اند. طبیعتاً یک دستگاه که بتواند ویژگیهایی مانند اثر انگشت، کارت تردد، مچ بندهای مغناطیسی، دوربین مداربسته، رمز ورود و مواردی از این قبیل را آنالیز کند، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. در بسیاری از قسمت های نرم افزار، باید به چارت رجوع شود؛ اطلاعات از چارت استخراج می شود و برای محاسبات، گزارش گیری و موارد دیگر در نرم افزار، از آن استفاده می شود. در نهایت مدیر هر واحد صنفی می تواند گزارش های مختلفی از حضور و غیاب افراد دریافت کند. دسترسی به همه گزینه­ها در آن بسیار آسان است و در نهایت یک برنامه کامل و بدون نقص در زمینه مدیریت حضور و غیاب و تمامی عملکردهای کارمندان و مدیران شرکتها و موسسات است. پیشرفت این تازه وارد شرکت فرا افزار تا جایی ادامه داشت که حتی برای اماکنی مثل باشگاه های ورزشی که تعداد ورود و خروجی نامعلوم و به بیانی بی نهایت داشت نیز توصیه می شد.

  • گیت کنترل تردد نفر | Access Control gate
  • محدوده مجاز اضافه کار آخر وقت از ساعت 16:00 تا ساعت 20:00
  • برگشت هزینه دستگاه پس از صدو بیست روز (با ۱۰ نفر پرسنل)
  • اعلام لغو کلاس
  • امکان مشاهده احکام پرسنل زیر مجموعه
  • خروجی صوتی با زبان فارسی
  • رنگ روشنتر بینی در مقایسه با چشمها

برای واحد صنفی 1باشد و با وارد کردن این آدرس کلیه عملیات ها در این سایت برای آن واحد صنفی صورت پذیرد. محاسبه و ثبت زمان ورود و خروج کارکنان به صورت دستی باعث میشود که کار با نرم افزار ارزشیابی کارکنان نیز سختتر شود و لازم است که یک نفر کلیه این اطلاعات را در این نرم افزار وارد کند. محاسبه کردن این زمان و نحوه تاثیر آن با راهکارهای قدیمی غیرممکن است ولی دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت این مشکل به آسانی حل شده است. در صورتی که نیاز به لایسنس از یک کتابخانه یا ابزار خاص وجود دارد، قبل از استفاده بایستی اعلام شود و بررسی شود که آیا امکان خرید آن وجود دارد یا نه. ۴- بلاخره تشخیص افرادی ک میشناسد و معلوم کردن نام آن ها از طریق مقایسه ی ویژگی های خاص و یگانه ی چهره افراد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، راه سومی نیز وجود دارد و آن استفاده از دستگاه های همراه کارکنان و استفاده از نرم افزار حضور و غیاب می باشد. آخرین مورد از قابلیتهای دستگاه که بر قیمت دستگاه حضور و غیاب مؤثر است، ظرفیت حافظه داخلی دستگاه است که توانایی ثبت حجم بیشتری از اطلاعات را داشته باشد. جهت دریافت مشاوره برای خرید دستگاه مورد نیاز با ما تماس بگیرید. درحالیکه مدیرعامل گوگل ممنوعیت ۵ ساله برای استفاده از سیستمهای تشخیص چهره را لازم میداند، مدیر ارشد حقوقی مایکروسافت این ممنوعیت را تحقیرآمیز عنوان میکند. هر واحد صنفی به صورت مجزا یک مدیر و تعدادی یوزر دارد که یوزر ها در واقع کارمندان هستند.

همچنین کاربر میتواند درخواست ماموریت یا مرخصی ثبت کنند و پس از تایید مدیر یا مدیران ، ماموریت یا مرخصی در نرم افزار ثبت میشود . سرورهای اپلیکیشن درخواستها کامل و آنها را پردازش می­کنند و در نهایت، پایگاه اطلاعاتی وب اپ، اطلاعات ورودی و محرمانه کاربر را بصورت رمز نگاری شده در خود ذخیره می­کند. قیمت … قیمت خرید/فروش دستگاه ساعت حضور و غیاب رومیزی و دیواری اثر انگشتی و رمز عبور. با نصب این نرم افزار ، پرسنل می توانند با استفاده از نام کاربری و رمز خود اطلاعات ورود و خروج خود را ببینند و گزارش کارکرد خود را مشاهده کنند . 2. با زدن دکمه پرسنل جدید , امکان اضافه نمودن پرسنل فراهم میگردد. زیرا میتوانید با استفاده از این باتری بدون برق تا چند ساعت از دستگاه استفاده کنید.همچنین ماژول کارت خوان برای مکان هایی که ممکن است به علث آسیب به دست تفراد را به خوبی شناسایی نکند توصیه شده است. دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی Nitgen T3 قابلیت شناسایی به سه روش رمز،کارت و اثر انگشت را در کمتر از 0.2 ثانیه داراست.

دستگاه علاوه بر تشخیص چهره، اثر انگشت و کارت بدون تماس هوشمند، این امکان را دارد که تردد را از طریق کد پرسنلی نیز ثبت کند. سامانه حضور و غیاب آنلاین به منظور سهولت در امر مدیریت تردد و کارکرد پرسنل به صورت تحت وب طراحی شده است. توصیه ما به شما این است که برای وضع کلیه قوانین و شرایطی که میخواهید برای تردد پرسنل لحاظ کنید هنگام خرید دستگاه حضور غیاب حتما نرمافزار را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید. 1.اکسس کنترل تردد تشخیص چهره Nitgen T9 قابلیت پشتیبانی چندین روش دسترسی و شناسایی ( اثر انگشت/ چهره /رمز /کارت هوشمند) را داراست. آنگاه به مقایسه خصوصیات این صورت با بانک اطلاعاتی اش می پردازد تا فرد را شناسایی کند. درنتیجه پیامک هم در همان لحظه کارتزنی به صورت اتوماتیک ارسال می گردد. از آنجایی که در دستگاه کارت زنی امکان ثبت کارت توسط افراد دیگر وجود دارد، در مراکزی که نیاز به کنترل بیشتری وجود داشته با شد از دستگاه مجهز به سنسور اثر انگشت و یا چهره استفاده می گردد. در واقع فرد حتما باید روبروی دستگاه قرار گرفته و انگشت خود را بر روی سنسور قرار دهد تا دستگاه مجوز تردد او را صادر نماید. به عنوان مثال، در سیستمهایی که با یک شیوه احراز هویت مانند اسکن اثر انگشت عمل میکنند، نیازی به سایر شیوهها مانند مشخصات بیومتریک یا استفاده از کارت تردد نیست. تغییر ناپذیری : نقشهای اثر انگشت تغییر ناپذیر است .

 


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.