دستگاه حضور و غياب

۱۷ بهمن ۱۳۹۸
۰۵:۱۳:۳۰
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

اين دستگاه ميتواند در صورت نياز اطلاعات ذخيره شده در حافظه خود را از طريق شبكه به دستگاه ديگري انتقال دهد. نرم افزار WinTas به گونه اي طراحي شده است كه در عين سادگي بتواند اكثر نيازهاي سازمانها و شركت هايي كه تعداد پرسنل آنها در حدود ۱۰۰ نفر است را پوشش دهد. با استفاده از اين سيستم ها به كارمندان آموزش قانون مندي و وقت شناسي مي دهيد. از اين دستگاه مي توان به منظور ثبت ورود و خروج افراد در يك ساختمان يا مجموعه و همچنين احراز هويت افراد و كنترل دسترسي كاركنان به بخش هاي مختلف يك سازمان يا مجموعه استفاده كرد. اين ساعتها همچنين ميتوانند براي كنترل درب ورودي ساختمان اداري استفاده شوند. سرعت شناسايي اثرانگشت در اين مدل تا حد زيادي افزايش يافته است و در كمتر از ۱ ثانيه اثرانگشت شناسايي مي شود. شركت شهاب نيز در راستاي اهداف بلند پروازانه ي خود طرح تحقيق و توسعه ي پروژه تشخيص چهره را از حدود ۳ سال پيش آغاز و در اين مدت الگوريتم هاي بسياري را ابداع، تست و پياده سازي كرده است. لطفا جهت اطلاع از قيمت، خريد و مشاوره سيستم حضور و غياب تشخيص چهره Virdi AC 7000 با كارشناسان شركت فرزان كارت آسيا تماس بگيريد و يا از طريقسايت virdi از قيمت ها مطلع شويد.



    • 2-قرارداد كار موقت



    • هايلايت كردن تراكنش هاي همسان



    • باتري BACKUP با قابليت 3 ساعت كار مداوم و 12 ساعت Stand By



    • اتلاف زمان



    • امكان اضافه كردن ورود خروج به صورت دستي



    • 13- نظارت و تسلط



    • 10- كاهش هزينه هاي محاسبه حقوق و اضافه كاري




با آخرين الگوريتم تشخيص چهره نسخه ۷٫۰ و پلتفرم با ظرفيت بالا كه ۴۰۰ الگوي چهره را نگهداري مي كند بدون تقسيم گروه ها و زمان تشخيص كمتر از ۱ ثانيه است. ضروري است بدانيد اين گونه دستگاه هاي بايد قابليت بالا داشته باشند و به طور قابل ملاحظه اي ارزيابي هاي لازم را انجام دهد. صنايع الكترونيك كرج ساعت هاي حضور و غياب بعد پنجم را با قابليت ها و امكانات ويژه به همراه خدمات و پشتيباني آنلاين ارائه ميدهد. اين امر نه تنها در زمان صرفه جويي ميكند بلكه با فراهم كردن دادههاي بدون خطا و به موقع بهرهوري مالي را افزايش ميدهد. بلكه تشويق مناسب و به موقع در حد كارآيي صورت گرفته و توبيخ همراه با احترام و استدلال مفيد است. اثر انگشت كاركنان با اطلاعات ذخيره شده در پايگاه داده مركزي مقايسه ميشود. دستگاه اسكنر اثر انگشت مدلCAMA-SM25 يك ماژول اثر انگشت نوري با توانايي يادگيري و بروز رساني خودكار اثر انگشت.

قيمت دستگاه حضور وغياب

ماژول دريافت . اين نقطه ي ورود به فرايند تشخيص چهره است. براي استفاده از چنين ابزارهايي هيچ نرم افزاري جهت نصب در اختيار مشتري قرار نمي­ گيرد و تنها از طريق اينترنت و وب مي ­توان به آن ها دسترسي پيدا كرد. توليدات شركت ما از كيفيت بسيار خوبي برخوردار مي باشند و افراد مي توانند با استفاده از خدمات ما بهترين دستگاه ها را در محيط اداره و يا شركت خود مورد استفاده قرار دهند. خروجي هاي دستگاه بسيار كامل و امكان نصب اين دستگاه به قفل هاي برقي و گيت هاي كنترل تردد ميباشد . فيسبوك اين غول شبكههاي اجتماعي، با جمعآوري تصاوير و هويت بازديدكنندگان يك نمايشگاه اتومبيل، تبليغات مربوط به خودرو را براي اين افراد ارسال ميكند. OpenCV براي يافتن چهره اشخاص در تصاوير مختلف، از الگوريتمهاي يادگيري ماشين استفاده ميكند. وظيفه اين صفحه نمايش اين است كه در هنگام ثبت تردد، عكس و مشخصات فرد را نمايش دهد. صفحه نمايشي ۲٫۸ اينچي در اين محصول تعبيه شده است كه با منوي فارسي و تقويم شمسي در خدمت شماست. در نهايت پس از چندماه افت و خيز شديد قيمت ­ها، در نزديكي نوروز ۹۸ قيمت ارز تقريبا در يك كانال ثابت قرار گرفت؛ البته كانالي بسيار بالاتر از قيمت هاي قبلي! اين فرايند بسيار سريع اتفاق افتاده و در حدود ۱ تا ۵ ثانيه زمان ميبرد.

اگر قصد خريد دستگاه حصور و غياب الكترونيكي را داريد ، در هر برندي با هر قيمتي نگاه ويژه به تجهيز دستگاه به باتري داشته باشيد . با استفاده از دستگاه كنترل تردد به عنوان تنها ابزار ثبت حضور و غياب، كارمندان براي هميشه از همراه داشتن كارت و حفظ كلمه عبور رها ميشوند و در دراز مدت موجبات افزايش كارايي كارمندان را فراهم ميكند. البته در اين نسخه هاي رايگان بسياري از قابليت ها و امكانات نرم افزار حضور و غياب وجود ندارد. در صورتي كه تمايل به روش هاي سيمي نداريد، ميتوانيد از دستگاه هايي كه قابليت اتصال به شبكه هاي بيسيم مانند واي فاي را دارند خريداري كنيد. از قابليت هايي است كه ميتوانيد بر اساس نياز خود آن را خريداري كنيد.باتري داخلي براي محيط هايي مشكلات قطعي برق وجود دارد توصيه ميشود. در خريد اين گونه دستگاه ها ابتدا تحقيق كنيد تا بتوانيد بهترين دستگاه حضور و غياب را با مناسبترين قيمت خريداري كنيد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

نرمافزار حضور غياب

۱۵ بهمن ۱۳۹۸
۰۹:۴۷:۰۱
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

كارخانه ماشين آلات سنگ زني و . مورد استفاده كارخانه سنگ . اين محلها ميتوانند مدرسه، دانشگاه، بيمارستان، شركتهاي دولتي، شركتهاي خصوصي، خوابگاهها، و ساير محيطهاي كاري و اداري باشند كه استفاده از نرم افزار و مكانيسم آن تابع عملكرد مورد انتظار از آن است. اِصفَهان شهري باستاني در مركز ايران است. در آرمانت معتقديم كه نرم افزارهاي كامپيوتري زندگي را آسانتر مي كند. صرفه جويي در زمان و كاهش بيماري: زماني كه بيماري هايي مانند سرماخوردگي و ويروس ها در بين كارمندان گسترش پيدا كند مي تواند حضور كارمندان در محل كار را كاهش دهد. نرمافزار حضور غياب يك سيستم هوشمند براي ثبت لحظات ورود و خروج است كه بهعنوان پل ارتباطي بين كامپيوتر و دستگاه حضور غياب، بر روي دستگاه نصب ميشود. بهره جستند كه امكان هر گونه تقلب را از بين ميبرد و سهولت بيشتري براي كارمندان به همراه داشت. اين دستگاه داراي سيستم مادون قرمز است يعني براي جاهاي محيط باز كه نور كم و نامناسب است و نيز تاريك يا شيفيت شب در محيط باز كاربردي است و امكان تشخيص وجود دارد. چو در كوي نابخردان دم زني, به ار داستان خرد كم زني. كنترل نامحسوس و ايجاد امنيت در بانك ها ، فروشگاه ها ، فرودگاه ها و يا نظاير اينها يكي ديگر از كاربردهاي ارزشمند شناسايي چهره است. خب، اگه اين جوري دلت ميخواد، باشه؛ يه ربعه كه تو اينجايي؛ ولي آخه چه فرقي مي كنه ده دقيقه اين ور يا اون ور؟ اگه اونقدر بفهمي كه بگي من چه وقت اومدم اينجا، فردا ميرم و ديگه دور اين كار نمي گردم.

