ساعت انتقال وجه پایا و ساتنا

۲۵ خرداد ۱۳۹۹
۰۷:۰۳:۴۴
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

بنابراین در شرایط جوی مختلف می توان به راحتی از آن استفاده کرد. اما هیچ یک از این سیستمهای تشخیص چهره اندروید همچون فیس آیدی معتبر نیستند. دوربین تشخیص چهره یک نام دیگر نیز دارد، دوربین فیس کچر ( Face Capture Camera ) نام دیگر این نوع از دوربین ها می باشد. پس از انجام تنظیمات، میتوانید با استفاده از گزینهی Add another، اثر انگشت سایر کاربران را نیز به سیستم اضافه کنید. به هر حال کاربرد آن هر چه باشد، چیزی از اهمیت خرید انواع اسکنر اثر انگشت کم نمی کند. شرکت آلتون صنعت توس(آلتونکو)اولین ارائه دهنده خدمات جامع اتوماسیون در ایران ،فروش انواع دستگاه های حضور غیاب را با قیمت های ویژه ارائه می نماید . در مقایسه دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت، مشخص می شود مزایای متعددی در استفاده از دستگاه حضور و غیاب بیومتریک وجود دارد. اولین دستگاه حضور و غیاب با قابلیت ذخیره سازی اطلاعات به روی MMC .

روش شناسایی افراد: دستگاه های حضور و غیاب امروزه مطابق با الگوریتم های مختلفی فرآنید ثبت حضور کارکنان و پرسنل را انجام می دهند. سیستم های تجاری بسیاری در بازار وجود دارند که از پارامترهای بیومتریک برای ثبت ساعت حضور و غیاب استفاده می کنند و سازمان های بسیاری از این سیستم ها استفاده می کنند، هم سازمان های بزرگ و هم کوچک. مانند افرادی که در پست های فشار قوی یا کنار کوره های ذوب کار می کنند. به همین دلیل استفاده از دستگاه های حضور و غیابتحت شبکه ماداکتو که مجهز به WebServer داخلی نیز می باشند راهی ساده برای کنترل غیر مستقیم تردد پرسنل و حتی مراجعین خواهد بود . در نسخههای قدیمیتر ویندوز نیز یعنی ویندوز 7 و ویندوز 8 تنظیمات تا حدود زیادی مشابه تنظیمات ویندوز 10 است. پس از این مرحله، نوبت خرید دستگاه حضور و غیاب از روی اثر انگشت است. اسن دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت تا 50 نفر را بوسیله اثر انگشت و 200 نفر را بوسیله کارت یا رمز پشتیبانی می کند.

  • امکان مشاهده تردد و کارکرد
  • وکیوم کوتر
  • امکان محاسبه اضافه کاری در روز تعطیل توافقی
  • شرکت علم و صنعت | دارای گارنتی و پشتیبان رایگان یکساله
  • ثبت انواع برگه مرخصی ، ماموریت ، اضافه کاری
  • محدوده مجاز اضافه کار آخر وقت از ساعت 15:30 تا ساعت 19:00
  • حفظ زمان دقیق

ارزانترین دستگاه های حضور و غیاب عموما بصورت شناسایی کارت و رمز می باشد. بالای اسکنر اثر انگشت این قفل اثر انگشتی شیائومی، یک چراغ ال ای دی کوچک به چشم میخورد که نمایش رنگ های مختلف آن، معانی مختلفی دارد. درضمن این حسگرها میتوانند انگشتهای تر یا آغشته به مواد مختلف مثل چربی، پودرهای مختلف یا آلودگی را بهراحتی اسکن کنند و حتی برای اسکن انگشتهای آسیبدیده هم هیچ مشکلی ندارند. هرچند که در ابتدا استفاده می شده و افراد می توانستند حتی با عکس صاحب گوشی، قفل گوشی اش را باز کنند. البته گاهی اوقات در برخی سازمانها و نهادها مانند ارگانهای نظامی، به دلایل امنیتی تمایلی به استفاده از دستگاههای بایومتریک وجود ندارند و صرفا ملاک آنها قیمت مناسب دستگاه حضور و غیاب نیست. برخی از آنها می توانند بصورت اسکنر اثر انگشت 4 انگشتی باشند و برخی بصورت تک انگشت، که همین موضوع تفاوت هایی را ایجاد می کند. برخی مشاغل هم هستند که به درخواست کارگر یا کارفرما از طرف اداره کار و تامین اجتماعی و مراکز بهداشت بعد از بررسی تعیین تکلیف می شوند. در برخی از گوشیها امکان استفاده از حسگر اثر انگشت بهعنوان دکمهی شاتر وجود دارد؛ چنانچه گوشی شما این قابلیت را ندارد، میتوانید با استفاده از اپلیکیشن Dactyl این ویژگی را به گوشی خود اضافه کنید. شرکت آیتی بیومتریک (ITBiometrics) در سال گذشتهی میلادی کیف پولی برای نگهداری از رمزارزهای دیجیتالی عرضه کرد که مجهز به حسگر اثر انگشت است. این نوع ساعت در دو مدل با سنسور نوری و سنسور خازنی عرضه می شود .

این اسکنرها با خواندن اثر انگشت هر فرد، آنها را به تصاویر دو و سه بعدی تبدیل می کنند که برای کامپیوتر و نرم افزارهای پردازشی قابل خواندن باشند. زیاد اتفاق می افتد که کارمندان بج های خود را گم کنند، پین کد را فراموش کنند یا حتی بدتر از آن، از همکاران خود بخواهند به جای آن ها ساعت بزنند یا خیلی چیزهای دیگر. ممکن است برخی از آن ها نگران حریم خصوصی شان باشند، برخی نگران بحث بهداشتی آن هستند چون همه باید یک صفحه شناسایی اثر انگشت را لمس کنند. حتما میدانید علاوهبر گوشیها، برخی از لپتاپها هم مجهز به حسگر اثر انگشت هستند. آپدیت جدید سامسونگ برای گلکسی ای 50 (Galaxy A50) که بهمنظور بهبود عملکرد حسگر اثر انگشت آن ارائه شده بود، دردسر جدیدی برای کاربران ایجاد کرده است! شرکت هولست سنر (Holst Centre) بهتازگی شفافترین حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر دنیا را ایجاد کرده، این نمایشگر اپتیکال با سطحی بزرگ و شفافیت ۷۰ درصدی برای استفاده در بالای نمایشگرهای LCD طراحی شده است.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.