با برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب آشنا شوید

۹ بهمن ۱۳۹۸
۱۲:۰۶:۰۴
دانشجوی کامپیوتر
نظرات (0)

دستگاه حضور و غیاب ST-Shine یک دستگاه کنترل حضور و غیاب پرسنل است که با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. یکی از پرفروش ترین دستگاه های روز دنیا می باشد، که از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی برای شناسایی اثر انگشت برخوردار است. متأسفانه در این مدل خبری از شناسایی با استفاده از چهره نیست. قیمت دستگاه حضور و غیاب ارزان بررسی مدل ها مختلف دستگاه ها معرفی دستگاه های تشخیص چهره و خرید آسان از دکا شاپ. فروشگاه رز مارکت بستر خرید اینترنتی کالاهای دیجیتال را برای مشتریان خود فراهم کرده است. اگر این چهار مقدار را میبینید بدان معنی است که یک چهره تشخص داده شده است. پس از نصب برنامه تنها کافی است اطلاعات دانش آموزان و پرسنل و برنامه هفتگی به نرم افزار داده شود. دستگاه حضور و غیاب کارت و اثر انگشت ZKT UA300 ثبت تردد پرسنل و تعریف اثر انگشت و کارت بدون تماس,دستگاه حضور و غیاب … برای قیمت تماس بگیرید. حضور و غیاب کارمندان برای کنترل میزان کارکرد آنها همیشه یکی از مسائل مهم در شرکت ها بوده است.

جهان گستر حضور و غیاب

این رمز که عدد 1 تا 6 رقمی می باشد در بخش امنیت که در منوی تنظیمات اولیه دستگاه حضور و غیاب می باشد، برای ساعت تعریف می شود. زمان مدیریت اثر انگشت و مدیریت حضور به سطح بعدی را به روز آوری می کند. بخش اثرانگشت در منوی اصلی دستگاه امکاناتی شامل ثبت و حذف اثرانگشت و تنظیمات حسگر را در اختیار کاربر قرار میدهد. با این توضیح می رویم به سراغ نسل جدید دوربین های مدار بسته که هم اکنون در بخش هایی از کشور انگلستان نصب و راه اندازی شده است که قادرند رفتار مردم را تشخیص دهند. این کار ممکن نیست که در یک یا حتی چند مقاله بشه موضوع دیداری کامپیوترها رو توضیح داد. مسئله ی مهمی که مطرح می شود موضوع نرم افزار حضور و غیاب می باشد. البته با توجه به اینکه عنبیه افراد نسبت به شبکیه از ساختار پیچیدهتری برخوردار است، برای شناسایی و خواندن الگوی آن به اطلاعات پیچیدهتری نیاز است که همین موضوع باعث گرانتر شده و پیچیدهتر شدن این دستگاهها شده است.

دانلود رایگان نرم افزار حضور و غیاب

دستگاههای حضور و غیاب تشخیص چهره افق فرا ویژن براساس آخرین تکنولوژی روز دنیا بوده و شناسایی را براساس آناتومی صورت و فاصله دو چشم انجام میدهد. این دستگاهها میتوانند امنیت بیشتری برای کسب و کار و سایر کارکنان فراهم آورند، زیرا فقط کارمندان تأیید شده اجازه ورود به ادارات و دیگر مناطق امن را دارند. این اطلاعات ثبت شده در آن باید به یک نرم افزار برای محاسبات و شمارش منتقل شود.این ارتباط میتواند به وسیله USB و یا شبکه های بی سیم انجام شود. در صورتی که پرداخت سفارش از طریق اینترنتی پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد. این نرم افزار مختص خریداران دستگاه های حضور و غیاب از دیاکالا است و کاملا رایگان می باشد و هزینه ای که دریافت می گردد بابت پست سی دی نرم افزار به آدرس مشتری است. اما اگر بخواهیم ویدئوی واقعی را که وبکم ما دریافت میکند ببینیم باید چه کار کنیم؟ بدیهی است این رمز صرفاً باید در اختیار مدیر سیستم باشد. به منظور جلوگیری از دسترسی افراد غیر مسئول به تنظیمات دستگاه حضور و غیاب و کنترل آن توسط مدیر سیستم لازم است رمز ورود برای دستگاه تعریف شود. قابلیت تعریف 3000 اثرانگشت را دارد و این دستگاه دارای کمترین مقدار خطا در ثبت تردد افراد میباشد.



    • و …



    • 7 - دارای سیستم عامل لینوکس



    • امکان محاسبه حقوق و دستمزد و چاپ فیش حقوقی



    • امکان پشتیبان گیری و بکاپ از داده های نرم افزار



    • دارای قابلیت گزارش گیری از افراد به طور کاملأ پیشرفته



    • مشکلات استفاده از سنسور اثر انگشت خازنی




زیرا تنها زمانی تردد افراد ثبت میشود که به صورت فیزیکی حضور داشته باشد، این سیستم هرگونه تقلب در ساعت زدن و سوء استفاده زمانی را کاهش میدهد. همچنین معاونت منابع انسانی نیازی به محاسبه جداگانهی مرخصیها، ساعات اضافه کاری و استعلاجیها را ندارد. محصولات این فروشگاه، فایل های دیجیتال آئین نامه و دستورالعمل های اداری یا فرم هایی می باشد که در امور اداری و منابع انسانی شرکتها و موسسات تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. به علاوه فرآیند مدیریت زمان کارکنان را میتوان به سیستم های منابع انسانی موجود و سیستمهای حقوق و دستمزد متصل کرد. این نوع دستگاه، دارای عملکرد سریع بوده و قادر است ظرف مدت یک ثانیه، عملیات شناسایی را انجام دهد. اگر دستگاه حضور غیاب، کارتخوان داشته باشد که توسط دستگاه شناسایی شود علامت کارت به همراه نوع آن در کنار علامت باتری نمایش داده خواهد شد. برای واحد صنفی 1باشد و با وارد کردن این آدرس کلیه عملیات ها در این سایت برای آن واحد صنفی صورت پذیرد. در صورت انتخاب گزینه مربوط به ورود و یا خروج پنجره ای بر روی صفحه ظاهر می گردد که پرسنل باید ظرف مدت 10 ثانیه انگشت خود را به سنسور نزدیک کرده و یا از کارت استفاده نمایند.

ابتدا باید در احکام کاری ، انتساب قسمت مورد نظر، از تمامی پرسنل برداشته شود ، سپس اقدام به حذف آن کرد ، توجه فرمایید که این کار برای تمام سال ها باید انجام شود. نکته 2: مدیر سیستم امکان ورود به قسمت تنظیمات را از طریق رمز ورود مدیر خواهد داشت. پیشرفتهای یادگیری ماشین و شبکههای مصنوعی عصبی و هوش مصنوعی، سرعت و دقت تشخیص چهره را به سطوح جدیدی رسانده است. ساعت حضور و غیاب مدل: G3 تشخیص چهره ، اثرانگشت و کارت بدون تماس بدون شک این محصول از کاملترین دستگاههای حضور و غیاب موجود در بازار به شمار می رود. C استفاده شده که توابع بسیار ساده ای نیز دارا می باشد. تجزیه مقادیر منفرد در فشرده سازی و پردازش سیگنال نیز مورد استفاده قرار میگیرد. جهت انتخاب بهترین دستگاه گیت کنترل تردد در راستای بهینه سازی ترددهای سازمانی پرسنل و ارباب رجوع با کارشناسان ما 02185530 تماس حاصل فرمایید.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غیاب است.