دستگاه كارت ساعت

واقعا ً هركي ازت بپرسه، ميگي كه من ساعت يه ربع به شيش اومدم؟ اين شهر در ميان سالهاي ۱۰۵۰ تا ۱۷۲۲ ميلادي به ويژه در قرن شانزدهم ميلادي در ميان حكومت صفويان هنگامي كه براي دومين بار (پس از دوران سلجوقيان) پايتخت ايران شد، رونق فراواني گرفت. برابر 3-3.5 تن در ساعت . در تيپ اول دستگاه ميزان توليد برابر 3-3.5 تن در ساعت . ابعاد دستگاه حضور و غياب سري V800 برابر با ۲۷۵ × ۱۸۱ × ۷۵ ميلي متر است. دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي UA400 با قابليت شناسايي اثر انگشت در كمتر از 1 ثانيه داراي سنسور ضد خش و ضد تقلب و ضد شوك الكترواستاتيك مي باشد . سنگ شكن سنگ قيمتتن در ساعت در هند. كيت سنگ زني آينه; . آه. حالا داري رك و پوست كنده حرف مي زني. پپيللو، راست راستي منو دوست داري؟ راستي داري ميري؟ راست راستي تو يكي رو مي كشي تا نذاري با من بره؟ فكر نمي كني كه بايد دست از سر زني كه يه مرد رو كشته بردارند، چون بعد از خوابيدن با مرده از اون و همۀ مردهاي ديگه يي كه باهاش خوابيده اند نفرت پيدا كرده؟ اگه زنه به مرده بگه از اون كه داره جلوش لباساشو تنش مي كنه متنفره چون مي بينه كه تموم بعد از ظهر باهاش تو رختخواب لوليده و حالا نه صابون و نه ليف هيچكدوم ديگه نمي تونه بوي مَرده رو از تنش ببره، چي؟

  • موقعيت يابي كاركنان از روي نقشه و GPS
  • امكان تعريف شيفت هاي مختلف كاري
  • تعريف نوع معافيت و وضعيت نظام وظيفه
  • 12 ساعته، چرخشي ساعتي و ... به تعداد نامحدود
  • جستجو براساس نام دانش آموز
  • ارتباط شبكه و USB

اما اگه زنه به مَرده بگه ازش متنفره و مَرده لباسش رو پرت كنه كنار و دوباره به زنه حمله كنه و باز ماچش كنه و ب .. ش، چي؟ فقط اين جوريه كه من يه ربعه اينجام." و دوباره به ساعت نگاه كرد و حرفش را تصحيح كرد: "چي گفتم؟ متاسفانه، حفاظت كه برنامه فراهم مي كند كاملا قابل اعتماد نيست. دوربين متحرك دستگاه مي تواند حركت كرده و خود را با زاويه ايستادن فرد تنظيم كند. اگر وبكم از قابليت تشخيص چهره پشتيباني كند ميتوانيد گزينه تنظيم آن را ببينيد و روي Set up كليك كنيد و كار را ادامه دهيد. تشخيص چهره كردهاند، با دوربين سلفي دستگاه انجام شده است و هيچگاه بهاندازهي حسگرهاي اختصاصي همانند FaceID امن و كارا نبودهاند. اروپا سنگ مورد استفاده دستگاه سنگ شكن, مورد استفاده در اروپا, در معدن سنگ ماشين آلات, سنگ قيمت ماشين براي فروش در . ماشين سنگزني چنانچه در .

نرم افزار حضور وغياب

انواع ماشين آلات صنعتي ، انواع . آلات سنگ شكن, ظرفيت 200 تن . نمونه آرد پايان نامه ماشين سنگ زني-سنگ . ماشين آلات, 2 تن در ساعت . مورد استفاده در . توجه نماييد در صورتي كه الگوي مورد نظر در نرم افزار استفاده شده باشد، امكان ويرايش نخواهد داشت. در ساخت ماشين آلات . دانلود پايان نامه در مورد فرايند گزينش ماشين حفاري مناسب . در بسته بندي 20 كيلويي،200 . رفتار و تنش هاي ميان دانش آموزان و دانشجويان به صورت اتوماتيك توسط سيستم هاي جديد دوربين مدار بسته شناسايي و به مسئولين مرتبط اعلام خواهد شد. اين دستگاه در كسري از ثانيه پيامك ورود، خروج يا تاخير دانش آموز را به گوشي اولياء به صورت كاملاً اتوماتيك و هوشمند ارسال مي نمايد. معماري هاي مختلفي براي طراحي dmz وجود دارد كه در اين مقاله فرصت بسط و شرح آنها نيست و فقط به اشاره به آنها بسنده مي كنيم.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

قيمت دستگاه حضور و غياب كنترل تردد مهرپردازش

۱۳ بهمن ۱۳۹۸
۱۲:۵۰:۱۹
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

ركوردي كه توانستم آن را به اسم خود ثبت كنم، ركورد ماراتن كيسه بوكس بود. چرا مي شه گفت." و بعد به او چشمكي زد حاكي از تفاهمي دوستانه، تفاهمي كه در عين حال بيانگر ترس از قبول و شركت در جرم بود. اما زن جدي بود و به او اعتنايي نمي كرد. پرسيد: "يه دروغ براي دفاع از زني كه اين كارو بكنه ميگي؟ حال اپليكيشن اينستاگرام را انتخاب كنيد و سپس روي Allow Notifications كليك كنيد. براي انجام اين كار تنها كافي است زماني تصوير خود را منتشر كنيد كه گوشيتان را روي وضعيت در حال پرواز گذاشته باشيد يا اينترنت آن را قطع كرده باشيد. صفحه نمايش 4.3 اينچي كه بر روي دستگاه قرار دارد امكان سهولت استفاده را به كاربران مي دهد و تمامي پرسنل مي توانند قبول يا رد تردد را در اين صفحه نمايش ببينند. براي اين كار كافي است به صفحهي شخصي خودتان برويد و سپس روي Options كليك كنيد.

دستگاه حضور غياب

براي اين كار به قسمت Options (علامت چرخدنده در آيفون و آيپد و علامت ۳ نقطه در اندرويد) در صفحهي پروفايل خود برويد. RS232/485: يك پورت COM(اگر هيچ پورت COM اي نباشد نياز به كابل تبديل USB/COM داريم). دراين راهنما قصد داريم به شما نشان دهيم چگونه مشكل درست كار نكردن اين سنسور را برطرف كنيد. مطمئناً همهي ما يك يا چند نفر را در ليست فالوئرهاي خود داريم كه اهميت زيادي برايمان دارند و دوست داريم كه تكتك پستهايشان را به محض بارگذاري شدن مشاهده كنيم؛ يا يكي از صفحات اينستاگرام مورد علاقهتان ميخواهد شرايط مسابقه خود را در روز مشخصي اعلام كند و شما ميخواهيد اولين فردي باشيد كه در اين مسابقه شركت ميكند. سوال اينجاست كه چگونه ميتوان از اين بهروزرسانيها مطلع شد؟ هرگونه فعاليت كه به قوم، نژاد، دين يا حزب خاصي توهين شود ممنوع است.6. با وجود آن كه سيستم هاي امنيتي با قابليت تشخيص چهره، دقيق ترين دوربين هاي مداربسته موجود در بازار هستند، اما نمي توان به صورت ۱۰۰% به آن ها اعتماد كرد. اما همواره يكي از معضلاتي كه در شركت هايي با منابع انساني بالا وجود دارد اين است كه نمي توان تردد و حضور كارمندان را كنترل نمود كه همين موضوع باعث خواهد شد تا بازده كاري شركت كاهش يابد.

قيمت دستگاه حضور غياب

از آنجا كه وظيفه ما شناسايي مناسب چهره بوده است، ميخواهيم نرخ تشخيص منفي نادرست، يعني موادي كه شامل چهره بودهاند، اما چنين شناسايي نشدهاند را كاهش دهيم. چاپ كارت حضور و غياب و استفاده از سيستم كنترل تردد موجب كاهش هزينه ها مي گردد. نرم افزار حضور و غياب راديكال موجب مي شود كه نظارت و مديريت پرسنل به نحو احسنت … حسابرسي ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سيستم صورت مي گيرد. براي حل اين موضوع راهكاري ساده وجود دارد و آن استفاده از نرم افزار كنترل تردد و حضور و غياب غدير است. تشخيص هويت و صدور مجوز از روي اثر انگشت يكي از سادهترين و پركاربردترين روشهاي تشخيص هويت است براي خواندن اثر انگشت، سيستمهاي زيادي كه از فناوريهاي گوناگون بهره ميبرند، وجود دارد. برخي سيستمهاي حضور و غياب نيز به فرآيند درخواست و تأييد رسيدگي ميكنند. آيا تابهحال شده بخواهيد تمام عكسهايي كه لايك كردهايد را در يك صفحه و به صورت يكجا مشاهده كنيد؟



