آموزش رفع مشکل فیس آیدی یا تشخیص چهره آیفون و کار نکردن آن

۲۴ فروردین ۱۳۹۹
۰۵:۵۱:۳۷
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

تمام داده ها جمع آوری و سپس محاسبه میشوند- این نرم افزار محاسبات را بسیار ساده نر و سریعتر میکند. کارکنان می توانند زمان بندی خود را مدیریت کنند، ساعت ها کار خود را بررسی کرده و جریمه های خود را پیگیری کنند. عملکرد Face ID را مورد بررسی قرار دهید. اطلاعات ورود و خروج ثبت شده در دستگاه به سرعت به نرمافزاری منتقل میشود که میتواند کارکرد پرسنل را محاسبه کند. به احتمال زیاد مشکل فیس آیدی آیفون برطرف شده است. به احتمال خیلی زیاد مشکل فیس آیدی آیفون برطرف شده است. ابتدا مطمئن شوید که به یک شبکه وای فای مناسب متصل هستید و آیفون شما حداقل 60 درصد شارژ باتری دارد. پس از ریستور شدن آیفون میتوانید اتصال آن را از کامپیوتر قطع کنید. ویگند ورودی، امکان اتصال به آنتن دور برد یا کارت ریدر را فراهم می کند. از موارد رعایت شایسته سالاری در سازمانها میتوان رعایت رفتار بی طرفانه در پرداخت حقوق در بین کارمندان را نام برد. زیرا سازندگان این دستگاهها سنسورهای دستگاه را هوشمند کرده و به سیستم اسکنر بافت زنده تبدیل کردهاند. قبل از رسیدن وسیله نقلیه به درب ورودی یا خروجی ؛ ماشین از محلی که در آن یک آنتن جهت دریافت اطلاعات تگ چسبیده شده بر روی وسیله نقلیه وجود دارد؛ عبور می کند.

  • صفحه نمایش ۳ اینچ تمام رنگی
  • ثبت تصاویر با کیفیت 1080
  • محل اتصال دستگاه به آویز (Hook)
  • تعداد افراد بیشتری را پوشش میدهد،

تقریبا اکثر تصاویر موجود در فیسبوک و اینستاگرام به اندازه کافی اطلاعات در اختیار قرار می دهند که بتوان با استفاده از آن یک چهره را دوباره بازسازی نمود. این سیستم حضور و غیاب قابلیت تخلیه اطلاعات به صورت USBو شبکه را داشته و امکان ارتباط به صورت آنلاین با نرم افزار حضور و غیاب را دارد. اگر مسئولین سازمان و یا شرکتی تخصص و اطلاعات کافی در مورد نرم افزارهای حضور و غیاب مناسب کسب و کارشان را نداشته باشند، انتخاب بهترین نرم افزار حضور و غیاب برای آنها مشکل خواهد شد. گاهی حجم و فشردگی مشکلات به اندازه ای افزایش پیدا میکند که انجام و پیگیری آنها به صورت دستی و سنتی عملاً خارج از توان نیروی انسانی بوده و ممکن است با مشکلات و اشتباهات زیادی همراه شود. حالا به هوم اسکرین بروید و صفحه نمایش آیفون خود را با فشردن دکمه پاور خاموش کنید. زمانی که آیفون در حال آپدیت شدن است به هیچ وجه از آن استفاده نکنید و دستگاه را خاموش ننمایید. در خیلی از مواقع خاموش و روشن کردن مجدد قابلیت Face ID در آیفون ها منجر به رفع مشکلات عملکردی و باگ های موقت آن ها میشود.

هفت مورد از راه حل هایی که معرفی کردیم مربوط به روش های نرم افزاری میشوند و روش آخر مربوط به روش سخت افزاری خواهد بود. ریست Face ID تقریبا در 80 درصد مواقع منجر به رفع مشکلات و باگ هایی میشود که در عملکرد آن به وجود آمدهاند. در مجموعه سنسور های جلوی آیفون هایی که از قابلیت Face ID پشتیبانی میکنند یک لنز اختصاصی تحت عنوان TrueDepth تعبیه شده که وظیفه تشخیص جزئیات چهره کاربر را در حالتی سه بعدی بر عهده دارد. چند دقیقه منتظر باشید تا ریست تنظیمات آیفون انجام شود. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید. برای انجام این تعمیر میتوانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. همانطور که ممکن است تشخیص داده باشید ، دو صفحه هادی یک خازن اصلی ، یک جزء الکتریکی را تشکیل می دهد که می تواند شارژ را ذخیره کند (برای جزئیات بیشتر به چگونگی کار خازن ها مراجعه کنید).

با ریست تنظیمات و اطلاعات فیس آیدی موافقت به عمل آورید. دقت داشته باشید که با فکتوری ریست کردن آیفون تمام اطلاعات آن از بین خواهند رفت و تنظیمات گوشی به حالت پیش فرض کارخانه باز میگردد. در ادامه و در سال ۱۹۳۸ اولین دستگاه حضور و غیاب تمام اتوماتیک به بازاز عرضه شد. تاچ آیدی در واقع همان دکمه هوم آیفون های قدیمی تر بود که قابلت اسکن انگشت و آنلاک نمایشگر را فراهم میکرد. اگر هیچ کدام از روش های فوق منجر به برطرف شدن مشکل Face ID آیفون شما نشدند مطمئنا مشکل از بخش سخت افزاری گوشی شماست و باید برای انجام تعمیرات آیفون وارد عمل شوید. ما در این مقاله قصد داریم هرکدام از این دستگاههای حضور و غیاب را به طور خلاصه به شما معرفی کنیم و گوشهای از ویژگیهای هر کدام را به شما ارائه دهیم. ما در این مقاله میخواهیم به اقداماتی اشاره داشته باشیم که باید برای رفع مشکلات Face ID آیفون به انجام آن ها بپردازید. در این صورت کمترین میزان آسیب به محیط زیست وارد میشود. فناوری تشخیص چهره از جمله تکنولوژیهای تشخیص چهره بیومتریک یا اندازهگیری دادههای بیولوژیکی محسوب میشود. حالا دوباره عملکرد قابلیت Face ID یا تشخیص چهره را در آیفونتان بررسی کنید. حالا میتوانید عملکرد Face ID را در گوشی بررسی کنید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.