نرم افزار حضور و غیاب (اتوماسیون و سیستم کنترل تردد)

۹ تیر ۱۳۹۹
۰۲:۱۰:۵۵
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

پس از تولید اسپرم، آنها در اپیدیدیم ذخیره می شوند. این دستگاه جزء کامل ترین دستگاه های تولید جهان گستر است زیرا پورت های ارتباطی شبکه، وای فای، وای گَند و سرویس پوش را پشتیبانی می کند. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره RF900 ، کامل ترین دستگاه تولید جهان گستر است. شرکت ورق و کارتن جهان گستر پرنیانتولید کننده ورق 3 لایه و ورق 5 لایه و کارتن 3 لایه و کارتن 5 لایه و کارتن لمینت. دستگاه های سری RF جهان گستر هر کدام حداقل دو الگوریتم تشخیص چهره دارند و با استفاده از آن ها می توان اسکن بسیار دقیق و تشخیص کاملاً منحصر به فردی از چهره را در این دستگاه ها داشت. برای خرید ساعت حضور و غیاب ابتدا باید کاربرد آن را برای سازمان خود مشخص کنید. در ضمن برای نگهداری، به روز رسانی و رفع مشکلات احتمالی آن نیاز به کارشناس نرمافزار می باشد، اما نرمافزار ابری هیچگونه هزینه خرید و نگهداری ندارد و برای استفاده از آن، پرداخت اشتراک ماهانه یا سالانه کافی است.

 

اگر قصد خرید دستگاه حصور و غیاب الکترونیکی را دارید ، در هر برندی با هر قیمتی نگاه ویژه به تجهیز دستگاه به باتری داشته باشید . سامانه ساتنا بدون دریافت کارمزد مبالغ کلان را در زمانی کمتر از دو ساعت انتقال داده و تنها درخواست هایی که خارج از ساعات اعلام شده ثبت شوند را در روز کاری بعد انجام می دهد. اما بدلیل اینکه نرمافزار های ابری بطور همزمان توسط شرکتهای متعدد استفاده می شوند، معمولا امکانات ثابت و محدودی در اختیار مشتری قرار می دهند. 1. بیشترین سطح تماس: انگشت خود را طوری قرار دهید که به طور کامل سطح سنسور اثر انگشت را بپوشاند و بیشترین تماس را با آن داشته باشد. امروزه پیشرفتهای صورت گرفته در زمینههای یادگیری ماشین و شبکههای مصنوعی عصبی سرعت و دقت تشخیص چهره را به سطوح جدیدی رسانده است. امروزه در برخی از لپ تاپ ها، از فناوری Finger Print Reader یا همان قابلیت حسگر اثر انگشت، استفاده شده است تا روشن شدن و آغاز به کار دستگاه منوط به لمس یک دکمه توسط کاربر گردد. همچنین در هنگام ثبت هر تردد، دستگاه یک عکس به صورت خودکار ذخیره می کند و این عکس ها در آینده قابلیت دسترسی و بازخوانی دارند. نرمافزار تک کاربره فقط بر روی یک کامپیوتر نصب می شود و بیشتر برای کسب و کارهای کوچک مناسب است. در حضور و غیاب ابری، داده ها بر روی سرور شرکت ارائه دهنده خدمات قرار دارد.

  • تحت ویندوز
  • گزارش تردد تمام صفحه هفتگی برای فرد (PW 1600)
  • قابلیت استفاده از تشخیص چهره
  • Gentle Max Pro
  • تعریف الگوهای غیر معمول برای رفت و آمد پرسنل
  • سه شنبه- موظفی از ساعت 14:00 تا 16:00

بانک اطلاعاتی آن هم معمولا Sql Server است که بر روی کامپیوتر سرور نصب و نگهداری می شود. در تقسیم بندی دیگر، نرمافزار افزار های حضور و غیاب به دو دسته نرمافزار های ویندوزی و نرمافزار های تحت وب تقسیم می شوند. فناوری های بسیاری برای ردیابی حضور و غیاب کارمندان وجود دارد و نرم افزار حضور و غیاب تحت وب یکی از بهترین آنها است. در یک تقسیم بندی کلی، نرمافزار های حضور و غیاب به دو گروه تک کاربره و چند کاربره تقسیم می شوند. نرم افزار چند کاربره بر روی دو یا چند کامپیوتر با مرکزیت یک کامپیوتر (سرور) نصب می شود. هر کاربر بر روی کامپیوتر خود و از طریق شبکه به سرور متصل شده و بنابر سطح دسترسی تعریف شده، می تواند به قسمتهای مشخص و مرتبط با خود دسترسی داشته باشد. صفحه نمایش 3 اینچی و رنگی با منوی فارسی به همراه قابلیت نمایش عکس و نام پرسنل از دیگر مزایای این دستگاه می باشد. این دستگاه این قابلیت را دارد که ۲۰۰۰ چهره، ۲۰۰۰ اثر انگشت و ده هزار کارت را در خود ذخیره داشته باشد.

سنسور دوربینی که در این مدل به کار رفته است کمترین خطا را دارد که بعد از هر تردد عکس شخص را نماش می دهد و همچنین قابلیت ثبت تردد افراد از طریق کارت و رمز عبور فراهم می باشد. نرم افزارهای تحت win وتحت web ، امکان کنترل حضور وغیاب را از هر نقطه وزمانی فراهم می سازد. برای قراردادن هرچه بهتر انگشت روی سنسور اثر انگشت دستگاه حضور و غیاب، توصیه می شود که انگشت سبابه یا وسط خود را به دستگاه بشناسانید. بسیاری از شرکت ها از سیستم های حضور و غیاب بیومتریک به سمت بکارگیری نرم افزارهای حضور و غیاب تحت وب حرکت می کنند. سیستم حضور و غیاب شامل دستگاهی برای ثبت ورود و خروج کارمندان به کار میرود تا با توجه به کارکرد هر یک از پرسنل، مدیران بتوانند برای برنامه کاری و حقوق آنها برنامه ریزی کنند. هر تصویر میتواند بصورت یک ماتریس تلقی شده و سپس عملیات جبری و تبدیلات ریاضی مختلف بر روی آن اعمال گردد.

این سیستم با شناسایی دستگاه های تلفن همراه که برنامه حضور و غیاب روی آنها نصب شده است به محض اینکه کارمندان در محدوده وای فای دفاتر کار قرار گیرند، شروع به کار می کند. هنگام تعریف اولین روزکاری، ابتدا ساعت شروع را وارد نمایید. زمانی که دوربین نمی تواند تصاویر را شناسایی و تجزیه و تحلیل کند شروع به فرستادن هشدار می کند. تقریباً هر کدام از دستگاه هایی که مجهز به دوربین مادون قرمز باشند، می توانند در محیط های کم نور و تاریک به راحتی کار کنند ولی آن چیزی که پاشنه آشیل این دستگاه ها است، محیط های پرنور است. دستگاه مجهز به دوربین مادون قرمز برای تشخیص و اندازه گیری عمق در چهره است. ترددهای ثبت شده در دستگاه حضور و غیاب، در نهایت به نرمافزار حضور و غیاب انتقال یافته و پس از پردازش و اصلاحات لازم، گزارش گیری انجام می گیرد. اما استخراج ویژگی به اخذ خصوصیاتی که می توان به سیستم طبقه بندی چهره داد، اشاره می کند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.