    • ابزارهاي موضوع



    • چه چيزي داريد



    • 12- حمايت از نوآوريها



    • اين ساعت هوشمند داتيس KW18 ساخت كشور چين است



    • 4- روشهاي شناسايي : اثر انگشت، تشخيص چهره، كارت و رمز



    • كاملا فارسي و منطبق با تقويم خورشيدي و يا ميلادي



    • ارتباط مستقيم با كول ديسك جهت تخليه اطلاعات



    • اين دوربين ها آسيب پذير هستند




آيا تابهحال شده بخواهيد عكسهاي شخصي فردي را مشاهده كنيد، اما نگران باشيد كه نكند به اشتباه عكسهايش را لايك كنيد؟ شما ميتوانيد از اين اپليكيشن بخواهيد هر زمان كه فرد محبوبتان پُستي را به اشتراك گذاشت به شما اطلاع بدهد. اگر از لايك كردن عكسي پشيمان شدهايد، ميتوانيد با كليك كردن روي هر عكس وارد پُست مورد نظر شده و سپس با كليك كردن روي آيكون قلب آن را اصطلاحاً Unlike كنيد. در آخر، دوباره به مجموعهي خود مراجعه كرده و زيرمجموعهي مورد نظر خود را انتخاب كنيد. براي مخفي كردن فيلترها هم كافي است كه روي تيك كنار فيلتر بزنيد و آن را از حالت انتخاب خارج كنيد. يا به Settings برويد سپس روي Wi-Fi كليك كنيد و درنهايت روي گزينه Airplane Mode بزنيد. درنهايت اينستاگرام را انتخاب كرده و گزينهي ارسال نوتيفيكيشن را فعال كنيد. سپس روي تب Collections كليك كنيد و Create Collection را انتخاب نماييد و نام دلخواهتان را انتخاب كنيد. براي مثال مثال در تصوير زير يك مجموعه براي ذخيره كردن غذاهاي رستورانهاي مختلف با نام All The Food درست شده است.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

معرفي نسل جديد دستگاههاي حضور و غياب ايراني :

۱۳ بهمن ۱۳۹۸
۱۰:۰۶:۳۳
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

برخورداري از كارت خوان دوگانه، حافظه داخلي با ظرفيت بالا و موارد ديگر از ويژگي هاي سخت افزاري و نرم افزاري ساعت حضور و غياب تشخيص چهره AC7000 هستند كه در مجموع باعث بهبود فوق العاده عملكرد دستگاه مي شوند. از سال ۱۹۱۱ براي توليد انبوه از ماشين آلات شركت بين المللي كسب و كار كه امروزه با نام آي بي ام از آن ياد ميشود استفاده شد. ابزارهاي تراش. 5. بستن قطعه كار در ماشين تراش. ماشين آلات ريز ريز كردن زباله ظرفيت 60 اسب. و سنگ زني با ظرفيت 8000 تن در سنگ . كارخانه سيمان مواد خام آسياب غلتكي تجزيه و تحليل علتسنگ, با توجه به نوسانات نرخ تورم، تجزيه و تحليل هزينه ها,ظرفيت:تن در, سنگ زني براي . 100 تن در يك زمان دستگاه هاي سنگ شكن استراليا. سوأل : آيا دستگاه حضور و غياب، بجز ثبت تردد و انجام حضور و غياب پرسنل كاربرد ديگري دارد؟ يك موضوع مهم و اساسي در مورد دستگاه حضور غياب بحث نوع نرم افزار هايي مي باشد كه همراه دستگاه ارائه مي شود.محصولات حضور و غياب فراتكنو داراي دو نرم افزار حضور غياب رايگان و حقوق دستمزد مي باشند. ناگفته پيداست دستگاه هايي با قابليت شناسايي چهره از فناوري مدرن تري نسبت به انواع ديگر برخوردارند و بهترين عملكرد را در ميان ديگر انواع دارند.

  1. تعمير واي فاي داخلي دستگاه هاي حضور و غياب
  2. 2- روش هايي بر پايه ي ظاهر
  3. پشتيباني دستگاه حضور و غياب علم و صنعت عليرضا بصيري
  4. 10 Aug 2017
  5. نحوه دسترسي: تعاريف/ الگوي كاري
  6. قابليت تنظيم دقت و حساسيت سنسور اثر انگشت دستگاه
  7. موقعيت يابي كاركنان از روي نقشه و GPS

امروزه شناسايي و ثبت ورود و خروج پرسنل در محل كار با استفاده از ساعت هاي حضور و غياب بيولوژيكي (نظير اثر انگشت ، تشخيص چهره ، اسكن عنبيه چشم ، الگوهاي كف دست) و همچنين دستگاه هاي حضور و غياب كارتي بدون تماس صورت مي پذيرد. اما درميان اين همه تنوع از دستگاههاي حضور و غياب چه دستگاهي براي سازمان شما مناسب است؟ امروزه با پيشرفت دانش و تكنولوژي و نياز به بالا بردن سطح امنيت در همه سازمان ها و شركت ها، به كارگيري دستگاه هاي كنترل دسترسي و حضور و غياب، رواج زيادي پيدا كرده است. در آن زمان بيشتر افراد در اروپا و امريكا به جاي داشتن كسب و كار شخصي در كارخانه هاي بزرگ مشغول به كارمي شدند و كنترل تردد پرسنل كارخانه ها اهميت ويژه اي پيدا كرده بود. ۶.دستگاه حضور و غياب داراي ويژگي اي است كه مي تواند مانند يك نرم افزار زمانبندي كار كند.

سيستم حضور و غياب انگشت زني

اين مورد با استفاده از حسگر كره اي ضد خش و خودكار كه قابليت شناسايي اثر انگشت واقعي را دارد، انجام مي شود. سوأل : عمده ترين علل عدم شناسايي اثر انگشت برخي افراد توسط دستگاه حضور و غياب كدامند؟ سوأل : علت پيغام "قفل سخت افزاري يافت نشد" و يا "sentinel key not found"هنگام اجراي برخي نرم افزارهاي حضور و غياب چيست ؟ سوأل : مهترين علل عدم ارتباط با پايگاه داده(بانك اطلاعاتي) و پيغامهايي نظير Connection Failed - قطع ارتباط - نام سرور،كاربر يا كلمه عبور اشتباه است - عدم ارتباط با بانك اطلاعاتي يا Sql - عدم مجوز دسترسي چيست ؟ برنامه هاي تردد و رفت و آمد پرسنل در كليه مجموعه ها و كسب و كارها از تنوع بالايي برخوردار است. 3-3 گروه هاي كاركردي: مجموعه افرادي كه برنامه كاري وتعطيلاتشان مانند هم باشد ودر يك گروه كاري قرار گيرند، اطلاق مي گردد. از اين دستگاه مي توان به منظور ثبت ورود و خروج افراد در يك ساختمان يا مجموعه و همچنين احراز هويت افراد و كنترل دسترسي كاركنان به بخش هاي مختلف يك سازمان يا مجموعه استفاده كرد. امروزه در اكثر كسبوكارها و ادارهها حقوق و مزايا بهصورت ساعتي پرداخت خواهد شد؛ يعني كارمندان بهازاي ساعتهاي فعاليت خود در شركت حقوق دريافت خواهند كرد. زيرا حقوق ايام بيماري توسط سازمان تامين اجتماعي، و برابر با مقررات خاص سازمان پرداخت ميشود.مدت استفاده از مرخصي استعلاجي جزء سنوات خدمت لحاظ نمي گردد همچنين مرخصي زايمان نيز جز مرخصي استعلاجي محسوب مي گردد.

لازم به ذكر است، سفارشهايي كه از طريق باربري ارسال ميشوند يا مبلغ آنها بيشتر از سي ميليون ريال است، لازم است پيش از ارسال، از طريق پرداخت اينترنتي تسويه شوند. قابليت اتصال به سيستم VoIP هم تعبيه شده است كه باعث بهبود كيفيت صداي دستگاه مي شود. اين دستگاه قابليت تشخيص چهره واقعي را حتي در محيط هاي كم نور و تاريك دارد. پس خريد دستگاه حضور و غياب هزينه نيست بلكه ذخيره كردن زمان و حتي نوعي پس انداز است. درواقع اين حسگرها طوري تنظيم شدهاند كه به خصوصيات زيستي و حتي كارت تردد افراد حساس ميباشند و با دقت بسيار بالايي افراد را شناسايي ميكنند. سوأل : آيا براي شناسايي يك يا چند اثر انگشت بر روي چند دستگاه حضور و غياب ، نيازي به تعريف اثر انگشت بر روي تك تك دستگاه ها مي باشد؟ در ضمن بهترين فرمت قابل شناسايي توسط دستگاه هاي حضور و غياب معمولاً فرمت FAT32 است.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي

۱۲ بهمن ۱۳۹۸
۰۴:۲۰:۴۴
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

دولت در مورد تلاش هايش خاموش نمي ماند و اغلب به موفقيت هاي تكنولوژيكي خود در رسانه هاي دولتي اشاره مي كند تا مردم را از توانايي هاي چشمگيرش با خبر كند. اين تناقض ها اغلب در مورد مردم غايب است، به ويژه هنگامي كه رسانه هاي دولتي مردم را از توانايي هاي تكنولوژيكي آگاه مي سازد. تقريباً هر كدام از دستگاه هايي كه مجهز به دوربين مادون قرمز باشند، مي توانند در محيط هاي كم نور و تاريك به راحتي كار كنند ولي آن چيزي كه پاشنه آشيل اين دستگاه ها است، محيط هاي پرنور است. براي توضيح شايد بد نباشد اين موضوع را مطرح كنيم كه دستگاه هاي تشخيص چهره، عموماً قابليت كار كردن در محيط هاي كم نور و تاريك را دارند. Face پس از آن از الگوريتم خود براي مطابقت اين چهره با آنهايي استفاده مي كند كه در دنياي واقعي وجود دارند. اين اطلاعات انكد شده و پس از آناليز مجدد اثر انگشت طبيعي تعيين مي شود. اين اثر انگشت تحت يكسري توابع خاص استخراج ويژگي در پايگاه داده ذخيره ميگردد . در كشور آلمان، يكسري بيلبوردهاي تبليغاتي بر اساس اين تكنولوژي طراحي شده است كه مي تواند جنسيت و سن عابران را شناسايي كند و فقط وقتي كه زنان در نزديك آن باشند، تبليغاتي را به آنها نشان مي دهد. انسان ها به طور معمول بيش از هر روش بيومتريكي از تشخيص چهره براي شناخت و شناسايي همديگر استفاده مي كنند. با اين وجود در قاره آسيا ميزان توجه به تكنولوژي­هاي بيومتريكي افزايش يافته است.

جهان گستر حضور و غياب

 

اين شهر به واسطهٔ وجود حرم علي بن موسي الرضا، هشتمين امام مذهب شيعه، سالانه پذيراي بيش از ۲۷ ميليون زائر از داخل و دو ميليون زائر از خارج از كشور است. دولت چين در حال تلاش براي تركيب ۱۷۰ ميليون دوربين امنيتي با هوش مصنوعي و تكنولوژي تشخيص چهره براي ايجاد سامانه نظارتي وسيع است. يك روش تركيب كننده, روي نتايج بخش تمرين اعمال مي شوند تاعكسهاي جديد برحسب كلاسهاي ايجاد شده دسته بندي شوند. اگر اطلاعات جديد با اطلاعات قديمي ثبت شده در حافظه سيستم حضور و غياب مطابقت داشته باشند، فرآيند تأييد هويت انجام گرفته و زمان حضور و غياب افراد ثبت ميشود. حافظه ذخيره سازي در دستگاه حضور و غياب دوبين دار Suprema Bio station 2 بسيار بالاست و قابليت ثبت يك ميليون الگوي اثر انگشت براي ۵۰۰ هزار كاربر و ثبت ۳ ميليون تردد را دارد. يعني بايد ۱۰۰ ميليون نقطه را ذخيره كرد كه اين كار به حدود ۰٫۸ گيگا بايت حافظه نياز دارد!



    • 13- اطلاعات تماس مدرسه



    • دستگاه حضور و غياب TTA-28306



    • 3- نبودن قابليت ايجاد تغييرات در نرم افزار



    • 300 سنگ مش سنگزني تجهيزات

 



سيستمهاي بيومتريك نيز براي محدود كردن دسترسي به داخل ساختمانهاي داراي امنيت بالا، يا اتاقها بكاربرده ميشوند، و براي تشخيص قطعي فرد مظنون توسط مجريان قانون استفاده شده است. ليست قيمت دستگاه حضور و غياب بعد پنجم توسط فروشگاه هاي اينترنتي و نمايندگي هاي فروش دستگاه حضور و غياب 5th Dimension قيمت گذاري شده است. شناسايي هويت با استفاده از اثر انگشت با وجود تمام كمي و كاستي هاي آن از قابل اعتماد ترين روش هاي شناسايي افراد است . يكي ديگر از روش هاي تشخيص اثر انگشت واقعي از جعلي است . اين چيزي است كه پليس بايد زماني فعال كند كه يك وضعيت خاص وجود دارد. Megvii Face، كه چندين اداره پليس در چين از سال ۲۰۱۶ براي دستگيري ۴۰۰۰ نفر از آنها استفاده كرده اند، داراي محدوديت هاي تكنولوژيكي جدي است. در ماه سپتامبر گذشته، روزنامه چيني انگليسي زبان، خبري در مورد چگونگي استفاده پليس در چينگدائو از فناوري تشخيص چهره براي دستگيري ۲۵ جنايتكار چاپ كرد. اين سايت از اكيسمت براي كاهش هرزنامه استفاده مي كند. تمامي فرمول هاي ذكر شده در اين الگوريتم با اين فرض است كه ماتريس تصوير را به صورت يك بردار ستوني درنظر گرفته ايم.

يكي از روشهاي مرسوم در زمينه تشخيص اشياء در نظر گرفتن قابي4 كوچك روي تصوير اصلي و تشخيص اين خواهد بود كه آيا شيء مورد نظر در آن پنجره وجود دارد يا نه؟ الگوريتم پيشنهادي Viola - Jones مي توانست چهره رو در درون يك تصوير ۳۸۴×۲۸۸ با صرف زماني معادل ۰٫۰۶۷ ثانيه تشخيص بدهد. همان طور كه از نام اين دسته نيز مشخص است، اين الگوريتم ها جزء اولين تكنيك هاي پياده سازي سيستم هاي تشخيص چهره بوده است. با وجود نكات منفي متعدد، سيستم هاي تشخيص چهره داراي نكات مثبت هم هستند. شركت هاي بزرگ دنياي فناوري سيستم هاي تشخيص چهره را ساخته و در اختيار دولتمردان قرار مي دهند. سايت برنامه نويسي كارت فينگر تلاش نموده است آنچه شما از يك سيستم حضور و غياب انتظار داريد را به ساده ترين شكل در اختيارتان قرار دهد. نكته اي كه در اينجا بسيار حائز اهميت است دقت به اين امر است كه آيا اين توجيهات حقيقي بوده و يا دروغ هاي تبليغاتي هستند. در نهايت مدير هر واحد صنفي مي تواند گزارش هاي مختلفي از حضور و غياب افراد دريافت كند. 1. گزينههاي حضور و غياب منعطف: اين سيستمها به كاركنان شما اجازه خواهند داد كه زمان تردد خود را با روشهاي مختلفي مانند كامپيوتر، گوشي هوشمند، رايانه لوحي، ساعت يا تلفن ثبت كنند.

نرم افزار تشخيص چهره

 

توانسته است محصولاتي را مطابق با نيازهاي اين مجموعه ها به توليد برساند. از آن جايي كه اين بردارها، بردار ويژه ي ماتر يس همبستگي مربوط به تصاوير چهره مي باشند و همچنين به دليل شباهت به چهره يانسان، آن ها را eigenface مي نامند. در ادبيات تشخيص چهره، مفهومي مرتبط وجود دارد كه از آن به عنوان مكانيابي چهره3 ياد ميكنيم. تصور بفرماييد كه دستگاه RF900 مي تواند در محيطي با اين ميزان روشنايي به راحتي كار كند. چهره يكي از شايع ترين روش هاي غير كلامي است كه انسان حالات هيجاني دروني اش را به وسيله چهره انتقال مي دهد. چارلز داروين اولين كسي بود كه در سال (1872) ادعا كرد كه بين احساسات و حالت هاي صورت ارتباط وجود دارد. الگوريتمي كه در اين پست مورد بررسي واقع مي گردد براي هدف برنامه PCA خواهد بود. دستگاه هاي حضور غياب و كنترل تردد از يك يا تركيبي از روش هاي زير براي شناسايي افراد استفاده ميكنند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

دستگاه حضور غياب تراست وان|گيت كنترل تردد|اسكنر اثر انگشت

۱۲ بهمن ۱۳۹۸
۰۳:۴۳:۲۱
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

سيستم حضور بيومتريك نتيجه دقيقي را ارائه مي دهد كه هيچ فناوري ديگري نمي توانداين كار را انجام دهد. مورد ديگري كه بسيار مهم مي باشد چگونگي اراده خدمات پشتيباني توسط فروشنده دستگاه حضور و غياب است. از ويژگيهاي مهم اين سيستم حضور و غياب ميتوان به صفحه كليد ميكروسوييچي و بسيار مقاوم ،UPS داخلي و همچنين امكان تجهيز آن به پورت شبكه RJ۴۵را نام برد. نوآوري جديدي براي مديريت باشگاه هاي ورزشي به نام آپولو. اين ابزار با دسترسي به اطلاعات قبلي و جاري حضور و غياب و زمان را رديابي مي كند. قيمت دستگاه حضور غياب از اين مدل به مراتب ارزان تر از مدل هاي پيشرفته تر است كه امروزه استفاده مي شود. برخي از دستگاه ها تمامي اين ماژول ها را دارا مي باشند و برخي ديگر كه معمولا قيمت ارزانتري دارند برخي از اين ماژول ها را حذف كرده اند. دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره همانند يك انسان هوشمند است كه با سيستم هاي خودكار خطاي انساني را حذف مي كند. يك سيستم حضور و غياب، نياز به مرتب سازي كاغذها را حذف مي نمايد.



    • امكان تعريف اطلاعات جديد و يا ويرايش اطلاعات قبلي



    • دردسترس بودن. ( گم نشدن )



    • آسياب ذغال سنگ عمودي 200 تن در ساعت-



    • هرزنامه تهاجمي تكراري جعلي



    • روز جاري تاريخ پيش فرض سيستم است



    • تعمير دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره



    • 1- دستگاه ساعت زني با كارت هوشمند ثبت ورود و خروج



    • معماري سما




با مطالعه اين مطلب شما مي توانيد با اطلاع كامل از خصوصيات مورد نياز براي يك دستگاه حضور و غياب، اقدام به خريد دستگاهي با قيمت مناسب و امكانات معقول نماييد. تمام عواملي كه در قسمت قبل توضيح داديم دست به دست هم داده و قيمت يك دستگاه حضور و غياب را مشخص ميكنند. جهت استفاده از اين تگ ها هم در فاصله كم و هم در فاصله نسبتا دور مي توانند مورد استفاده قرار گيرند. جهت گرفتن چاپ از گزارشات كه توسط نرم افزار DOS با چاپگرهاي مدل جديد با پورت Parallel و USB گرفته نمي شود مي توان از نرم افزار Report WIN استفاده نمود. هر يك از اين پورت ها از روش بخصوصي براي انتقال اطلاعات استفاده مي كنند كه سرعت انتقال اطلاعات دستگاه ها به شبكه بسته به نوع كابل مي باشد. همچنين پورت هاي خروجي مختلفي در ساخت دستگاه حضور و غياب استفاده مي شود كه برخي از آن ها عبارتند از USB ، RS232 ، Wiegand ، TCP/IP.

ساعت كارت زني

اين ساعت حضور و غياب داراي دوربين مادون قرمز براي استفاده در محيط هاي كم نور و همچنين سنسور اثر انگشت نوري است. يكي از اين قسمت ها كنترل و نظارت بر وارد و خارج شدن كارمندان و همچنين نحوه محاسبه ميزان حقوقشان بر طبق اين ساعات كاري است. مديريت كارمندان در محيط كار يكي از مواردي است كه مديران دائم بايد آن را درنظر بگيرند. در دستگاه هاي قديمي تشخيص چهره براي ثبت اثر انگشت بايد كليد خاصي را بر روي دستگاه انتخاب شود تا اثر انگشت يا تشخيص چهره فعال شود. اگر بدانند كه سيستم امنيتي يك ساختمان مجهز به تشخيص چهره است، مي توانند اقداماتي را انجام داده و مانع شناسايي صورت خود توسط دوربين شوند. در كشور آلمان، يكسري بيلبوردهاي تبليغاتي بر اساس اين تكنولوژي طراحي شده است كه مي تواند جنسيت و سن عابران را شناسايي كند و فقط وقتي كه زنان در نزديك آن باشند، تبليغاتي را به آنها نشان مي دهد.

فرم حضور و غياب پرسنل

دستگاه حضور و غياب براي هر مجموعه ايي مور نياز بوده و يك وسيله بسيار مهم براي كنترل ورود و خروج پرسنل و در نتيجه محاسبه حقوق آنها مي باشد. كليه افرادي كه به هر دليلي از ابتداي سال 1397 تاكنون تردد ناقص داشته اند و موجب ثبت غيبت يا كسركار براي آنها شده است، مي توانند در بازه زماني مذكور از طريق سامانه جديد، براي اصلاح آن اقدام نمايند. 1- در سامانه جديد، ثبت درخواست مرخصي ها و اصلاح ترددهاي قديمي، از تاريخ 1 فروردين 1397 تا روز جاري براي كليه افراد به مدت 2 ماه (تا 15 مهر 1398) باز خواهد شد. طريقه كاركرد سامانه حضور و غياب دينگ چگونه است؟ به همين دليل از زمان هاي خيلي دور با گسترش فعاليت هاي ارگان هاي دولتي و غيردولتي، نياز بود تا روش هاي كارايي براي اتومات كردن عمليات حضور و غياب براي كنترل هرچه بيشتر اين امر صورت گيرد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

خدمات نصب و فروش دستگاه حضور و غياب

۱۲ بهمن ۱۳۹۸
۱۲:۴۴:۵۸
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

آمازون براي فناوري 'تشخيص چهره' قانون وضع ميكند شركت "آمازون" در حال تهيه قوانيني براي تنظيم فناوري تشخيص چهره است. دوربين متحرك دستگاه مي تواند حركت كرده و خود را با زاويه ايستادن فرد تنظيم كند. با استفاده از سيستم هاي تشخيص چهره علاوه بر ايجاد امنيت بالاتر، شناسايي فرد بصورت اتوماتيك افزايش يافته و از طرف ديگر دخالت فرد از بين مي رود كه سرعت پردازش را بالا و خطا را كاهش مي دهد. تفاوت دستگاه حضور و غياب به كار رفته در سيستم حضور و غياب مدارس توانا با ديگر نرم افزارهاي موجود در بازار در كاملاً اتوماتيك و هوشمند بودن آن و ارسال SMS لحظه اي آن مي باشد. همانطور كه مي­دانيد، دستگاه هاي حضور و غياب و گيت هاي كنترل تردد يا مستقيما از شركت هاي خارجي وارد مي ­شوند و يا در صورت توليد در داخل، قطعات زيادي دارند كه وارداتي هستند. تصاوير پس از عرضه جهاني گلكسي S10، كاربران زيادي اعلام داشتند كه قفل تشخيص چهره اين مدل عملكردي نااميد كننده داشته و به راحتي فريب ميخورد. اين نرم افزار علاوه بر تشخيص چهره حاوي بخش هاي مكمل كننده ي ديگري نيز است كه در صورت تمايل مي توان بخش درخواست رمز عبور را نيز به ان اضافه كرد. اين نرم افزار كار كاربر را آسان تر نيز مي كند كه ديگر نياز به تايپ تكراري رمز براي ورود به ويندوز ندارد. نرم افزار Luxand Blink ابزاري است كه به شما امكان ورود به كامپيوتر را بدون لمس كردن چيزي، وارد كردن پسورد يا فشار دكمه بوسيله ي انگشتان مي دهد.

دستگاه ثبت ورود و خروج

فقط كافي است صورت خود را جلوي دوربين متصل به كامپيوتر بگيريد تا نرم افزار با تشخيص چهره شما، وارد ويندوز شود. بدين ترتيب امكان تشخيص چهره زنده از دست ميرود. شناسايي هويت با استفاده از اثر انگشت با وجود تمام كمي و كاستي هاي آن از قابل اعتماد ترين روش هاي شناسايي افراد است . با سيستمهاي بسيار موجود در بازار، دانستن اينكه كدام يك براي كسب و كار شما مناسب است، كمي دشوار ميشود. گوگل پيكسل ۴ از سيستم تشخيص چهره بهره خواهد برد گوگل بهتازگي از وجود قابليت تشخيص چهره و پروژهي سالي در پيسكل ۴ خبر داده است كه رقيبي براي FaceID اپل محسوب ميشود. به علاوه، سرور اين نرم افزار به عنوان يك ابزار قدرتمند ماركتينگ با قابليت شمارش افراد و استخراج اطلاعات سن و جنس آنها عمل مي كند. اتوماسيون تحت وب My Time به صورت اختياري به همراه نرم افزار حضور و غياب تحت وب نسخه T5-Web قابل ارائه مي باشد.



    • ظرفيت ثبت اثر انگشت تا 1000 انگشت



    • داراي پورت ارتباطي (TCP/IP, Wiegand In/Out (26/34 bit



    • داراي پايگاه داده SQLSERVER -ACCESS))



    • گزينه هاي رديابي زمان انعطاف پذير



    • ديدگاه هاي نامرتبط به مطلب تاييد نخواهد شد



    • 6 اضافه كار



    • 11- نظر سنجي



    • 4- قرارداد كار آزمايشي




از نظر ظاهري دستگاه حضور و غياب تايگر مدل T-28332 به سه بخش تقسيم شده است. اين دستگاه در زماني كمتر از يك ثانيه با اسكن استخوان بندي صورت و كدگذاري فاصله اجزاي چهره كاربر، چهره را تشخيص مي دهد و تغييرات ظاهري همانند استفاده از عينك، تاثيري در عملكرد آن نخواهد داشت. مرحله 3. وقتي گذشت 10 ثانيه رها دكمه قدرت در حال حاضر اما نگه داشتن خانه ديگر 10 ثانيه فشار. استاد پناهيان : دقيقا همينطور است ولي چون خيليها فكر ميكنند كه جهاد مسألهاي استثنايي در فضاي ديني است و فضيلت غيرضروري تلقي ميشود، ما مجبوريم با كلمه جهاد از آن ياد كنيم؛ در حاليكه اگر چه ممكن است بعضيها دين حداقلي داشته باشند، ولي قوام جامعه ديني هميشه وابسته به جهادگران است حتي در ايام صلح. بنابراين جهاد و روحيه جهادي و روحيه ايثار و استقلال روحي داشتن مربوط به دوران خاصي از بحرانها مثل دفاع مقدس نميشود. اگر بخواهم حرف آخر را در اين زمينه بزنم، بايد عرض كنم كه هيچگاه منظمترين ساختارهاي اجتماعي براي تنظيم روابط و نظارت بر رفتارها نميتواند جامعهاي سعادتمند درست كند؛ چون حيات اجتماعي انسان توسط خداي متعال بهگونهاي طراحي نشده است كه بشود اينجامعه و اين انسان را بدون زندگي جهادي و نگاه ايثارگرانه به سعادت رساند. معناي دقيق اين حرف اين است كه جهادگري صرفا مربوط به جوامع بحران زده نيست؛ مربوط به جوامعي نيست كه در اثر ستمهاي بيشمار دچار عقبماندگي هستند والان مجبورند عقبماندگي خود را با فعاليت بيشتر جبران كنند. جهادگري در يك جامعه منظم، متعادل و رو به پيشرفت با ساختارهاي اجتماعي متقن و نظارتهاي قوي مورد نياز است و اين است آن حقيقتي كه ما بايد به آن برسيم. با اين دسته بندي شما از انساني صحبت ميكنيد كه دائما بهدنبال منافعش نيست؛ احتمالا مبارزه با نفس ميكند و خودش را با آموزههاي ديني مديريت و هدايت ميكند.فرهنگ «كارت ساعتزني» نميتواند انسانِ جهادگر و ايثارگر تربيت كند سوال: بهنظر ميرسد شما اعتقاد داريد از دل ساختاري كه مبنا و نگاهش با كارت ساعتزني طراحي شده است، فرديتها و هويتهاي اين چنين درنمي آيد؟

ساعت زن انگشتي

وقتي كارفرما چنين انتظاري از كارمند خودش ندارد و هيچ تعريفي از اين موضوع در محيط صورت نگيرد و روابط صرفا بر اساس دقايق كارت ساعتزني باشد و مجازاتها فوري اعمال شود، ديگر انسانها فرصت اين را پيدا نميكنند كه بفهمند واقعا چه قدر نظم را با انگيزههاي غير مادي دوست دارند. فرايند تربيت يك فرايندي است كه نياز به فرصت دارد و اگر شما بخواهيد انگيزه ايمان و تقوا را عامل نظميابي يك انسان قرار دهيد، بايد به او فرصت دهيد. روابط اگر زياد ماشيني شود، فرصت براي عواطف، اخلاق و ايمان كم خواهد بوددر زمينههاي ديگر هم همينطور است. شما هر جايي قوانين و ضوابط حقوقي را افزايش بدهيد، فرصت را براي تعامل انساني، اخلاقي و عاطفي كاهش دادهايد. لذا اين سؤال مطرح ميشود كه آيا واقعا راه رشد اخلاقي انسان اين است كه از ضوابط حقوقي فاصله بگيرد؟ تشخيص چهره استفاده ميشود. بدين ترتيب مجموعهاي از طبقهبنديهاي ضعيف با هم تركيب ميشود تا يك مدل گروهي دقيق را تشكيل دهند. سيستم WV-ASF900 در هر مجموعه اي كه نياز به اطلاعات دقيق در مورد افرادي كه به فضاهاي فيزيكي شما دسترسي دارند وجود داشته باشد مناسب است.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

راهنماي خريد دستگاه حضور و غياب با قيمت روز و خريد اينترنتي

۱۰ بهمن ۱۳۹۸
۱۰:۲۶:۵۰
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

دستگاه گشت و نگهباني PT100 يا MT100 داراي باطري داخلي و قابل شارژ مي باشد و نگهبانان مي توانند در حالت آماده به كار تا 24 ساعت از دستگاه استفاده كنند. دستگاه با استفاده از باطري مي تواند در هنگام قطع برق به كار خود ادامه دهد. اين دستگاه جهت ارتباط با آيفون دستگاه مورد استفاده قرار مي گيرد. اين قرارداد براي انجام كار و پروژه مشخص ( مثلاً پروژه احداث پل) بين دو طرف منعقد مي گردد. در اين دوره كوتاه كه بين 1 تا 3 ماه مي باشد، طرفين مي توانند بدون اطلاع قبلي و بدون پرداخت خسارات، رابطه كاري را قطع نمايند. از مزاياي اين مدل نسبت به مدل قبلي مي توان به هزينه پايين تر آن اشاره داشت، به اضافه اين كه خوانش تگ نسبت به پلاك ساده تر انجام مي گيرد. در دستگاه هاي حضور و غياب اثر انگشتي شركت تيك تاك ريدر كارتخوان نيز وجود دارد كه با استفاده از آن مي توان علاوه بر اثر انگشت از كارت بدون تماس RFID نيز استفاده نمود. اين مدل به عنوان پسورد امنيتي استفاده از ويندوز نيز به كار مي رود موتور ريدر و تشخيص اثر انگشت T-40204 يك توانايي غير قابل تقلب براي شناسايي حتي سخت ترين اثر انگشت را دارا مي باشد.



    • اين ساعت هوشمند داتيس KW18 ساخت كشور چين است



    • 10-3-6 اعزام به ماموريت حتما بايستي از محل شركت انجام شود



    • امكان ذخيره 30،000 تصوير در حافظه كامپيوتر



    • معماري سما



    • دكمه ويرايش را كليك نمائيد



    • سازگاري با موبايل



    • كارهايي كه در آن نياز به شناسايي كاربر است



    • دستگاه خاموش باشد




رديابان نام تنها يكي از زيرشاخه هاي پويش پرداز است كه بروي ارائه دستگاه هاي رديابي (GPS) سخت افزاري به همراه بخش نرم افزاري بسيار پيشرفته و بي رقيب، كار ميكند. 4. امكان گزارش گيري لحظه به لحظه (Online) بر اساس ترددهاي روزانه و يا تردد فردي به همراه. توجه داشته باشيد كه تحويل گيرنده سفارش هنگام دريافت كالا، بايد كارت شناسايي همراه داشته باشد. قيمت اين نرمافزار به صورت شارژهاي ماهيانه پرداخت ميشود و شركت ارائهدهنده خدمات هزينه خود را به صورت حداقل ماهيانه دريافت ميكند. در نهايت با پيشرفت تكنولوژي در چندسال اخير، دستگاه هاي حضور و غياب تشخيص چهره بسيار بهينه تر از قبل شده اند و درحال حاضر ارزش خريد بالايي در برابر قيمت خود را دارند. خريد دستگاه حضور و غياب هزينه نيست يكي از راه هاي ذخيره زمان و سرمايه است. توجه: چنانچه پس از خريد طي دو ساعت ترجمه به ايميل شما ارسال نشد، با ايميل پشتيباني تماس بگيريد تا ما در اسرع وقت به موضوع رسيدگي كنيم. با توجه به استفاده فراوان از اين دستگاه لازم است نكاتي را درمورد خرابي هاي اين دستگاه ها ذكر كنيم.

دستگاه ساعت زني

با توجه به اينكه در اين موارد شما به محاسبه دقيق دستمزد كاركنان نياز داريد، بايد بدانيد كه زمان كاري و اضافهكاري آنها چگونه بوده و دستمزد آنها را با توجه به اين ساعت پرداخت كنيد. ما مطمئن هستيم كه شما از برخي از اين موارد آگاه هستيد. تبصره - تشخيص موارد مذكور در اين ماده با مدير واحد ذيربط خواهد بود. واحد تعمير دستگاه حضور و غياب در مجتمع فني ملي پايتخت از اين افراد تشكيل شده است. امروز با مقاله اي ديگر در خصوص پروتكل TCP/IP در دستگاه حضور غياب در خدمت شما هستيم. ارزانترين دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي حرفه اي Tiny Cloud. همچنين قابليتي كه اين دستگاه را نسبت به نمونه هاي ديگر متمايز مي نمايد وجود سنسور اثر انگشت بر روي دستگاه مي باشد. امكان اول: هر پرسنلي مي تواند تردد هاي خود را از طريق خود دستگاه مشاهده مي نمايد و همين امر مي تواند حجم مراجعات پرسنل را به واحد اداري، كارگزيني و واحدهاي مربوطه تا مقدار بسيار زيادي كاهش دهد.

ارزانترين دستگاه حضور و غياب

6- كارگر بايد قبل از امضاء قرارداد، آن را به دقت مطالعه كرده و در صورت داشتن سوأل يا ابهام، درباره آن سوال نمايد. ولي اترنت بخش كوچك تري از اينترنت و شبكه اي محدود به يك مكان جغرافيايي است كه دستگاه هاي موجود در آن مكان را به هم وصل مي كند. شبكه اترنت Ethernet در واقع همان LAN يا شبكه محلي است كه در آن مجموعه اي از دستگاه هاي موجود در يك مكان جغرافيايي محدود مانند يك اتاق به هم وصل مي شوند. يك مهندس نرم افزار هلندي، از توانايي هايش استفاده كرد و دستگاه تشخيص چهره اي براي گربه اش ساخته است كه وقتي در منزل نبود، در را براي او باز كند! الف- وقوع حوادث و سوانح غير مترقبه براي مستخدم، همسر و فرزندان تحت تكفل و نيز ساير افراد خانواده در صورتي كه تحت تكفل وي باشند. از كار افتادگي يعني كارگر در طول مدت قرارداد و پيش از رسيدن به شرايط بازنشستگي، بنا به هر دليلي (بيماري، حوادث كاري، حوادث و اتفاقات غير مرتبط با كار) توان و قدرت كار كردن را از دست بدهد. بدين ترتيب مي توان حداكثر ۴.۲۹۴.۹۶۷.۲۹۶ آدرس منحصر بفرد را استفاده كرد.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

قيمت دستگاه حضور وغياب

۱۰ بهمن ۱۳۹۸
۰۸:۵۱:۰۵
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

بنده ميخواهم به ترافيك و نظم جاري در خيابانها و زندگي غربي اشاره كنم و بگويم كه اينها از راه درستي به دست نيامده است. كافي بود اميرالمؤمنين(ع) از روش تقوا دست برميداشت و با دادن پول يا مقام، آدمها را ميخريد، آنوقت چهبسا معاويه هم با حضرت همراهي ميكرد! در غرب و برخي از كشورهاي شرقي، بهتازگي متوجه شدهاند كه در شيوۀ مديريت، نبايد با آدمها و كاركنان، برخورد غيرانساني كرد. چرا مثل معاويه آدمها را خريدوفروش نميكني؟ در روش تقوا، تشويق و تنبيه فوري نداريم؛ به آدمها «مهلت» داده ميشود تا خودشان باشند. وقتي كارفرما چنين انتظاري از كارمند خودش ندارد و هيچ تعريفي از اين موضوع در محيط صورت نگيرد و روابط صرفا بر اساس دقايق كارت ساعتزني باشد و مجازاتها فوري اعمال شود، ديگر انسانها فرصت اين را پيدا نميكنند كه بفهمند واقعا چه قدر نظم را با انگيزههاي غير مادي دوست دارند. فرايند تربيت يك فرايندي است كه نياز به فرصت دارد و اگر شما بخواهيد انگيزه ايمان و تقوا را عامل نظميابي يك انسان قرار دهيد، بايد به او فرصت دهيد. روابط اگر زياد ماشيني شود، فرصت براي عواطف، اخلاق و ايمان كم خواهد بود. اين مسأله فقط در اينجا نيست بلكه اين بهعنوان يك نمونه برجسته است. در زمينههاي ديگر هم همينطور است. شما هر جايي قوانين و ضوابط حقوقي را افزايش بدهيد، فرصت را براي تعامل انساني، اخلاقي و عاطفي كاهش دادهايد. انسانها وقتي به ضوابط حقوقي بيشتر خيره شوند، از اين جهت خوب است كه مراقبت ميكنند حق را ضايع نكنند اما ما بايد به اين موضوع فكر كنيم كه اينها كي بايد اخلاقي رفتار كنند؟

دستگاه حضور غياب انگشتي

 

بدين صورت كه ابتدا با اعمال بعضي قوانين سادهتر بر روي تصوير با كيفيت پايينتر به راحتي تعداد زيادي از قابها را حذف كرده و در مراحل بعدي با اعمال قوانين سختگيرانهتر قابهاي باقيمانده را فيلتر كرد. اين اطلاعات سپس براي شناسايي ويژگي هاي متمايز روي سطح صورت مانند چشم ، بيني و چانه استفاده مي شود. كوارتز ماشين آلات سنگ زنيمش مانند سنگ، مواد سنگ زني، و به, در ساز و ماشين سنگ ماشين آلات, مش همراه استفاده مي شود . منزل → پيوست سنگ زني براي ماشين تراش دقيق ساعت ساز است. استاد پناهيان : دقيقا همينطور است ولي چون خيليها فكر ميكنند كه جهاد مسألهاي استثنايي در فضاي ديني است و فضيلت غيرضروري تلقي ميشود، ما مجبوريم با كلمه جهاد از آن ياد كنيم؛ در حاليكه اگر چه ممكن است بعضيها دين حداقلي داشته باشند، ولي قوام جامعه ديني هميشه وابسته به جهادگران است حتي در ايام صلح. بنابراين جهاد و روحيه جهادي و روحيه ايثار و استقلال روحي داشتن مربوط به دوران خاصي از بحرانها مثل دفاع مقدس نميشود. اگر بخواهم حرف آخر را در اين زمينه بزنم، بايد عرض كنم كه هيچگاه منظمترين ساختارهاي اجتماعي براي تنظيم روابط و نظارت بر رفتارها نميتواند جامعهاي سعادتمند درست كند؛ چون حيات اجتماعي انسان توسط خداي متعال بهگونهاي طراحي نشده است كه بشود اينجامعه و اين انسان را بدون زندگي جهادي و نگاه ايثارگرانه به سعادت رساند. معناي دقيق اين حرف اين است كه جهادگري صرفا مربوط به جوامع بحران زده نيست؛ مربوط به جوامعي نيست كه در اثر ستمهاي بيشمار دچار عقبماندگي هستند والان مجبورند عقبماندگي خود را با فعاليت بيشتر جبران كنند. جهادگري در يك جامعه منظم، متعادل و رو به پيشرفت با ساختارهاي اجتماعي متقن و نظارتهاي قوي مورد نياز است و اين است آن حقيقتي كه ما بايد به آن برسيم. با اين دسته بندي شما از انساني صحبت ميكنيد كه دائما بهدنبال منافعش نيست؛ احتمالا مبارزه با نفس ميكند و خودش را با آموزههاي ديني مديريت و هدايت ميكند.فرهنگ «كارت ساعتزني» نميتواند انسانِ جهادگر و ايثارگر تربيت كند سوال: بهنظر ميرسد شما اعتقاد داريد از دل ساختاري كه مبنا و نگاهش با كارت ساعتزني طراحي شده است، فرديتها و هويتهاي اين چنين درنمي آيد؟



    • 30 تن در ساعت توليد كنندگان آسياب در هند



    • حد آستانه در هر مرحله



    • ثبت ورود و خروج افراد شركت در سخت افزار نصب شده



    • امكان ثبت ساعت ورود و خروج هاي فراموش شده بصورت دستي



    • رنگ سازماني



    • 6- پشتيباني و در دسترس بودن اطلاعات در هر زمان



    • پشتيباني از سيم كارت



    • درگاه يو اس بي

 



اين روش بههيچوجه توصيه نميشود. توصيه مي كنيم به هنگام خريد دوربين مداربسته با قابليت تشخيص چهره، اجناس بي كيفيت با قيمت پايين را انتخاب نكنيد. انصاف چيز خوبي است و اسكلت زندگي بشر است و اگر اين اسكلت وجود نداشته باشد، با هر زلزلهاي فرو ميريزد. خوزه لبخند زد. سرش را بلند كرد تا به او نگاه كند، لبخند هنوز بر لبش بود، اما زن را، كه سر، ميان شانهها فرو برده بود، با آن دانههايي كه نا بهنگام، چهره اش را پر كرده بود، گيج و منگ و غرق در فكر، ديد. زن گفت: “ فكر نميكني زني مث من، كه مردي رو ميكشه، كاري به كارش نداشته باشن؟ شخصيتي كه تحصيلات عميق آكادميك ندارد اما توانسته است با تكيه بر دانش حوزوي و هوش و استعدادي مثال زدني، حداقل بسياري از صاحبان انديشه را با ايدههايش به فكر فرو برد. كه به عنوان مثال گاهي شما سيطره مكانيسمهاي انضباطي شهروندان را نام ميبريد كه مثلا دوربينهاي مداربسته و كارتهاي ساعتزني سعي در اخلاقي كردن شهروندان دارد و به باور شما اين با اسلام قابل جمع نيست.آيا شما صريحا اعتقاد داريد كه بسياري از مكانيسمهاي انضباطي شهروندان با روح دين سازگار نيست؟

براي مثال اگر تعداد افرادي كه آموزش ميدهيم يك فرد باشد، ميتوان از اين سيستم به عنوان جايگزين رمز عبور براي رايانه استفاده كرد. همچنين بهجاي «مديريت از بالا» تذكر همكاران به فرد بيانضباط، جايگزين كارتساعتزني و نظارتِ شديد بشود. اگرچه هزينه­ استفاده از كارتها بسيار پايين بوده و كاهش شديد قيمتها در سالهاي اخير، حجم سرمايهگذاريهاي لازم براي خريد كارت را كم كرده است، مزيت اصلي حذف آن­ها­ كاهش حجم كارهاي مديريتي مي ­باشد. و از آن جايي كه براي شما سبك زندگي جهادي موضوعيت دارد و آن را قابل جمع با مكانيسمها و ساختارهاي مدرن و غربي نميدانيد، به نوعي خواستار از بين رفتن ساختارهاي متكي بر مكانيسمهاي انضباطي ميشويد؟ بله مگر اينكه كسي با دادههاي ديگري خودش را تحت تعليم و تربيت ديني خاص قرار بدهد و با اينكه در اين فضا زندگي ميكند، اما به يك زندگي جهادي خوب برسد. بله براي اينكه ما بتوانيم ساختارهاي غربي را از بين ببريم، بايد همين كار را انجام دهيم.

سيستم حضور وغياب تحت وب

 

منظور از ظرفيت تردد نيز تعداد عمليات تردد(ورود، خروج، مرخصي و يا مأموريت) قابل ثبت و ذخيره سازي بر روي دستگاه است. اگر افراد در سازمان دچار خطا و لغزش هستند فقط خود آنها مقصر نيستند، بلكه شرايط آموزشي، تربيتي و رفتاري حاكم بر محيط كار نيز در لغزش آنان نقش دارد. در نتيجه بدون دغدغه مي توان از دستگاه در شرايط جوي مختلف و داخل و خارج از سازمان نيز استفاده كرد. با انسانها هم مثل «سگ پائولف» (روشي مشهور براي شرطيكردن سگ از طريق دادنِ پاداش) برخورد ميكنند؛ اين خلاف تقواست. از آسياب كوارتز 200 تا 500, آهك و خاك رس and Grinding در سنگ شكن ها و آسياب, 300 مش با توليد 10, . پايههاي زندگي جهادي برميگردد به استقلال روحي فرد و استقلال او در شكلگيري انگيزه هايش براي رفتارها و عادتهايي كه فراتر از منافع فردي و مقبوليت اجتماعي دارد و براي زندگي آرمانخواهانه خودش طراحي ميكند. برخي از مقررات موجود، با روش تقوا مغايرت دارد، مثلاً دستگاه كارتساعتزني را دمِ در كارخانه يا اداره ميگذارند و بهازاي يك دقيقه تأخير، حقوق فرد را كم ميكنند، يا بهازاي يك دقيقه اضافهكار، حقوقش را اضافه ميكنند.

مدل ارائه شده بر روي تشخيص حالات چهره يك فرد از يك تصوير واحد تمركز دارد. يعني ما ميتوانيم در برخي از محيط كارها فرهنگي را حاكم كنيم كه نيازي به كارت ساعت زدن نباشد. اگر يك نمونهاش را بخواهيم نظمي در نظر بگيريم كه در خيابانها و در ترافيك آنجا هست، بايد ببينيم اين نظم برآمده از چه فرهنگي و برآمده از چه طرز تلقي از زندگي است؟ هستند. كافيست فايل مورد نظر براي تشخيص شيء دلخواهتان را در كد وارد كنيد و OpenCV آن شيء را درون تصاوير تشخيص ميدهد. سري صفرها به اين معني است كه شيء مورد نظر در فريم نيست و سپس سريهاي 1 به اين معني است كه شيئي در تصوير وجود دارد. از ميان مردم به برخي فرصت ميدهند كه نخبه شوند و از ميان نخبگان بعضيها را بهكار ميگيرند و از ميان اختراعات و اكتشافات آنها بعضي را مورد استفاده قرار ميدهند.


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

نرم افزار حضور و غياب تحت وب

۹ بهمن ۱۳۹۸
۱۱:۳۸:۴۴
دانشجوي كامپيوتر
نظرات (0)

تمامي موارد مذكور تنها توسط گروه طلاي نرم و براي اولين بار در كشور راه اندازي شده كه به صورت كاملاً اتوماتيك، هوشمند و منحصربفرد طراحي گرديده است كه به هيچ گونه نظارتي توسط معاونين نيازي ندارد. اين موضوع باعث مي شود كه تغييرات چهره از جمله تغيير در جهت تابش نور و حالت چهره, باعث تغيير ويژگي هاي موضعي چهره يك فرد نشود. دستگاه هاي تردد روزانه حداقل يكبار تخليه ميگردد در صورتي كه اطلاعات بيشتر از يك روز به روز رساني نشود نشاندهنده عدم ارتباط شبكه دستگاه با كامپيوتر مركزي مي باشد. در حال حاضر جهت كنترل تردد ورود و خروج پرسنل از ساعت حضور و غياب كارتي ، تشخيص چهره و اثر انگشت استفاده مي شود. ساعت حضور و غياب كارتي و اثرانگشتي: اين ساعت ها شامل انواع كارتها ميباشد كه پس از كارت زني انگشت نمونه برداري شده را روي سنسور قرار ميدهند تا مطابقت داده شده و زمان ثبت شود. در صورتي كه از ساعت حضور و غياب ويردي سنسورهاي اثر انگشتي در بازار وجود ندارد. براي آسودگي بيشتر آن دسته از مشترياني كه تمايل به پرداخت نقدي هزينه سفارش خود دارند، فروشگاه اينترنتي مدرن الكترونيك امكان پرداخت نقدي در محل را نيز فراهم آورده است. امروزه مي بينيم كه درصد كمي از مشاغل باقي مانده اند كه بتوانند در برابر اينترنتي شدن و استفاده از تكنولوژي مقابله كنند.

اما دستگاههاي Suprema از ۵۰۰۰ تردد به بالا كند عمل ميكنند.

در صورتي كه پرداخت سفارش از طريق اينترنتي پرداخت شده باشد، تحويل گيرنده سفارش هنگام دريافت كالا، بايد كارت شناسايي معتبر مانند كارت ملي همراه داشته باشد. دستگاه كنترل تردد Virdi نسبت به Suprema در نصب نرمافزار و كنترل آسانتر عمل ميكنند. اما دستگاههاي Suprema از ۵۰۰۰ تردد به بالا كند عمل ميكنند. دستگاه حضور غياب اثر انگشتي Nitgen T3 با سرعت و قدرتشناسايي بالا، مناسب سازمان هاي بزرگ با ورود بالاي پرسنل، مراجعه كننده زياد و امنيت بالا مي باشد. ساعت هاي حضور و غياب در بازار از ۱ ميليون تا بالاي ۱۲ ميليون تومان قيمت و همچنين كارآيي هاي بسيار مختلفي دارند كه اين موضوع انتخاب دستگاه حضور و غياب را كمي سخت مي­ كند. 100 تا 120 تن در ساعت سنگ قيمت سنگ شكن در ماه فوريه هر تن سنگآهن به قيمت 187/2 دلار در هر تن به . ساعت حضور و غياب تشخيص چهره: اين دستگاه ها پيشرفتهترين نوع دستگاههاي موجود در بازار است.

  • ايجاد شماره فاكتور خودكار
  • پشتيباني از تمامي زبانهاي برنامه نويسي
  • امكان اضافه كردن ورود خروج به صورت دستي
  • قابليت ارسال خودكار داده هاي تردد به سرور (Push)
  • Dmz با استفاده از دو فايروال

بوسيله ي نصب پايگاه داده بر روي سرور و تهيه ي نسخه ي پشتيبان از اطلاعات ورود و خروج پرسنل در دوره هاي مختلف زماني، مي توان در صورت نياز، اقدام به بازيابي اطلاعات نمود. پيام هشداري مبني از اطمينان از حذف روز كاري نمايش داده خواهد شد. محل نمايش آگهي شما! صفحه نمايش رنگي 2.4 اينچي ، زبان فارسي و منو هاي ساده دستگاه نظارت شما را ساده و دقيق مي كند. ساعت حضور و غياب F70 داراي منوي كاربري بسيار آسان مي باشد و تمامي منوهاي آن به زبان فارسي بوده در ضمن سنسور اثر انگشت آن امكان شناسايي در كمتر از نيم ثانيه را دارا مي باشد. همانند ديگر محصولات اين شركت اين دستگاهها از زبان فارسي كاملاً پشتيباني كرده و سخنگوي زيان فارسي دارد. خوبي آن نسبت به استفاده از كارت هوشمند اين بود كه ديگر امكان گم شدن كارت فيزيكي وجود نداشت. اگر سازماني با ميزان تردد روزانه بالا هستيد، دستگاه كارتي براي شما جوابگو نخواهد بود چراكه امكان تقلب در ترددهاي بالا در اين دستگاه ها بالا مي ­رود.

طبيعي است كه يكي از عوامل مهم در انتخاب چنين دستگاه هايي گارانتي و پشتيباني است. از جمله خصوصيات دستگاه امكان تغيير سخنگوي دستگاه با صداي دلخواه مشتري و پايه ي خاص آن كه استفاده به صورت روميزي و ديواري را فراهم مي كند. صفحه نمايش رنگي 3 اينچ اين محصول امكان نمايش تصاوير از جمله تصوير اثر انگشت و نتيجه تطبيق را با وضوح بيشتري در اختيار كاربر قرار مي دهد. هر كدام از برندها با تبليغات و بازاريابي سعي دارند خود را به عنوان بهترين نمونه موجود معرفي كنند و اين موضوع سازمانها و شركتها را در انتخاب دچار ترديد ميكند. اما اگر قرار است تعداد كاربر زيادي در دستگاه ثبت نماييد، بهترين دستگاه حضور و غياب براي سازمان شما دستگاهي با ظرفيت كاربر بالاست كه قيمت آن نيز بيشتر است. با ما در فروشگاه دي سي اي كالا همراه باشيد. با خريد هر يك از دستگاه هاي حضور و غياب از فروشگاه تهران نت , نرم افزار حضور و غياب نسخه پايه را به صورت رايگان از تهران نت هديه بگيريد .


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ،
بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه حضور و غياب است.